PANAS BERAPI! KENAPA DR ROHANA DIKAMBINGHITAMKAN DI UM? BACA LA WAHAI ADIK-ADIKKU DI UM!

Di manakah VC UM? Atau sudah serah tugas kepada prof Hamdi tapi TNC HEP dikambinghitam?

Ketika isu bakal banduan nak masuk um vc berada d luar. Kenapa?

Segalanya dibawah bawah TNC HEP. Malah Dr Rohana berani panggil fahmi zainol serta keluar surat amaran. Kenapa Prof Rohana jugak buat laporan  polis?

Kenapa prof Hamdi diam? Tiada langsung tindakan atau amaran dikeluar kan? Adakah prof Hamdi setuju dengan apa yang telah berlaku malam ini?

Adakah VC terlalu percayakan nasihat Prof Hamdi sehingga tadi depan gate Prof Hamdi yg ada.. adakah prof hamdi ni  dilatih sbg pengganti VC..??

Seorang anjing pakatan jadi mastermind di um..apa punya bangkai la ni....kesian Dr Rohana samoai terima SMS ugutan. Tak patut sungguh. Satu siasat perlu dijalankan agar kita dapat cari siapa dalang yang sebenarnya.

Aku bukan nak menuduh tetapi cerita tadi dan segala apa yang berlaku ini menimbulkan banyak persoalan kan?

13 Responses to "PANAS BERAPI! KENAPA DR ROHANA DIKAMBINGHITAMKAN DI UM? BACA LA WAHAI ADIK-ADIKKU DI UM!"

  1. Inilah badut-badut M'sia, merempuh pintu masuk UM dan masuk ke kawasan UM tanpa kebenaran adalah tindakan tidak bertamadun dan jenayah. Beginikah perangai manusia teringin sangat yang nak jadi PM M'sia.Tempoh rayuan yang diberikan oleh Mahkamah tidak pun digunakan untuk memberi hujah-hujah untuk menafikan pendakwaan tapi digunakan untuk melakukan pemberontakan. Hanya kat M'sia boleh juga manusia sebodoh dan sebaghal ni.

    ReplyDelete
  2. Nama saja parti keadilan, tapi bukan keadilan untuk semua tapi hanya untuk kepentingan peribadi saja. Yang dok ikut tu, tak tahulah apa prinsip yang mereka pakai. Tak nampak seorang pun yang berani memberi hujah untuk menolak pendakwaan. Kalau dah terdesak sangat, beginilah saja yang boleh dibuat. Membaruakan puak yang naif sangat ni.

    ReplyDelete
  3. Tak pa kita tengok berapa jauh budak akai tak dak ni boleh pergi, merusuh hangat taik ayam candu,,,kah kah kah

    ReplyDelete
  4. kerana nak menyelamatkan seorang PELIWAT (yg telah di buktikan BERSALAH di MAHKAMAH.. yg di akui sendiri oleh Malaysian Bar Council ... tapi tak mau disoal balas pendakwaraya) bebudak U yg tak habis belajar sanggup pulak jadi Pak Sanggup .. BARUA
    oiii bebudak ... ANUar masuk jail keluarga dia memang dah kaya raya ... korang masuk jail sape nak tengok kan MAKBAPAK ko ? keluarga ANUar ? piiirahhhhhhh

    ReplyDelete
  5. Ini malam Anwar sudah kenyang mentekedarah lobang burit pelajar UM.. Brrooott!!! Broot!! (bunyi kentut tanda kenyang)

    ReplyDelete
  6. Pagi ni putrajaya penuh dgn kain rentang mengatakan hakim Malaysia penipu.lancauu laaa oiii anjing pakatan rakyat!!!.sepatutnya masa2 terakhir ni al juburi bersedia dgn hujah2 .ni takk....gi Um buat demo.nmpk sgt terdesak!!.aku bukan sokong kerajaan mahupun pembangkang..!! Dua2 parti ni susahkan rakyat.bersyukur?memang aku bersyukur..tetapi...aku bersyukur dlm keadaan teraniaya.nak tahu knapa?sila dtg ke putrajaya pagi ni..cam ner rasanya anda nak g cari rezeki... Tapi penuh ngn demo ngn roadblock...!!

    ReplyDelete
  7. Perangai macam masyarakat jahiliyah, bersikap kasar, ganas, kalau beginilah mahasiswa zaman sekarang, martabat mereka ini lebih rendah dari orang yang hanya ada kelulusan UPSR sahaja, kerana orang yang ada kelulusan UPSR sahaja pun tak berperangai liar sedemikian rupa.

    ReplyDelete
  8. Undang-undang perlu diperkemaskan, sebab itulah pada suatu ketika dahulu diwujudkan AUKU untuk membendung golongan bangang yang dapat masuk universiti ini supaya tidak dibangangkan oleh golongan malaun macam Anwar ini untuk membuat kekacauan. Nama sahaja mahasiswa, perlakuan lebih hina dari pelacur di lorong-lorong, bodoh tidak menggunakan akal, bersikap liar seperti masyarakat jahiliyah.

    ReplyDelete
  9. Hak asasi manusia tanpa batasan, beginilah jadinya, kepada yang menyokong hak asasi manusia tanpa batasan, kepada yang perempuan itu, sila kangkang di tepi simpang dan biarkan orang romen anda sepuas hati, untuk melempiaskan nafsu secara hak asasi manusia. Kepada yang lelaki pula, sila romen di tepi simpang untuk menunjukkan betapa anda menjunjung tinggi hak asasi manusia tahap haram jadah hingga melingkupkan nilai-nilai kemanusiaan.

    AUKU perlu kepada status quo seperti dahulu, kalau tidak makin hari makin teruk, masyarakat akan punah ranah, menteri dan ahli politik bebal dan dungu yang suka nak longgarkan AUKU ini jenis bangang, tidak mengkaji kesan dan akibat, kena sedar bahawa golongan mahasiswa ini bukannya semua jenis cerdik, tapi ada jenis yang pandai pandir, iaitu hanya sekadar pandai akademik, tetapi bangang dalam segi pengurusan kemanusiaan, sebab tu berperangai liar macam jahiliyah. AUKU diperlukan untuk kawal mahasiswa jahiliyah ini supaya tidak buat kerja macam lahanat yang akan menyusahkan orang ramai.

    ReplyDelete
  10. Apa kata kalau pihak yang menentang Anwar pula yang buat perhimpunan dan buat itu dan ini untuk menentang kegilaan Anwar ini? Mau huru hara jadinya, kepada pihak berkuasa, sila ambil tindakan tegas kepada para petualang yang buat tindakan macam haram jadah tahap jahiliyah yang membela Anwar yang perangai macam malaun itu. Jangan sampai keadaan jadi makin panas, nanti jadi macam Syria dan Iraq pula. Sampai bila masyarakat awam yang meluat dengan politik haram jadah jahiliyah Anwar ini boleh bersabar? Kesabaran ada batasannya, macam gunung berapi pendam, memanglah gunung itu tak meletus tiap-tiap hari, malahan ada yang tak meletus sampai beratus tahun, tapi bila sekali meletus, dengan gempa bumi besar, malahan gunung tu pun hancur tinggal separuh, oleh itu pihak berkuasa kena sedar hal ini, ada kuasa gunakanlah, kalau tak mau tangkap petualang haram jadah itu, maka pihak berkuasa yang berkenaan letak jawatan dan kangkang serta tonggeng tepi simpang untuk 'diradak' macam pelacur sahajalah. Jangan ingat orang puas hati dengan sikap berkuasa yang membiarkan kes-kes macam lahanat haram jadah seperti kes Anwar ini berleluasa.

    ReplyDelete
  11. Polis x de ke? Sng2 merosakkan harta benda awam

    ReplyDelete
  12. Ini bukan lagi rakyat hakim negara tapi dah jadi rakyat penjenayah negara.

    ReplyDelete
  13. Takut sangat dengan makhluk ni. Tamatkan saja nama dia. Pembelit ..

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!