WOW! PENYOKONG ANWAR PELIWAT KANTOI TENGAH ISI BORANG TERIMA ELAUN KEHADIRAN!

Kantoi beb! Ni dia gambar anjing kurap upahan Anwar belakang mari sedang mengambil upah untuk sokongan palsu yang diberi. Nasib baik Anwar sempat dapat fund 3 billion Selangor kan? Ada jugak peruntukan nak bayar anjing-anjing ni.

Padan muka rakyat Selangor! May you the penyokong peliwat rot in hell!

12 Responses to "WOW! PENYOKONG ANWAR PELIWAT KANTOI TENGAH ISI BORANG TERIMA ELAUN KEHADIRAN!"

  1. Puak guna Islam sudah Insaf, Puak guna komunisme pun sudah jauh, yang tinggal kini hanya puak yang sokong demi pulus saja. Ada pulus semua jadi.

    ReplyDelete
  2. INI BLOG PEMFITNAH. ADMIN MAMAK PEDUKANG INI WAJIB DISAMAN. SAYA SALAH SEORANG YG HADIR TANPA APA2 BAYARAN. I'LL SUE YOU.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko mangsa kelentong ar. Memang Ada peruntukan, bahagian Ko dah di kebas penaja Ko ar Tu. Sian.....

      Delete
    2. Bagilah bontot kau, nanti si Nuar tu bayarlah..haha

      Delete
  3. Org dtg dpt duit ko dtg mengabih duit.hahahaha bangang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mengabihkan boreh je tengok kes Nuar

      Delete
  4. tak habis2 bontot, pastu tuduh kena bayar la. nak abih boreh ler kes anuar? pedulik.... sebab anwar ler BN hampir the end. so bebas anwar. kita lawan tetap lawan. tarak pedulik semua trik liwat2 ni. crita sama saja. takkan liwat sampai 2 kes, pastu china doll ber cctv. lawak tul. acara yg diatur rapi. nampak macam ada tgn ghaib mengarah nya. takut ke.... he he he, esok anwar bebas.. sila le buat skrip crita baru pula liwat iii versi ombak rindu slash kl gangster....abang long dah kluar ma....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sah lah engko buta hati, buta akal, buta mata dan buta segala-galanya...bagi yang celik akal memang dah jelas segala bukti dan tindak-tanduk syaitannya bahawa sekarang ketum tua tu sangat terdesak dan memang jelas bersalah...tak perlu upah penyiasat pon.

      Delete
  5. Mcm la takde manusia buat dosa berkali2

    ReplyDelete
  6. Adakah liwat hanya perlu sekali buat? 🙊

    ReplyDelete
  7. wakakakakaka... mmg sial! kantoi semuanya berbayar.. anak haram yg nama anwar ni mmg byk duit sbb dpt dana dari kapir utk jatuhkan kerajaan..

    ReplyDelete
  8. Penyokong Anwar pakai baju lambang Dajal.. cara kebetulan atau .memang Anwar ejen Dajal yang nak merosakan Islam, merosakan umat Islam, bawa ugama baru...jangan tinggal solat tapi boleh liwat, boleh zina...semua yang Allah haramkan jadi halal ikut ugama Anwar. Patutlah menurut hadis, akhir zaman nanti pembunuh, kaki maksiat, penzina pun dirikan solat dalam masjid. Kalau dulu orang2 macam ini tak akan dekat dengan masjid. Malah lebih teruk lagi boleh jadi imam, boleh kasi khutbah, patutlah Rasulullah s.a.w nampak akhir zaman nanti babi...manusia berwajah babi pun naik kemimbar. Tak payah tunggu diakhirat nanti mereka ini dibangkitkan dengan berwajah babi, didunia lagi pun dah berwajah babi, hanya kebanyakan manusia saja yang tak boleh nampak dengan mata kasar.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!