PANAS BETUL APINYA! NAK TANYA ADUN KOTA DAMANSARA, KENAPA HADIR KE MAJLIS PKR BERSAMA KETUA CAWANGAN?

Aku sekadar bertanya, apa perlu seorang adun yang menang secara kerana perpecahan pakatan di Kota Damansara hadir di majlis anjuran PKR bersama ketua cawangan pulak tu? Kenapa? Inilah persoalan yang mesti dijawab oleh adun Kota  Damansara, Kita nak tau itu aje, selanjutnya boleh baca DISINI

Pelik tengok UMNO Selangor sejak kebelakangan ni, senyap je. Macam memang tak menang je lagi, banyak persoalan timbul bila ada satu blog membuat satu kenyataan yang amat memeranjatkan, KLIK SINI

Korang jugak boleh baca artikel panas tentang UMNO Selangor DISINI

UMNO SELANGOR kena jelaskan banyak persoalan yang timbul ni. Jangan diam ya, kita semua nak tahu ni apa sebenarnya yang sedang berlaku di Selangor ni? Can somebody explain?

27 Responses to "PANAS BETUL APINYA! NAK TANYA ADUN KOTA DAMANSARA, KENAPA HADIR KE MAJLIS PKR BERSAMA KETUA CAWANGAN? "

  1. Masyukkklah azmin MB jamban gaji,elaun semuanya besaq,kaya raya lps ni......skrg ni masa azmin nk pulun kekayaan negeri selangor yg selama ni org BN je yg dpt....

    Pulun jngn x pulun.....lps tu ckap 'duit rakyat utk rakyat' hahahaha.....

    Jadi lembu org Pkr lg lima tahun...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeayyy Azmin. Pulun jgn tak pulun sbb masa ko pun tak lama. Ko pun akan kena tendang mcm TSKI. Selagi MyBini tak jadi MB, ketum tak akan mengalah

      Delete
    2. TAHU TAKPE, AZMIN TU HANYA UTK SEMENTARA WAKTU PERCAYALAH CAKAP AKU...

      Delete
  2. yb ni dok pening2 lalat tak tau apa. dia ingat umno jd kerajaan di selangor, lupa dia tu adun pembangkang. bagitau kat dia tu, dia tu pembangkang, jangan dok perasan dia dun kerajaan yang memerintah. nak jadi pecacaipun kena cerdik jugak. nanti semua melepas.

    ReplyDelete
  3. KOTA BHARU - Seorang guru agama berusia 33 tahun ditahan polis selepas didakwa cuba meliwat murid tahun tiga di sekolahnya, di Chicha di sini, kelmarin. (Sinar Harian 3.11.2014)

    Ustaz pun meliwat , so kalau Anwar meliwat apa nak diherankan sangat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini syaitan bertopengkan manusia. Hati2 dgn manusia yg menggunakan agama utk memuaskn nafsu serakah

      Delete
    2. takutlah sikit dgn tuhan oi jgn sedap mulut aje kau nak bercakap apa yg hendak di herankan sebab drg bukan anak or ahli keluarga kau kan. dah terang2 agama islam mengharankan hubungan kaum sejenis kenapa mesti kau nak sokong mmg kau ni kafir agaknya.

      Delete
  4. Suka hati dia laa nak pegi majlis manapun . Kan negara ni negara demokrasi .

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko ni reti ke apa dia demokrasi? demokrasi politik bukan bermakna suka2 nak ikut kepala lutut nak pegi mana. kalau dia tu adun umno/bn, demokrasi apa terhegeh2 ke majlis pakatan. dijemput ke sampai terbabas ke situ? isunya adalah berlainan jika majlis itu anjuran kerajaan negeri di mana semua adun terlibat. ini majlis pkr, apa jadah adun umno menepek kat situ? faham ke tidak ni? nak contoh ke? macam nilah. ada satu kumpulan tu buat majlis kenduri untuk ahli kumpulan dia sahaja, sedangkan ko tak dijemput sebab ko bukan ahli. ko datang terhegeh2 ke situ. ko tak malu ke? sepatutnya ko akan malu dengan tuan rumah dan juga orang sekeliling. faham dah ke?

      Delete
    2. Mmg ko ni bebal la. Kalau nk jumpa sgt MB, pi lah ofis dia. Nampak macik ni dah jadi sesumpah. Dok tukar kulit la ni

      Delete
  5. Itu tanda2nya umno Selangor sedang nazak dan nak mampos! Penyakit ni sedang menular ke seluruh badan umno di mana2 menandakan hayat umno makin hampir sampai ke penghujung sakratul maut. Inilah natijah kalau parti hidup dalam kepura2an.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu jadi petunjuk yg umno kat selangor kena bekerja lebih keras lagi utk mendapatkan kepercayaan rakyat selangor

      Delete
    2. WOW XUMNO KAU BERCAKAP SEOLAH-OLAH KAU TAHU SEMUA YG BAKAL BERLAKU YE, DAH MACAM NUJUM PAK BELALANGLAH PLAK KAU NI.. KAH KAH KAH...

      Delete
    3. padanlah muka kalau ada org mcm kau yg sokong pkr rasakanlah peritnya dgn memilih pkr. jgn nak kata umno selangor dah nazak sebenar krg nie mmg patut di ajar sikit utk sedar diri krg tu. apa yg pkr bagi pada krg selama mereka memerintah selangor tu lagi jahanam adalah....

      Delete
  6. Adun Umno tu adalah wakil rakyat kawasan tu, apa masalahnya. Kerajaan negeri yang jemput sama.

    Bukan macam program kerajaan Umno, wakil rakyat Pakatan yang menjadi wakil rakyat kawasan tu tak dijemput sama.

    Kalau nak kata program PKR, kenapa tak ternampak satu pun bendera PKR dalam gambar tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg la wakil rakyat tapi ko kena ingat yg dia ni pembangkang di kawasan pakatan.. So, sendiri mau nilai la

      Delete
  7. Tukar je halimahyon tu... X de faedahnya dibiarkan org2 sebegini menjadi wakil rakyat kalau perubahan yg boleh di bawanya

    ReplyDelete
  8. UMNO selangor tgh nazak. Kapal daj nk karam. Sblm terlambat? Baik lompat dr bot tu cepat. Kak Maton tgh siap2 sediakan payung sblm hujan

    ReplyDelete
    Replies
    1. entahlah apa nak jadi dgn kak halimaton kita ni, patutnya kenalah usaha lebih keras lagi dan bersiap sedia utk pilihanraya yg seterusnya.

      Delete
  9. mmg btl xde ape pun yg die buat lepas menang...sebab2 org mcm nie lah ramai yg hilang kepercayaan pada umno...sebelum terlambat baik bertindak kalau x sampai bila2 bn akn tetap menjadi pembangkang diselangor

    ReplyDelete
  10. rakyat suke kene kencing ngan pembangkang,dh kene x serik boeh pilih pembangkang lg.merana la korang,biar azmin si aiskrim ni pulun dan kaut habis duit rakyat selangor. yg BN di selangr tu jgn la tido je,buat la something

    ReplyDelete
  11. memang la sukati nak ke majlis mana2 pun tapi sungguh pelik lagi menghairankan dan jarang2 berlaku..pasti ada cerita disebalik semua ni.. hanya mereka saja yg tau

    ReplyDelete
  12. Betul ke ni majlis pkr? Nmpk macam majlis rasmi menyambut MB je?
    If its the latter, mmg kena la adun kawasan dtg kan, regardless of the party? Ke, camne?

    - FM

    ReplyDelete
  13. Umno s'gor akan jadi mcm Umno di Kelate..dia org sanggup kalah dlm PRU tetapi tak mahu kalah dlm merebut jawatan dlm Bahagian..penyakit Umno kelate dan berjanggkit kat Umno S'gor dahhhh..

    ReplyDelete
  14. malaysia da makin tak aman da.sekarang yang jadi mangsa ialah rakyat malaysia...

    ReplyDelete
  15. pompuan memang tak blh jadi pemimpin..Dlm Islam pun dah terang...tu psl istana pun tak nak pompuan jadi mb....keras kerak nasi...

    ReplyDelete
  16. Pnyakit umno kelate fh bjangkit kat umno selangor sbb pmimpin2 n pduduk kt selangor majoriti org luar. Org selangor sdr dh x heran ngan jati diri dorang kot....

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!