TERKINI! NIK NAZMI KESAL KENAPA ANWAR TAK LIWAT DIA?

Ini la masalahnya dengan manusia perasan syok sendiri bernama Nik Nazmi, dia kata dia hensem dari Saiful tapi tak pernah kena apa-apa pun.

Muahahahaha! Kau ada cermin tak kat rumah Nik Nazmi wei. Bukan nak menghina tapi rasa aku Rani Kulup lagi hensem dari engkau beb.

Jangankan Anwar, gay mana pun tak nak usik kau wei. Muka dah serupa jerangkung nak perasan lagi. Khaikkk ptuihhh

20 Responses to "TERKINI! NIK NAZMI KESAL KENAPA ANWAR TAK LIWAT DIA?"

  1. nik nazmi..lu bkn hensem tp hamsak!

    ReplyDelete
  2. Dah la ghoper bughok, bongok pulak tu!! Wakakakakka

    ReplyDelete
  3. Saiful jauh lebih hensem dari ko lah bahlol!!!
    Ko tak hensem langsung....standard sivarasa jer.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chegu bard lagi hensem dari ko....

      Delete
  4. Patut lawyer Anwar panggil Nik Nazmi ni jadi saksi pembela dulu. Biar Nik Nazmi tunjuk lubang juburnya dlm mahkamah sebagai bukti yg lubang tu masih ketat dan tiada tanda tanda kemasukan kote Anwar. Tapi kenapa lawyer x panggil dia? Sbb kenyataan macam yg Nik Nazmi buat ni xder nilai dlm court. Kalau ada nilai, bagi perogol yg didakwa merogol seorang perempuan, dia pun boleh bawak 1000 lg perempuan yg lebih cantik dari yg dirogolnya dan bwri keterangan kat mahkamah bahawa tertuduh x pernah rogol mereka. Bodoh yg teramat. Patut la layak jadi anjing Anwar.

    ReplyDelete
  5. Kah kah kah.....perasaan hensem konon. Banding dia dengan saiful, dia nie muka jawa........Nuar suka yang ada muka cun lembut dan ayu.....awww awww awww. Cuma silap saiful bukan geng awww awww awww yang suka di "rogol liwat".....Itu pasal saiful buat laporan polis.

    ReplyDelete
  6. apa la ni nazmi ini.....jawatan besar tapi pemikiran kolot pulak....fikirla dengan terbuka...

    ReplyDelete
  7. jangan perasan le wahai nazmi, zuraidah mak lampir lagi hensem drp kau.. ekek ekek ekek ekek!

    ReplyDelete
  8. Offer untuk diliwat? Ingat Anwar tak dak taste ke? Setakat muka macam hang letak kat lorong pun orang tak ndak.

    ReplyDelete
  9. Senator ezam pon hamsam anuar tak sempat nak anuuu dia.
    Teringin ke dia nih...?

    ReplyDelete
  10. Senator ezam pon hamsam. Pak nuar tak mau anuu dia...
    Teringin sgt ke dia atau kesal jejaka idaman tak nak anuu dia?

    ReplyDelete
  11. Handsome atau tidak bukan jadi keutamaan . Yang penting samada lobang buntut ngam atau tidak .

    ReplyDelete
  12. Dh dpt satu anak ikang x kn smua anuar nk balun,,,, agak agak kalu nk kelentong msuk tong....

    ReplyDelete
  13. Jubo nik nazmi byk bulu..nuar x suka...dia nk yg clean shaven...kihkihkih

    ReplyDelete
  14. Eeeeee...ngerinya!!! nik nazmi ni hensem la, cuma anwar buta nafsu x nampak kegenseman nik nazmi. jap...jap...nak muntah jap...

    ReplyDelete
  15. sebab mulut kau busuk bau taik...tentu bontot kau lebih busuk dari taik mak lampir !!!!!... nak dekat pun seksa... Tu pasai pak Sheik tak sanggup...

    ReplyDelete
  16. Kat 10 kali aku telek muka nik nazmi ni? Tang mana hensemnya dia tu? Valerrr....

    ReplyDelete
  17. Hansem konon, muka macam najis vavi,

    ReplyDelete
  18. Ye dia ni muka jerangkong standard xavier klang. Tengok pun geli

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!