YA ALLAH BERIKANLAH KEMENANGAN PADA SAIFUL BUKHARI

Khabarnya anjing-anjing Anwar si peliwat nak bikin kecoh sekiranya Anwar masuk dalam. So pukimak-pukimak penyokong Anwar ni kalau dijatuh hukum dan didapati bersalah pun mereka tak nak Amear masuk dalam.

Ini negara kita ada rakyat sakit mental pukimak nak mampos demi duit sedikit boleh nak buat apa saja untuk halalkan perbuatan bos mereka. Mereka nak undang-undang tak boleh diguna pakai terhadap pemimpin mereka kerana dia popular.

Jenis manusia macam ni. Mereka tak mahu undang-undang dilaksana kepada orang yang mereka puja. Kalaupun yang mereka puja tu adalah seorang pembunuh. Perogol mahupun peliwat atau apa saja jenayah yang pemimpin mereka lakukan mereka mahu dia jangan diusik.

Kalau korang tengok filem hindustan dan filem tamil maka korang boleh tengok macamana pemimpin mereka boleh lakukan apa saja jenayah dan pengikut BUTA KAYU mereka akan tetap sokong.

Nampaknya dalam meraikan demokrasi berkerusi ni kita pum sudah terjebak. Kes Anwar liwat Saiful ni adalah kes dua prang individu tetapi diheret seluruh rakyat supaya dia tak ke dalam. Setelah mendapat Selangor Anwar dah ada fund besar so dia boleh mobilise orang.

Lagipun penyokong PKR ni kalau kena harga dia mak depa pun depa sanggup jual beb. Ini hakikat, so sekarang ni mereka dah sampai nak ugut-ugut pihak berkuasa kata nak halang Anwar ke penjara dan bagai takkan kita nak duduk diam dan tengok je kan?

Dah la mereka ni buat sembahyang hajat kat depan mahkamah (wayang macam biasa) untuk bebaskan seorang peliwat yang terbukti dimahkamah. Belum cerita video zina sia dan macam-macam kemungkaran yang dia buat lagi. Sanggup anak-anak haram ini semua mempermainkan agama.

Apa punya pukimak la korang ni. Wahai pihak berkuasa tolong jangan jadi pondan dan bacul. Sila ambil tindakan yang sewajarnya adm stop treating them like human. Depa ni binatang so layan la macam binatang baru betul. Sampai bila nak jadi penakut ni?

Saja pun depa tuduh hangpa macam-macam. So jangan sorok dalam kain bini dan buat tanggungjawab yang telah diberi. Sorry kali ini aku bermulut cibai sebab aku tak lagi pihak berkuasa dihina lagi. Tq

Anwar! Fuck you!

49 Responses to "YA ALLAH BERIKANLAH KEMENANGAN PADA SAIFUL BUKHARI"

  1. Jangan risau la. Anwar banyak duit n hampir pasti akan menang guna rasuah. Kalau tak mana mungkin boleh menang semua kes dia selama ini.

    ReplyDelete
  2. Pada saya, Anwar telah pun mula merasa neraka di dunia semenjak beliau dipecat oleh Tun M. Rentetan dan peristiwa demi peristiwa menyaksikan apa jugak tindakan dan kerakusan kuasa tidak memihak kepada beliau. Berpuluh "sahabat" yg pernah akrab dengan beliau sudah lama meninggalkan "perjuangan" beliau. Allah swt maha berkuasa. Syurga dan Neraka itu benar dan ia tidak hanya wujud di Akhirat malah ia wujud di dunia. Kita berserah kepada Allah swt yg maha mengetahui dan maha adil. Jika seorang KAFIR @ mendiang karpal singh sudah memperakui dan mempunyai bukti bahawa Anwar mempunyai kelakuan yg PERLU BERTAUBAT ... apakah tidak sedetik perasaan "was-was" itu wujud pada benak hati penyokong beliau sendiri. Ultimate kemunafikan beliau JELAS ketika beliau berkehendakan jawatan MB Selangor yg akhirnya gagal. Tidak cukup dengan Nur Ezzah sebagai salah satu pemimpin tertinggi dalam PKR ... beliau menyarankan isteri beliau untuk jawatan MB Selangor. Kononnya ... beliau adalah perjuang anti cronyism dan Nepotism .. Namun Allah swt lebih mengetahui dan maha berkuasa. Segala keburukan beliau bukan digali dan pojok kan oleh musuh politik tetapi ianya terbukti dari tindakan dan ketamakan diri beliau sendiri. Sentiasalah kita berdoa agar negara dan sistem politik kita terpelihara dari mereka-mereka yg HASAD DENGKI, ZALIM dan KHIANAT. Amin. Wassallam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Allah mengangkat orang yang dia pilih.

      Delete
  3. Orang2 jahat selalunya akan mampus secara hina, aku guna perkataan mampus memang kasar kerana mampus adalah layak untuk binatang sahaja, tetapi emosi aku sudah naik mencacak bila melihat ada manusia yang bersifat binatang, justeru mampus adalah terlalu layak untuk mereka.

    ReplyDelete
  4. bodoh. fuck u dulu la. pemfitnah. anwar kalau dia buat semua tu dan dia ada duit boleh rasuah. boleh ke dia tahan kena aib dan heret anak2 dgn bini dia skali sampai bertahun2. org gila je tahan. jadi anwar adalah dugaan tuhan dgan cubaan2 dr musuh2 yg gila kuasa dan projek2 bilion di luar sana. Terimalah akibat bila anwar bebas esok. Insyallah jahanamlah empayar celaka penindas rakyat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju dengan awak..

      Delete
    2. Saya pon setuju dengan awak...awak kena fuck saya dulu...aaaaaaaaawwwwwwwwww!

      Delete
    3. hang pun nak jd bodoh2 bangang2 mcm depa kah... sedaq2 lah manusia2 bahalol...

      Delete
    4. Memang dia ni gila pun, GILA KUASA nak jadi PM. Wang kertas RM500 dan RM1000 yang telah dimansuhkan selepas dia kena pecat dulu akan diterima kembali.

      Delete
    5. ....la dah sebut pun...'org gila aje tahan', makna betul lah 'dia gila'! T. Kasih diatas pengesahan anda.

      Delete
    6. Mmg dia nafsu haiwan itu sbb heret anak bini dlm kancah kedustaannya kpd rakyat yg kurang cerdik seperti anda. (12.19m)
      Nurul izzah sendiri pon bkn bagus sgt sedut anuu lecturer sbb nak lulus. D akui oleh ibu yg kurang cerdiknya dan lecturer lahanat tu mmg lecturer haiwan mcm nurul and bapak. Dan bagi nenek jijah pula jgn lah dewa2kan suami yg bernafsukan binatang. Think tank la lebih lagi nak glamour punya pasal . all in the family they just love the limelight. Sombong bongkak riak munafiq perasuah pelacur agama manipulative booger. Tk.

      Delete
    7. You can allow Anwar to fuck your backside.

      Delete
    8. . Mmmpphh no way i will allow anybody to raba2 my arse like you allow him to f your backside...sedap ke????

      Delete
  5. anwar kena fitnah. habis sapa lagi nak berada blakang dia defend dia. isteri dgn anak dia la. itu pun bengap. dah kena aib satu family. family le bangun lawan. bukannya sebab kroni ke nepotisme. ni sifat kemanusiaan kekeluargaan. hang pa kalau kena batang hidung sendiri pun lagu tu jugak la. sapa lagi nak lawan tetap lawan. no 1 naik, famly sendiri ler. macam kisah si lepat ler. dia kena lawan tetapkan hak dia demi anak2 dia. ini adalah kisah moral yg tinggi......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fitnah hotak hang. Moral tggi chck balek apa dia buat kpd ghaffar baba. Jgn lupa lahad datu ister dan anak hilang bapa dan bapa yg hilang anak.Boleh tahan berjogek atas pentas seperti badut. high moral la tuh...anak pon hisap rokok lecturer high moral lah tu. Pandai la sgt lah kau tuh. Pelacur agama
      Kau blm d lahirkan (cyn)

      Delete
    2. Kau baru kenal Anwar dan terima upah untuk mengangkat Anwar. Aku kenal Anwar sudah 45 tahun.memang tabiat dia macam itu. ubun2 hang masih mentah.

      Delete
  6. Kalau Anwar TERBEBAS maka Najib kena step down sebab indirectly Anwar berjaya membuktikan tuduhan liwat keatas beliau adalah satu KONSPIRASI.

    How you think Mr Parpukari ????

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tuan,kalau saya tak salah tak payah nak tunda kes sampai berpuloh kali.kalau saya tak salah tak payah nak guna loyar sampai berbelas orang.kalau saya tak salah tak payah panggil orang kampung budak u menjerit terlolong.saya akan sanggup bersumpah menjujung quran..dlll

      Isunye sekarang bukan soal benar atau salah yang PR mainkan.tetapi mereka mainkan isu menang atau kalah.

      Jadi kalau dia terbebas pun bukan atas dasar dia benar.tetapi diatas dasar dia menang kes.

      Najib telah dipilih oleh rakyat nuar telah pun ditolak jadi kalau kes ini dia menang adalah tidak wajar atau tidak ada kena mengena dengan najib.

      Delete
    2. Betul dan penerangan yg tepat. 11.42

      Kedua 12.32 sepatutnya what do you think..... bkn how do you think......

      Delete
    3. Masalah kes liwat ni antara dua individu Anwar dan Saiful kenapa kau rawit orang lain pula.Anwar hentam belakang Saiful dia pergi buat laporan polis.tak perlulah nak menegak benang basah. Satu lagi insan yang mulia diangkat Allah. Anwar tak layak disisi Allah. Kau Islam ke.

      Delete
  7. Kenapa nak tunggu esok? sekarang kan dia tengah bebas, buatlah kita nak tengok bagaimana kebijaksanaannya, u pun kalau pandai bantu2lah dia, mudah2an Malaysia yang dianggap mundur dengan Rakyat yang menderita tak cukup makan pakai akan berubah diatas kebijaksanaan Anwar kesayangan u.

    ReplyDelete
  8. Memang dah letih berbuih mulut cakap dengar mengenai Anwar ni, masih ada juga yang buta dan tuli, macamlahh betul2 Anwar ni dianiaya. Hal mahkamah rakyat pula, masa Anwar jadi Timbalan PM, mahkamah rakyat dah lama beri gelaran “al-juburi” dijuarai oleh Mat Sapu tiap2 malam dalam majlis ceramah PAS. Dalam Harakah pernah disiarkan di muka depan, “mengundi Anwar bererti menempah bilik di neraka”. Anwar pun pernah menggelar Nik Ajiz sebagai ulama terompah. Karpal Singh pernah bawa dalam sidang parlimen dan dalam ceramah DAP, mendesak PM mengambil tindakan keatas Anwar kerana salahlaku seks. Tapi kini anak beranak Singh ni pulak jadi peguambela Anwar. Ramai kawan rakan rapat Anwar telah pun meninggalkan Anwar kerana tahu sangat luar dalam siapa Anwar ni. Tinggal tak berapa kerat lagi bersama Anwar, itu pun kerana saling mempunyai “jasa” seperti MB Slngor dan yang masih “kenyang” dengan sponsor. Anwar telah lama “tanam” orangnya dalam PAS seperti Kamaruddin Jaafar yang kayaraya, sampailah boleh jadi SU Agung PAS. Dengan duit,fitnah dan penipuan maka para pemimpin PAS berjaya dipesongkan dan disesatkan dari perjuangan asal PAS. Kini Nik Ajiz sendiri berbangga kepada kafir harbi DAP bahawa dalam perlembagaan PAS tiada pun disebut mengenai Negara Islam. Hadi Awang lagi dahsyat hingga sanggup kata dalam al-Quran tiada disebut mengenai Negara Islam. Jadi terimalah padahnya oleh PAS sekarang kerana dulu semasa Anwar masih Timbalan PM, tok guru PAS pernah kata “UMNO jadi kafir kerana bekerjasama dengan parti kafir MCA dan MIC”. Lagi kata jadi kafir kerana pisahkan agama dengan politik (politik suku, agama suku), tapi kini apakah jadahnya tahaluf siasi PAS tu dengan kafir harbi DAP!! Anwar dan DAP memang boleh ngam kerana ada sponsor yahudi yang sama dan dengan tujuan yang sama iaitu memecah-belahkan sesame Islam agar Islam menjadi lemah. Sebab itu mereka berura-ura akan meminda perlembagaan yang berkaitan Islam, orang2 Melayu dan Raja2 Melayu, kalau PR menang. Jadi fikirlah wahai budak2 baru walau pun belajar di U, janganlah hanya dengan sedikit duit rokok dan air mineral, nak jadi perosak masyarakat dan Negara, mengikut jejak Anwar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul bro...nuar ni memang cerdik...dari awal buat persepsi konon dia tak bersalah. lama kelamaan macai percaya. macam orang kena brain wash. hari2 dengar ceramah benda yang sama.
      pada sayalah...nuar ni manusia yang tak bolih dipercayai. percakapan penuh pembohongan. terlampau banyak berpolitik. dari zaman dalam umno bapak perasuah. guna rasuah untuk mencari kroni bagi menaikan diri sendiri. bersumpah tak mau lawan ghafar baba...tapi apa kesudahannya ? guna rasuah bina empayar untuk menjatuhkan tun m.
      jadi menteri kewangan...bodoh...ikut cakap yahudi. yahudi suroh naikan kadar faedah...ikut jer. alhamdulilah kerana kepintaran tun m dan dibantu tun daim...selamat dari membayar hutang yang melambung akibat kepintaran nuar. anak muda takan tau ini semua. sokong secara melulu.
      saya tak pandai bercerita. itulah lebih kurang. sebab sewaktu itu saya adalah ketua pemuda cawangan. duit sentiasa berlegar untuk melobi nuar dajal. sampai sekarang rasuah dalam umno tak dapat dibenteras sepenuhnya. akibat ajaran dari anwar bin ibrahim.
      mungkin orang2 lama lagi tau akan cerita sinuar ni.
      cerita skandal seks nuar tak usah ceritalah. tak kan mat sabu bolih gelar nuar dengan gelaran aljubori. mendiang karpal singh pernah bawa perkara ini masuk parlimen.
      bagi saya nuar ini manusia yang tak bolih dipercayai. suroh bersumpah pun banyak dalih.
      kalau pun nuar terbebas dari hukuman penjara kat dunia ini...hukuman akhirat belum lagi. hidup bukan menongkat langi.berseronoklah sementara bolih. 5 tahun...10 tahun...lama2 mencium tanah juga.

      Delete
    2. Upah punya pasal bro.

      Delete
  9. Kalo gay tua ni bebas confirm la org kata sume ni konspirasi kerajaan. Kalo gay tua ni kena penjara pun. Anak2 babi ni ckp tu pun konspirasi jugak. Hahaha. Mmg mcm syiyyal...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tuan,memang betol doktrin dah masuk kepala dan ia akan kekal.sampai ada yang berkata kalau nuar ni berjubo ddepan dia sekali pun dia tetap akan pilih nuar.matlamat menghalalkan apa juga cara yg depa akan gunakan.....

      Delete
  10. Saudara akmy

    Kalau awak boleh menerima pengistilahan
    POLITIC IS THE ART OF POSSIBLE

    Tak perlu lah awak nak ungkit2 pasal pendirian Pas. Senang cakap PAS BOLEH KATA DULU HARAM SEKARANG HALAL , DULU TAK BOLEH SEKARANG BOLEH , ORANG LAIN BUAT KAFIR AKU BUAT TIDAK KAFIR.

    Kerana itu lah LIDAH ORANG POLITIK walaupun dia bergelar ulamak.

    UlaqSemak

    ReplyDelete
  11. Anwar kan ke Anugerah Tuhan? Tuhan keling kot, pasal dia pernah dinandek dahi, sama macam Ayah Pin.
    Jadi penyembah KETUM Jubor tidak payah menyusahkan diri dgn upah RM10 sorang utk bertempur dgn polis, kerana kalau Ketum masuk penjara sekalipun dia boleh rasuah penjara sampai dinding dan atap penjara jadi tembus pandangan dan ubah keadaan penjara menjadi hotel 5 atau 10 bintang. Kan hebat tu?
    Tapi ye lah, kalau Ketum dah masuk dalam siapa pulak nak bagi elaun kepada penyembah-penyembah jubor ni ye? Alamat mereka kurus kering lah kelaparan. Nak kerja malas, nak belajar supaya boleh dapat kerja baik pun malas. Harapkan dapat elaun jadi samseng politik jalanan aje. Itu aje yang mampu fikir. Kesian le kepada mak bapak yang melahir dan membesarkan .....

    ReplyDelete
  12. Sudah masuk 5 tahun 67 penangguhan semua dari alasan berjambul bapok bacul Nuar Jubori itupun dkatakan mahkamah berat sebelah. Dari dulu lagi melalak lalak seluroh pelusok cerut kampong kata liwat adalah fitnah dan rancangan jahat Tun Dr Mahathirlah, DS Najib la, BN lah untuk mengaibkan nama beliau dan keluarga. Tak cukup itu pi luar negara memburok burokan nama negara. Fitnah konon tetapi sekarang pulak dah ngaku liwat atas dasar suka sama suka. Itu bukan peliwat jijik lagi terkutok kah? Sudah terang lagi jelas Air kote Beliau yg dtembak berdas das dalam kenikmatan dalam jubor Saiful terbukti adalah DNA Bapok penjubor Negara iaitu Nuar Jubori tak bole dsangkal. Semya alasan 1001 malam sudah dguna pake srkarang sudah pun ngaku beliau meliwat Saiful. Yg suka dan syiok meliwst adalah beliau sedangkan Saiful yg menderita dan rasa jijik dan benci. Nuar Jubori harus d rejam sebagai penjubor, peliwat jijik lagi terkutok yg harus drejam seperti kanak2 Palestina merejam askar2 Yahudi Zionist. Demi agama, bangsa dan negara.

    ReplyDelete
  13. "suka sama suka". Rasanya itulah yg nak dibuktikan. Suka ke paksa ke, bkn kah "berliwatan" namanya. Fitnah pekebendenyerrr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau suka sama suka kenapa Saiful buat laporan Polis. malu tau ke satu dunia dapat tau selepas buat laporan, tetapi pilihan apa yang Saiful ada untuk keadilan dirinya.. betul selepas dubornya dirogol dia pergi berjumpa beberapa orang termasuk Ezam Md. Noor untuk mendapatkan nasihat apa yang perlu beliau buat, siapa pun cam tu lah dapatkan nasihat adakah penasihat itu BERKONSPIRASI??.. Anwar biasalah dia akan pukul musuh Politik tak kira siapa.

      Delete
  14. Sebodoh bodoh Anwar , bodoh lagi lembu .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Allah jadikan haiwan lembu tiada otak tapi Allah jadikan tok nuar ada otak tetapi nafsu sudah take over jadi lah dia otak lembu

      Delete
    2. Anwar dengan Lembu tu sama aje. Kalau tak dah jadi PM leeee...oopss aku lupa Allah dah pecat dia melalui Tun M..

      Delete
  15. Kes senang nak selesaikan pihak pendakwa & tertuduh harus beri kerjasama amik DNA dn ujian padanan secara live dalam court . Ads berani ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masalahnya Anwar tidak akan setuju untuk mengambil DNA nya.Dulu nak ambik DNA dia dan anak Azmin yang keempat dia tolak dan terus hantar budak tu belajar di US. Orang bersalah ni memang selalu takut.

      Delete
  16. Anwar kena ainaya atau macai2 dia yg diainaya dan bodoh bahlol?
    Anwar bebas dr penjara sudah sekian lama.. man adia jasa dan kehebatannya mengubah nasib rakyat?
    sehebat ucapan2 berapinya sudah pasti tindakan nya berapi2 utk menaikkan taraf hidup rakyat..

    tp itulah maha munafik makluk Anwar Brahi ni.. penipu besar dan agenda jahatnya.
    Lihatlah kawasan kgnya sendiri.. di Permatang Pauh.. tidak berubah apa2.. tp macai2nya kt sana memuja2 mengalahkan pemuja2 Ayah Pin.

    Cuba lihat Tun Abdullah Badawi, even digelar kaki tidor pun..tp kawasannya cukup berubah maju.. fasiliti utk rakyat kwsanya.. masjid yg berhawa dingin, perumahan utk org2 Melayu kelas bawah sederhana... Pekan Kepala Batas di upgrade jd Bertam Perdana.. majoriti besar Melayu2 macai2s haramjadah PAS dan PKR bertenggek di situ..

    itulah senario bangang politik Melayu... org yg betul2 buat kerja dn berjaya dihina kutuk.. di nafikan. tp yg penipu.. kaki betina.. pemeras rakyat spt Anwar di julang mcm TOKONG!!

    bodoh macai2 PR plg bodoh ialah PASlaknat!!
    gi mampos lah dgn nasib Peliwat Negara tu.. lepas hukuman dunia..boleh tipu helah... tp hukuman Tuhan tak kan lepas.. dunia akhirat dia takkan selamat!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang rakyat tau ketika dia dalam kerajaan dahulu dia sibuk memperkayakan diri dan kroni. sebab itulah dia ramai penyokong kroni. satu soalan rumah dia harga 7juta dari mana dia dapat duit. Rumah Azmin 8juta dari mana dapat duit.

      Delete
  17. Kalau ada anugerah manusia paling setan dalam malaysia pastinya akan dimenangi oleh anwar brahim. semoga dia dijatuhi hukuman lebih berat sbb aku percaya bukan saiful sorang je mangsa liwat dia

    ReplyDelete
  18. " La ni Para pemimpin PKR dan DAP seperti Johari Abdul dan Nga Kor Ming mempersoalkan penggunaan khidmat Shafie Abdullah sebagai pendakwaraya Membazir kan duit rakyat "

    Bagaimana pula PRK KAJANG yang sepatut nya tidak perlu di Ulang semula kerana ADUN nya bukan MAMPUS pun untuk di tuka kepada IKAN SEPAT KERING aka NENEK KIPAS itu ... Tidak kah itu membuang WANG RAKYAT .. FUCK U ANUWAR

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anwar guna perkidmatan 14 Peguam Bela menggunakan duit rakyat yang dia kebas dulu la.

      Delete
  19. Baru balik office dari Mesjid Sg. Tiram P.Pinang, Khutbah jumaat dari wal hingga akhir mengutuk pemimpin yang zalim menaikan harga minyak, barang2 semua naik, org bawahan tidak merasai kemewahan sebab gaji pemimpin berbelas ribu, pemimpin hanya kaut untuk tembolok sendiri. Katib Ustaz PAS ni tidak banyak atau pengetahuan mengenai GST dia lanyak saja semua barang akan naik padahal ribuan jenis makanan, petrol, pengajian dan banyak lagi tidak dikenakan GST.dan hanya syarikat dan mereka yang kaya2 saja yang akan dicukai. Ini manusia berserban, berjubah tetapi cakap karut marut dan FITNAH. Dia tak cerita pulak tentang BRIM, rakyat pendapatan 5 ribu kebawah tidak dikenakan cukai pendapatan. Dia cuma ungit2 di Baling harga getah 1.40 sen/ 1kilo tidak mampu membeli sekilo gula 2.90sen.. dibibir dia hanya zalim zalim zalim.. Dialah yang zalim kerana mencemar kemuliaan mesjid.. TAKBIR.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dalam Islam zalim adaalh bila kita tidak berlaku adil.....zalim adalah bila kita letak sesuatu perkara yang tidak kena pada tempatnya....... sebenarnya orang itu tidak sedar yang dia telah menzalimi dirinya sendiri.

      Delete
  20. Orang Melayu diMalaysia ini memang semakin ramai yang sakit jiwa......
    kalau tak, tak kan sampai ada program 'sentuh anjing'.
    kalau tak sakit jiwa tak kan terus2 sokong orang yang mengamalkan seks sama jenis yang binatang pun tak lakukan, hamya orang yang sakit jiwa , rosak akal yang melakukan.
    Sayang sekali walaupun Malaysia ramai ulama2 tapi semakin besar orang Melayu yang BUTA UGAMA, BUTA QURAN, BUTA SEJARAH ISLAM. ALLAH sudah beri peringatan tentang azab yang dasyat yang ALLAH turunkan pada kaum Nabi Lut yang mengamalkan budaya yang terkutuk ini. Walaupun ALLAH kekalkan azab yang menimpa kaum ini hingga hari ini supaya jadi pengajaran buat generasi selepas mereka, nampaknya mereka yang mealkukan perbuatan terkutuk ini memang tidak takut pada Tuhan atau sememangnya tidak percaya akan adanya Tuhan.
    ALLAH MAHA BESAR..............walaupun semakin ramai orang kita yang buang Islam dan memeluk budaya barat semakin ramai dinegara2 Barat yang dalam senyap2 memeluk Islam seperti yang ALLAH sebutkan dalam ALquran bahwa ALLAH akan gantikan mereka yang lupakan ALLAH dan Rasulnya dengan umat yang lebih baik. Kelebihan Islam orang2 Barat dengan orang kita adalah dari segi kelebihan akal kerana itu ALLAH sebut "umat ISlam yang lebih baik"...... wallahualam.

    ReplyDelete
  21. Dear Blogger. Saya bukan nak menyebelahi sesiapa. Tapi bahasa tu biar elok sikit. Bahasa kita menggambarkan akhlak kita.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha...ah berkali2 aku dah sampaikan kepala kita keluar kot mana? D binti kpd ibu atau d bin kan kpd ayah bila d alam lain nanti...

      Delete
  22. Shafee ada tiga bini dan byk girlfren. Patutlah idea ni smua pasal kongkek kongkek main petang pagi malam...otak kongkek

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takbaik fitnah org baik2 broo.. yg byk 'bini' tak kira jantan atau betina ialah Nuar Brahi.. girlfriend dr china, siam tu tak iira lg byk mana.. ostad azhar deros pun bini 3, kongkek pakai video kasi org tgk.. xde slh ke? Xpyhlh nk tutup bngkai busuk PR... busuk tetap kuat jg. Jd macai nuar ni byk kelebihan kn...

      Delete
  23. Penyokong dan pengampu Anwar semua macam bossnya juga...TAK TAKUT TUHAN......jangan kata fitnah lebih dari itu pun berani buat. Buat mereka fitnah macam kentut aje....

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!