TERKINI! PERBICARAAN LIWAT BRIONI LIVE DARI MAHKAMAH DI PUTRAJAYA!

Dapatkan update terkini, KLIK SINI

27 Responses to "TERKINI! PERBICARAAN LIWAT BRIONI LIVE DARI MAHKAMAH DI PUTRAJAYA!"

  1. Orang yang suka meliwat patut kena liwat . Baru dia tahu .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anu dia tu patut kena kerat 14 baru dia tau

      Delete
    2. Bkn org yg liwat tu lg suka ke?? Saling meliwat. Lain le org yg liwat ni bagi sula dgn kulit durian. Gerenti taubat

      Delete
    3. Ptt bg hukuman liwat sampai mati je

      Delete
  2. Dari sebuah ceruk, perangai macam beruk;
    Dahi pun dah berkerut, tapi masih mengarut;
    Mimpi nak jadi PM, amok nak jadi PM!

    Oh Banduan VIP, pi sana dan pi sini;
    Konon baik dengan bini, jual Penang kat DAP;
    Yang Islam kena buli, yang melayu jadi kuli.

    Meski pun kau pidato, namun orang pun tahu;
    Siapa yang kau dah taroh, video tak boleh tipu;
    Lagu mu lagu sedih, Azizah tak datang;
    Tapi Ahmoi yang kangkang, jam OMEGA pun hilang.

    Oh Banduan VIP, pi sana dan pi sini;
    Konon baik dengan bini, jual Penang kat DAP;
    Yang Islam kena buli, yang melayu jadi kuli.

    Meski pun kau pidato, namun orang pun tahu;
    Siapa yang kau dah taroh, video tak boleh tipu;
    Lagu mu lagu sedih, Azizah tak datang;
    Tapi Ahmoi yang kangkang, jam OMEGA pun hilang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dasat tul pantun ni... Confirm telor anwar menggelegak sekarang ni

      Delete
    2. mmg sesuai pantun ni utk si peliwat anwar tu... wa caya sama lu.

      Delete
    3. terbaiklah pantun ni

      Delete
    4. MMG TERBAIKLAH PANTUN INI PATUT BAGI KAT BINI ANWAR BACA BARU DIA SEDAR KOT.

      Delete
    5. Bukan pantun tapi saduran lagu 'Kisah Seorang Biduan' - Dahlan Zainuddin.

      Terbaik!!!

      Delete
    6. Terbaiklah bro. Tabik spring

      Delete
  3. Dia nie gila tau nak layan napsu ja...hukum trus ja..zaman mahathir dlu xbrni nuar nie...skrng kepala besa

    ReplyDelete
  4. Semakin lama perbicaraan ni semakin jauh menyimpang dari tuduhan sebenar dan itulah niat anwar yg sebetul2nya supaya org akan lupa dan meluat seterusnya meneruskan niat dia yg lain

    ReplyDelete
  5. Exclusive betul liwat kali ni. Ada special codename. Hahaha.
    Laparle .. Nak try briani Syed la. Boss, briani kambing satu

    ReplyDelete
  6. Tak abis2 lg kes anwar ni...emm settle kan lah cpt2 geli aku dgr hari2 kea liwat ni

    ReplyDelete
  7. bilalah cerita anwar nie nk habis...meluat aku tgk anwar....

    ReplyDelete
  8. Tak abis2 kes anwar ni kan..geli lah aku dgr kes liwat dia ni tiap2 hari...

    ReplyDelete
  9. MCM DAH TAKDE CERITA LAIN PLAK HARI2 TERPAKSA DENGAR CERITA LIWAT AJE SAMPAIKAN ANAK AKU YG BERUSIA 3 TAHUN PUN DAH MULA BERTANYA APA ITU LIWAT SEBAB BERITA HARI2 SEBUT PASAL CERITA LIWAT SI ANWAR NIE. AKU HARAP SGT CEPATLAH HABIS KES LIWAT ANWAR NI...

    ReplyDelete
  10. patut kes ni dah selesai,ni makin hari makin melarat.rakyat pun dah jemu la dengan peliwat ni,jatuhkan je hukuman x pun kerat je anu dia bg guan eng mkn

    ReplyDelete
  11. yang jahat akan kalah akhirnya walaupun menang di awal cerita.. tgk ja life saiful sekarang.. happy dan tenteram kan? cuba tgk life anwar yg serba tak kena..anak bercerai berai, bini tak dpt jd MB.. celaru kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul itu Kebenaran akan menang n yg bathil akan lenyap.

      Delete
  12. yang Betul tidak semestinya Benar tapi yang Benar sudah semestinya Betul..

    ReplyDelete
  13. aku tak paham dengan makamah...bukti da terang da cukop bagi jatuh hukuman la pe lagi nak tangguh bicara...da macam cita hindustan la tetiba ada saksi baru la ada bukti baru la.ada tu la ie la...tapi keputusan macam sial tak jugak dibuat...ape hakim nie pow jenis tadah bontot kat anuar ke..gampang

    ReplyDelete
  14. ye la..cepat le habis& hukum si peliwat ni...lepas tu tutup citer liwat ni...aku rasa cukup malu pada anak2 yg dah dewasa juga sebagai org melayu& Islam...bangsa2 yg beragama lain tentu sedang seronok tersenyum2...eii malu nyerr....

    ReplyDelete
  15. satu kaedah yang pasti berkesan adalah dengan ujian secara tertutup di depan para hakim dan orang-orang arif yang dipilih oleh sebuah suruhanjaya baru yang dibentuk dan elok juga dinamakan Suruhanjaya Liwat,maka saya yakin kes sebegini dapat diselesaikan.Caranya ialah dengan membawa beberapa budak-budak jantan jambu yang akan melakukan aksi menggoda dan orang yang dituduh juga kena mempamerkan anunya dan buktikan yang kote itu tidak tegang pabila melihat pungkok.Sekian.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!