KETUM POWER! APAKAH RANI KULUP DAN ZURAIDAH AMPANG NI ADIK BERADIK?


Sama kan? Muahahahahaha!

13 Responses to "KETUM POWER! APAKAH RANI KULUP DAN ZURAIDAH AMPANG NI ADIK BERADIK?"

  1. KAh kah kah kah kah....TERBAIK!!

    ReplyDelete
  2. Salam Abg Parpu yang dikasihi..

    Blog tuan telah kami pautkan di www.jeringdaily.com

    ReplyDelete
  3. Nasib baik la sorang ada batang sorang lagi da puki kalau x dah x leh beza kedua2nya. Hahahaha

    ReplyDelete
  4. aku rasa lah kan..mungkin kedua duanya adalah orang yang sama..menyamar dua watak..kah kah kah kah

    ReplyDelete
  5. Aku pon rasa sama laa..org yg sama...cuba try photoshop skit muka mamat tu kasi letak kt body mak lampir klip klap kita...pastu kasi pakai spek hitam...mmg sebijik. Aku yakin dua2 tu adalah individu yg sama....

    ReplyDelete
  6. Adakah mak lampir species dua alam..?

    ReplyDelete
  7. Mmg lawak!!! Adik beradik le tu. Lain bapak lain mak tp dr spesis yg sama

    ReplyDelete
  8. Ntah laa..tembam muka sama...buncit perot sama...kulit gelap sama...bibir negro sama...nasib baik la mak lampir pakai tudung labuh..tak dpt nak compare kopek sama ke dok...ish..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lagi satu gigi pun sama

      Delete
  9. Sapa2 pernah nampak tak mamat tu klip klap kat mana2? Kalau ada...sah lah...mmg mak lampir!

    ReplyDelete
  10. errr...tp pemimpin yg rasuah pun ramai gak penyokongnya ya....

    sbb tu aku x caya baik umno, pas atau pkr...perjuangan polotik utk poket korang memasing jer...agama dan bangsa tah kemana.
    berubahlah semua parti. melayu yg ada di Malaysia ni, aku sampai dah tak nak ngundi mana mana dah.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!