LAHANAT BETUI! AEDES NI ADA DALAM BAS SEKOLAH KE DALAM TANDAS? AKU CONFUSE

Boleh tak sesiapa jelaskan pada aku. Mana nak cari nyamuk aedes ni? Atau mana selalunya ianya boleh ditemui?

Dalam bas ka? Dalam tandas ka? 

Krikkk....krikkk....krikkkk

21 Responses to "LAHANAT BETUI! AEDES NI ADA DALAM BAS SEKOLAH KE DALAM TANDAS? AKU CONFUSE"

  1. Dalam tandas yg ade nyamok aedes betina je..tapi tak tau dier isap ape.

    ReplyDelete
  2. ko memang lahanat parpu..

    ReplyDelete
  3. alahai asmin... kan lbh baik ko pi spray Aljuburi dan macai2 bebal dia tu... biar lenyap dari muka bumi ini...

    ReplyDelete
  4. 1.sekurangnya dia lebih cerdik dari menteri umno!!!ijazah kejuruteraan!!dan ko sendiri memang bodo!!memang nyamuk penuh daam bas!!!itulah faktanya!!
    2.aziz rahim lagilah bodonya!!kununnya ada MBA!!antara idea bodohnya ialah "pakat-pakat pi buat haji pakai maju melayu"!!bodohhhhh punya orang!!ngaji bodoh!!pemikiran lagilah bodohhh!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 7.57 . . .

      Lu ni hanya pandai bodohkan org lain. Selalunya org lebih bodoh kata org lain bodoh. Org gila mana nak kata dia gila.

      Delete
    2. LATAR BELAKANG PENDIDIKAN

      Pendidikan awal @ Sekolah Rendah Sultan Ismail, Kemaman (1984 – 1989)

      Kolej Melayu Kuala Kangsar (1990 – 1994)

      Anugerah Carey/Bolkiah sebagai Pelajar Terbaik Keseluruhan


      Pingat Emas Presiden Kesatuan Pelajar
      Anugerah Pelajar Terbaik SPM 1994 (Fizik, Bahasa Melayu)
      Anugerah Pelajar Terbaik SRP 1992
      Johan Pertandingan Bahas Piala Perdana Menteri 1992 dan 1993 antara sekolah-sekolah berasrama penuh
      Pembahas terbaik Pertandingan Bahas Piala Perdana Menteri 1992 dan 1993 antara sekolah-sekolah berasrama penuh
      Johan Pertandingan Bahas Piala Sri Paduka Sultan Perak 1993
      Presiden, Badan Revolusi Agama
      Presiden, Pancaragam Tentera
      Presiden, Persatuan Bahasa Melayu
      Ketua Pengarang, The Malay College Magazine
      Dianugerahkan biasiswa PETRONAS (Kejuruteraan Elektrikal dan Elektronik) dan ESSO (Geology) sebelum keputusan SPM diumumkan
      Morrison’s Academy, Scotland (1995 – 1996)

      Anugerah AD Kippen, Pelajar Terbaik Fizik A-Levels 1996
      Anugerah John Knox, Pelajar Terbaik Kimia A-Levels 1996
      Pengawas
      Orkestra Morrison’s Academy
      Leeds University (1996 – 1999)

      Anugerah Arthur Crabtree 1997, Pelajar Terbaik Tahun Pertama Kejuruteraan Elektrikal dan Elektronik
      Ijazah Kelas Pertama (Tahun Pertama dan Kedua)
      Ijazah Sarjana Muda Kejuruteraan Elektrikal dan Elektronik

      Delete
    3. 1.tuuu diatas!!!memang orang pandai!!selalunya orang pandai akan jauh diri dari umno yang penuh rasuahh!!!!
      2.ko tahu siapa!!!!aziz rahimm!!!!

      Delete
    4. wah pandainya...banyaknya ijazah..comfrim macuk sorga..

      Delete
    5. Byk ijazah mcm Azmin buat maksiat xkena hukum dgn Tuhan ke?
      PKR mmg byk kaki maksiat asal ada ijzah je kira hebat lah org lain jgn persoal?
      Bodoh la.. lembu PR oiii

      apehal yg ko nk kaitkan dgn Aziz Rahim.. LGBT ko tk kisah pulak yg si Nuar jubor tu tgh gerakkan? Aziz Rahim gi Haji pakai ihram dan jubah selepas Ihram.. apa hal ko fitanh dia wahai anjing PR?

      Org2 jahat akan dekati PR sbb disinilah lubuk jiwa sakit dan lubuk org buat dosa..

      Delete
    6. Berjela-jela sijil dan ijazah.
      Pandai, tapi tak semestinya bijaksana.

      Delete
    7. Takkan nak pilih yg lebih bodoh dr kita

      Delete
  5. Bodoh punya program. Nyamuk membiak di tempat air bertakung di kawasan bas itu disimpan. Pergilah spray tempat nyamuk membiak.

    ReplyDelete
  6. Sepandai mana manusia sekali pun otak tetap letak di bawah tempurung.

    ReplyDelete
  7. Ada lagi satu aedes yang berkepala bengkok, aedes jenis ini dia suka masuk dan bertelur dalam kain perempuan, dengan cerita kata Samsidar biasa kena, betul ke?

    ReplyDelete
  8. Asal kan x de guna C4 kasi aedes mati cukup lah. Atau pun pakai Skopen pi cari anak aedes1!!1!1

    ReplyDelete
  9. Betol la tu . Nyamuk Aedes ada terdapat dalam bas . Dalam tandas aedes takde . Tandas ni tempat orang makan aiskrim .

    ReplyDelete
  10. Hoi assmin.sembur tu tkyah pakai penutup mulut la.tk bahaya.doktor2 pakar ckap asap rokok lagi bahaya.asa 10000 jenis racun.aerasol adaracun tuk nyamuk je.

    ReplyDelete
  11. JPS tak cukup pekerja jadi MB kena pergi cuci longkang. Jabatan Kesihatan (vektor ) tak cukup pekerja jadi MB kena pergi buat fogging.dalam jamban tak ada nyamok tapi ada barang lain.

    ReplyDelete
  12. mcm sial jek.. nak popular pun agak2 la.. kok yer pun biar lah cerdik sikit idea nak sembur tu..

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!