HARAMI PUNYA KETUM! MAHKAMAH SUDAH DITANGGUH DAN KEPUTUSAN BILA TIDAK PASTI!

Aku dapat tahu tadi yang mahkamah telah ditangguhkan dan keputusan akan ditetapkan pada satu tarikh yang lain, Bila? Tak tau la, tapi itu la yang aku dengar. So Anwar masih ada peluang nak rasa montot lagi. Muahahahaha

OK untuk updates dari mahkamah dan foto-foto menarik KLIK SINI

64 Responses to "HARAMI PUNYA KETUM! MAHKAMAH SUDAH DITANGGUH DAN KEPUTUSAN BILA TIDAK PASTI!"

  1. Cantik gambar masjid tu. Ketum kalau nak lari, sempat lagi ni. Buktikan anda adalah dayus

    ReplyDelete
  2. Hang solat jumaat tak hari ni parpu??..

    ReplyDelete
  3. waktu rukuk dan sujud tu jaga2 sikit tun, senak perut nanti...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau mcm tu kena bawa side dan back mirror..beringat sebalum kena.

      Delete
  4. Lagi lama tangguh keputusan lagi kurang keraguaan kuntum ada jolok saifool.

    ReplyDelete
    Replies
    1. amboi.....berbahasa Nampak, kuntum bunyinya...........KETUM laa.....bunyi ganas sikit

      Delete
  5. Kes pun kes liwat jadi keputusan mahkamah kena lah lewat .

    ReplyDelete
  6. Bersangka baik lah...Sebenarnya anuar nak mohon maaf pd mahathir...tp dia malu..sb tu tekulat2 dia dkt belakang mahathir..mungkin dia mahu makmum lain mjadi saksi agaknya. Siapa tahu kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berbalik kepada hukum Fekah ...Mumayyiz tidak tahu membeza kotornya najis Taik...Nuar Jubo tu ikut hukum Fekah dia adalah Mumayyiz...sebab masih main TAIK ...manalah lah dia tahu perkataan MAAF....

      Delete
  7. kes ditangguhh!....itulah yg anwar ben ibrahim mahu......cerita dia sentiasa panasssss... macam rempah ratus dalam kari jugalah....

    ReplyDelete
  8. Hakim pening coz Shafee eee kata Dr Osman tak pakai glove masa korek bontot Sayfool.
    Tu yang jumpa dna ketiga.

    Pas tu Shafee eee kata ada byk lg dna pada bontot Sayfool selepas duduk kt mangkuk tandas.

    Pening2 hakim g cuti dulu la...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu x pening bro, yg lg pening permaidani terbang pon ada.

      Ngentot kt permaidani ni, tp dna jmpa kt permaidani lain.

      Ada akai ka...

      Delete
    2. Mana x pening...hakim tanya dia kata dakk....tp ayaq mani 4cm tu dia punya....awat? wan azizah yg jolok ka?

      mana pi letaq akai la...

      Delete
  9. Baguslah dilewatkan keputusannya. Biarlah penyokong yang menyokong tak bertempat ni boleh hadam sikit isu liwat ni. Depa ni puak yang lembap sikit, jadi berilah masa kepada depa nak berfikir lebih panjang sikit.

    ReplyDelete
  10. Semua orang tahu tempat kegemaran Tun bila solat Jumaat di situ.Apa niat PELIWAT NEGARA ini pi duduk kat situ.Nak minta simpati kononnya berjiwa hamba atau dengan niat nak ambil peluang bersalam dengan Tun dalam masjid dan lepas tu gambar itu akan dipropagandakan.Kalau dia hulur tangan Tun tak salam pun dia tetap untung........pendek kata Tun tetap jahat......bang Non peliwat tua sahaja yang mulia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tahu takpe anwar ni kalau buat sesuatu mesti ada sebab tertentu utk kepentingan dirinya, kepada penyokongnya jgn salah tafsir si anwar tu sudahlah...

      Delete
  11. Jahil tukil punya anon 8.05.

    Prosiding kn pkl 3. Klu dia solat kt tmpt lain boleh smpt ke nk g mahkamah.

    Mkn taik ke awk sampai mcm tu punya bodoh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko ingat masjid sana ada satu ke? Spesis duduk bwh tempurung lama2 sampai sel otak pon dh tak berhubung...

      Delete
    2. jahil tukil tu untuk anon 8:10...
      kat putrajaya berapa punya banyak masjid da....lagi pun berdekatan dengan istana kehakiman putrajaya. lagi pun bukan ade jam.
      ngong....

      Delete
    3. Kalau anuar jalan itik ke masjid mungkin ada kebebaran kau Anon 8:10.

      Delete
    4. Woi AnonymousNovember 7, 2014 at 8:10 PM...kalau Ketum pi mana2 masjid pon sempat laa smpai mahkamah tapi kalau pas solat pegi liwat org sedas dua gitu mmg la tak sempat walau masjid terdekat pon....so awak la yg sebenarnya banyak makan taik....bodoh!

      Delete
  12. Barisan pembelaan anwar peliwat negara rata2 org india bkn islam...
    ....jd setakat nk reka crita anwar x meliwat bkn satu masalah bg si kafir.....kalu lawyer org islam mngkin x sanggup membela peliwat dan x sanggup tanggung dosa menipu....semata mata membela peliwat negara....justice for saiful,aminnnn

    ReplyDelete
  13. Terlalu banyak kelompongan dalam kes ini dan perkara yang dipertikaikan. Semoga kebenaran terzahir jua hendaknya. Inshaa Allah. Amin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amenda la lu....lompong apa..? Ketum jer yg buat keja2 konfiuskan org sbb nak lari. Mudah sgt nak menang kes nie kalau dia benar2 tak bersalah...bagi dna secara sukarela kt mahkamah dan kat pihak ke tiga berkecuali. Lancap je kejap dlm botol...kasi secara terbuka kt pihak2 berkenaan dan tunggu je result. Kalau la terbukti kerajaan menipu...senang2 je Ketum bleh rally kt jalan raya tumbangkan kerajaan sbb rakyat akan menyokong. Ini tidak....jauh sekali nak bagi dna malah siap tak sanggup masuk kandang bersumpah...lepas tu sebar propaganda sana sini konspirasi...ketum..ketumm....dan ko lak anon November 7, 2014 at 8:36 PM...pity on you laa...so stupid n naive to fall for that....

      Delete
  14. Orang Singapura kata Anwar manusia paling CELAKA yang pernah dilalhirkan dibumi Malaysia dan semua penyokong2nya pun sama2 celaka......
    tapi jangan salahkan ibu yang mengandung....kesian ibu pun tak rasa aman dalam alam kubur disebabkan perbuatan sianak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Encik orang Singapura tak masuk campur case liwat meliwat . MEMALUKAN.

      Delete
  15. Replies
    1. Berbalik kepada hukum Fekah ...Mumayyiz tidak tahu membeza kotornya najis Taik...Nuar Jubo tu ikut hukum Fekah dia adalah Mumayyiz...sebab masih main TAIK ...manalah lah dia tahu perkataan MAAF....

      Delete
  16. Anwar terpenjara, UMnO pun akan berkubur sekali! Penjarakanlah Anwar tu kalau ada telur!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko ni tau ke membaca, yg ini kali kedua anuar masuk penjara! Hari tu dh 6 tahun. Umno x kubor2 gak, yg nampak nk masuk kubur sgt ni, pas ngan pkr je. Kali ni masuk penjara, cukup 10 tahun, masuk terus dlm kubor...

      Delete
    2. Hahahahaha...bodoh la ko AnonymousNovember 8, 2014 at 12:27 AM...ko anak lembu ke?

      Delete
  17. MAHATHIR KELING PARIAH SIAL PUKIMAK!

    ReplyDelete
    Replies
    1. KAU NI MULUT KURANG HAJAR SANGGAT SUMPAT CILI KAT MULUT KAU BARU TAU TAK BERSHUKUR KAU YA DUDUK DALAM KEADAAN AMAM DIMALAYSIA KAU BODOH BANGGAN ...AKU RASA KAU TAK PERNAH BAWAK KLUARGA KAU BERIADAH BERJALAN KEMANA-2 TENGGOK BETAPA CANTIKNYA PUTRAJAYA KAU ADA TERFIKIR KE SAPA YANG MEMBANGGUN TEMPAT TU ,,TULAH KAU KAYU YANG KAU TAU PEGI HIMPUNAN HARAM PATUTLAH KAU PUN MACAM HARAM,,,

      Delete
    2. marah kat dsai ke kat kutty???

      Delete
  18. UMNO BABI SIAL PUKIMAK! HARAM JADAH! BANGSAT! BINATANG!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kepala kamu klr kot mana?

      Delete
  19. KITA BAKAR AJE SATU MALAYSIA NIE! KASI SEMUA PARIAH NIE MATI!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebelum kau nak bakar malaysia bakar diri kau tu dulu bagi tempoh sbulan kau duduk negara orang tenggok apa jadi dengan kau tak kebulur kau nanti bershukurlah kau duduk kat malaysia rezeki pun kau cari kat malaysia negara pun amam tak macam negara lain bom sana bom sini tempat tinggal pun musnah makan pun susah memharapkan bantuan dari negara lain bukaklah sikit otak kau tu kau ni banyak terpengaruh sebab tu negara sendiri pun kau nak musnah kan

      Delete
    2. kasi gegggaaarrrrrr

      Delete
  20. Kita join aje ISIS dan tembak semua keling pariah nie! Lepas tu kumpulkan semua sampah UMNO dan letupkan biar semua mampos! Amacam?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eeeiiiii pengganas....hati dajjal

      Delete
    2. releks bro......

      Delete
    3. HASUTAN MELAMPAU DH NI. 1.08AM
      ISIS tu ejen CIA.. kalo smpai kt sini.. dgn mak ko sekali diorng tembak hancor kepala bodoohh oii!!

      Ko nk ancam2 org lain ko ingat SKMM dan POLIS xboleh trace ke ko kt mane?
      once ko posting je.. maklumat dan lokasi ko dh boleh dectect.
      Nanti kuarlah muka ko dlm TV kena gari sambil org tangkap gambr ko on the way ke lokap!!


      Aku buat report Polis ko nak tak? Anon 1.08AM November 8, 2014?
      Ko nk ke IP ko disebarkan dan ko kt mane?

      manusia bodoh mcm ko ni elok kasi harimau makan je.. menyemak kt Malaysia

      Delete
  21. HARGA MINYAK DAH TURUN!!! BILA LAGI KERAJAAN NAK TURUNKAN HARGA MINYAK NIE? TOLONG JANGAN TIPU KAMI ORANG KAMPUNG!!

    ReplyDelete
  22. KALAU HARGA MINYAK TAK TURUN! KAMI AKAN ROMPAK DAN MUSNAHKAN SEMUA STESEN MINYAK!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kerja bodoh. Ko kena tangkap sapa nak bagi makan anak bini ko. Tunggu PRU14 bro. Kalau minyak tak turun juga mereka lah yang akan diturunkan dari takhta olh rakyat.

      Semudah ABC saja.

      Delete
  23. selagi ajib ghor jadi pm..selagi itulah ketum bebas menyondol..yang kena wayang adalah ahli umno dan penyokong bn,,,

    ReplyDelete
    Replies
    1. selagi ada mkhluk perosak mcm ko yg menyokong anwar ngokngek tu..mmg hancurlah ngra nie!!

      Delete
    2. ajib gor ..ko dan nuar ketum sama daa..hancuss melayu..

      Delete
  24. Kenapa lah susah sgt nak buat keputusan.....anwar dah mmg salah kenapa lah x jatukan hukuman je....dah ada bukti dah pun kan..tak yah lah termakn dgn kata2 anwar tu..dia tu mmg kaki pusing

    ReplyDelete
  25. Jahil tukil 8.10 adalah kakitangan awam....mungkin seorang juruteknik yang menganut agama isle tok guru dan penyokong kuat parti liwat dan DAP.Peliwat memperbodohkan anda dan anda sangat menyayangi dia sehingga sanggup ke depan memperjuangkan agenda si kafir.Kamu sebenarnya malu untuk berkata benar yakni mengakui kejahatan Al-Juburit.PAS dan PKR adalah kafir.

    ReplyDelete
  26. Petikan Berita - Sinar Harian

    Ketika ditanya pengendali rancangan BBC Hardtalk Stephen Sackur dalam wawancara pada 10 Mei 2005, Anwar menegaskan beliau bukan Islamis tapi boleh bekerjasama dengan parti Islam seperti Pas. Bila ditanya sama ada menyokong pelaksanaan undang-undang syariah di Malaysia, Anwar tersepit. “Mungkin kita boleh laksana aspek-aspek tertentu jika itu yang rakyat mahu,” jawabnya. Apa maksud ‘aspek-aspek tertentu’ dan ‘jika rakyat mahu’? Stephen Sackur kelihatan keliru dengan jawapan kabur ini; saya rasa ulama Pas lagi kebingungan.

    Anwar juga diasak mengenai amalan nepotisme dan kronisme dalam PKR, hubungannya dengan perniagaan besar semasa menjadi timbalan perdana menteri serta pengaruhnya terhadap media kerajaan sewaktu berkuasa dalam parti dan kerajaan. Anwar ditempelak apabila cuba mempertahan usahanya mereformasikan kerajaan, memperbetulkan banyak kepincangan dan melawan Tun Dr Mahathir Mohamad: “Anda kata tidak setuju dengan Dr Mahathir dan memprotes. Anda juga mendakwa orang lain rasuah. Tapi sepanjang tempoh 16 tahun dalam kerajaan, anda kerap naik pangkat. Kenapa anda tidak letak jawatan jika tak setuju dengan Dr Mahathir seperti yang pernah dilakukan timbalan perdana menteri lain? Anda ingin saya percaya bahawa selama tempoh itu, tangan anda tidak kotor?”

    Dalam wawancara itu, Anwar tidak menafikan cita-citanya mahu menjadi perdana menteri. Tapi Anwar diingatkan oleh Stephen Sackur bahawa beliau gagal memenangi beberapa pilihan raya umum, sokongan terhadapnya semakin menurun dan beliau adalah punca rakyat Malaysia pecah-belah. “You are the most polarising political figure in Malaysia. Why are you continuing to make this mischief?” Hos France24 TV juga membuat kesimpulan yang sama dalam wawancara dengan Anwar pada 2010.

    Dalam wawancara BBC pada 2007, Anwar mencadangkan undang-undang yang lapuk dan mendiskriminasi dihapus, serta hak golongan homoseksual dipertahan. “Undang-undang ini tidak relevan lagi, dan kita tidak perlu apologetik.” Namun, apabila didesak oleh penemu ramah dalam wawancara Radio BFM 89.9 sama ada beliau seorang homoseksual, Anwar terkial-kial dan memberi jawapan yang tidak relevan sehingga perlu ditanya berkali-kali. Soalan: Anda seorang homoseksual atau biseksual? Anwar: Mereka cuba mendakwa saya. Tidak ada bukti untuk menyokong. Soalan ini tidak relevan. Soalan: Ya atau tidak? Anwar: Soalan ini sepatutnya tidak ditanya. Ini propaganda Umno. Tidak adil. Apa asasnya? Soalan: Jadi anda bukan seorang biseksual? Anwar: Saya mangsa serangan yang hebat. Sama ada seseorang itu biseksual atau tidak, itu soal peribadi. Untuk mendakwa seseorang perlu mendapatkan bukti. Dalam kes saya, ia pembohongan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pukimak apa banyak sangat ko tulis ni... Takat copy paste bauk x payah

      Delete
    2. Kalau malas baca tu hang punya pasai lah. Yang duk maki orang pasai apa. Hang orang Anuar kot ?

      Delete
    3. kak bedah ni gundik simpanan Parpundek.
      Kalau bedahsetan ni posting ko tgklah ayat2 dia.. mcm sewel.. maki carut xde punca..
      artikel di atas tu nk ceria perihal Ketum dan mcm mana kantoinya Ketum bila di wawancara BBC..

      tp si Bedah Pompuan simpanan Parpundek ni tibe2 je nk marah.. itulah aku ckp Parpundek ni blog sewel.. kejap dia sondol Ketum.. kejap dia jilat Najib.. tp yg sure nya Parpundek ni kaki betina..

      Delete
    4. apa? puki mak ko terbakak ke?

      Delete
  27. Hehehe... Ketum x ketum janji bontot dapat...

    ReplyDelete
  28. aise sempat lagi la dia ragut dara bontot2 anak2 lelaki kat lua sana a.k.a penyokong dia...mesti ramai yang rela tadah menonggeng bontot bagi kat bang nuar nie sebelom masok penjara..hahahahaha

    ReplyDelete
  29. Replies
    1. Ko ni dok kat planet mana yg tak tau gambar baru ke gambar lama????

      Delete
  30. Yep......aku pun amat2 setuju....selagi mahkamah di tangguhkan dan keputusan belum dapat selagi itulah anwar masih dapat menyonyot punggung jantan. Tuuiuhhh!!!

    ReplyDelete
  31. keputusan mungkin dibuat sebaik saja bila tempoh hukuman berakhir nanti..masuk sebulan lps tu tempoh hukuman pun tamat..hhhhh

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!