PANAS BERAPI! BETUL KE TPM KELUAR NEGARA SEMASA KONVENSYEN UMNO DI JOHOR?

Pertama sekali aku confuse dan agak keliru sebabnya berita ini disiarkan oleh blogger Pakatan Omakkau. Apa omakkau no dah nak jin UMNO ke? Aku confuse wei. KLIK SINI

Bukan apa tengok daripada keratan yang aku letak kat atas ni, cara dia bercerita tu seolah-olah dia dalam parti UMNO dan bukan PKR. Aku tak suka nak bergaduh sesama bloggers walau dari sebelah sana. I do respect blogger.

Kalau ya pun dia marah TPM tak turun konvensyen tersebut tapi tak perlu la nak kata ada gerakan dari Tun M dan Muhyiddin untuk jatuhkan Najib. Dari dulu lagi aku tak percaya.

Tapi betul ke TPM keluar negara masa konvensyen tu? Aku akan cari jawapan sampai dapat! Ok?

KEPADA OMAK KAU YANG KUKASIHI. Jangan la tuduh sembarangan macam ni ya sayang. Siasat dulu tau. (Love Mode) He he he

31 Responses to "PANAS BERAPI! BETUL KE TPM KELUAR NEGARA SEMASA KONVENSYEN UMNO DI JOHOR?"

  1. Yang berlaku Mat Sabu dengan kerjasama DAP sedang merentap Hj Hadi supaya turun. Bloggers Pakatan ni dah tak tau nak sorok muka mana. Cipta penipuan ini. Tun M dan Muhyiddin pada aku bukan kecik sangatlah sampai terpaksa guling Najib. Zahid aku tak taulah pulak sejak berkawan dengan Datuk Aidit Ghazali nih...he..he..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak tengok golongan MUNAFIK senang jeeer .. perhatikan sape sahabat sekitar mereka.. Pusing2 ..PKR,,, DAP,,,PAS ..... nampak terang ,jelas dan nyata...Ha ha ha ha.. Yang Pasti dalam golongan ini,, PAS akan di TALKINkan Pada PRU 14.

      Delete
  2. Bloger pembangkang kan suka cipta fitnah. Jangan caya sama ini olang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu terutamanya bloger pembangkang di selangor, penang dan kelantan...

      Delete
  3. Blogger Pembangkang yg dah xda kredibiliti.. xleh caya dia tu.. talam dua muka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Depa cari mkn dgn buat fitnah. Yg heran macai2 PR terima bulat2. Aku rasa depa ni mmg xde otak kot??

      Delete
  4. Omak kau ni umpama orang kurang seks.....hahahaha

    ReplyDelete
  5. Semua nak bubuh taik pada Tun,........siapa yang bercita-cita sangat nak jadi PM termuda dalam kabinet sekarang ini.Tunggu gerakan politik si kitul habis-habisan.

    ReplyDelete
  6. JGN SUKA TUDUH SEBARANGAN KALAU TAKDE BUKTI. INI MESTI RANCANGAN PEMBANGKANG NAK LAGAKAN NAJIB DGN TPM KITA PUNYA...

    ReplyDelete
  7. ada2 aje pembangkang sial nak reka cerita utk lagakan najib dan muhyiddin.

    ReplyDelete
  8. Tidak pelik. Boleh percaya berita itu..Muhyidin dengan Najib memang nampak tidak ngam. Body language unconsciously displayed the internal story between two of them.

    Taykar

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nampak jeeer Macam betul .. perselisihan pendapat itu wajar...tetapi dalam program keAgamaan dan Bangsa mereka tetap bersama satu landasan.

      Apek pendatang Haram Warga India.

      Delete
  9. byk sgt pihak yg cuba nak laga2kan pm dan tpm tp kenapa tun m yg jadi mangsa...mcm2 hal lah diaorg nie ade je benda nak dijadikan isu....

    ReplyDelete
  10. Ini pendapat saya sebagai orang diluar Umno. Sebahagian orang Umno tidak suka Najib, sebahagian lagi suka Muhhyidin mengetuai Umno dan kerajaan.

    Good. Keadaan ini advantage kepada PR. Thank you God for helping PR especially DAP.

    Taykar

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pelik suungguh, orang luar UMNO boleh tahu apa berlaku dalam UMNO...hebat Taykar. Ada hantar itu jun (jin) ka?
      Tak payah nak sibuk-sibuk, pergi sibuk-sibuk kat parti2 yang nak karam tu. PKR dan PAS...masing-masing bersebut kuasa. cantas-mencantas. cah keting kata Tok Garu

      Delete
    2. Encik 1138

      Siapa yang hendak karam ? Ada dengarkah DAP nak karam ? Pas karam kerana dia tidak pandai urus penyokongnya, jika tidak macam mana boleh tubuh Pasma oleh orang kuat Pas sendiri. PKR saya tidak banyak tahu mengenainya, faktor Anwar mungkin ada kesan, kita tunggu saja.

      Tetapi apa pun saya bangga DAP lebih yakin untuk masuk PRU akan datang. Support for us never subsided.

      Taykar

      Delete
  11. Ini pendapat saya sebagai orang diluar Umno. Sebahagian orang Umno tidak suka Najib, sebahagian lagi suka Muhhyidin mengetuai Umno dan kerajaan.

    Good. Keadaan ini advantage kepada PR. Thank you God for helping PR especially DAP.

    Taykar

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wakakaka .. Lawak la lu. PR pun blm tentu boleh survive sampai next PRU. Advantage amende nyer

      Delete
  12. Klu tak ada bukti jgn main tuduh sebarangan je..apa lg keje pihak pembangkang diorg mmg suka klu bab2 nak menuduh nie..klu ye pn tpm tu tak hadir dlm konvensyen trsbut apa kena mengenanya dia nak jatuhkn najib..?

    ReplyDelete
  13. Apa lah pembangkang ni dah mcm xde keja lain selain dr nk mengapi apikan menteri kita...wei udah2 lah tu najib ada byk sgt keja nk buat selain dr layan macai2 bodoh ni

    ReplyDelete
  14. Mcm haram jadah betul blogger pr ni guna pic TS Muhyidin tengah mcm tu..cuba bapak kau org letak gambar gitu kat public malu tak siyal???!! Memang anak haram betul betina ni...dah la kes tangkap basah ritu jadi senyap gitu je..

    ReplyDelete
  15. Betul parpu datuk saya ccerita cakap, datuk saya baik dengan moidin selalu sarapan pagi dengan dia.moidin yang cakap.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada satu group bisnes lain parpu, sokong bn juga tapi.dia nak naikkan orang dia dia

      Delete
  16. Jaga! Mahyuddin sedang betulkan kedudukan pistulnya.

    ReplyDelete
  17. Kalau Muhyudin keluar negara , apa salah nya ? Tak kan laa dia nak memerap je dalam negara Malaysia yang kecik ni .

    ReplyDelete
  18. Kita tinggalkan Najib dan Muhyidin. Kita fokus kepada Umno saja. Adakah Umno masih dekat dihati orang melayu ? Mungkin populariti Umno sudah menurun kepada orang melayu. Kalau menurun kenapa ? Adakah kerana Umno itu sendiri atau kerana pemimpin ?

    Saya cadangkan Blogger MiM adakan ruang untuk peminat blog ini mengundi. Mungkin ini dapat membantu Umno memperbaiki diri supaya orang melayu menerima Umno bila tiba PRU akan datang.

    Kita nak tunggu PRK Permatang Pauh untuk menilai populariti Umno, entah bila kes Anwar nak selesai tak siapa tahu. Hanya hakim yang tahu apa nasib Anwar selepas pendengaran kes rayuannya tamat.

    PAP (Pengundi Atas Pagar)

    ReplyDelete
  19. PAS dan PKR adalah kafir.

    ReplyDelete
  20. kah kah kah...bila masa fuckatan nie jujur dan tak menfitnah umno???nie la kerja dorang siang malam cari kesilapan dan tuduh umno

    ReplyDelete
  21. Kita rasa lega. Umno dengan Pas nampakya sudah boleh kerjasama. Sokongan Umno kepada hudud di Kelantan adalah langkah mula kearah persefahaman Umno Pas.

    Kerajaan perpaduan yang dipelopori oleh TGHH dan Nasarudin Mat Isa mungkin menjadi kenyataan jika tidak kerana tentangan oleh ulamak talibarut DAP Nik Aziz. Tapi kini Nik Aziz sudah macam kupang tembaga, maka usaha Jamil Khir dan MB Kelantan kita harap membuahkan kejayaan yang lebih besar demi perpaduan melayu. Insyallah.....

    PAP

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!