MARILAH MARI KITA MENGUNDI - ADAKAH ANWAR AL JUBS AKAN MASUK DALAM ATAU LEPAS BEBAS?

Dalam Facebook semalam Anwar kena belasah kaw-kaw punya. Aku baca komen-komen dia naik seriau woo. 

So hari ini aku nak korang undi. Korang nak bagi no1 ka no 2 sama dia...ada berani?

104 Responses to "MARILAH MARI KITA MENGUNDI - ADAKAH ANWAR AL JUBS AKAN MASUK DALAM ATAU LEPAS BEBAS?"

  1. Sekadar memberi pendapat. Saya dan seluruh rakyat malaysia pilih no 2.

    Ya Allah, selamatkn DS Anwar dr segala fitnah. Aminnn.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lawak of the year. Masih boleh pakai ini skrip ke? Ini zaman reformasi punya skriplah. Lu memang Macai tegar gila. Manusia "anugerah" ni boleh pusing satu dunia bikin cerita, tahi ayam pun dia boleh bikin cerita jadi emas lo. Setakat fitnah, dia dok diam pun hilang sendirilah itu fitnah. Lu duduk dalam dunia mana.

      Delete
    2. Bila masa pula seluruh rakyat malaysia pilih no 2. Saya tak tahu rakyat malaysia yang lain, tapi saya sokong keadilan untuk saiful saja.

      Delete
    3. Ha ha ha Fitnah air mani 4 cm dalam dubur saiful ??????? .... Hanya Barua Anjing Penjilat saja yang mempertahankannya...

      R.I.P PAS

      Delete
    4. Fitnah???
      siap dgn foto & video itu bukan fitnah.. ada bukti.. ada saksi!!

      Delete
    5. Saya dan seluruh rakyat Malaysia?Ko sapa nak jadi wakil aku?Memandai jer kata ko wakil aku...Selamat bercuti yek DSAI.

      Delete
    6. Kamu tidak wakil saya. I hope he rot in jail n hell.
      Ingat lahad datu bkn fitnah ye. Tidak kena kpd adik beradik kamu . jgn fikir si dajjal ni boleh lepas begitu sj. Dan kamu anak2 dajjal dia yg menyokong penfitnah penzina lacurkan agama bangsa dan msia.

      Delete
    7. Yes LAKNAT ALLAH SWT KEPADA DIA DUNIA AKHIRAT ..AAMIIN

      Delete
    8. ANON 3.05...Aku tak wakil kan ko pun..Bersama sama kita berdoa semoga anwar dipermudahkan untuk...masuk penjara...

      Delete
    9. NO.1
      NO.1
      NO.1
      NO.1
      NO.1
      NO.1

      BIAQ MALAYSIA AMAN DAN TENTERAM DARI MANUSIA YANG CUKUPPP CELAKA INI...!!!! IAITU SI CELAKA ANWAR ANAK LELAKI IBRAHIM... BUKAN SETAKAT DI HUKUM PENJARA, BIAQ DIA MAMPOSSS KETIKA DOK SYOOOKKK SANGGAP... MASA ITU JANDA & RAFIZIAH LEMBU AKAN KATA "INI SEMUA SALAH UMNO"... AMIN..

      Delete
    10. NO.1
      NO.1
      NO.1
      NO.1
      NO.1
      NO.1

      BIAQ MALAYSIA AMAN DAN TENTERAM DARI MANUSIA YANG CUKUPPP CELAKA INI...!!!! IAITU SI CELAKA ANWAR ANAK LELAKI IBRAHIM... BUKAN SETAKAT DI HUKUM PENJARA, BIAQ DIA MAMPOSSS KETIKA DOK SYOOOKKK SANGGAP... MASA ITU JANDA DIA WAN JIJAH & RAFIZIAH LEMBU AKAN KATA "INI SEMUA SALAH UMNO"... AMIN..

      Delete
    11. lepaskanlah dia...cian..nanti tak dapat menjubo lagi..cian tau

      Delete
    12. Semua yg tls no 1 bwh ni adalah org yg sama. Harap maklum

      Delete
    13. Biarlah dia enjoy KUMUT Keliling tu. ....

      NNT tau lah ALLAH nak bagi ganjaran kata dia.....

      Delete
  2. Maaf sekadar bertanya......Aku pilih no.1......ulama bewaakk Pas x ambil tindakan pasal pesta arak di pj?
    Ckap ulama Pas pun x laku lbh baik Pas jd Bewaaaakkkkk hidup!!

    ReplyDelete
  3. Ya allah ko lindungai insan teraniaya mohd saiful....aminnn

    Aku pilih no.1

    ReplyDelete
    Replies
    1. tuhan dah tunjukkan... bahawa sumpah lanknat saiful di depan kaabah tu dikabulkan tuhan

      Delete
  4. Sekadar memberi pendapat. Saya dan seluruh rakyat malaysia pilih no 1

    ReplyDelete
  5. Ya allah ko lindungai insan teraniaya mohd saiful....aminnn

    Aku pilih no.1

    ReplyDelete
  6. Aku pilih no 1sebab aku dah jadi hakim.

    ReplyDelete
  7. Sekadar memberi pendapat. Mungkin kedutaan Turki pun dah tidak menerima manusia Anugerah ni.

    ReplyDelete
  8. SALAM KEDARAH TAIK SEROPA NGAN SALAM 1 MALAYSIA.......

    HADUIIIIIIH BEWAK PG, KALU SETAKAT CITER LAGU NI TOSAH DOK BAK MAI LA. LEBIH BEIK BEWAK PG BAK MAI CITER BEKAS ADUN BEWAK YANG DAH TUA NAK MAMPUIH DOK ADA SKANDAL NGAN PEMBANTUNYA. TADAK MALU LA DOK BUNUIH KEKASIH DIA LEPAIH TU BUNUIH DIRI. INI LA UGAMA MAZHAB BEWAK BULIH AMIK NYAWA DIRI SENDIRI LA.

    SAIPUL ADALAH SATU CONTOH MAHASISWA KUOTA.. SPM TAKAT 3A TAPI BERANGAN NAK KEJA DALAM AIRCOND NAK PAKAI TALI LEHIAQ.. NASEB BEK TADAK K.U. ATAUPUN POLI CABOK TERIMA DIA.. KALAU DAK BERTAMBAH LAGI SORANG CIKGU KPLI ATAU KAKITANGAN SOKONGAN BERIJAZAH.. KIYEH KIYEH KIYEH

    SEPATUTNYA BEWAK PG KENA PROMOT RAKYAT MALAYSIA KIBAQ JALUAQ GEMILANG. KALU DOK ARAP KAT NAJIB WAT TAWAQ AYAQ LIUQ......TADAK SAPA NAK BERABIH PITIH 5 6 RINGGIT UNTUK BELI MENDERA TU. PATUT NAJIB PI KECEK NIK AZIK, BIAQ NIK AZIK BERSORA SUH KIBAQ MENDERA TU.....FUHHHHHHHHHHH SETIAP KETA MISTI PASANG 10 BIJIK LA
    he he he
    gurau ngan bewak

    ReplyDelete
    Replies
    1. lawak gileerr....Barua yang di bayar sudah mula menyalak ha ha ha .. awat . pungkuq hang dah berair kaaa.
      Sajeer Melawak dengan BARUA ANJING PR lord buREID.

      Delete
    2. Alahai, kalau si mahfuz tu takat SPR boleh jadi MP, apa salahnya Saiful dengan SPM nak kerja dalam opis ber aircon.

      Delete
    3. SRP bukan SPR...typo.

      Delete
    4. Butuh hang pesiag

      Delete
    5. WTF was that? This is the danger when an IDIOT is given a "voice".

      Delete
    6. Woi bodoh, soalannya 1 atau 2? Yang kau membebel tak tentu arah tu buat apa?

      Jawapan yang tepat adalah 1.

      Delete
    7. Hahaha bewak ni bodoh piang. Tak jwb soalan. Ni mesti sekolah pondok aje ni. Tp x pi sekolah. Dok sorok blkg pokok pisang

      Delete
    8. MAMAT NI DOK CAKAP ORG SERUPA KELANTAN -PENANG-KELANTAN... PTUIHHH..

      Delete
  9. Confrm 1, dulu, kini dan selamanya....masalahnya beruk ni dah simpan strategy nak menangguh2kan lagi kes dia,. lu orang tengoklah nanti..dasar ketua penipu...

    ReplyDelete
  10. Anwar ko tunggu je balasan yg akan dtg sbb ko aniaya org seperti saiful dan tski.....

    Pas bewaak jngn tangguh hukum hudud thn depan...

    Saja gurau ngan Pas biawak komodo.

    ReplyDelete
  11. Komen no 1.. Thats the end for you Anwar.

    ReplyDelete
  12. No 1...

    seluruh penduduk dunia mahukan al-jub disumbat ke dlm penjara...

    ReplyDelete
  13. No 1. Dia ni tahap jual ubat kat Chow Kit saja, tak ada apa nak bela rakyat, dia kira tempolok dia saja, Penipu no satu, eloklah berkawan dengan Lim Kit Siang. Pengkhianat Agama, Bangsa dan Negara.

    ReplyDelete
  14. CEPAT CEPAT DIA MASUK PENJARA, MALAYSIA AKAN AMAN DAN TENTERAM.

    ReplyDelete
  15. Aku pulih no 1,aku orang mat sabu yg thn 1997 dah dinyatakan pada khalayak

    ReplyDelete
  16. Walaupun aku tak suka Anwar,tapi aku rasa dia patut dibebaskan supaya dapat check-n-balance Najib untuk mengelakkan Najib rembat duit rakyat dan menaikkan harga dsb. Lagi satu,pendakwaan ini menjadi kemusykilan sebab Saiful jumpa Najib kat rumah Najib sebelum laporan dibuat. Orang lain nak jumpa Najib jangan haraplah lagi-lagi kat rumah tapi kenapa Saiful dapat layanan teramat istimewa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sbb dia teaboy anwar tu sbb najib jumpa dia. Ada faham. Teaboy bkn sebrg teaboy. Kau ingat kjaan tidak pasang spy ker? Tu sbb dr m pasang spy ketika d new york. Anwar buat apa d hotel sana. Dr m kan nak naikkan dia tentu la nak check kerja2 org yg akan ganti dia. Simple maaaah. Klau saya pon saya check org yg akan ganti saya.

      Delete
    2. Alahai, apa salahnya kalau Saiful pergi mengadu ke Najib dan mendapat layanan istemewa. Kalau Najib buang je Saiful tepi Jalan, karang orang2 nwar pulak yang hentam budak tu Mesti lah dia lari cari PM!

      Anyway, layanan istemewa yang anwar dapat dari puak2 Yahudi di US dan Israel, kau tak nak syak wasangka ke?

      Delete
    3. Nuar mengadu kat Yahudi dan Amerika boleh ye?
      Sepol nk ngadu kt PM negaranya..yg sesama Islam tak boleh ye?

      kepala hotak macai2s PR ni memeng senget dan sewel..
      semua yg xbetul mereka shj betul..
      Anwar peliwat Negara!

      Delete
    4. oi macai..tengoklah kat ummi hafilda..gi ngadu kat dr m..kena tibai dan sumbat dalam tahanan dan disiksa..
      ada dr m bagi layanan istimewa kat ummi?..bila dr m siasat memang betol mangkuk ni punya salah laku..kita patutnya berterima kasih kat ummi yg begitu berani memperjuangkan kebenaran

      Delete
  17. Aku pilih no.3, biar dia cepat mampos dan dilupakan selama-lamanya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. HEhe...SETUJU!!

      Aku pun pilih nombor 3!!!!!

      Delete
    2. Aku pilih nombor satu...10 tahun, lepas tu nombor 3!!!

      KAh kah kah kah kah

      Delete
  18. Sebagai salah seorang rakyat yang telah dilantik menjadi hakim negara oleh AMK, aku pilih no. 1. Hanya bangla upahan nuwar juburit saja akan pilih no.2 sbb depa bukan rakyat warganegara.

    ReplyDelete
  19. Sekadar memberi pendapat. Saya dan seluruh rakyat malaysia pilih no 1.

    Ya Allah, selamatkan Malaysia, rakyat, agama, bangsa, dari DS Anwar. Aminnn.

    ReplyDelete
  20. Anwar ingat ni drama keling ke ... Rakyat jd hakim. Porahhhh citttt!!!! Lu rascal lah. Lebih baik dok dlm penjara selama2nya. Aman sikit Malaysia

    ReplyDelete
  21. Aku doakan bos aku diselamatkan dr di penjara. Biarlah hakim2 tu jadi pekak dan buta utk smntara waktu. Bebaskanlah Anwar. Kalau tak, aku kena cari keje lain

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pegi la kau cari kerja lain.Tah2 kerja yg nih pon boss kau tak suka dgn kau. Bye bye sayonara.

      Delete
  22. No. 1
    No. 1
    No. 1
    No. 1
    No. 1
    No. 1
    No. 1
    No. 1
    No. 1
    No. 1
    No. 1

    ReplyDelete
  23. 1 atau 2...aku pilih atau

    ReplyDelete
  24. number 1

    conform....mat sabu cakap mesti betul punya...cuma geng u turn jer tak caye...

    ReplyDelete
  25. No 2. Dgn adanya Anwar, baru UMNO buat kerja. Kalau tak, sibuk buat duit .. Projek sana sini nak cekau. We want Anwat, anwat, anwat liwat awat

    ReplyDelete
  26. Gila ke pilih ....atau....ngok

    ReplyDelete
  27. Sebagai Hakim Rakyat, beta pilih no. 3- HUKUM REJAM SAMPAI MAMPUSSS!!

    ReplyDelete
  28. Wak pilih no 4, halau keluar dari malaysia buat selama nya. Habis cerita.

    ReplyDelete
  29. Dia ingat dia tak buat lafas sumpah laknat dia blh terlepas. Orang lain ko blh kencing.

    ReplyDelete
  30. Tak pasal pasal aku pun dah jadi hakim .. dengan ini saya sebagai hakim..setelah menimbang pada segala bukti pendakwa dan pembela.. Saya hakim james bond .. menjatuhkan hukuman supaya tertuduh diliwat oleh sipenuduh...atau penjara 4tahun dan 360 hari ..atau denda seringgit .. tok..tok..tok.. makamah beristirehat .. im bond..james bond ..ini kalau aku jadi hakim la

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kamu nih unknown orang serious kau buat lawak.....akan tetapi untuk bersikap adil Hakim Jebon pun Jebon lah buat laki Jijah.

      Asal jatuh hukum no. 1 dan 1 dan 1 sudah lah.

      Delete
  31. Peguam pembela :Saya bangkang yg arif.. Pendakwaraya : saya pun bangkang yg arif.. Para juri. : kami turut bangkang yg arif.. Hakim. : amboi semua kaki bangkang

    ReplyDelete
  32. Salam,
    Sekadar memberi pendapat.. saya pilih no.2

    mohon komen penjelasan..
    pilihan 2.. biar dia naturally akan 'mereput' pengaruh dan reputasinya..
    Supaya Allah SWT tunjukkan siapa makluk ini lebih banyak dan lagi.
    Jam Omega dan segala2nya itu adalah saksi kepada akhlak dan sifat sebenar makhluk ini..
    Biar habis 'bateri' auta pembohonganya dan munafiknya.. biar dia melompat2 gila untuk jd Piee Emm sehingga akhir hayat..

    Bila disumbat ke dalam, ia jd alasan simpati dan bahan utk diperjuangkan oleh macai dan konco2nya.. benar atau tidak itu belaang kira yg pasti alasan dipejarakan itu akan dijaja dgn fitnah besar pd Krjn.

    Biarlah dia bebas seperti beruk di hutan dgn kelakuannya.. umurnya pun tak muda.. biarlah kita tatap wajahnya yg semakin kerut dan tiada seri itu di luar ini..

    -anak watan PP-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya bangkang .. mano nak letak muko...kalau sipeliwat ni makin mengganas..very dangerous man..cannot..nanti siapa yg malu..mereka dan keluarga mereka

      Delete
    2. Unknown

      Saya tidak bangkang atas kenyataan bangkang anda.

      Delete
  33. KALAU DAH BERSALAH MASUKLAH PENJARA. NAK JADI PM CAM MANA KALAU UNDANG2 TAK BOLEH IKUT?

    ReplyDelete
  34. Haramjadah Nuar tu sama ada masuk dalam atau kat luar tetap berpuaka. Bapak syaitan dah tinggalkan anak2 syaitan berkeliaran diluar. Jika dia bersalah pastikan penjara yang menyiksakannya bukan penjara yang diberi layanan istimewa oleh konco2nya di Jabatan Penjara.

    ReplyDelete
  35. tu la laen kali jgn lwn khalid & Hedi kn dh jd bale

    ReplyDelete
  36. Ha has haaaaaa. Pas nak laksana Hudud di Kelantan. Ha haa haaaaaaaaas. Hudud mai lagi. Tanda PRU semakin dekat

    ReplyDelete
  37. No.1 tetapi hukom hudud PAShits pun bole juga. D jatuhkan hukom sula dari jubor sampe ke mulot Nuar Jubor kerna itulah terbaik buat PenJubor dan Bapok Gay Se Malaysia, Nuar Jubori

    ReplyDelete
  38. Semoga tidak ada lagi anak2 SeMalaysia teruna atau dara menjadi mangsa Jin Buragas Nuar Jubor, Peliwat jijik lagi terkutok Bapok Gay Nuar Jubori. Gelaran yg dtabalkan sendiri oleh Mat Sabun dari PAShits

    ReplyDelete
  39. sabit tu dajjal ni suruh buang akta hasutan,,supaya dia bole menghasut rakyat jatuhkan kerajaan yg ada,,,najib.hang kometmen nak buang akta tu kan????

    ReplyDelete
  40. NO.1....1,000,000X...para banduan penjara sg buluh yg agak2 jambu..please standby...bang non on the way.......

    ReplyDelete
  41. Hukuman no. 5, yang paling senang tapi paling susah untuk Nuar laksanakan. Iaitu :

    1. Bersumpah laknat di hadapan kaabah bahawa tidak pernah berzina dan tidak pernah meliwat

    2. Menyerahkan DNA secara sukarela kepada mahkamah bagi membuktikan bahawa beliau benar

    3. Menjawab dengan mengemukakan bukti2 sahih bahawa segala tuduhan Ummi Hafilda, Nalakruppan dan Eskay adalah sekadar fitnah semata2. Penafian nuar selama ni hanya guna modal air liur jer dan tanpa bukti sahih pun.

    ReplyDelete
  42. Kene hudud nie! Sula macam cite p.ramlee semerah padi.Mat sabon ape ok ke.Nik ajis, hadi awe mesti sokong. Baru isle

    ReplyDelete
  43. Dia memang layak untuk di anugerahkan Juara Pidato Putarrr Se Dunia. Maka aku pilih no 1.

    ReplyDelete
  44. Kalau dah meliwat tu terima sajalah hukuman. Tak ada satu bukti pun yang menafikan perbuatan liwatnya. Jangan memperbodohkan rakyat, minta rakyat jadi hakim. Tapi nak suruh bersumpah pun dah 15 tahun, tak berani pun. Janganlah menganggap semua orang bodoh sangat dan tak tahu apa-apa. Mungkin dia ingat, dia seorang saja dianugerahkan otak, orang lain bodoh belaka, Kalau dah jumpai air mani 4 inci dalam lobang, apa lagi nak dibuat. Dia sendiri pun dah tahu kantoi, tu yang terus lari masuk kedutaan Turki. Tapi akibat kebodohan manusia, dia masih terselamat lebih dari 6 tahun dah. Cukup-cukuplah.

    ReplyDelete
  45. Kote sendiri yg syiok. Air mani sendiri yg terpancut kaw tanggungla sendiri kenapa rakyat pulak kaw nak heret. Kaw yg stim kodok dan puas syiok sampe terpancut air kote kenapa pulak rakyat yg kena tanggung. Inilah Nuar Jubor berhati Yahudi Zionist, berotak giler vavi hutan

    ReplyDelete
  46. No 1. Bukti sudah jelas, lagi apa mau.

    Nanti kot masih ada Macai berkopiah dan berserban berguling-guling atas jalan meminta hukuman tidak dijalankan. Pelik mana punya agama yang dia orang belajar. Dalam Islam tu meliwat tu berdosa juga, tapi kenapa bila hakim menjatuhi hukuman ada yang ingin membantah. Bukankan kita berlaku zalim kerana tidak menegakkan kebenaran dan menafikan hak manusia yang meminta keadilan.

    ReplyDelete
  47. No 1 . Peliwat tua nak jadi PM. Apa bala akan turun kat Malaysia.

    “Dan (Kami juga telah mengutus) Luth (kepada kaumnya). (Ingatlah) tatkala dia berkata kepada mereka: “Mengapa kamu mengerjakan perbuatan faahisyah (homoseksual) itu, yang belum pernah dikerjakan oleh seorang pun (di dunia ini) sebelummu?”. Sesungguhnya kamu mendatangi lelaki untuk melampiaskan nafsumu (kepada mereka), bukan kepada wanita, malah kamu ini adalah kaum yang melampaui batas. Jawab kaumnya tidak lain hanya mengatakan: “Usirlah mereka (Luth dan para pengikutnya) dari kotamu ini, sesungguhnya mereka adalah orang-orang yang berpura-pura mensucikan diri.” (QS. Al A’raaf, 7: 80-82)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ayat ni diturunkan khas untuk peliwat dan yang sewaktu dengannga, sepertimana dinasihat oleh mendiang Karpal Singh, bertaubatlah Anwar.

      Delete
  48. Wa, nuar bin berahim setelah meneliti hujah peguam bela , pendakwa serta hakim dengan ini menangguhkan keputusan sehingga ke tarikh yang akan wa tetapkan kelak

    ReplyDelete
  49. No 1. Dah meluat tengok perangai penipu dia.

    ReplyDelete
  50. selamat bejubor kat dalam sana..

    ReplyDelete
  51. No.toto.jatuh hukum sebat ngan lidi kat dataran merdeka mai semua bulih tengok.mat sabon nik ajiz adi awe kalid ibrahim wea azizeh lks dan keluarga dijemput hadir

    ReplyDelete
  52. No.toto.jatuh hukum sebat ngan lidi kat dataran merdeka mai semua bulih tengok.mat sabon nik ajiz adi awe kalid ibrahim wea azizeh lks dan keluarga dijemput hadir

    ReplyDelete
  53. Aku hakim rakyat pilih no 1. Allah swt pun pilih no 1. Anwar, pkr & dap can go to hell.

    ReplyDelete
  54. Bagi pihak seluruh rakyat Malaysia yang waras..pilihan adalah nombor 1 !!!

    ReplyDelete
  55. aku waras woii..no 1 utk anwar lbg jubo

    ReplyDelete
  56. no 1 la. mudah sgt nak buat keputusan....sendiri boleh fikirla...

    ReplyDelete
  57. Al-Juburit layak hukuman mati sebab dia murtad yang mengancam agama,bangsa dan negara.Dia adalah dajjal yang merosakkan sekelian ummah dengan menganjurkan sifat pengkhianatan,sifat petualang dan banyak lagi keburukan lain.Maka hukuman mati adalah yang sebaiknya untuk musuh agama,bangsa dan negara ini.

    ReplyDelete
  58. Mangkok kehakiman kita ni.Boleh dak buat undang-undang supaya peguam yang sakit nak mampos tidak layak untuk berkerja.Pengkhianat nombor satu negara ini sangat suka mengambil peguam-peguam yang dah nak mampos supaya dia boleh tangguh kes memasukkan kote dia ke dalam lubang kegemarannya.Si gani patail tu juga seorang liberal kena todi.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!