KETUA PUTERI UMNO SELANGOR NI MABUK DAUN KETUM KE?


APA? KAH KAH KAH BETUL LA SELAMA INI KALAU ORANG KATA PUTERI NI HANYA BAHAN PENYEDAP WOIITTT

KAH KAH KAH! OTAK LETAK KAT LUTUT! HARAPKAN MUKA JE LAWA! KAU NI MABUK KETUM KE WOOIIITT!

Aku tak faham dengan pergerakan Putrri ni. Aku tak pernah nampak depa ni bila pakatan bukak mulut. Tapi bila PM dan Tun M tegur berani pulak depa ni melawan.

Macam ni wahai Ketua Puteri UMNO SELANGOR. Aku cabar kau kahwin ngan aku. Kalau kau belum kahwin la, kalau dah kahwin elok jaga laki kau tu dan jangan menampakkan diri kau tu bodoh walau pada hakikatnya kau memang bodoh nak mampos.

Eh! Jangan marah tau aku House PK @ Parpukari kasi kau glamer ni. Muahahahaha. 

Seseorang tu nampak cerdik hinggalah dia membuka mulutnya. Owhhh amat memalukan

104 Responses to "KETUA PUTERI UMNO SELANGOR NI MABUK DAUN KETUM KE?"

  1. Tanyalah balik,apa kajian secara mendalam yang dia dah buat?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Issshh tak patut betul ko cakap macam tu...... Ko tak tau ke diorang dah buat kajian sedalam dalamnyer semasa krisis MB baru2 ni? Sampai senyap sunyi tak dengar sepatah haram dari UMNO Selangor sebab tengah kusyuk buat kajian hehehe

      Delete
    2. BERUNDUR ADALAH LEBIH BAIK DARI DIUNDURKAN....terimalah hakikat ...dah 2 penggal daah... beri pada muka baru yang berpotensi.

      exPAS2012

      Delete
  2. Apa lah Ketua Puteri UMNO Selangor ni. Plaing senang sekali nak tengao iala isu pendaftaran ahli. Kalau DAPpigs boleh daftar kan ahli depa dalam puluhan ribu semenjak PRK lalu, takkan BN/UMNO dalam digait 'sa' ribu saja. Malu lah woiiiii....apa yang DSN dan Tun M cakap tu ada benar nya. UMNO Selangor kena berubah, kalau tak rakyat yang akan mengubah depadan malang nya rakyat memang dah start ubah depa dah. Bilangan kerusi BN terus merudum...tak malu ke woiiiii.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lagi-lagi DAPpigs. Otak tak ada benda lain ke. Hanya ingat babi saja. Biasalah UMNO pukimamakthir memang pandai cipta benda-benda babi saja. Greedy like a pig kan? Feeding from the pig trough kan?

      Delete
    2. Vinnan ni pig ker?.. Marah benar.. Haha!

      Delete
    3. Vinnan ..pi jumpa abang non dan test dia dengan tonggek tonggek sikit...

      Delete
    4. Vinnan tu PARIA PUNDEK.. maybe rakan baik parpundek blogger ni. Same2 minum todi

      Delete
    5. Pig lebih baik daripada pukimamakthir UMNO. Sekurang-kurang nya saya ada telor gunakan nama bukan macam ponndan UMNO.

      Delete
    6. Apa beza vinnan @ anon??

      Delete
    7. Deyy VINNAN PARIAA PUNDEKK.. PUKIMAK LUPUNYA SAMY VELLU.. TODI SUDAH MINUM BYK.. SUDAH KASI TARUH POMPUAN ESTATE.. SKRG MAU CKP PNDAII ARR. ... ? Deyy pundekk..pandy pundek lu punya pak dlu angkat taik org UMNO saja.. duduk india PARIA serupa mcm taik.. skrg mau cari gaduh ka pundekk? Mau ka?

      Delete
    8. UMNOpukimamakthir=MelayuUMNO=IslamUMNO jadi DAPpigs dan lain-lain pigs rekaan UMNO pukimamakthir mestilah halal untuk orang IslamUMNO kan? Pig vinnan tak halal untuk orang UMNO kerana ia tak rasis atau korup. Jadi Pig vinnan adalah lebih baik daripada pigs UMNO.

      Delete
    9. KAFIRemakVINNAN = pendatang = anak luar nikah sesuai jadi hamba ladang kapas ..mhuah ha ha .. Biawak goreng satu !!

      Delete
    10. PUNDEK VINNAN PANDI.. u punya kuil itu tokong mcm babi.. atas tangan banyak mcm cacing lu tadak malu ka?
      Lu duduk sini Tanah Melayu.. lu PARIA.. kotor punya PARIA. PARIA PUNDEK VINNAN.. lu punya perot banyak busuk mcm BANGKAI.. sama mcm lu punya SAMI & TOKONG kuil.. perut boroi.. dalam ada busuk cacing babi.

      Lu mau duduk sini elok2 lah..takdk UMNO lu takdk hidup sini la..sudah lama BAPAK LU PUNYA PUNDEK duduk dalam tanah. VINNA PUNDEK PANDDY!!

      Delete
  3. UMNO mesti di overhaul. Ketua puteri ni pun kena review jugak dia punya perangai, kerja dan pencapaian. Tengah sdap jadi ketua nanti bila selangor kalah kali ketiga, dia akan salahkan orang lain..
    Mungkin dia ni cukup berbangga dengan pencapaian daftar pengundi selangor ni. Cuba amik dan bandingan dengan statik pendaftaran pengundi parti politik lain.

    ReplyDelete
  4. oiii UMNO Selangor mimpi di siang hari ka??? aduyai.....sedarlla sket ....aku ni ahli UMNO dok kat selangor pon tau....UMNO Selangor hidup segan mati tak mau.....jgn dok syok sendiri la......

    ReplyDelete
  5. Aziz baling boleh tunjukkan bagaimana nak daftarkan ahli..

    kalau nak bersastera & memuja sampai boleh kena liwat tanya Nuar.

    kalau nak berkhayal & syiok sendiri tanya khir toyol & umno selangor

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau nak glamour tanya Nazri atau KJ, UMNO cakap aje lebih , nak kesederhanaan, bangsa lain bila bela bangsa mereka, mereka boleh bersatu.

      Delete
    2. MASALAHNYA BANGSA MELAYU KITA NILAH YG BODOH NAK MAMPOS SEBAB TAK NAK BERSATU LANGSUNG MCM MANA NAK MAJUKAN ORG MELAYU. DAP BABI TU HANYA GUNAKAN ORG MELAYU BAGI KESENANGAN MEREKA TAPI SAYANG ORG MELAYU KITA SANGGUP JADI HAMBA CINA KAFIR SEMATA2 UTK KESENANGAN SEMENTARA WAKTU. SEKURANG-KURANGNYA UMNO DAJ BANYAK BUAT KEBAIKKAN UTK RAKYATNYA SELAMA INI. APA YG PKR BAGI PADA RAKYATNYA SELAMA PKR MEMERINTAH CE CITE SIKIT KAT AKU LAGI NAK MENIPU KURANGKAN BEBAN RAKYAT PI MAMPOSLAH PKR TU.....

      Delete
    3. melayu tk leh bersatu sebb diperintah umno.

      org cina berpolitik matang dan tidak menjatuh dgn zalim pesaing mereka. kes chau soi lek sedikit pun tidak menarik mniat DAP.

      tp cuba tgk umno. selama berbelas tahun tidak sudah2 dgn fitnah liwat pada anwar yg melayu islam itu. malu satu dunia perangai umno ni.

      bantah?

      takpe memang umno tidak menerima kebenaran, degil keras hati dan tidak peduli kebenaran.

      umno nk pujian2 yg sedap dan manis saja, tk suka nasihat yg baik.

      what to do, i cant help it.

      Delete
    4. Bg pnyokong PR liwat n zina tu dosa kecil sj sama mcm agama rakan siyasi dap mereka. Dap telah bjaya mdakwahkn pas m pkr jd liberal n pluralisme. Lantaklah pmimpin n rakyat nk liwat, zina, transgender, kroni, touch dog, bible melayu, lelaki jd ppuan dll asalkn x rasuah kununnyer...ikut pegangan agama dap. Mindset pas n pkr telah bjaya ddakwah sepenuhnya oleh dap. Umno mmg mp wadah pjuangan yg bbeza...sanggup bkubur demi mpertahankn agama, tanahair, bzngsa n negara.

      Delete
  6. Puteri Umno ooii.. cer bukak facebook korang. cerita syok sendiri..

    ReplyDelete
  7. 1.tenguk muka rosmah jee!!dah hilang 5% undi melayu!!
    2.tenguk muka aziz rahim jee!!! dah hilang lagi 5 % melayu!!
    3.pru lepas tinggai 48% undi !!!itupun dikawasan tepi utan macam baling dll!!pru hadapan!!!perasuah-perasuah semuanya berada dalam penjara!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha ha..yang pasti PKR dan PAS tetap jadi Anjing Barua DAP..

      Delete
    2. Termasuk ko la masuk penjara. Biar anjing jaga ko kt luar. Anjing lebih berguna dpd ko....

      Delete
    3. Ha ha.. buat macam mana pun Anjing tetap najis yang perlu dijauhi.. seteruk2 manusia akan jadi mulia jika mahu sedar dan bertaubat ... setakat nie PAs dan PKr setaraf najis mughalazah pada Pandangan DAP.. ha ha.

      Delete
  8. Lantak korang la umno...

    ReplyDelete
  9. Lantak korang la umno...

    ReplyDelete
  10. Nak dalam ?
    Dalam mana..
    lg dalam..lg sedap

    Tp 4cm pun dah sedap kot

    ReplyDelete
    Replies
    1. 4 cm to saiz kote Kuching jantan je ....he he

      Delete
  11. Keh keh keh..
    tok najib woiii
    Kena tegur nampak !!

    ReplyDelete
  12. Teruskan usaha puteri umno. Love u all. Muahh

    ReplyDelete
  13. PUTERI penyedap..
    betoi2..
    stim tgk muka dia wooii...
    Kt Perlis dah ada dah...
    penyedap... kih kih kih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Don't judge book by cover...muka cantik tapi APOM berkurap...

      Delete
    2. Mana tau? Dah pernah pakai. Fitnah tak usah nanti hidup d dunia akhirat Allah susahkan.

      Delete
  14. Adinda Salbiah oiii.

    Tak tumbuh tak melata. Tak sungguh tak kata. Yang berkata tu bukan kecil anak dik oiii , Tun Mahathir. Waktu Tun Mahathir jadi PM awak tu masih pakai pampers lagi. Sedar lah diri tu.

    ReplyDelete
  15. Hahahaha...Tun M kata tu betul sebab dari zaman dia dulu banyak cabang dah buat perangai sekat cerdik pandai masuk umno.Yg dok pegang jawatan kebanyakkan pelajaran cukup mkn je,tapi pandai kipas dan banyak kenalan.tu sebab umno la ni hancuz.dari zaman Tun lagi daaa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Marina dah busuk jadi belacan. ..

      Delete
  16. Dia cuma mempertahankan bos besor dia noh omar yg suda panas bontot,noh pasti sedang mengerahkan sesapa je bukak mulut defend dia..sama je klu mana2 ketua bahagian klu kena kritik,pasti dia akan keldaikan ketua pemuda atau wanita atau puteri sokong dia..takkan nak lawan ckp bos..tp klu aku jd noh omar,aku pinang dulu salbiah ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kot apom berkurap nak juge ke?

      Delete
    2. apom mak ko tu cacing byk sedar diri le.

      Delete
  17. puteri umno..they r in it for the glamour saje plus..them eyeing the big shots politician....dont see them actually working..or even helping Umno/bn at all...only time pilihanraya we will see these pink cladded girls around.
    sokong Tun M...bubarkan jer umno selangor ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku pun setuju dgn ko ni. Bubarkam UMNO selangor. PM tegur, Tun M pun setuju. Takkan tak faham2 lg. benak betoii

      Delete
    2. Aku pun setuju bro... buat perabih boreh joo....

      Delete
    3. Noh Omar dah tak boleh pegi....dah tepu ! tunggu apa lagi tok najib ? tukarkan jer laa..

      Puteri umno, abang sayang padamu, darling....jangan rosakkan masa depanmu dengan mendokong biawak hidup [ noh and his gang]..

      Delete
    4. Bodoh oii tukar NAJIB dlu lah.
      then Noh Omar akan gone.
      mslh skrg ialah NAJIBbiul tu..

      Blurr.. lembik.. last2 bini jg untong..

      Delete
    5. BERUNDUR ADALAH LEBIH BAIK DARI DIUNDURKAN....terimalah hakikat ...dah 2 penggal daah... beri pada muka baru yang berpotensi.

      exPAS2012

      Delete
  18. UMNO ada penyakit kencing tikus. Hanya berani lawan sesama UMNO sendiri aje. Dengan pembangkang semua jadi macam tikus.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pandai mengata yg dap dan pkri tgh kerjakan pas apa hal. Pas tu tunjok spender pd umno pandai sgt lah tu tunjok la spender kpd musoh2 dlm selimut sendiri mengata org dia yg lebeh2

      Delete
  19. Ameno Selangor tengah brain drain,bijak pandai semua dah lari,pandai2 la korang,,,apa kajian yang dibuat,tolong jelaskan?ramai dah kecewa dengan perhubungan negeri,memang dah tak gerak,kalau pandai cakap aku tak kesah sangat,sebab yg kebanyakan pandai cakap memang tak reti buat kerja,nih da tak pandai cakap,keje pung tak reti buat,,buang masa ameno sgor

    ReplyDelete
  20. Kembangkan ponggong aje....dan menghabiskan beras... Orang macam ne tak layak dilantik sebarang jawatan. Bodoh dan banggang.

    ReplyDelete
  21. Bloody idiot minority

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bloody bast are majority...fair ...

      Delete
  22. Sume org tau la cabang2 UMNO nie byk org tak berpelajaran pegang....tak pas SPM pon ada. Masa muda2 belajar kt sekolah kutu2 berahak nie gi rock kapak...dtg bawak beg guni dgn buku tulis sebijik. Mcm anak haram la tup tap tup tap jadi ketua cawangan. Pastu kerek la dok cite masyuuuuuk projek sana sini mcm sial. Sekecik2 jawatan pon jadi ketua cawangan taman perumahan...sempat jugak rembat beribu riban duit UMNO negeri bagi...mcm pundek laa. So adik manis puteri UMNO Selangor tu jgn la syok2 sendiri....meh dtg tempat abg...nak kasi tunjuk skit betapa pundeknya UMNO Selangor skrg kt tempat abg...tempat lain2 tu mungkin cik abg yg lain bleh tunjukkan yeaaa....oh yaaa...abg nak gak tanya...adik nie pon ada join sekaki ke rembat2 duit tabung UMNO nie..?

    ReplyDelete
    Replies
    1. mana perginya maruah umno selangor krg tak malu ke kena caci sebegini rupa. baik bertindak sebelum terlambat krg masih ada masa lagi utk memperbaiki segala kekusutan yg sedang berlaku ini. jangan biarkan pakatan haram terus membusukkan nama baik umno di selangor ini.

      Delete
    2. woi kambing, umno tak main cabang-cabang yer,...cabang cuma dlm PKR jer.

      Delete
  23. Maunya tak rembat...tak kenal halal haram. ..

    ReplyDelete
  24. Rindukan zaman Puteri UMNO semasa Ketua nya Dato Azalina Othman, Dato Noraini Ahmad.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju ! Azalina ketua puteri terbaik !

      Delete
    2. Die lesbiann la bodohhh.. same level dgn ketum jubo

      Delete
  25. mana tidaknya langsung tak bangun dari tidur betulkan keadaan tapi bila pm dan tun m tegur marah nak mampos.. ce kalau puteri umno ni bergerak dan buat kerja aku confirm mesti dapat pengundi yg sokong bn punya. ini tidak krg semua dok diam aje bila pkr memburukkan umno sekarang hang dok melalak pun tak guna jugak baik puteri umno ni ajak peminpin kat selangor tu bertindak membersihkan nama dan buat rakyat selangor percaya balik dgn umno itu tugas yg penting sekarang dari terus dok menunding jari kat org lain....

    ReplyDelete
  26. Mmg haramjadah la Blog PARPUNDEK Laknatullah ni.
    Buat entry maki carut pd Puteri UMNO Selangor mcmlah mereka itu seteru setaraf Pakatan Haram.
    Woii PARPUNDEK haram jadah.. apa punca ko ni semakin sewel sgt?
    Bape puluh ribu wakil Najib bayar wang kt ko atau supply betina utk ko PARPUNDEK?

    Kalau ye pun statement Ketua Puteri tu tak sedap di perot busuk ko.. tegurlah cara hemah sket.
    Ko xreti beza ka mana satu BABI mana satu AYAM.
    Kalau ko maki carut kt DAP ke Pakatan Haram punya puak ke ade lah logiknye..

    ini ko mcm SIAL, nak ampu jilat Najib pun pasal ko langgar semua mende.

    PARPUNDEK.. blogger mcm ko takkan tahan lama dan suatu masa nanti akan tukar makan tuan.
    Ko bukan berjuang utk politik UMNO tp ka adalah PELACOR politik yg hanya melahap tunggu suapan wang dan betina.

    Nk betulkan UMNO betulkan cara elok. Kalau nk keras teguran guna akal bukan guna benda celah kelangkang mak ko PARPUNDEK.

    Aku yakin org mcm ko PARPUNDEK takkan hidup tenang. Dan ko akan paling tadah dgn org yg suap ko habuan skrg ni. ELok ko nyah dari jd blogger pro UMNO la sial PARPUNDEK.

    Blogger mcm ko ni lah yg menjahanamkan UMNO..

    Sial PARPUNDEK!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mcm tak puas hati aje dgn Parpu? Ko takde job ke?

      Delete
    2. Lu maki Parpu ke, Parpundek ke Pundek Sial ke gua x kisah bro,,, Yang pentingnyer sume orang tahu yang UMNO Selongor memang tidor......

      Delete
    3. Biarkan parpu dengan cara dia...

      Delete
    4. biar dgn cara anak PUNDEK berbicara..
      hahahaha..

      wa support PUNDEK..bapaknya parpu..

      jahanam2

      Delete
    5. Org/ sahabat yg jujur akan mkritik jika nmpk klemahan @ kbusukn cam yg dbuat oleh Dr. M n parpu nie. Manakala musuh plak akan diam @ tetap puji wp nmpak klemahan cam punahsihat. Ramai yg tsilap jadikn sahabat sbg musuh n musuh sbg sahabat...trus telungkup. Ingat!! Klu mmg kita tbaik bukan sj sahabat atau org dekat malah musuh pun tpaksa puji...so klu dh kiri kanan puji n stakat syok sdr iktiraf diri sdr bagus, x yah la buang karen....

      Delete
    6. Woii bodoh, pundekparpu blog ni bkn sahabat tp SETAN besar dlm klgn blogger pro UMNO satu geng dgn GAP. Jgn sentuh sama ahjib gorr. Kasi tikam org lain utk slamtkn ahjib gorr

      Delete
  27. Analyse pencapaian UMNO Selangor semenjak 2008. Tengok dan kira KPI jumlah ahli baharu UMNO dalam tempoh 2008-2014. Berapa ramai yang UMNO dah dapat daftar penduduk Selangoe sebagai pemilih? Jangan cuma kira jumlah majlis-majlis rakyat dimana korang pemimpin hanya cekek sesame sendiri......

    ReplyDelete
  28. Entry maki hamun sesama sendiri blog UMNO.
    Syabas lah.. gaduh byk2 Melayu sama Melayu.

    Bodoh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini gaduh nk pbaiki kelemahan yer...klu stakat puji mmuji x yah la....hanya Allah s.w.t sj layak dpuji

      Delete
    2. Pala pundek hang gaduh blh repair problem. Ko blajar kt setan ke kt israel?

      Delete
  29. wwei parpundek.....ko tu org perak..buat cara orang luar...xyah nknsibuk urusan org selangor...puihhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Abis ko org selangor, goyang telor aje. Bila kena tegur, tak boleh nk terima. Kenalah org luar dtg masuk n luku kepala sikit bagi sedar

      Delete
    2. tegur apa mcm samseng taik minyak tu?
      itu bahase tegur bg korang ke?
      hormat lah org lain skit.
      jgn angkuh sgt.
      masing2 ada hujah.. apa sumbng parpu ni pd UMNO Selangor?
      yg aku tau dia dpt sesuatu dr 'org2 kuat Najib' utk jatuhkan Noh Omar sblm PAU!!

      Delete
    3. X yah marah kt orang. Cuba beri fakta @ angka mnunjukkn umno selangor smkn bkembang pesat d bwh kpimpinan puteri n putera @ veteran skrg? Stkt cakap kosong cam sembang kat warung apa barang....

      Delete
    4. Cuba ko plak beri fakta apa angka UMNO dibwh NajibGorr berkembng pesat? Angka 50juta utk jilat cinababi ko xyh listkn. Bg angka yg Najib tu tak sebahlol NOH atau Puteri... ada brani ke ? Pundekparpu nnt marah kalu saye sentuh ahjub gorrrr

      Delete
  30. Nak ampu bos mcm tu le. Bos is alwiz right. Bos can never go wrong. Bye bye UMNO Selangor. Kejayaan plg besar UMNO selangor dlm PRU 14 nanti, takde kerusi langsung yg dimenangi. Syabas puteri ... Teruskan jilattt

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jilat dan chuchi kepala plug Noh....pasti berkilat....nak lagi glamor ikut Bang Bill Clinton and Kak Monica Lewinsky .....tapi sini tak der White House so buat kat Ibu Pejabat Umno Selangor pon kira ok lah....

      Delete
  31. Jilat Noh Omar tak boleh?
    tapi jilat Najib Gorr boleh?
    Siapa boss Noh Omar?

    Kalau kepala pun busuk mcm taik..
    jgn kutuk org bawah la..

    1st step singkirkan Najib perosak UMNO ni dulu
    then baru singkirkan malaun2 dlm UMNO mcm Noh Omar

    Tp setahu aku Parpukari ini slh satu blogger tajaan 1Malaysia.
    Sbb tu level maki hamun pd 'musuh2 Najib tahap memaki hamun Pakatan Haram.. malah lebih dr tu.

    So aku rasa something wrong jugak.. kalo nk betulkan UMNo Selangor rasanye xperlu kot buka entry mengutuk maki caci mcm Parpukari ni. Apakah Parpukari ini Trojan Horse Pakatan?

    Lain macam je mengamuk die.

    ReplyDelete
  32. Bukankah UMNO Selangor dibawah si najib selepas jatuh kepada pembangkang PRU 12 dulu?

    ReplyDelete
  33. alahai...aku nie pu3 gak..prk kajang..aku pning tgk pu3 slangor ..x reti wt kje....xtau gerakan cmne diorg nk wt..ahaihh..tu x trmsuk team2 k2a bhgn...mmg patot la slangor klh.....tok jib pon x bleh slamat kn slangor...sbb tok jib pngerusi slangor tp ape pon x brubh...snang cte...tukor dr ats smpai bwh...yg pmmpin kkki projek kaki duit kasi buang..diorg nie smua mbuk duit jek..sbb tu x ksh pon psl grk kje...duit amik tp ger keja lgsg xde...piiraahh...
    Ikhlas-cikpuantemenggung

    ReplyDelete
  34. parpu benggali..ko nak cakap orang, ko lagi terukla benggali woit...

    "Seseorang tu nampak cerdik hinggalah dia membuka mulutnya. Owhhh amat memalukan"

    Ko dah bukak mulut lama..bau chapati dan parpukari tak hilang hilang..muahahhahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Krn blog mmcm Parpu inilah punca org meluat dan membenci blogger UMNO krn label lucah dan mencarut.
      Puteri UMNO tu just beri statement pd pandangannya.. bukan dia serang sesiapa atau makin Najib atau pengampu2 Najib.. so be rational lah.
      Blogger taraf longkang tepi kandang babi mcm Parpu ni berlambak2 kita boleh jumpa asal kasi habuan kenyang2 dia akan serangan mcm ni.

      Apakah dgn kaedah begini UMNO Selangor akan berubah?
      Macam mana nk berubah jika ketua yg paling atas- Presiden UMNO sendiri pun syok sendiri.
      khayal dengan PUNAHSEHAT??

      Utk apa mengutuk UMNO Selangor jika punca utama-Najib laki Rosmah itu sendiri tidak berubah?

      Delete
    2. Masalahnya...
      PUTERI bodoh sgt
      Komen stkt nak jilat telur kendut Noh Omar
      Cuba ngaku.. n try cr solution
      Org dah bwk bukti
      Dah bg cnth yg nyata

      Dah kena maki.. apom kurap la
      Pantat penyedap
      Tahu pulak nak marah

      UMNO SELANGOR bukan milik hampa..
      Kepala butuh sungguh UMNO SELANGOR ni

      Delete
    3. Butoh pak hng bernanah mak hang jilatnjgk babi 713 oiii
      puki mak hng tu elok sgt ker bro?
      apam mak hng tu adankene mngena dgn Noh Omar ke babi 713? Pundek luu laaa

      Delete
  35. Itulah akibatnya dari dulu BN sentiasa jadi kerajaan ....sekali kalah segala macam keluar......Tapi memang betul UMNO selangor macam dah tak ada ketua .....Msing masing sibuk nak rampas selangor dengan harapan Jadi MB.......itulah yang berlaku ......Noh omar dengan kuncu kuncunya .....samalah juga dgn nama nama besar yang lain ....Ada tu nak bawak badan pun dah tak larat ...tapi masih hebat masuk jarum.....
    SelagiUmno selangor tak dapat mempengaruhi dan memberi penerangan pada melayu atas pagar macam aku dan yang lain ini bermakna UMNO selangor memang Teruk dan Lemah

    ReplyDelete
  36. PundekPARPU.. kenapa ko tak nak maki sister in Islam? berani dgn Puteri je.
    cehh bacul dayus..Najib lah punca semua ni BODOH!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sister in Islam suruh pas maki..buktikn pas mmg bsungguh2 ke arah mlaksanakn hudud n negara Islam. Baru nmpk kerjasama melayu pad n umno. Yg nmpak pas mnganut agama dap.

      Delete
    2. Kepala plug ko... SIS tu memang dah terang sesat... lagipun disertai golongan intelek kononnyer.....so tak guna nak nasihat.. Sebab sayangkan Puteri UMNOlah kena nasihat... ada paham.....

      Delete
    3. Maki hamun ala pundekparpu tu kire nasehat amat bernaslah ye? Bapak ko dlu nasehat ko dgn pnggil ko bodoh bahlol pundek jgk yer?

      Delete
    4. Bro, masalahnter diorang ni tidor... bapak lu pun kalau dah berpuluh kali dia kejut lu x bangun2 mau diterajangnyer lu samai ke bawah rumah..

      Delete
    5. hahaah betul bro, paling tidak pun dicurahkan air sebaldi.. padan muko...

      Delete
  37. PundekPARPU.. PARPUPundek..hahaha yg penting duit dgn betina jd pojaaannya..
    kah..kah..kah bodoh le sape yg harap posting kt blog Parpundek ini boleh ubah UMNO Selangor.

    sbb Paerpundek ini jg salah seekor PUNDEK yg menajahanamkan UMNO.. cer check siapa mamat blog ni..

    hahahaha...

    peace...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tahap minda tbaik ialah mbicarakn idea n gagasan. Tp tahap minda yg lemah fokus kpd mbicarakn org apatah lg dgn caci maki...lgsung x intelektual...

      Delete
    2. Abis tu yg pundekparpu maki berkajang kt atas tu intelektual tahap bavi kot!? Ko bongok jgk.nblurr mcm Najib

      Delete
    3. intelekseksual??? parpundek nama sebenarnya salimmmm

      Delete
    4. Salimm pundek ni dulu kaki tonggang.. kaki tonggang ni sampai mampos pun takkan jadi baik.. sbb air setan tu dh absorb masok dlm darah die..

      pundek kaki tonggang ni ke nk warning Noh Omar? ptuihhhh laaaa... Salimpundekk..
      wei pundek.. ko cuci dulu dosa ko kt sungai Gangga tu pundek.. kalau ko rase ko tu pariah.
      kalau ko rase ko tu Mulsim then ko gi tobat byk2.. stop jd ejen pundek penjahanam pemeceahbelah UMNO. gi cuci perot ko yg dulu melantak air najis setan tu..

      then gi masjid.. bg jd elok mcm manusia dlu.. bru ko dtg tegur org.. wei iPundekSalim.

      jgn pecahbelahkan umno mcm ko pecah belahkan rumahtangga org.. pundek salim ni kaki betina!

      Delete
  38. Kita sebenarnya telah lupa. Apa yg berkaku didalam UMNO selama ini .Cuba kita semak,siapa yg membatalkan umno ,siapa siapakah yg membuat projek payung , siapakah mencipta PUTRI dan PEMUDA siapakah yg mengadakan BERIMERAH berbaju putih yg hentah kemana gaibnya. Yang paling menakjubkan Presiden dan Naib Presiden tidak dipertandingkan , sama-samalah kita semak. Maka dari itu timbullah sekarang berbagai-bagaai peninggalan yg dahulu.

    ReplyDelete
  39. Inilah Kebodohan UMNO Selangor ni, bila di tegur taknak terima, tapi nak juga tegakkan anu yang basah tu. Rasanya si salbiah ni saja nak tunjuk glamer dengan menidakkan kegagalan mereka di Selangor, atau dia ni salah seorang pengkhiaanat dalam UMNO. Tun M sarankan agar UMNO di selangor di rombak adalah di sebabkan pemimpin ulung ni nampak kelemahan pada UMNO selangor sejak dua pengal ni, So wahai salbiah c puteri UMNO, aku sokong ngan penulis tu...ko kahwin ja ngan dia, settel..jadi suri rumah yang baik yaa...hahahahah...Bodoh Bodoh juga rakyat selangor ni kan...tengok lah sekarang, kebodohan kamu semua telah menyebabkan negeri kamu di gelar negeri paling bodoh termasuk Pulau Pinang dan Kelantan...hahhaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Weiii kwn pundekparpu.. semua org bodoh ko tu bijak tahap mna..??
      ko dh buat sumbgn apa utk UMNO Selangor? Wei bahlol, dgn myalak kt sini Noh Omar akn dgr ker..
      nk pulihkan UMNO Selangor Najib mesti diganti, bru bala dan kebodohan akn kluar bsama nya!

      Delete
  40. Butoh lu la parpupundek..
    dh puas ko langgah arak, main betina then ko nk nasihat org butohhh laa parpupubdek lu sedar diri lah weii., umno xperlu kepale butoh pundek ko utk betulkn mslh.. blog pundek ni khas utk carut mncarut so tkyh le nk nasihat org lain klo pundek ko penuh taik parpu oiii!!

    ReplyDelete
  41. UMNO SELANGOR lemah memang pun .

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!