PANAS! PENYOKONG PELIWAT BRIONI MEMANG KURANG AJAR NAK MAMPOS!

Korang tengok macaman buruknya perangai penyokong si peliwat ni. Ini sudah terang-terang mereka menghina hakim semua. Aku pelik betul, kenapa tidak diambil tindakan terhadap mereka ni semua? Ini semua muka lahanat yang patut ditangkap dan didakwa atas contempt of court!

36 Responses to "PANAS! PENYOKONG PELIWAT BRIONI MEMANG KURANG AJAR NAK MAMPOS!"

  1. 1.semua jabatan bergelomang dengan rasuah!!semuanya kerana pemimpin pemakan rasuah!!tak hairan jugak rakyat curiga dengan mahkamah malaysia ni!!
    2.lihat saja kes altantuya!!semua bebas!!mungkin altantuya mati di bunuh hantu!!mungkin hantu kak limah balik kampong!!begitu ""pooorahhhh"" mahkamah dimalaysia!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya setuju dengan pendapat anda . Tanpa ragu ragu lagi , Anuar adalah seorang peliwat .

      Delete
    2. Setuju juga dengan pendapat di atas. Si Peliwat tu dah tak tahu nak bela diri macam mana lagi. Semua bukti menunjukkan dia ni memang peliwat tegar. Nak salahkan UMNO pun sudah tak jadi. Jadi kenalah salahkan hakim pula. Inilah jenis manusia bodoh tak dak dah (Bodoh sebodohnya).

      Delete
    3. ..zunar lah yg cita2 nak jadi hakim pakai wig yg makan rasuah!!!
      Tengok siapa yang bayar?..geng sendiri bayar...hahaha...


      Delete
    4. tengok muka mereka remua macam penyangak, serupa macam bapak penyangak maharajaliwat al juburi

      Delete
    5. yang seekor tu apa nak d kata, memang otak kartun.

      Delete
    6. Mahkamah dunia boleh lah meka kata tak adil....Mahkamah akhirat mana mau lari maa ?

      Delete
    7. Rupa2 mereka seperti pecah rumah tingkah laku lagi la seperti vavi.

      Delete
    8. kalau kes anwar meliwat semua mahkamah tak betul.. makan rasuah.. tapi klau kes anwar saman malu, fitnah, etc dan dia menang.. tak pulak korang kate hakim tu makan rasuah or mahkamah makan rasuah or kerajaan bagi rasuah... BENGONG!

      Delete
    9. YG BUAT PERANGAI NI BUKAN JE DARI PARTI YG DIKATAKAN MALAHAN PARTI YG SIBUK MEMYALAK TENTANG RASUAH PUN DUA KALI KONG. JGN CAKAPLAH SAMA SAJA. CUMA BLM DPT PELUANG. KALAU DPT MALAHAN LEBIH RASANYA. JGN MUDAH MENGATA ORG PERBUATAN TU YG PENTING

      Delete
    10. Mgkin juga hantu kak limah bunuh altantuya, karpal, bala, lim guan eng...eh blm lagi. Allah blm nak cabut nyawa komunis dajjal nih..

      Delete
  2. Replies
    1. BRIONI POWER ☆☆☆

      Delete
  3. next time hire banglas lah, you guys expert to stage this kind of show what.....or maybe you are actually of that origin?

    ReplyDelete
    Replies
    1. True b end should hire bangla but pikkrr no need because they are already expert in doing it. Right?

      Delete
  4. wajah-wajah manusia yg berjaya diliwat oleh Ketum.. Zunar otak berpinar-pinar!!

    ReplyDelete
  5. Kerjaan UMNO di bawah Najib hanya berani tangkap penyokong UMNO dan PERKASA aje.Lepas tu dengan sepantat kilat mereka didakwa. Tapi kalau penyokong pembaangkan,telur Najib masuk ke dalam jubor dia.

    ReplyDelete
  6. Mahkamah Malaysia memang rasuah. Sebab tu Anwar al jubs boleh menang semua kes dia. Anwar lah yang buat rasuah berluluasa di Malaysia ni sejak dia dalam umno dulu sampai sekarang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ♡♡♡♡♡ love you friend

      Delete
  7. Najib is dead. Penyokong dia dan UMNO dah makin kurang dan terlalu sedikit untuk menang pru14.

    ReplyDelete
  8. Orang Melayu akan boikot pru14 kalau tak ada parti lain yang bertanding selain dari BN n PR. Harap perkasa boleh jadi parti untuk bertanding untuk orang Melayu undi. Dr M boleh jadi patron perkasa. Hidup melayu!

    ReplyDelete
  9. hah.. bini ko dh kena tangkap polis padan muka ko zuna. Lain kali jgn suruh bini wat katon lawak cm tu.. hahahahaha ..mmg lawak aku nengok nye..hahahahahahh

    ReplyDelete
  10. 9pm...kamu agak2 mak datin rosmah nak masok dlm ladang kelapa sawit mlm buta?
    Dulunya zulkifli nordin adala salah sorang peguam pembela tok nuar tetapi dia klr dari group peguam2SBB dia bgtau tok nuar kamu srh peguam2 dia buat crta. Buat2 crta maknanya mereka reka fitnah. Tok nuar mmg hobinya rajin mereka fitnah termasuk la merasuah dari dulu sampai laa. He is a violent species needs to be lock up. He is a rapist a very very rakus rapist not only rape saiful also manipulative species like you.

    ReplyDelete
  11. Orang hilang akal aje yang masih lagi follow dengan Nuaq aljuboq tu. Apa ingat dia tu siapa? anugerah tuhan?suci dari dosa dan kebal dengan kesalahan? Sorry lah kalau dah berak pun keluar taikkkk. Kentut berpeeruttt peruttt tak usahlah nak berkiblat dengan dia seekoq ni.

    ReplyDelete
  12. Anak-anak dajjal di Malaysia sudah mula mengganas.

    ReplyDelete
  13. Anwar dok meliwat-liwat sesuka hati sebab dia banyak duit ! Dia boleh sumbat mulut orang dengan duit. Dia ada brioni ! Kau ada..?
    Dia boleh bayaq peguam berpuluh orang untuk bela dia dimahkamah.
    Tapi yang pelik tu mana pergi semua peguam Islam yang membela dia selama ni ?? Diaorang tak mahu duit ker atau takut terpalit dosa ??

    ReplyDelete
  14. Dari sebuah ceruk, perangai macam beruk;
    Dahi pun dah berkerut, tapi masih mengarut;
    Mimpi nak jadi PM, amok nak jadi PM!

    Oh Banduan VIP, pi sana dan pi sini;
    Konon baik dengan bini, jual Penang kat DAP;
    Yang Islam kena buli, yang melayu jadi kuli.

    Meski pun kau pidato, namun orang pun tahu;
    Siapa yang kau dah taroh, video tak boleh tipu;
    Lagu mu lagu sedih, Azizah tak datang;
    Tapi Ahmoi yang kangkang, jam OMEGA pun hilang.

    Oh Banduan VIP, pi sana dan pi sini;
    Konon baik dengan bini, jual Penang kat DAP;
    Yang Islam kena buli, yang melayu jadi kuli.

    Meski pun kau pidato, namun orang pun tahu;
    Siapa yang kau dah taroh, video tak boleh tipu;
    Lagu mu lagu sedih, Azizah tak datang;
    Tapi Ahmoi yang kangkang, jam OMEGA pun hilang.

    ReplyDelete
  15. Boleh menang Anugerah Juara Lagu, jika lirik ini digubah semula oleh Helen Yap Ah Moi.

    ReplyDelete
  16. Hero Hero yang berani dan cekal bersemangat !!

    ReplyDelete
  17. Ahmad Maslan menteri down sindrom yang paling bodoh! Hasan Malek lebih bodoh dari unta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe....brutalnya perbandingan !

      Delete
  18. Najib kaki penipu dan kangkung paling bodoh dalam DUNIA!

    ReplyDelete
  19. MAHATHIR DAN ZAM KELING PARIAH BODOH BERSAMA DENGAN PARPUKARI !

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan mengarut laaa,..

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!