TERKINI! HASSAN MALEK ADALAH MENTERI TERBAIK DALAM SEJARAH MALAYSIA!

Aku cukup bangga dengan seorang Mneteri ni, nama dia Hassan Malek, dia adalah seorang yang terlampau cerdik, malah tidak keterlaluan sekiranya aku mengatakan kebijaksanaan dia melampaui sempadan negara kita. Way of thinking Hassan Malek sangat GENIUS!

Aku cukup teruja dengan setiap statement yang keluar dari mulut dia. Bagi aku hanya Hassan Malek saja yang layak menjadi PM satu hari nanti. Dia juga aku nampak dah macam Pemuda Bani Tamim. Kehebatan Hassan Malek ni membuatkan aku rasa macam nak delete je blog aku yang tak seberapa ini.

Teruskan Hassan Malek, aku merindui dan menantikan setiap ayat-ayat GENIUS dan luar kemampuan pemikiran otak aku ni. Sesungguhnya aku amat menyanjung tinggi Hassan Malek. Aku sangat teruja masa tulis artikel ini dan lepas ni aku nak masuk bilik air cari sabun ok!

GO HASSAN MALEK GO!

79 Responses to "TERKINI! HASSAN MALEK ADALAH MENTERI TERBAIK DALAM SEJARAH MALAYSIA!"

  1. Kalu dh menteri umno pun dh bodoh mcm tu.ahli bawahan lagi berganda bodohnya..benarlah kata Tun M..umno dihuni oleh mereka yg bangang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau orang2 atasan dap/pkr dan pas semuanya macam PENYANGAK, bayangkan lah anjing2 jalanan mereka yang berkurap tu.

      Delete
    2. Anuar kaki tutoh juboq..
      Yg bwh lg lah...
      Mau ada yg tutoh kambing !!
      Jantan betina
      Binatang manusia...
      Depa tutoh sama ja...

      Delete
    3. Bayangkanlaah, Jika Ularmak spt Nicky Ajis dan Hj Hadii cakap berbelit2... anak buahnya pasti lagi dahsyat ... fasiq dan munafik ..x boleh jadi Imam dan wali .... PAS dah jauh tersesat.

      R.I.P PAS

      Delete
    4. apa pon umngok tetap bebal utk selamanya hingga kiamat

      Delete
    5. Apa pon Pas n Pkr tetap bijaksana sbb tu sgt gembira dhina dapigs spai kiamat

      Delete
    6. Apala komen pasal anwar tetiba ni? Takde kena mengena dia dengan si hassan malek dan komen asal dari pengguna anonymous. Betul la dia ckp sbb bdk2 umno nk baca komen n komen balas pun tak reti. Memalukan. Memang najib tu bodoh tengokla sampai hasan malek bengong ni angkat jadi menteri. Apa tetiba dap lah pas lah suma? Aku yg atas pagar ni tengok betula ckp tun m..orang umno dan yg sokong umno kebanyakkannye bodoh

      Delete
    7. Madah berhelah,
      Memang benar kata Hj Hadi, dalam PR memang ada BARUA yang sanggup menjadi anjing penjilat tuan dia.... Hasan Malek ni mengajak Peniaga mencontohi peniaga cendol untuk mengurangkan harga.. so apa DOSAnya hinga beliau dikutuk.. lainlah kalu dia minta NAIK harga atau buat maksiat... Saya rasa anda ada masalah masalah MENTAL suka kepada keburukkan.... cadangan saya , anda banyakkan beristigfar... TQ

      Harap Berlapang Dada.
      Apek Pendatang Haram Warga Cina

      Delete
  2. yang bangang tulah yang berusaha bawa kemerdekaan dulu.....tidak macam korang yang terlalu bijak sehingga melepasi tahap bingai

    ReplyDelete
  3. Bila dah SENANG SIKIT lupa jasa orang tua tua dulu dulu, segala jasa UMNO hingga kini. Bodoh bodoh pun kau hidup juga, tak mampus pun...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu umno dulu .. yeop ... umno zaman la ni ...... klau lu syok sendiri tak lama la.

      Delete
    2. Buat apa lah kita dok layan Mat Debu dan spesis2 dari PAS-pisss-pusssy ni....buat perhabis boras saja. Depa ni semua dan di sontot kao2 dek bang Non Al-Juburi dan macai2 LGBT dia tu semua. Spesis2 PAS-pisss-pusssy ni semua tahap KELDAI saja kat mata DAPpigs dan P'Gay'R. Jado tok sah lah kita cakap denga KELDAI2 Bang Non ni semua......

      Delete
  4. Duku PAS dan PKR ke yg mendapatkan kemerdekaan. Atau pun bewak2 DAP.

    ReplyDelete
  5. Elok kerajaan juga contohi peniaga cendol.. Cakap mcm ni... Oleh kerana beban subsidi negara meningkat kita turunkan minyak 20 sen. Yeyeyeyeyeyyeyeye

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waaaaa... syabas inspektor shahab !!
      Hang boh la cendol dlm keta..
      Cnfm x keluar asap punya
      Enjin pun synp...

      Penangan cendol katakan
      Bodoh mcm katak puru siam punya komen

      Delete
    2. Poster tu hasan malek yg sponsor. Bodoh punya menteri. Nyesal aku undi BN

      Delete
  6. Dulu umno mmg betul skrg umno baru yg tahu susahkn rakyat, ngara Australia yg maju pun harga minyak 1.4 jika kita buat bandingan he he teruskn pjuangkn umno

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sangat setuju dengan statement engkau. Lagi tersangat setuju jika engkau bawa semua suku sakat engkau berpindah ke Australia.

      Delete
    2. Lg sekor unta ostolia bekas banduan menyalak...

      Delete
    3. Jom le pindah pi ostrolia. Menatang amende tu??

      Delete
    4. Alaah..! Ostroliao raspunden tu la yang rupa macam tenuk tu!!??

      Delete
  7. Anak aku baru dapat pinjaman MARA, lanjut pelajaran....yahuuuuuu.Tahniah UMNO mempertahankan Hak Melayu/Bumiputera. Jangan macam Melayu tak guna yang disebelah sana ...yang hak melayu pun nak gadai kerana nak dapat sokongan.Penting diri sendiri untuk jangka pendek,tak mau berfikir masa panjang dan masa depan untuk MELAYU.Hidup UMNO!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah Hidup UMNO. Hidup Melayu. Harap2 anak ko sedar n hargai usaha kerajaan UMNO., jgn plak jd sofya plak

      Delete
    2. Elok la pi MARA, untung2 dapat duk sebilik dgn anak Nizar lambai atau anak2 kontraktor PAS yang lain. Harap2 tak berjangkit ideologi lupa daratan puak haramjadah tuss.

      Delete
    3. Baru 18 tahun dah ada hutang dah ....... kerja belum tau dapt .... silap silap beljar lain dapt kerja bidang lain pula. Teman ada kawan ... anaknya ada ijazah la kunun ... dah ada 3 anak .... dah kahwin lebih 10 tahun .... baru-baru ni baru dapat kerja baik sikit ... kerja dgn gomen ... tapi menggunakan sijil SPM aja ... ijazah buang tong sampah. itu lah realitinya la ni. Bukan dia seorang aja ... ramai yang senasib dgnnya.

      Delete
    4. Mat debu ...
      Tapi peliklaah .. Pendatang tanpa Izin Boleh hidup senang lenang dengan usaha dan kudrat sendiri ...orang Malaysia ( MELAYU KHUSUSNYA ) hidup merempat mengharap kerja gomen. Untuk penetahuan anda , part time ejen TAKAFUL pun boleh dapat min. RM 2000 sebulan, atau jual anak pokok dalam polibag pun boleh KAYA.... YANG PENTING ADALAH USAHA, bukanya mengangkang depan TV.... Sijil yang diperolehi di Universiti adalah sebagai ILMU dan Pencetus untuk memulakan Pekerjaan... Jangan Memilih Kerja.

      HARAP BERLAPANG DADA:
      Apek Pendatang Haram Warga Cina.

      Delete
  8. Hari hari aku sedut udara free . Tanpa udara manusia akan mati . Syukur , Tuhan tak charge aku satu sen pun .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tuhan x charge..
      Tp sbg hamba
      Kenalah tau apa tanggungjawab pd Tuhan

      Delete
    2. Mmg Tuhan x caj ... Tapi jgn lupa 5 rukun Islam. Kerjakanlah sbg tanda syukur kpd Allah

      Delete
  9. Ekonomi cinabeng control... Orang melayu makin hilang kampong. Tahniah pemimpin me..layu.pro & kontra

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lg teruk melayu sial yg undi pemimpin cinabeng !!!
      Barua anjing

      Delete
    2. Kita ditadbir dibawah pemerintah BN . Orang UMNO jadi PMnya. Orangnya melayu. Dah perintah lebih 50 tahun. Hasilnya cinayang kaya.

      Delete
    3. mat debu ..
      Cuba berfikir sejenak jika diukur ( mengikut skala 1 - 10 ) , Berapakah usaha orang Melayu dan Orang Cina untuk mencapai kejayaan. Banyak ruang dan peluang telah Kerajaan peruntukkan ( Tongkat ) kepada Bumiputra berbanding kaum lain. DAN Cuba berfikir lebih dalam lagi , Bangsa apakah yang suka bergaduh sesama sendiri walaupun ada Islam.,bangsa apakah yang dengki akan kejayaan bangsanya sendiri hingga sanggup buat fitnah supaya jatuh ... Bangsa Apakah yang sanggup menjual Agama demi kedudukan dalam Parti... dan yang lebih PENTING,.. Bangsa apakah yang lalai dengan Dunia Hiburan, Dadah, Rempit , Zina, dsbnya.. JANGAN MENUDING KEPADA ORANG LAIN SEDANGKAN 3 JARI MENUNJUK DIRI SENDIRI.

      hARAP bERLAPANG dADA.
      Apek Pendatang Haram Warga Cina.

      Delete
  10. Replies
    1. Cuci kotoran degil ... Takkan ilang punyer. Kena samak nii

      Delete
    2. Ya bener bung !!!
      Sapu aja sabun di buntut
      Biar senang disondol hassan malek

      Delete
  11. UMNO dah lama berkubur..jasanya tetap dikenang. UMNO baru?...tak kan modalnya suruh rakyat kenangkan jasa orang dulu2 je...apa barang...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umno skrg bodoh baghal
      Keldai kt Peru lg cerdik...
      Ada jugak jasa

      Delete
    2. Ha ha ha.. BAHASA baghal dan Keldai hanya difahami oleh BANGSAnya sendiri...So , anda Baghal/Keldai CAWANGAN mana sebab tahu keldai cerdik ???? ... Ha ha ..

      Delete
  12. antara ahmad mslan dgn hassan malk mana lebih hensem?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dua2 mcm bontot lembu...
      Terkemut dok puji Najib..
      Taik kucing !!!

      Delete
  13. antara ahmad mslan dgn hassan malk mana lebih hensem?

    ReplyDelete
  14. Hasan malek, sediakan kain kafan. Tak lama lg tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. X pyh kain..
      Guna guni getah sekerap jer
      Busuk punya olang
      Kapan pki guni busuk jugak la

      Delete
  15. Dunia dah macam nak akhir zaman...

    Pemimpin yang mempertengahkan penurunan harga cendol di ketawakan dan dipanggil bodoh.

    Pemimpin2 yang meraikan pesta arak dengan sombong dan bongkak disanjungi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul, Betul, Betul .... Salah satu Contoh yang baik kenapa nak dihalang, Menteri hanya MENGGALAKKAN peniaga turunkan HARGA barang, apa dosanya.. Apakah Orang lain..orang lain ..orang lain contohnya Pembangkang yang Memerintah ,, kenaikan harga ( Pengurangan subsidi ) ini TIDAK berlaku ... Sepatutnya Rakyat membantu menteri ini dengan mencari Jalan Keluar yang lebih baik .. Dan sebagai Seorang Muslim Khususnya Beliau adalah Saudara seagama kita..

      Delete
  16. Ceh... 2 2 pemimpin x guna

    Sorang kaki ampu...
    Sorang kaki arak..
    2x5.. 5x2...
    Bewak !!!

    ReplyDelete
  17. Chendoll....!!!Dey yenna ma appa Chendol Phulut yellek twenty cents only amma purrek..!!!

    Harga rumah yang naik MEMBABI BUTA bila nak turun?Sekali cina tengking semua menteri terberak.

    Pukimak!

    ReplyDelete
  18. Wow, bukan main seronok anjing2 haramjadah mencaci Pak Menteri.

    Dengki dalam hati tu dah terlalu menyeluruh. Penuh dengan kegelapan. Nasib baik kita tak se-agama.
    Tuhan ku hanya Allah yang satu.
    Tuhan mu adalah Al JUBURI dan TOKONG LIM. Betul tak?

    ReplyDelete
  19. Bila cinapek DAP halau orang2 Melayu dari Pulau Pinang dan merobohkan gerai2 orang Melayu, tak nampak pulak orang2 kita marah kat guan eng macam ni atau menunjukkan sifat2 membantu sesama kaum.
    Tapi bila seorang Menter berbangsa Melayu buat sesuatu yang dianggap "salah"....laju jer nak menghentam beliau.

    Sebab macam ni lah apek2 cina bukan main seronok memperbodohkan orang Melayu. Sampai sanggup membenci Menteri sendiri.

    Pernah tengok orang cina marah kat Guan Eng?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inilah "DILEMA MELAYU" yang diperkatakan Chedet .... Beliau dipecat dari Parti oleh orang Melayu kerana mendedahkan isu ini.... Dilema Melayu terikini adalah sanggup menjadi Anjing Suruhan Kominis DApigs.

      Delete
  20. HArga barang naik sebab peniaga2 cina kuat MENIPU!!!

    ReplyDelete
  21. Tak kan Hassan Ayam bagi statement mcm tu...ini kerja Malaysian Insider ni...yang Hassan Ayam pun satu yg pi layan TMI tu buat apa atau Hassan Ayam nak glamer

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau betul pun statement itu, ianya bukan suatu DOSA... Ianya galakkan kepada peniaga lain supaya menjadikan contoh. BAHAN membuat Cendol adalah barangan kawalan dan ada harga tetap..So tiada alasan untuk menaikkan harga.. Kaedah ini juga boleh digunakan kepada Produk2 yang menggunakan BAHAN asas barangan Kawalan.. Tq.

      Delete
  22. Najib lantik Hasan Malek jadi menteri memang kena sangat. Bijak memang bijak menteri sekor ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sudah tentu lebih bijak dari kau.

      Delete
  23. Tak bijak kira boleh lagi. Yang berlagak bijak macam peliwat tua sekor tu lagi teruk. Boleh hancur Malaysia dibuatnya.

    ReplyDelete
  24. Umno ke,pas ke pkr ke..semua parti bodoh yg bangang dan lesu..bkn nak menyatukan bangsa melayu dan islam.. lagi merosakan ada lah!! Mana jati diri anda semua? Ckp je lebih!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dalam tiga2 parti yang saudara sebut tu, hanya UMNO yang bertungkus lumus mempertahankan Bangsa Melayu. Pas dan pkr menjual bangsa dan agama! Duit DAP penuh dalam poket2 pemimpin pas/pkr!!!!

      Delete
  25. hasan malik tak buduhh...yg buduhnya PM la sebab masih sayang hasan malik nie.....hidup hasan malik menteri cap ayam+cendol!!!

    ReplyDelete
  26. Anda menyampah dengan Umno. Anda benci dengan PKR. Anda tidak yakin dengan Pas.

    Jangan berputus asa. Jangan bunuh diri terjun Penang Bridge atau bangunan tinggi.

    Kami disini sedia menanti. Kami pembela tanpa batasan bangsa atau agama and a anuti. Pilih kami......

    DAP

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeesss.. Yamsengg...and Takebeer .... Oktober Fest , we celebrate... PAS boleh masuk hutan.

      Delete
  27. Se pandai pandai tupai , bijak lagi orang melayu .Tupai tak pergi ke sekolah tapi orang melayu bersekolah . Tanpa ragu ragu lagi , orang melayu lebih bijak dari tupai .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sian org melayu dipertupaikan.

      Delete
    2. Sian org melayu dipertupaikan.

      Delete
  28. Kalau korang baca betul-betul poster tu,harga Cendol Bakar tu turun harga dari RM2 ke RM1.80 hanya untuk promosi je.Promosi berakhir pada 30/10/2014.Tapi tarikh expired promotion ni dia print kecik cinonet jer.Jadi Menteri Cendol Ayam Pulut ni tak payah nak puji melebih-lebih la peniaga cendol ni.Ini semua salah satu Marketing Strategi untuk nak ambil keuntungan dari isu minyak naik 20sen.Aku ingatkan harga dia kekal turun 20sen terus tanpa syarat.Bodoh punya Menteri Cendol Ayam Pulut ni.

    PTuiiiHHHHH.....!!!!!

    Terima KaseeeYYYY....!!!

    ReplyDelete
  29. Hasan Malek ini menteri apa ? Dia dari party mana ? First time degar nama dia.

    ReplyDelete
  30. Rahsia mentri dlm poket rakyat. Ada mentri cendol ada mentri ikat perut ada mentri yg nk letak jawatan yg nk letak jawatan kalau x dpt pingat mas 8 ketol. Apa la nasib msia....

    ReplyDelete
  31. Woi Parpu...

    Ko hentam dia secara sinis kan?

    Menteri Cap Ayam.....HAHAHHAHAHAHAH

    ReplyDelete
  32. APA ? Hasan tu menteri cap ayam. Aku ingat telepon saja cap ayam. Rupa nya menteri pun ada cap ayam. Kabinet pula cap apa ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang aku tahu ada Sardin Cap Ayam turun temurun...menteri pon dah ada cap ayam...

      memang turun temurun cap ayam le jawabnya...

      Delete
  33. APA ? Hasan tu menteri cap ayam. Aku ingat telepon saja cap ayam. Rupa nya menteri pun ada cap ayam. Kabinet pula cap apa ?

    ReplyDelete
  34. cendol???? chinadoll la samdol..

    ReplyDelete
  35. Terima kasih umno kerana membantu orang2melayu.akubtk pandai spm je.dengan bantuan mara aku masuk ikm.sekarang aku berkerja mengikut krusus yg aku ambil.senang tak le sangat tapi dengan usaha gigih ,semua keperluan asa aku ada.anak sukung akudapat menyambung pelajaran di menara gading dalam jurusan kedoktoran.juga dgn bantuan mara.terima kasih umno.

    ReplyDelete
  36. hu hu hu.goreng pisang 2 biji seringit.goreng dengan petrol ke apa.

    ReplyDelete
  37. Tak sia2 la aku pangkah BN...dah lama aku menanti harga cendol turun...ayah aku...atuk aku...sume mencari2 tokoh yg mampu menurunkan harga cendol demi kebajikan rakyat sejak merdeka lagi. Syabas Datuk...anda la "Bapa Cendol Malaysia"...the one and only...jasamu dikenang...

    ReplyDelete
  38. korang sume dok fikir cane nak settle masalah minyak petrol yg suke naik nie...korang cuba follow cara pompuan nie..tats y dia selalu seronok g pump minyak..
    http://Ros-Rahim.sharethisstory.net/my-852646-5864

    ReplyDelete
  39. Asan malek asalnya org nuar lah beb...nuar yg naik kan dia jadi ADUN Juasseh 1994...

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!