SELAMAT HARI RAYA QURBAN!

Ini la punca roskanya melayu di negara kita yang tercinta. Minah-minah ni memang patut dibuat apa?

70 Responses to "SELAMAT HARI RAYA QURBAN!"

  1. Tak nampak pun apa yang tak kena dengan mereka ? Okay saja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang dua tepi ada kaitan dengan teluk intan, dap fiz pandai ninja hitam sepatutnya minah kelate, ada tujuan tu .

      Delete
    2. Rara dengan diana ok,tapi melati tak setuju la rosak pakatan kau ikut rentak budak ti buat apa, itu macai hobi suka suka je.

      Delete
    3. Amoi cantik ada lagi ka, kita mau mamak combi cun cun punya, apa latipah please la don la parpu u waan

      Delete
    4. Minah ni antara 0.3 peratus melayu dalam dap yang mana cina 98 peratus & selebihnya lain2 keturunan.

      Delete
    5. dah terang terang dap menentang islam, yang bersengkokol dgn penentang islam boleh kita kata ok ke

      Delete
    6. Perempuan akhir zaman yang hendak menentang agama dan bangsa sendiri,pandainya LKS dan LGE cari.

      Delete
    7. Nak glamour. Kj pon suka.

      Delete
    8. Nampaknya dakwah dap lebih baik dari pas. Kenalah pas belajar dari guan eng bagaimana nak jadi pendakwah.
      Jika sebelumni nik aziz kata nak dakwahkan dap. La ni jadi terbalik pulak.

      Delete
  2. Yang tengah tu jambu. Yang tutup muka sampai nampak biji mata saja tak tahu lah samada jambu atau mempelam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Encik parpukari pisang hangus, i tak kisah bila kita berjumpa?

      Delete
    2. Minggu depan i klorock nie

      Delete
  3. Melati ninja muslimat dap ,penulis novel di depan mataku ada iriz kau jangan muntah parpu.

    ReplyDelete
  4. Kejahilan dalam agama Islam, walaupun penampilan kata sebaliknya.

    ReplyDelete
  5. Masuk Pas terus dipanggil Ustazah. Masuk DAP dipanggil apa ye?

    ReplyDelete
    Replies
    1. masuk dap jadi nya: masuk bertabik keluar bersalam- ada sesiapa yang faham tak apa yang aku kata ni??

      Delete
  6. diyana bawa kalah di telok intan, rara dan ninja akan halau cina sepet yg takutkan hudud

    cian dap

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lebai pas kelantan bukan pedulik dap, dap la janji ninja.Dap ada tujuan, sebotaz, muslihat nak kenakan pas.

      Delete
  7. Islam melarang orang Islam bersekutu dengan kafir harbi apa tah lagi kalau bertuankan dengan mereka. Masalah cetek ilmu agama Islam menyebabkan kita tidak bezakan mana yang jahil dan kebatilan, mudah2 Allah swt memberi hidayah utk kembali kepangkal jalan dan bertaubat..aminn.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mak bapak dia tak bantah pun. Atau ada diantara mereka dilabel anak durhaka.

      Saja tanya.

      Delete
    2. Rba dapigs yg x tau kaedah hukum dlm Islam n guna kepala hotak yg sengal utk bg penjelasan yg xde sape pun tanya

      Delete
  8. Melayu pandainya senang diperbodohkan oleh cina babi!

    ReplyDelete
  9. Je T'aime,...Moi Non Plus

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zeekaui moi noi sat man X ....ok

      Delete
    2. Mee 2x,4 no no no, diana longcoi sat man oiiiiiiiii,ai yyaaa

      Delete
  10. Yang tutup dan hanya nampak biji mata tu sebenarnya bapok...atau pondan menyamar pempuan.......kalau tak caya kau orang suruh dia bukak kain dan seluar dalam......maka kau orang akan nampak apa?

    ReplyDelete
  11. Maknya dh mcm ni. Anak2 dorang nt mcm mne plak...? Semua ni blaku bila pas mmulakn tahaluf siyasi dgn dap, dlm ceramah ostad pas x henti2 mkapirkn umno dan memuji jk bsahabat dgn dap, pasma plak dh btuankn dap. Semua tu bgabung dgn anak muda yg cetek ilmu agama, bljr utk hafal bukan utk dhayati n diamalkn. Mjadi pak turut, x leh bfikir krn kurang daya fikir dan dselubungi ktaksuban. Ini la hasilnya...tahniah kpd pas krn bjaya mbawa anak2 melayu btuankn dapigs. Syorga mnunggu pas...ops....syorga mnuggu pas n dapigs...

    ReplyDelete
  12. Sempena Menyambut Hari Raya Qurban nie,..

    Orang UMNO digesa membawa USUL UNDI TIDAK PERCAYA TERHADAP NAJIB @ AH JIB GOR..

    USUL TOLAK KEPIMPINAN NAJIB YANG MERUGIKAN MELAYU BUMIPUTRA..

    Macai2 Tak Payah lah Nak Backup Ah Jib gor...

    Mungkin Kepimpinan BARU TS Muhyiddin dan Dato Seri Ahmad Zahid boleh memberi lembaran, semangat dan Harapan Baru untuk Melayu Bumiputra dan UMNO..

    Kekalkan Najib.. Konperm PRU14 BN-UMNO jadi PEMBANGKANG...

    INGAT jangan TAK INGAT

    ReplyDelete
    Replies
    1. AKU SOKONG TANPA SYARAT.

      Harap Maklum

      Delete
    2. Aku pun setuju. Perubahan penting demi survival bangsa.

      Kena buat stail Amerika.

      Delete
    3. ah jib gor fuck....pembodek2 yg sundal ni....ckp blkg je lebih....

      Delete
  13. Biarkan asalkan mereka bukan mamak padukang celaka harbi yg mengaku melayu..

    ReplyDelete
  14. Betul! Betul! kasi promosi dan publisiti banyak-banyak. bila PRU 14 ramai kenal mereka macam terasa kock.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila dan terbarai mereka akan jadi macam Lizzie Kang.

      Delete
  15. Mamak mmg diakui setia melayu. Cinadapigs jgn nk mrendahkn mamak. Melayu dan mamak bpisah tiada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Permintaan saudara saudari dalam pertimbangan inshak ala combi cun makbul,cos bugjet 10 biji rumah murah orang peneng bayar,parpu dapat 20 sen.

      Delete
    2. Rba dapigs kena mnyalak kuat utk tuan anak beranak

      Delete
    3. Mamak pun mamak lah .. Tadbir negara 22 thn. Negara makin maju. Mana nak cari mamak mcm tu. Harapkn melayu, inilah jadinyer. Negara dah hancur. Melayu slps mamak menidakkan 2/3 kerusi parlimen, melayu lps tu menang dgn tipis majoriti. Itupun pembangkang bodoh claim menang undi popular. So, mamak terer ke melayu??? Ngaku ajelah mamak sebenarnya lagi pandai dan jgn le asingkan depa

      Delete
  16. Antara kambing , arnab dan orang melayu ..... yang paling cerdik adalah orang melayu . Siapa yang tidak setuju di persilakan berhijrah ke negara lain .

    ReplyDelete
  17. Zaman dahulu Melayu cari Cina untuk dijadikan 'Cina Buta'.
    Keadaan telah berubah, sekarang Cina cari Melayu untuk dijadikan 'Melayu Buta'!

    ReplyDelete
  18. Dulu tauke cina beli dato,dato melayu dan kerabat diraja jadi partner perkongsian AliBaba yang menguntungkan Baba dan menggagalkan DEB, kemudian peralatkan ofisboy, despatch dan kerani dan orang bawahan yang bebangsa Melayu sebagai rakan kongsi tidur agar syarikat seperti syarikat bumi, membela pegawai-pegawai tinggi kerajaan, menaja menteri dan kerabat diraja untuk mencapai matlamat penguasaan ekonomi.
    La ni mereka menaja (beli)Melayu liberal termasuklah ahli politik, ahli akademik, profesional dan termasuklah perempuan-perempuan Melayu di atas untuk penguasaan politik demi mendapatkan kuasa
    Bila lah Melayu nak insaf

    Bila dah kuasai ekonomi dan kuasa masa itu pula lah Melayu akan dijual

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah maksud SELAMAT HARI RAYA KORBAN kat trio minah kat atas tu..wakaka

      Delete
    2. Bakal dikorbankan

      Delete
  19. ....untung cinabeng...daging qurban dapat....minah buta jadi korban pun depa dapat....

    ReplyDelete
  20. Alvin dah lari kat US boleh ke korang tangkap? Pulau batu putih tu dah jadi hak milik SIngapura! Korang nie larat ke nak perintah? Kalau tak larat bagi balik ke Queen le! LONG LIVE THE QUEEN!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko pegi duk celah ketiak d queen

      Delete
    2. Yg sibuk nak cari hero cerita blue tu pasai apa??? Buang masa aje. Kalau dah tunjuk kote kat public, hangpa pikir le sendiri level kepala otak dia tu mcm mana??? Apa yg dia buat tu utk elak hukuman. So, tak payah le bagi publisiti murah kat dia tu

      Delete
  21. UMNO jeles dan terliur! Kah! Kah! Kah! Kesiannya! Puteri UMNOOO tu semua dah rabak ye? Kah! Kah! Kaki disko, seks bebas! Kah! Kah! Kah! UMNO memang parti haram jadah macam pemimpinnya!

    ReplyDelete
  22. yang 2 tu semua dah kenal celebrity nak famous punya hal ... yang tutup muka tu rasanya dibayar kot ada info budak ni jenis freehair cantik lawa body sexy dan paling hot mak bapak orang UMNO ... sorry to says cuma dengar citer jer la sahih ke tak ntah laa...??? ... jangan dok percaya komen aku ....???

    ReplyDelete
  23. Khalid Brahim bekas MB Selangor dengaq kata nak tak jawatan sebagai DUN Pelabohan Kelang , aku sokong , biaq ada PRK lagi , kita nak tengok Umno boleh menang kah tidak , kes minyak naik mesti ada kesan terhadap sokongan rakyat kepada Umno , naya Najib punya pasal Umno yang kena palit.

    TSKI kotakan apa yang anda kata. PRK Pelabohan Kelang adalah penting untuk menilai kesan daripada tindakan Najib naik harga minyak.

    ReplyDelete
  24. Kita jadikan lembu sebagai korban , DAP pula jadikan Pas sebagi korban . Kita korban lembu dapat pahala , DAP korban Pas dapat apa ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dapat tanahair tercintaku

      Delete
  25. Gila kuasa, gila nama dan gila glamour sebab tiga ekor betina tu masuk parti kafir harbi

    ReplyDelete
  26. Tahniah Pas..sbb berjaya tarbiah LGE dan LKS ambik ore isle join dap laknatullah..

    ReplyDelete
  27. Korang ni memng tak pandailah lah.... Pempuan cantik dan baik korang herdik.. Patutnya pegi la pikat diorang tu ajak kawin.. Bila dah jadi bini hulur je borang parti keramat umno suruh dia isi. Beres. Melopong terus mulut kitsiang masa tu.. kahkahkah..

    ReplyDelete
  28. Korang biarkanlah 3 bidadari ni mencari pengalaman semasa muda lagi ni..DAP masa muda tak tentu DAP seterusnya ...lagipun aku tengok semua gadis melayu kerja kat supermaket cina di seluruh Malaya tak ada masaalah pun..Ada jugak mereka pekerjaan walaupun bertuankan DAP.. Korang ada ke business nak ambik minah2 ni bekerja..tak kan.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awat hang suka lah melayu jadi kuli cina jadi tokey ?

      Delete
    2. Ada pulak nak tunggu tua.. lagi cepat dia cau dari dap lagi bagus..

      Delete
    3. Cara RBA spin isu.

      Lepas ni Melayu nak ambil alih semua perniagaan di Malaysia. Tak payah Melayu kerja kat supermarket atau kilang Cina lagi.

      Delete
    4. ya la bisnes mencacaikan org Melayu yg bodoh dan malas nie..itulah kejayaan bangsa Cina laknatullah..

      Delete
  29. Kenapa mereka ni tak masuk PAS? Kita semua tahu DAP tu anti-islam. Jika mereka pilih DAP, maka kita sudah boleh menilai akhlak mereka walaupun berpurdah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan depa tak mahu masuk Pas , Pas promote product tak ori , islam Pas tak ori , islam ori tak galak bermusuhan sesama umat , islam ori tak suruh puak islam berpakat dengan puak kafir untuk menjatuhkan kerajaan yang diterajui oleh orang islam , islam ori tak percaya orang kafir akan sokong pembentukan negara islam dan perlaksanaan Hudud.

      Delete
  30. Pompuan2 ni bakal MB dan PM Malaysia bila DAP berkuasa. Undilah DAP. Boleh tukar Malaysia jd mcm Thai. Sawadikkap. Kap kun kap. Mai abang mai. Mau masagge?

    ReplyDelete
  31. sawadikap.
    kap kun kap.
    Masuk ikut pintu keluar ikut tingkap.
    Adik buka abang dakap.

    ReplyDelete
  32. yg tudung litup Nampak mata je tu..gigi dia jonganggg. litup pebagai kunun..kira dia sorang islam maut dalam Malaya ni la tu..tapi jadi balaci cina dapig. kata bodoh karang marah pulak.

    ReplyDelete
  33. Inilahhasil perkahwinan DAP dn PAS. DAP dpt untung maa.. dpt belajar selok belok PAS menipu dan mencacai org Melayu melalui memperalatkan Islam.. terutama melalui imej2 Islamik.

    Bukan susah nk lemahkan hati org2 Melayu yg bodoh dan malas fikir ini.. nah hidangkan perempuan2 cantik Melayu tetapi dgn 3 imej berbeza.. sudah cukup utk cover tarikan..

    Yg berpurdah sekor tu.. tanggalkan je purdah.. utk apa pakai purdah tp menghina Islam.. duduk dlm DAP yg jelas menolak dan menghina Islam.. tp untuk tujuan menarik undi Melayu.. Melayu berpurdah palsu ini dipakai DAP?

    Suruh DAP ubah perlembagaan partinya meletakkan Islam sebagai asas, menerima hukum syariah.. then ok kita terima 3 ekor ini sebagai contoh untuk Melayu sokong!!

    entah2 yg berpurdah itu amoi cina upahan mana diambil sebagai icon contract.. melayu2 bodoh dan jahil shj akan terpecaya dan terpukau dgn jelmaan syaitan DAP ini..

    ReplyDelete
  34. jangan jadikan hidup ini satu perjudian........siksaan ALLAH amat pedih....

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!