KETUM BERAPI! MAKIN RAMAI MINTAK ANWAR KE SG BULOH!

Kumpulan belia yang cenderung pada Pakatan Rakyat, Lensa Anak Muda Malaysia (LENSA) menimbulkan gesaan agar ketua pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim bersara dari politik.

Gesaan itu bagi menghadapi perhimpunan untuk menyokong Anwar, yang dipromosi dengan nama himpunan 'Rakyat Hakim Negara' yang akan diadakan pada akhir bulan ini.

Jurucakap LENSA, Ekhsan Bukharee berkata, rakyat tidak perlu diheret ke jalan raya setiap kali Anwar menghadapi kes di mahkamah.

Beliau juga mendakwa, semakin ramai yang menunjukkan sikap negatif ke atas bekas timbalan perdana menteri Umno itu.

"Apa yang amat kami harapkan ialah, demi rakyat, Datuk Seri bersaralah, berhijrahlah.

"Nyata semakin ramai yang tidak menggemari Datuk Seri. Jelas sekali modus operandinya sama dan berulang seperti tahun tahun terdahulu.

"Setiap kali Datuk Seri akan disumbat ke dalam penjara, maka setiap kali itulah rakyat akan diheret ke jalan raya.

"Datuk Seri, sampai bila rakyat akan terus terheret dalam semua ini?," soalnya dalam surat yang diperolehi Malaysiakini.

Menurutnya, Anwar perlu bersimpati dengan golongan penyokong yang sejak sekian lama menunjukkan solidariti bersama Anwar.

"Berhimpun, berkumpul, bersorak melaung-laungkan nama Datuk Seri.

"Sampai bila Datuk Seri ingin melihat rakyat berpanas, berkeringat di bawah panas matahari, hanya kerana bersolidariti bersama Datuk Seri," kata Ekhsan lagi.

Himpunan 'Rakyat Hakim Negara' anjuran sayap pemuda PKR, AMK itu diadakan pada tarikh keputusan rayuan terakhir Anwar di Mahkamah Persekutuan dalam kes Liwat II.

13 Responses to "KETUM BERAPI! MAKIN RAMAI MINTAK ANWAR KE SG BULOH!"

  1. Apa kalau keputusan diambil Anwar masuk penjara. PKR, AMK dll nak letupkan mahkamah ke?

    ReplyDelete
  2. Tolonglah bagi peluang mungkin terakhir bagi Anwar sebagai a free-man elihat penyokong2nya yang ramai berhimpun melaungkan namanya. Tapi yang jelasnya, kali ini cuma ahli2 PKR dan DAP akan datang berjemur (atau lencun dek hujan) pada 28 Oktober nanti. Orang Pas ada kerja lain yang lebih berfaedah nak buat seperti menolong rakyat miskin dan membantu mereka yang memerlukan. Lagi pun orang Pas rasa geli nak sama2 PKR dan DAP.

    ReplyDelete
  3. Alhamdullillah saya bershukur kehadrat Allah kalau betullah orang2 PAS dah sedar dan insaf diatas perbuataan Anwar Ibrahim yg telah banyak menipu rakyat, kembalilah kita bersatu demi utk perjuangan Agama, Bangsa dan Negara, bersatu kita tegguh bercerai kita roboh ini kata2 orang tua2 dulu. ameen

    ReplyDelete
  4. yang sebenar nya ramai rakyat mahu anuar terjun dari bangunan tinggi.kalau dia betul anak jantan.

    ReplyDelete
  5. Anwar jadi alat Dap dan rakyat yg extremis yg mahu menghapuskan akta hasutan agar mereka boleh bermaharaja lela menghasut pagi ptg siang malam dan menghapuskan hak istimewa orng melayu,raja2 melayu dan boleh menghasut didalam dan diluar Parlimen. Elok lah besara dan tingkatkan amal ibadah yg sekian lama tercemar.

    ReplyDelete
  6. Aku rasa Anwar akn hanya mahu bertaubat apabila pistol bengkoknya tu rosak dan tak bole pakai lagi kalau tak jangan harap lah.

    ReplyDelete
  7. Harap mahkamah persekutuan tambah lagi 10 tahun. Haramjadah ni dah bagi malu malaysia dgn video tutuh pelacur sama gambar konek bengkok dia.

    ReplyDelete
  8. Harapan aku agar si Anu-ar peliwat dihumban cepat-cepat masuk penjara dan bila keluar dia mampos dan dihumban masuk neraka jahaman lepas tu dihumban masuk neraka weil yang paling bawah selama-lamanya . Amin.

    ReplyDelete
  9. KETUM najis vavi harus dsumbatkan di Resort Sg Buloh meringkok sampe mampos. Semoa tidak ada lagi anak2 bngsa Teruna atau dara, Jantan atau betina, Isteri orang atau janda menjadi mangsa liwat Sang Jin Buragas Nuar Jubori. KETUM serta isteri Plastik nyonya kipas dgn keluarga Tunggang Tonggeng 69 sudah harus drejam sperti Kanak2 Palestina merejam askar2 Yahudi Zionist demi membela agama, bngsa dan negara. Bapok Penipu besar, Mak dan anak kuat fitnah, Bapok Gay SeMalaysia, Bapok peliwat jijik lagi terkutok Nuar Jubor tidak layak menjejaki di bumi Allah, Sg buloh adalah lebih menjadi tempat beliau meringkok sampe mampos

    ReplyDelete
  10. erm..nampaknya ramai sangat mulut dah kena sumbat dengan kote Saiful...tahniah macai-macai Batang Negara (BN) sekalian...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tima kaseii macai Pelirwhat rakyat (PR)
      Boleh tak minta pendakwa buat permohonan agar responden di penjara secara berasingan (isolated) bukan apa....takut warden dan inmate lain nanti jadi mangsa pulak

      Delete
  11. Hang kot kena sumpat gan batang nuar.kesian..

    ReplyDelete
  12. Kesian penjilat2 dan penonggeng2 Nuar Jubor, kepanasan macam cacing kerawit nak keluar jubor, menggeliat kott. Kesian kannn

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!