TERKINI DARI MAHKAMAH! PENYOKONG PELIWAT JADI GILA MEROYAN KERANA KEPUTUSAN KELUAR PETANG NI?

Apakah keputusan akan keluar hari ini? Tadi dah tangguh pukul 1 pm dan akan disambung balik jam 2.15 pm ni. 

Sementara menanti apa cerita selanjutnya aku nak tunjuk gambar penyokong peliwat yang dah semakin gila ni. Korang tengok la macamana perangai lahanat mereka ni. Siap menari lagi. Khaiikk ptuiihhh

12 Responses to "TERKINI DARI MAHKAMAH! PENYOKONG PELIWAT JADI GILA MEROYAN KERANA KEPUTUSAN KELUAR PETANG NI?"

  1. Tidak , keputusan lambat lagi. Hari ini pendakwaan tutup kes. Pembelaan belum jawab lagi.

    ReplyDelete
  2. Menari pun tak boleh. Itu menunjukkan mereka yakin anwar tak lakukan kerja terkutuk tu seluar dalam seluar dalam dah kena masak kari ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. seluar dalam dah buat cuci ponggong hi hi ha ha..

      Delete
    2. Pasai apa plak tak boleh?? Tapi mcm ada yg tak kena aje!!! Anwar dibicarakan dan penyokong dia dok menari kat luar??? Mmmm .. mcm dah tak sabar aje nak tgk Anwar merengkok kat penjara

      Delete
    3. Blh menari..nk sgt menari g dandut..baru sesuai

      Delete
  3. Laaaa kesiannyer pakcik2 ni. Demi RM50, sanggup depa buat apa shj. Ini mesti kes boring menunggu. So, depa hiburkan diri sendiri dan juga yg lain. Takpe, pakcik. Balik ni, suruh bini letak minyak siikit, gosok tempat2 yg sakit tu. Ari Khamis boleh sambung lagi. Itupun kalau pakcik ingat jln nak ke Putrajaya ye. Jgn kle plak sesat ke Kajang @ Sg Buloh

    ReplyDelete
    Replies
    1. mana tidaknya dapat duit hanya rm 50 tapi kena tunggu mcm anjing kat luar tu, mana tak meroyan penyokong anwar samapi dok menari2 mcm org gila....

      Delete
  4. Undang-undang yang tertangguh adalah undang-undang yang diliwat.Tidak ada lagi Kedaulatan Undang-Undang di era si najib.Ini sangat mengembirakan pengkhianat negara sekalian.

    ReplyDelete
  5. AGAKNYA PENYOKONG ANWAR NI MENARI TAK SABAR2 NAK DGR KEPUTUSAN HAKIM JATUHKAN HUKUMAN PADA SI ANWAR TAPI MALANGNYA KEPUTUSAN DAH DI TANGGUH LAGI... TAPI SERONOKLAH PENYOKONG ANWAR DAPAT DUIT LAGI KHAMIS DEPAN KAN....

    ReplyDelete
  6. kenapalah nak tangguh2 lagi keputusan liwat anwar nie, letih dan bosan aku nak tunggu keputusannya.

    ReplyDelete
  7. Ini semua anak2 ikan anwar ni..demi duit drg sgp buat apa saja....kesian...

    ReplyDelete
  8. Aduh..aq terlepas byk telur harini,emm klu lah aq ada kat sana confirm aq jentik telur sekor2anak ayam anwar ni semua mcm bagang bt hal dpnakamah..sama je perangai mcm anwar xde mariah...duk goyang2tur tu depan org

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!