KESIAN AZHAR IDRUS! RUPA-RUPANYA ADA PUAK ANTI ULAMA NAK JATUHKAN ULAMA SATU MALAYSIA!

Penyebaran video lucah di laman sosial yang kononnya mengaitkan pendakwah dan penceramah terkenal, Ustaz Azhar Idrus (UAI) hanyalah niat jahat pihak tertentu untuk menjatuhkan golongan ulama di negara ini.

Sambil menafikan pelaku dalam video lucah yang sudah tersebar luas itu adalah UAI, pembantunya Zulkifli Wahab berkata, ia adalah usaha terancang pihak tertentu untuk menjatuhkan golongan ulama selain cuba menggagalkan usaha penyebaran dakwah di kalangan umat Islam di negara ini.

"Bukan... jangan percaya.. itu adalah usaha terancang pihak tertentu untuk menjatuhkan bukan saja UAI tetapi juga golongan ulama di negara ini.

“Kebelakangan ini seperti sudah wujud trend untuk menjatuhkan golongan ustaz dan ulama ini.

"Ini kerana pihak yang berkenaan seperti tidak senang duduk apabila melihat masyarakat Islam di Malaysia sekarang semakin suka dan rajin ke majlis ilmu hingga program ceramah agama dan dakwah sudah menjadi fenomena sekarang.

"Justeru, pihak tertentu sengaja merancang usaha kotor ini untuk menjatuhkan ulama dan memesongkan akidah umat Islam di negara ini.

"Ia termasuklah program 'I Want To Touch A Dog' di ibu kota baru-baru ini.

“Mereka akan buat apa saja untuk merosakkan umat Islam," katanya ketika dihubungi Khamis.

Ditanya penerimaan UAI mengenai penyebaran video lucah mirip dirinya itu, Zulkifli berkata, UAI masih meneruskan program ceramah seperti biasa dan tidak terjejas dengan penyebaran video palsu itu.-23/10/2014 - Agenda Daily

HOUSE PK: Aku simpati dan kesiang dengang mung Ustaz! Cilaka puak Anwarinas ni saja nak kenakan kamu. Anwar akan buat apa saja sekarang ni untuk kenakan UMNO. So aku harap orang UMNO akan berhati-hati dan pelase la, kalau ada anjing Anwar dalam UMNO lagi, its about time to kasi pecat ok!

32 Responses to "KESIAN AZHAR IDRUS! RUPA-RUPANYA ADA PUAK ANTI ULAMA NAK JATUHKAN ULAMA SATU MALAYSIA!"

  1. Biar kita ambil iktibar dulu :-

    Sebelum ini UAI bila berceramah, sindirin dan kata-kata nya suka 'telanjangkan' orang terutama Umno. Kini perbuatan memakan diri sendiri. Agak nya bagaimana rasa maruah apabila di persendakan orang pula! Kini betul-betul telanjang...

    Natijah nya, menjadi Ulama, bersatu lah ! Perkara politik jangan di bawa berbaur agama kerana buruk padah nya kepada Ummah sehingga membenci dan akhir nya berpecah belah.

    Sebagai Ulama bijak lah seperti ilmuan Islam sebenar. Bergurau dan sedikit ria dalam ceramah biar lah terbatas kepada perkara am dan tidak melibatkan yang hidup dan yang mati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul dan setuju dgn anda, maae.

      Delete
    2. ikut gaya ustaz kazim,..itu lebih baik

      Delete
  2. tapi mmg kerja bloger Parpukari, Papagomo dan seangkatan denganya..1malaysia dh tau kerja siapa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yalah anon nbangang sebab papa Gomo dan Parpukari nak jadi PM malaysia kan? Sebab tu depa sebar video lucah kan? Korang kongkek bila kantoi salahkan orang lain. Best pakatan ni

      Delete
    2. Bersatu demi bangsa ku agama kudan negara ku. Dah jadi musuh orang Islam ialah yahudi. Jadi kita biarkan Melayu di hina Islam di pijak

      Delete
  3. Jawapan yang sangat bernas dari UAI

    ReplyDelete
  4. Gambar muka macam edit aje sebab warna kulit muka dengan badan tak sama. Minta pencerahan bagi yg arif dlm hal ini. Tk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cahaya lampu tido yg trpasang kat tepi meja trhalang dgn terendak lampu. Dlm pic tu, cahaya kena setakat bwh leher. Sbb tu leher n ke atas lbh gelap.. Wallahualam..

      Delete
    2. Tgk gak kat kepala katil tu, yg dkt lampu lbh terang kn..

      Delete
  5. Bawah tetek uia ada bekas parut kena bedah besar duit siling 20 sen

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak tanya tetek kiri ke kanan

      Delete
  6. Dalam janggut uia dagu sebelah kiri ada tahi lalat besar kepala mancis api. Cukur baru nampak.

    ReplyDelete
  7. Nak tahu jawapan sebenar boleh tanya Anwar dengan Stopa Spender

    ReplyDelete
  8. Tak guna herb terlajak laris... Eeeeeee...... Muka Putih.... Tangan hitam....

    ReplyDelete
  9. Bulu janggut lebat mcm bulu konek dia. Penjual agama ramai yg menyokong PAS.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Janggut u ia ada karen, jangan pegang nanti short tebakar.

      Delete
    2. banyak sial la korang ni,..haha

      Delete
  10. Siot, mana video tu, aku tak dapat tengok lagi. Gambar biasa boleh tipu, video? kena tengok dulu bru boleh komen. Kat mana hoi tu video?

    ReplyDelete
    Replies
    1. yelaaah,..kasi tengok dulu baru boleh komen

      Delete
  11. http://www.dailymotion.com/video/x28h22a_uai-1_shortfilms?start=51

    ReplyDelete
  12. Mcm Nuar aja..mula2 terus tudoh orang..

    Orang yg tak buat mudah & cool menafikan.

    & tak mcm gila babi salahkan orang lain.

    Bila dicabar bersumpah tak takut & sedia ditimpa Bala..

    ReplyDelete
  13. yg aq heran byk2 ust.. apehal plk utz ni yg kena. Kenapa tak utz fathul bari je utz don ke..
    yg aq heran apesal plk uai ni perlukan si zul ni utk bercakap bg pihak dia.. lidahnya tiba2 kelu ke?
    yg aq heran mcmana diorg dpt gamba uai ms tgh baring tanpa berkopiah, utk diedit begitu rupa..
    yg aq heran timing video ni kuar... mmg tepat pd masanya :D mcm nk carik gang jer

    semoga Allah mengizinkn uai tabah dgn ujian ini dan akan menjadikan ikhtibar buat dirinya...
    suka sangat mem"bodo" n men"jahat"kan orang....mungkinkan ini kifarah?
    sesungguhnya Allah lebih mengetahui...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ilmu dah terangkat,ustaz ustaz boleh pencen

      Delete
  14. No1. Take caya UIA bust mende bodo ni..
    No.2. Kalau isteri dia..beruntunglah..dpt layanan isteri yg sah
    No.3. Take patut video ini disiarkan.
    TAPI aku dah tengok...! Dan dan analisa video besi ni dan persoalannya....
    Mcm mana boleh ada zooming...pulak. Takkan threesome..,?!
    Mister tul

    ReplyDelete
    Replies
    1. threesome lah baru sedap. Tak sangka org permpuan ni sebenarnya suka dimadu. Dgn syarat kongket sekali. Kih kih kih.

      Delete
  15. Azhar idrus ustaz taik kucing. Ustaz temberang kelentong. Aku memang tak pecaya cakap dia dia pasal bab2 agama. Podah cit

    ReplyDelete
  16. Jenis cari makan dgn jual agama mmg x berkat ilmu yg diajar. Byk lg ustaz lain yg kita boleh rujuk untuk mendalami ilmu agama.

    ReplyDelete
  17. Kalau nak sampaikan ilmu jangan caci jangan hina orang. Sekarang Allah bayar cash. Baru nampak keboowdooohangnya.

    ReplyDelete
  18. Video tu kualiti dia 15fps - 30fps. Duration 38sec.. jd ada 570 frame - 1140 frame. Org yg edit video tu mmg xde keje lain sbb byk keje yg perlu dilakukan, kecuali..

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!