TANGGUH LAGI? ANWAR DAN TANGGUH TAKLEH DIPISAHKAN

Adakah kerana ini maka keputusan ditangguhkan? Nak elak rusuhan? Ata memang hakim perlukan lebih masa?

Nak tanya penyokong peliwat ni. Berapa Anwar bayar sampai mereka sanggup buat macam ni sekali. Hmmm

51 Responses to "TANGGUH LAGI? ANWAR DAN TANGGUH TAKLEH DIPISAHKAN"

  1. kira langgar dia, langgar kita nak letak mana, pajak gantung?

    ReplyDelete
  2. Blogger pro BN. Tolong citira sedikit pasal harga minyak pasaran dunia. Hari ini kat US$ 79 se tong. Lebih kurang RM 1.70 se litre Ron95 !!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ngok , tu harga minyak mentah laa ngok , minyak itu perlu di proses sebelum jadi petrol . Kalau dah kambing tuu kambing jugak .

      Delete
    2. Padang muke mu ngok , mu ingak minyak tu bolih ratah seketui ka? Bodoh biar adae sempadang sikit.

      Delete
    3. kah kah kah..!!
      bila masa pulak lembu tu jadik kambingg ??

      Delete
    4. Tolong baca. simpul kemudian. http://www.abovetopsecret.com/forum/thread873593/pg

      Delete
    5. Dah lah begap ada hati nk tanya org pasal harga minyak pulak...buat malu mak bpk ko je sial

      Delete
    6. Sampai bila lg lah si al juburi ni nak kencing hakim tu lg..udah2 lah gu terima je hukuman bila dah buat salah tu

      Delete
    7. najib dan anwar satu guru ..bezanya najib jadi hero..anwar jadi krok..22 sama kiblatnya..selagi ajib jadi pm selagi itulah anwar diperlukan..

      Delete
    8. harga minyak itu isu lain kita tengah cakap pasal ketum liwat kes.

      Delete
    9. PROCESS GUNA AIR LIUR KE ANON. AGAK2 DAN FIKIR2 LAH SIKIT. OTAK PEMBANGKANG NI LANGSUNG TAK NAK GUNA LEBIH. SEMUANYA PERLU DI SUAP KALAU TIDAK MALAS MALAS MALAS. APA NAK JADI SEMUA NAK FREE. MCM PENANG TU RUMAH KAN FREE KAT KELANTAN KEBERSIHAN FREE DAN KAT SELANGOR AIR FREE. TU YG MEREKA SERONOK SGT.

      Delete
    10. Kenderaan dia special skit,x mcm kndaraan kita guna petrol.dia guna mnyk mentah,tu yg dia x fhm kot.jd jgn la marah pd bliau yg sdia bebal.....

      Delete
  3. Tahniah kepada Mohd Shafee..beliau nampaknya mampu memadamkan hujah2 yg dibawa oleh peguambela. Malah menampakkan barisan peguambela diperbudakkan.

    Persoalan yg utama berjaya ditimbulkan ialah bagaimana DNA anwar berada di saiful? Mana2 peguambela anwar pun mengaku fakta ini. Mereka indirectly mngaku bahawa anwar memang meliwat..persoalannya cuma suka sama suka atau dipaksa saja..

    dan itulah yg anwar harapkan...agar pihak hakim melepaskn dr tuduhan hnya kerana silap akta..bukan sebab dia tidak meliwat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ramai yg pernah bersama anwar dh lari trmasuk aku.Aku tak ikut anwar sejak video besi.
      Video besi 99.99% pakar kata adalah anwar....dan gagalnya anwar bersumpah laknat menafikan memuki chinadoll tersebut.
      Kemudian timbul kes liwat 2 pula dgn si saiful mengaku diliwat oleh anwar serta keberaniannya bersumpah laknat tanpa dicabar sumpah tersebut oleh anwar...
      Anwar mempertahankan diri dgn mengatakan ia fitnah dan konspirasi umno utk menjatuhkan dia....
      Tapi sayang anwar gagal menafikan air maninya terbenam sedlm 4cm dlm anus saiful....
      Ini membuatkan peguamnya cuba berhelah utk meringankan bakal hukuman dgn mengatakan liwat adalah suka sama suka...
      Malangnya ts Shafee lbh hebat menyanggah segala hujah mrk...Dan anwar meliwat tanpa kerelaan saiful atau dipaksa...

      Maka disimpulkan...anwar sah seorg peliwat tegar dan pelaku maksiat bertopengkan perwatakan islamik.
      Bagi aku dan majoriti rakyat yg beriman dgn tuhan yg satu rasa jijik dgn manusia yg berdegar2 berkhutbah agama dgn ayat2 Quran tetapi pelaku maksiat slps itu....
      Layak dia dijauhi dpd merosakkan minda Rakyat...

      Delete
    2. Ha...ah saya pula ketika dia lari ke embessi turki merasa waswas campur dgn kes lahad datu. Boleh kan dia menari udah penyelamat kita mati di kelar2nya badan dan d cungkilnya biji mata. Binatang ke hapa mereka ini. Sedih menangis terkenang kerana arwah ayah seorang askar dulu.

      Delete
    3. Mcm mana nak kata UMNO BN buat? DNA dlm Saiful tu kan dpt dari sperma bkn dr benda lain mcm rambut ke, cebisan kulit ke, kuku ke. Yg ada akses pada sperm anwar ni sapa? Sepatutnya hanya Wan Azizah la kan. Tp takkan Wan Azizah sekongkol dgn UMNO BN kot. China doll?! ...ala dah buat tu ngaku je lah..ur time is up!

      Delete
    4. Bodoh..macai PR.
      Air mani bukan boleh simpan mcm jus oren, ia akan 'vaporised' dan paling jelas mcm man ank acces/ pancutkan kular air mani dr kantung si pemunya tu ke luar ke badan org lain.

      Air mana bukan mcm darah atau hingus boleh calit2.. inject...
      seluruh macai diperbodohkan.. seolah2 air mani Nuar tu org lain yg pump out dh letak dlm kolon Sepol..

      Delete
  4. najib pasai apa hang lambat buang akta hasutan,,,bang non hang mmg tengah tenat sekarang

    ReplyDelete
  5. Sebijak mana pun seseorang itu ada hadnya (limit),tetapi kebodohan pula memang tidak ada had.Berapa jauh seseorang yang bodoh itu boleh jadi bodoh? Sebelum jadi minyak angin,minyak urat,minyak gamat,minyak masak dan bermacam lagi,semuanya kena melalui proses.Proses-proses ini bukan sengaja berniat untuk menangguh pengeluaran atau penghasilannya.

    ReplyDelete
  6. Apa nak tangguh2 , agi cepat selesai agi bagus , setakat ini Shafie sudah berjaya buktikan Anwar emang meliwat Saiful.

    ReplyDelete
  7. Bekas hakim , pendakwaraya dan orang yang pernah menuduh pun boleh jadi peguambela membuktikan karisma dan kekuatan kewangan KETUM.Orang yang diliwat pun disuruh jangan tinggalkan sembahyang tetapi oleh kerana tak tahan lagi YangKenaLiwat buat aduan polis. Cuma beliau masih mempercayai bahawa membuat "sumpah laknat palsu" boleh membawa padah.Kalau tidak beliau dah lama gantikan Pak Lah

    ReplyDelete
  8. Entah lah bila agaknye kes anwar nie nak selsai dah naik muak ake tgk muka die hari2....habis semua tempat kisah liwat die jer

    ReplyDelete
  9. sikit lagi air maninya taklah berterabur merata tempat lagi ....

    ReplyDelete
  10. Anuar masuk dalam penjara maka hilang lah kelayakan dia nak terus jadi wakil parlimen Permatang Pauh. PRK lagi kita .... pilihan anda siapa - UMNO ? PKR ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku akan undi PKR klu calonnya wan azizah (WA) sbb WA blh diibaratkan seperti anak dara..
      ketum kan x suka yg ITU tapi suka yg INI... so, WA terpeliharalah wlupun dah tua...
      eeeeeeeeeeeeeeeeeh.. geram abang kat u zizah..

      Delete
    2. Eeeeiii gerli la dgn you..
      tah 2 nenek wan pon dah kena tang anuuu...whole family buat onar...bodonya.

      Delete
    3. Cuba explain sikit apa yg ko paham term anak dara tu?? Anak dia berderet2. Ko ada selera lg ke tgk dia?? Wakakaka

      Delete
  11. Tangguh lg aduh bila la nak dapat keputusan nie....dah lah macai anwar dah jdkn benda ni mcm pesta kt depan mahkamah...semoga kes nie selsai cepat

    ReplyDelete
  12. NI MMG BTL2 BOSAN...HAKIM CEPAT2LAH BG KEPUTUSAN SUPAYA ANWAR BLH REHAT KT PENJARA....DIE DH BYK MEYUSAH KN ORG....PADA MACAI2 HARAM JGN JADI BUTA MATA DGN HATI DAH MMG TERANG2 ANWAR SALAH X PAYAHLAH NAK REMPUH ATAU PUN NAK BUAT DEMO...G LAH BUAT KERJA YG BERFEDAH LG BAGUS

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mcm bangga pulak dgn kes liwat anwar ni..bg je lah hukuman cpt2 abiskan kes ni...malu aku tau...anwar mmg dasar xtau malu sbb tu dia suka benda ni tanguh lama2...publisiti utk dia

      Delete
  13. mana taknya kes liwat anwar selalu di tangguh sebab mcm2 tipu helah yg anwar buat utk lambatkan kerja mhkamah.....

    ReplyDelete
  14. Bila lah kes anwar al juburi ni nak abis..muak aku dah dgn kes bodoh dia ni..buang masa negara je kecoh pasal kes liwat anwar ni...

    ReplyDelete
  15. Anwar bayar org dari Selangor RM300 dari luar Selangor RM500 seorang.

    ReplyDelete
  16. Alhamdulillah. Ditangguhkan. Dpt sikit duit belanja dapur 2-3 hari lg utk macai2

    ReplyDelete
  17. Macamana kalau 3 daripada hakim dapat 30 juta seorang?Maka Anuwar akan dipoja sebagai wali.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hakim tu Muslimin.....yang fasiq tu di Peliwat...

      Hakim2 pon tak nak subahat dapat DOSA....

      Delete
  18. Anwar kena makan sumpah lahanat Saiful. Padan muka!!!. Sekarang ni nak percaya puak2 "Islamik" dah susah. Pakai kopiah =jual kalimah, Pakai Purdah Ninja = DAP....nampak moden=main bontot!!!

    ReplyDelete
  19. Tgh tgh nak cari jln nak rasuah lh tuuu

    ReplyDelete
  20. Saya macam mahu ketawa lihat kaum melayu. Mahu kata mereka bodoh tetapi ada yang belajar tinggi. Mungkin saya beri mereka gelaran BODOH DALAM PANDAI.

    Ini perbicaraan mahkamah diantara Anuar melawan Saiful dan bukan perlawanan tinju atau gusti diantara Anuar melawan Saiful.

    Anuar bawa penyokong dan Saiful bawa penyokong. Untuk apa ? Adakah untuk bersorak memberi sokongan dan semangat kepada peserta pilihan masing-masing ? Adakah mereka faham perjalanan sesuatu perbicaraan ? Tetapi saya tidak silap berkata mereka penyokong Anuar dan penyokong Saiful sebenarnya jahiliah tentang prosedur mahkamah.

    Yang sebenarnya yang sedang bergusti dalam mahkamah adalah Peguam dengan Pendakwa. Mereka berbalas hujah bukan kerana sorakan penyokong seperti perlawanan tinju atau bola sepak.

    Tidak tahu apa saya mahu kata memang kaum kaum melayu ini suka berpesta, suka berdemonsrasi, suka mendengar ceramah. Pada kaum saya itu semua kerja bodoh, buang masa lagi tidak faedah.

    Saya cakap fakta bukan main tuduh. Kamu kira berapa orang kaum saya yang ada dimahkamah masa bicara kes Anuar vs Saiful ?

    Teguran Ikhlas Dari CK Thye

    ReplyDelete
  21. Dari sebuah ceruk, perangai macam beruk;
    Dahi pun dah berkerut, tapi masih mengarut;
    Mimpi nak jadi PM, amok nak jadi PM!

    Oh Banduan VIP, pi sana dan pi sini;
    Konon baik dengan bini, jual Penang kat DAP;
    Yang Islam kena buli, yang melayu jadi kuli.

    Meski pun kau pidato, namun orang pun tahu;
    Siapa yang kau dah taroh, video tak boleh tipu;
    Lagu mu lagu sedih, Azizah tak datang;
    Tapi Ahmoi yang kangkang, jam OMEGA pun hilang.

    Oh Banduan VIP, pi sana dan pi sini;
    Konon baik dengan bini, jual Penang kat DAP;
    Yang Islam kena buli, yang melayu jadi kuli.

    Meski pun kau pidato, namun orang pun tahu;
    Siapa yang kau dah taroh, video tak boleh tipu;
    Lagu mu lagu sedih, Azizah tak datang;
    Tapi Ahmoi yang kangkang, jam OMEGA pun hilang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Reject sebuah Uni, perangai macam hanjing;
      Tak rela jubur di jolok, tapi masih dok bawak KY Jelly dan menonggeng;
      Mimpi nak toron Ziana, Tapi yang dapat Kak Mah!

      Oh Jubur VIP, kaulah harapan UMNO kini
      pi sana dan pi sini dok sumpah dan menipu
      Jumpa Najib konon nak belajar, tapi jaja jubur untuk duit;
      Islam lah sangat; dah kena toron tapi 3 hari tak mandi.

      Meski pun kau kelentong, namun orang pun tahu;
      Siapa yang kau dah jumpa, gambar tak boleh tipu;
      Lagu mu lagu sedih, kejar DPP tak dapat;
      Tapi dengan bini pandai pulak kau toron sampai dapat anak, apsal?

      Delete
    2. gambar video banggnooon........tak boleh tipu;

      Delete
    3. Sebb dia toron bini menunjokkan dia bkn gay mcm atok nuar tuh. Tok nuar menganas dgn anuu lelaki pon dapat juga anak dgn nenek jijah. Hai kau puja sgt atok nuar kau tuh apasal tak boleh terima atok nuar kau manusia dajjal dua alam. Apaaaa kau tak percaya ada manusia ini macam wujud kahh. Kau piee tanya pengikut syiah yg kuat main dua2 anuuu tuh..baldi fulll....punya hotak penoh dgn ......tak payah tulis la yeaaa you know i know..

      Delete
    4. Org tahu seipol tidak kelentong. Karpal singh cakap juga. Yg kena kelentong adala penyokong yg kurang bijaksana mcm kau lagu mu tak sedih dahhhh atok nuar oooii

      Delete
    5. JUBUR PANAS!!!
      Penyokong Saiful di karpet terbang mengganas tertelan KY jelly...hahahhahaha

      melayu oh melayu...sedarlah sikit..
      kaki buli, kaki pukul,
      kaki joli, kerja tak nak pikul,

      Demo sana sini, jubur modal kini
      Pakai Islam hanya nak selamat diri
      Budak muda rempit tak kira hari
      Bermotor dijalan sampai kepagi
      Tapi Subuh dimasjid haram dihadiri
      Sumpah sana sini
      TV3/4 anytime boleh cari
      Ataupun Tok Kadir NST
      Ulang ‘zakar dalam jubur’ hari-hari
      ‘Liwat’ dan ‘Sodomi’ dimasyhuri
      Kanak-kanak dan orang muda diracuni
      Maka timbullah gay melayu kini
      Sebab benda ni bukan kena GST
      Tipu Imam Ramlan Porigi
      Cakap betui sure kena buang negeri
      Ataupun kena berhenti
      Masjid tempat nak selamat diri
      Bukan macam datuk T
      Sumpah laknat konon nak betuikan diri
      Sumpah kononnya tuntutan Islami
      Tapi time solat larikan diri
      Panas punggung konon kena sodomi
      Mamak Shafie pun jadi PP (public prosecutor)
      Citer dia memang la juicy
      Sebab itu yang Utusan cari
      buat tajuk muka depan lah ni..
      Maka Melayu pun melamun lagi
      Zul Nordin kencing berdiri,
      Penyokong kencing menari
      Orang nak ingat papun, apa ku peduli..

      Anytime ada benggali parpukari
      parpukaripap busuk hati
      mencarut jadi modal selama ini
      Melayu senang percaya kelentong parpukari
      Memang itu kerja benggali
      Pusing sana pusing sini
      Depan boleh, belakang macam cadbury
      Ketagih tak kena sodomi?
      Otak ada tak lu pikir lah sendiri

      melayu...oh melayu..
      20 tahun sudah berlalu
      negara lain dah terlalu maju
      Malaysia masih dok kat situ
      apa nak jadi, pemimpin sibuk tang lubang yang satu
      dok melawak pasai lubang yang itu
      dok KY lubang belakang itu
      dok korek lubang keramat tu
      DNA pun haru biru
      Anwar musuh nombor satu,
      Sodomi dengan dia, boleh jumpa PM you…
      Biasiswa pilot anytime jadi you..

      hilang Anwar, melayu boleh bersatu?
      mustahil lah macam tu
      jangan harap lah nak bersatu
      sebab melayu memang macam tu
      Ada peluang, duit je yang nak sapu
      Jubur pun jadi modal you...
      Bila Islam/Malaysia nak maju?

      nang boti nang, koi boti koi..

      Delete
  22. parpukaripap saifool

    sekian!

    ReplyDelete
  23. Mana pegi omega? Uhuk...

    ReplyDelete
  24. kalau pembakang menang sekalipun tak mungkin nuar tu di lantik jadi pm. Semua orang politik tahu siapa nuar. Mat sabu, guan eng. Kit siang, hadi, azmin, azizah dan yang lain2 tahu yang anwar kaki punggung. Cuma sokongan di beri untuk dapatkan undi dari sekor dua macai2 yang bodoh bengap tu kepentingan masing2. Nuar pula masih berhujjah itu ini mcm la dia king dlm pakatan. Belakang dia pakat dok gelak sampai bergoyang perut. Tgk azmin sendiri lepas jadi mb ada dia peduli apa arahan nuar. Khalid dlu pun sama. Hadi pun dah anggap nuar tu mcm melukut tp gantang. Cuma dap je yg masih pening sb undang2 negeri dan negara tak benarkan bukan melayu jadi mb dan pm. Mcm kat ipoh ari tu. Kerusi dap dpt lebih tp pas pula jadi mb. Cubaan dap letak calon melayu pun x dpt respon yg baik dr rakyat. Kalau nuar masuk jel kali ni maknanya sokongan pd dia akan terhapus. Mati esok pun belum tentu ramai orang nak iring p kubur. Biasanya orang2 mcm ni masa jadi jenazah pun allah dah tunjuk azab supaya menjadi iktibar pd yg mengerti.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!