LAGI TERKINI! FOTO PAGAR PECAH DAN ANWAR CEROBOH KE DALAM UM MALAM INI!


Korang tengok sendiri dan nilaikan bagaimana Anwar si peliwat merosakkan anak-anak muda kita. Bukan pungkuoq je dia liwat dengan minda-minda sekali dia liwat! Harami betul.






12 Responses to "LAGI TERKINI! FOTO PAGAR PECAH DAN ANWAR CEROBOH KE DALAM UM MALAM INI!"

  1. Kah kah ale utto bsng non rempuh pagar yangdah nak runtuh ....satu dooonia dua bagi tau pintu pagar um sudah roboh...kah kah puok geng kajang move jer yg bodo bodo...penyokong tski...azmin dan pas sedang duduk rehat betsama keluarga....apa lah yg hebat ssgt klu reformasi yg dulu....jauh panggsmg dari api.....hanya satu lobang jubo satu doonia tahu pintu pagar runtuh ksh kah...alahai....kesiannn

    ReplyDelete
  2. Tinggal lebih kurang 12 jam lagi untuk survival Anwar.Nervous jugak rasanya.

    ReplyDelete
  3. Kasi chance Anwar rasa disanjung...esok lusa dah tk boleh..boleh mimpi dlm penjara..

    ReplyDelete
  4. Nuar Jubor peliwat SeMalaysia, Bapok Peliwat jijik lagi terkutok yg harus drejam

    ReplyDelete
  5. Nanti bila gagal dapat kerja dgn gaji yg lumayan....kerajaan jugak di salahnya.... Ingatkan org yg belajar kat U bijak dlm menilai buruk baik....rupanya aku yg sekadar SPM lebih bijak dr mereka....

    ReplyDelete
  6. Akugod lepak kat rumah dengar lagu lama ,siri tv teringat masa zaman 70an 80an wow best youtube. Malaikat suruh makan batu ,campak jee ketum ke sungai buloh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nik aziz hadi awang malaikat suruh makan batu tak payahla politik politik ,

      Delete
    2. Ustaz jj caferee nyayi lagu perjalanan ke surga lega rasanya hoi ketum malaikat suruh makan batu ada paham ke

      Delete
  7. 70 kali tangguh. Besuk Jangan Mc pula

    ReplyDelete
  8. Betapa jijiknya perangai Peliwat Tua dan konco-konconya. Di era teknologi maklumat, masih ada lagi manusia-manusia bodoh dan baghal kat M'sia ni, Perangai macam badut sarkas saja.

    ReplyDelete
  9. Usirkn pelajar yg terlibat dari UM bukanya nk belajar..mereka ini virus

    ReplyDelete
  10. Negara kini tidak lagi berdaulat.Al-Juburit boleh buat kacau macam tak ada polis.Bangsa Melayu teruk dirosakkan oleh dajjal ini.Najib pemimpin yang lemah.....dia wajib diturunkan.Dosa Anuwar terhadap agama,bangsa dan negara teramat besar.Orang ini layak hukuman mati.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!