MAK LAMPIR KANJERI SEMBAHYANG IKUT MAZHAB APA NI!?

Mak Lampir sembahyang nampak tangan. tak salah kot. mungkin mahzab lain gamaknya. Yalah negara kita dah bermacam mazhab ssekarang ni kan? Anjing pun boleh pegang maa.

Kalau tak kenapa orang perempuan sembahyang pakai telekung kan?
Ini hujung rambut pun nampak beb.

Mak Lampir nak tunjuk apa ni? 

Kira liwat pun boleh kan? Oh ya mereka kan menyokong peliwat mereka tahu. Tak nak tuduh mungkin sembahyang ini sekadar untuk nak menunjuk-nunjuk je?

Politik oh Politik! Wayang mesti mau lebey kan? 

27 Responses to "MAK LAMPIR KANJERI SEMBAHYANG IKUT MAZHAB APA NI!?"

  1. Mak Lampir lupa nak mandi wajib. Ikut lah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh dan sah... tapak dan belakang tangan. Lengan bertutup.

      Delete
    2. Kalo yg tersembul jambul tu camne bro johan

      Delete
    3. Mgkin dia pakai serkop hitam dari jauh nampak seperti jambol mambol

      Delete
  2. Kan darurat tu..
    Sedang berjuang menegakkan keadilan...

    Mahkamah putrajaya tak ada surau
    Putrajaya tak ada masjid
    Malaysia kurang madjid

    ReplyDelete
    Replies
    1. POJ belakang dia masjid... Jalan kaki sampai
      Dalam POJ ada surau...
      Seberang kiri kanan ada surau....

      Delete
  3. Ntah2 mak lampir ni jantan.. Sapa berani raba untuk kepastian?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha,...banyak sial la kau ni !

      Delete
    2. berani kau raba...hancur tangan kau nanti cipet dia ada asid hidroklorik pekat dan masam....

      Delete
  4. dia kan indon , ada mcm2 mazhab yg penting kita RIAK tunjuk pada manusia
    dia lupa pakai sarong tangan ,, bersorakb pakai sarong tangan solat buka tangan nah ambik kau nuar - kepenjara lah kamu

    ReplyDelete
  5. solat hormat waktu maybe

    ReplyDelete
  6. RIAK oppsss tak baik fitnah...

    ReplyDelete
  7. Liwat dan solat macam minyak dengan air. Hukum liwat harus kalau pada masa tu bini tak ada depan mata. Liwat dosa kelas tiga. Zina dosa kelas pertama.

    ReplyDelete
  8. Masjid besi tu dekat saja dengan POJ. Apa salahnya pergi masjid bersolat. Perempuan sembahyang kat tempat terbuka ni boleh timbulkan fitnah.

    ReplyDelete
  9. Sembahyang nampak jambul tk pe,tk berdosa.kalu berjalan2 atau keluar tv terutama isteri pm, haram berdosa.ini ajaran penganut tegar pencacai.

    ReplyDelete
  10. Solat jemaah ke solat sendiri2...??

    ReplyDelete
  11. salam dgn Tian Chua sebelum tu..ambik wudhu kat mana ha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mazhab dia tak batal sentuh lelaki bukan muhrim
      Liwat hanya suka dengan tak suka
      Kalau suka sama suka bukan liwat itu berkasih sayang

      Delete
  12. Dan perlu juga kita akui bahawa antara penyebab Anwar berasakan dia adalah sehebat Firaun yang mengaku dia adalah Tuhan Yang A'ala adalah kita sendiri... Jemaah dan Pemimpin PAS yang terpengaruh dengan janji serta muslihat Anwar Ibrahim!
    SUMBER: http://santauberapi.blogspot.com/2014/10/meliwat-dan-dibicarakan-adalah-anwar.html

    ReplyDelete
  13. Mak lampir wayang lebih.....mau tunjuk dia solat x tinggal....kalu pembangkang solat nmpk rambut,nmpk bulu bwah pun semua betul....justice for saiful

    ReplyDelete
  14. Kafir berpura2 Muslim. Nampak sangat tak reti solat. Mazhab Nik ajis iblis al kafirun

    ReplyDelete
    Replies
    1. betoy..betoy..!!! saya sokong 100%...sembahyang stail 'pundek' depa..belajar agama malas...pastu ambik syaitan jadi guru...

      Delete
  15. Tolong carikan aku jodoh dengan seorang wanita yang suka diliwati suami......serius.

    ReplyDelete
  16. Allah janji apa kpd org2 yg lalai dan riak dalam solat?semoga mereka2 ini bukan tergolong dlm golongan tersebut..Amin.

    ReplyDelete
  17. padahal masjid besar putrajaya berdekatan kawasan tu je... saje la nak menunjuk.. dengan jambul nampak..mmg tah mahzab serong mana dia pakai. mana nak dtg ikhlas kalau solat mcm ni.. khusyuk jauh sekali

    ReplyDelete
  18. solat dimana-mana pun boleh asalkan suci dr najis. Tak semestinya bertelekung asal menutup aurat. (sila rujuk aurat dlm solat). yg nampak macam jambul tu mungkin anak tudung berwarna hitam. Kenapa solat di situ hanya dia yg tahu sebabnya. Tak perlulah mengeluarkan perkataan kurang manis kepada yang bersolat/menjaga solatnya. Tak perlu juga mengaitkan nama sesiapa. Yang masaalah ialah orang yang tidak solat.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!