VIDEO ALE UTO INSIDE! MARI TENGOK ANAK MUDA YANG KETAGIHKAN LIWAT MELIWAT!

Korang tengok sendiri demi nak memasukkan si peliwat mereka ni sanggup dianjingkan! Tahniah la anak-anak muda, mak bapak hantar korang untuk belajar korang pulak masuk situ nak jadi ahlul politik tak bertauliah. Sokong peliwat yang juga agen yahudi yang mahu merosakkan negara. Bodoh!

18 Responses to "VIDEO ALE UTO INSIDE! MARI TENGOK ANAK MUDA YANG KETAGIHKAN LIWAT MELIWAT!"

  1. malu aku jadi pelajar UM... nak panggil mahasiswa ke babun diorang nih... hantar je ke zoo negara...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jentik je telur drg sampai hacur..klu ada pun x guna gak..ni semua spesis anwar gak ni

      Delete
  2. Al-Juburit patutnya ada sebuah universiti sendiri,jadi pelajar-pelajar boleh buat rusuhan setiap hari dan dikira sebagai jam kredit.Kelab pelajar macam di US ada,contohnya Kelab Gay,Lesbian and Homosexual.Larian bogel beramai-ramai antara aktiviti tetap.

    ReplyDelete
  3. Melayu Oh melayu .... mana pergi akal mu ?

    ReplyDelete
  4. anwar mmg suka gunakan pelajar dgn agenda reformasinya. mmg sial dia ni kalau masuk dlm lama skit baru aman malaysia ni. perangai kalah setan.. suruh bersumpah quran pun takut tapi pengikut buta mata buta hati tak nampak semua tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah tu..pelajar2 je yg senang dibeli...drg perlukan duit

      Delete
  5. mcm pukimak budak2 u ni... tak dinafikan..ramai gay students skarang ni..tu yg dok sokong nuar peliwat gay tua munafiq.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Silap2 ni semua anak ikan anwar...opsss

      Delete
  6. Janganlah anda semua risau dan bimbang.Kalau Juburit masuk kedalam akan ada budak runner PUKIMAK yang akan tolong keluarkan dan bawak passport Juburit ni untuk diserahkan semula.Jail 5 tahun,nanti budak runner ni boleh kaw tim kasi jadi lagi singkat ini Juburit punya hal.ParpuGendhot pun sekarang tengah stim jilat itu buntot budak runner.

    Warghhh....Kah...Kah...!!!

    UMNO selamanya BENGAP

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg UmNO pon bodo..

      Nanti KJ atau Saifudin Belia Moden akan pujuk AlJuBor keluar..

      1MBD pun dah berjaya bagi Malaysia bangkrup- baca Tun Mahathir

      Senario lawak 2018 - mungkin Cina perintah Malaysia - Al jubouri jadi PM boneka, TPM 1 KJ, TPM 2 LGE akan Pegang bahan tersebut
      oleh kerana LKY ada bukti Jubor..maka status "High Class Prositute" akan kekal..apa boleh buat payah nak cari Melayu Genuine- bab gadai mengadai, jadi Orang Kena Bayar, dan PERUSUH Jalanan mmg no 1.

      Nak berusaha sampai pakai Bentley tak mampu & tak boleh bagi inspirasi kpd orang lain mcm mana nak kaya cara betul (selain pajak gadai Politik & tanah)

      Delete
  7. 1.selagi pemimpin umno hidup senang bergelumang dengan rasuah!!selagi rosmah masih bertahta !!!selagi itu orang muda akan menentang umno!!ini bukan soal anuar!!ini soal anak muda telah termuntah dengan menteri-menteri umno!!dulu bolehlah kelentong orang!!sekarang dengan kemajuan teknologi!!semua orang diceruk kampung pun dah tahu bahawa bapak-bapak segala rasuah adalah puak-puak umno!!kalau pengarah kastam makan sejuta!!menteri-menteri umno makan berpuluh juta!!!
    2.malaysia boleh aman sekiranya puak-puak pemakan rasuah ini dihumban kedalam perjara atau dihantar kedalam-dalam hutan!!
    3.ehhhh!!!betulah tu!!!majoriti pemimpin umno menang dikawasan pinggir hutan jee!!!lupalah pulak tu noo!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Senang je. Kalau kau ada bukti depa mkn rasuah, kau buatla repot. Kita pun tak suka menteri yg rasuah. Jgn main tuduh je. Itu fitnah namanya. Umno dh buang bapak segala rasuah tp kau ttp sokong jgk.

      Delete
    2. Cuba tengok di pejabat kerajaan. Puak-puak PR inilah yang banyak kaki rasuah

      Delete
  8. Puak puak ni sebenarnya mahasewel belajar bukannya pandai pun. Memang patut pun di gelar mahasewel Dan memang sewel pun..

    ReplyDelete
  9. Untuk prngatahuan bebudak melayu MAHASEWEL. Sama ada Anwar liwat Saiful dengan kerelaan atau paksaan , perlakuan itu tetap menjijikan dan tidak ada agama apa sekali pun menghalalkan perliwatan.

    Aku yang belajar PMR pun tak lulus nak beritahu korang yang bertaraf MAHASEWEL belajar universities lagi , menang atau kalah kes bicara , Anwar telah meliwat Saiful , tak kira suka sama suka atau secara paksaan.

    Mahawira.

    ReplyDelete
  10. Ini planet of the ape ka apa nie..?!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!