CILI KASI TARUK! APA CERITA UMNO SELANGOR NI?

Haiippp jangan marah aku, aku cuma bertanya dan hairan dengan pendedahan yang dibuat oleh blog ini. KLIK SINI - PERGI DAN BACA DISANA OK!

Buat retereat bagai tapi hasilnya? Kena tanya sama YB Kota Damansara ni, boleh?

Rilek la abang Noh Omar, kena tegur sikit dari orang lama buat apa nak melenting? Muhasabah diri tu bang. Perbaiki diri.

20 Responses to "CILI KASI TARUK! APA CERITA UMNO SELANGOR NI?"

  1. 1.ko tak tahu lagi ke!!memang umno tu kaki RASUAH!!
    2.ko sendiri kaki rasuah!!dari JKKK kampong hingga paling atas adalah kaki rasuah!!
    3.sebab tu rasuah dah jadi darah daging sekarang!!ketua dan pemimpin kaki rasuah!!pengikut pun kaki rasuah lah oii!!
    4.humban je puak-puak umno ni kedalam hutan!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Org PKR DAP PAS tak rasuah ke? Ko tak tahu ko jgn cakap neraka dah siap tunggu org mcm ko... Tunggu masa je nak masuk neraka...

      Delete
    2. Kalau macam tu fikiran cai cai PR apa bezanya ngan kenyataan berikut.. Kalau dah bakal PM kaki jubuq maknanya dari atas sampai bawah ke akar umbi semua kaki juboq.. Uikkk bahaya nie

      Delete
  2. Habis kau bengang,kalau dah meLayu,....memang bangang,bodoh tak habis-habis,patutlah bangsa Cina pandang rendah pada org Melayu ,....sedarlah Melayu ,...org kapir gelak bila lihat org Melayu bergaduh....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1.oitttt!!!cina pandang rendah pada melayu terutama pemimpin umno bukan kerana bergaduh!!tapi depa tahu bahawa semua mereka adalah pemakan RASUAH!~!
      2.ko boleh bagi nama pemimpin umno yang tak makan rasuah!!bersih!!!Yelekkkkkkkk!!!

      Delete
    2. ckp umno je...mcmlah melayu dlm pkr dan pas tu tak rasuah..phuui...politik mulayu semua sama..

      Delete
    3. Betui la kot. Cina pandang tinggi kat melayu pas dan pkr sbb pemimpin mereka seks mania. Sex addict.. Haa..haa

      Delete
    4. Pegi mampos dgn cina kiasu. who r they for malays nak kesah pndangan dia org... konon sbb melayu makan rasuah.. satu dunia plak pandang rendah kt bangsa cina sbb kt mana mana negara terkenal sebagai bangsa pengotor penipu.. pelacur .. and suka ciplak barang org... kalau malays senang makan rasuah..tukang suap n tukang rayu suruh melayu makan rasuah .. bangsa ni la kebanyakannya.. malays yg dok junjung cina ialah malays sucks sbb satu dunia pandang rendah kt bangsa ni.. tpi malays sanggup bergadoh sbb nk junjung kiasu cina.. yucks..

      Delete
    5. Yg bagi rasuah tu sapa? Bangsa mana?? Depa ni kalau tak bagi rasuah, mmg tak idup. Duit kopi sikit

      Delete
  3. Parti politik anak beranak bersih la sgt. Dorang dg suap dpn biji mata pengikut tegar pun buat2 buta

    ReplyDelete
  4. Maaf cakap lah. Di Penang dan Selangor pun banyak rasuah dan songlap. Tak kira sapa ler.....DAP, PKR dan PAS.....semua jaga tembolok masing2. Siasat lah.....banyak gang songlap dan kes rasuah antara gang pakatan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak maaf apa bro. Betui la pr kat selangor kaki rasuah. Bukan saya kata tapi kebenarannya anuwar dan azmin yg kata. Sbb itu yg mereka dedahkan tentang khalid ibrahim

      Delete
  5. Sejak tunku abdul Rahman lagi .....orang orang cina dan india Dap tuduh Umno Rasuah........Sekarang ni bukan soal rasuah...soal sekarang ni bila Najib dan noh omar dan zin badak serta yg lain lain nak berhenti....dan bagi jawatan tu untuk orang lain.....kau orang gagal ..gagal ...tak faham ke?

    ReplyDelete
  6. Cina Bagi rasuah...Melayu terima Rasuah. Orang yang merogol dipanggil Perogol, orang kena rogol dfipanggil Mangsa Rogol. Dari segi undang2 siapa yang paling bersalah? Melainkan mangsa rogol minta dirogol...barulah tidak ada kes rogol. Kita panggil consential Rape, Hanya Sri Ram saja yang faham sama itu Joseph BAR Council.

    ReplyDelete
  7. Inilah cth2 pemimpin dlm UMNO yg org menyampah. Dah naik muak dah. Menang kerusi bkn bermakna ko tu pemimpin yg baik. Mungkin ko ni YB yg baik hati, dpt menawan rakyat. Tapi sbg ketua bahagian, ko mmg tak layak. Tlg bagi laluan. Ini aku ckp dgn berlapik ni. Sblm UMNO Selangor dikafankan, baik ko brambus

    ReplyDelete
  8. Umno ngok. Korang sedar tak DAP target nak tawan Selangor pada PRU 14. Korang percaya atau tidak sila baca blog Selangor Chronicle untuk mengetahui apa yang DAP Selangor sedang buat.

    ReplyDelete
  9. Lantik orang baru terajui UMNO Selangor dan pecat yang tak menyumbang. Betul kata PM UMNO dah lesu.

    ReplyDelete
  10. hoi noh omar.....kau ingat kau ni bijak sangat ke?Kau ni bukan UMNO sejati.......macam nazri aziz tu.....anytime boleh join PAS atau PKR.Patutnya kau diam kalau kau bijak......sekarang kau sudah terkena umpan Tun.Lagi banyak Tun mengkritik UMNO,lagi banyak terserlah parasit dalam UMNO yang menunjukkan diri.Betul lah kata seorang kawan.....ahli politik tidak suka orang macam Tun......tapi rakyat yang boleh berfikir suka.Sebab apa si najib tidak jawab Tun?.........sebab "bapa marah?.......siapa marah kena jual tau.....".

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!