KANJERI KASI TARUK! 28HB NI APA YANG KORANG NAK BUAT?


Apa pilihan korang? Nak buat apa? Yang paling penting apa yang akan PAS dan PKR pilih? Selamatkan ulama atau selamatkan peliwat? 

49 Responses to "KANJERI KASI TARUK! 28HB NI APA YANG KORANG NAK BUAT?"

  1. Replies
    1. Apa kata kalau LAWYER GARANG BAGI KITA JILAT PUKI DIA ... KAN KE BAGUS??

      Delete
    2. Bini punya dah kelat ke? Kan bagus buat kat anjing je.

      Delete
  2. No 3. Update pd petang 28hb.

    ReplyDelete
  3. Pada tanggal 28 haribulan ini saya akan ke pulau Pangkor untuk makan angin .

    ReplyDelete
  4. No 3 la.. janji tak menyusahkan aku...

    ReplyDelete
  5. Let it be !

    Sendiri buat onar politik sendiri tanggung . Pecah belahkan Ummah, bertelagah sesama sendiri, menjadikan fitnah itu ruji kehidupan, akhir nya fitnah juga yang menghambat nafsu serakah diri dan kekuasaan politik mereka !

    Firman Allah SWT itu mudah di ikuti. Kenapa menzalimi diri ?

    Kepada penyokong tegar kedua-dua manusia ini, jin juga berperangai sama Jadi jangan lah jadikan kedua-dua makhluk yang merosakkan menjadi pemimpin anda !

    Ilmu Agama dan Duniawi (termasuk sains dan teknologi) di tunjangi Akal yany seimbang dan waras (menjadi terbaik dari yang baik-baik dan keluar dari kegelapan dengan menuntut Ilmu) ada lah perkara utama tuntutan ajaran Islam.

    Salam Maal Hijrah. Berhijrah lah... mengikuti jalan yang lurus...

    ReplyDelete
  6. No 3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bapak Peliwat Negara tu boleh go to HELL for all I care......

    ReplyDelete
  7. Lantak pi la dengan dia.

    ReplyDelete
  8. Doa aku agar pendubor agung pukiR aka pukimak ketum dipenjara.....

    Yg berhasrat nak mampos berguling2....lantak korang!!!!!
    Cuma aku nak berpesan, mampos demi golongan pecinta lobang taik sama standard dgn taik!!!

    ReplyDelete
  9. No 3. Ignore him. Dia ni dah lama menyusahkan rakyat Malaysia untuk kelangsungan politik diri sendiri dan kaum kerabat dia saja. Dulu suruh Wan Azizah bersara, lepas tu dia pula bertanding tempat tu. Tiba nak masuk penjara, suruh Adun yang tak berkaitan berhenti, letak Wan Azizah bertanding pula. Lepas tu bermati-matian nak bubuh bini sendiri jadi MB Selangor pula. PR untuk hanya untuk kerabat LKS dan Anwar saja ka? Untuk 2 ekor yang selama ni dok menjahanamkan negara saja. Apa sumbangan mereka untuk pembangunan dan perpaduan Malaysia. Sekor perangai komunis dan sekor lagi perangai israel.Eloklah tu, biar PAS saja berguling-guling atas jalan untuk menyelamatkan puak lahanat ni. Cukuplah sekali waktu reformasi, tak kan tertipu lagi. Dah lihat sendiri hasilnya.

    ReplyDelete
  10. nooooo1.................... Haaaaaaaaaaaaaaddddddiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    ReplyDelete
  11. No 3 bawak anak Dan Bini pergi makan angin.Biar depa tanggung sendiri .

    ReplyDelete
  12. No 3, berehat dirumah dan pergi ke masjid surau dekat rumah.. Solat jemaah, lagi best tenang dr terlingkup dengan puak2 pelingkup no.1 & 2 tu.. semoga hancur lebur dua kumpulan setan2 ini!
    Ameen!

    ReplyDelete
  13. Buat tak tahu je dan pergi kerja macam biasa.

    ReplyDelete
  14. No.3 sambil mendoakan yang No.1 ;)

    ReplyDelete
  15. Aku nak melancap sepanjang hari.jomm c2c

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa punya jawapan yg tak islamic langsung

      Delete
  16. pilih no 3... dah tu buat bodoh... pada hal dah mmg sedia bodoh...

    ReplyDelete
  17. pkr- parti kencing rakyat. lantaklah korang.

    ReplyDelete
  18. Lantak lah. Anwar masuk dalam ka duk luaq ka , ada aku kesah. Aku nak tunggu PRU14 mai saja , nak laksanakan kuasa rakyat. Kita tukaqqqqq.

    ReplyDelete
  19. Replies
    1. Apa kau ingat Iriz tu harge nya RM 20 ke ? Mahal . berpuluh ribu tau .

      Delete
    2. Biar lah dia nk beli. Kau tak mampu pakai basikal je la.

      Delete
    3. Berapa banyak ko nak kasi dia duit beli kereta? Duit dia lantak dia la.

      Delete
  20. No3 la dan masa yg sama selamatkan no 1 no 2 pergi jahanam.....balik la kita sama sama seperti dulu aman sejahtera dan selamat.......ALLAH SELAMATKAN NEGARA KU TERCINTA MALAYSIA DARI BALA BENCANA......AMIN HIJRAH SEMPENA MAALHIJRAH INI

    ReplyDelete
  21. KAWE PILIH NO TIGO...KAWE JAK KECIK LAGI BECI NATE NI,PERANGAI HUDOH NOK MAPUH.

    ReplyDelete
  22. Belajar lagi baik...ada kelas hari tu...

    ReplyDelete
  23. 28hb ? Pi meniaga lagi bagus, dapat juga duit.

    ReplyDelete
  24. No 3. Dok umah memantat lg best

    ReplyDelete
    Replies
    1. Woiii Maharaja. Gila ko siang hari nak memantat. Anak tak ada kah ko ?

      Delete
  25. barua barau umno suka harga barang naik. anakharam umno

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kami anak haram. Ko pula anak tak sah taraf sebab tak tahu sapa bapanya.

      Delete
    2. Anon 212pm bertaubat la panggil org umno anak haram. Kebanyakan ahli umno org melayu yg berugama Islam dan sudah buat umrah dan naik haji.

      Delete
    3. Itu jer la fakta yg dep boleh bagi.. carut, maki dan hna org lain. Kenyataan tak berfakta... org bodoh jer yg sanggup tunjukkan kebodohannya

      Delete
  26. aku pilih no 2, aku akan ikut bontot anwar kemana saja dia pergi masa dia kat mahkamah tu.

    ReplyDelete
  27. Akugod pagi petang siang malam yuotube. Buat apa layan ketum.cari duit pasang fiber internet kat rumah syok oiiii. Hisyamuddin rais lepak kat rumah tenguk movie.penat je layan ketum,tak da hasil ,wa hasil balik asal.keroni dia bagi rm1000 budak um dapat la nasi bungkus elaun rm 50. Akugod penah pegi sekarang dah taubat.

    ReplyDelete
  28. tentulah aku pilih no 3.
    lagi satu nak habaq pasai abg non ni, tak perlu susah payah sumbat dia kat pagaq besi.. hantaq je dia pi JOHOR.. hai kenapa johor...!
    sebab johor kan negeri HELL... tak percaya...?
    tentu kita dah tengok provokasi peminat fanatik johor semasa felda utd menjalani latihan...
    kan kah kain rentang depa tertulis "WELCOME TO HELL".
    anyway tahniah JDT..

    ReplyDelete
  29. Aku pilih no 1,sebab dia terinaya.konspirasi nk menjatuhkan karier dia.sepatutnya dia jadi piyem. dia akan membawa m'sia ke era baru.era globalisasi,era liberalisasi,era lgbtlisasi,era kristianlisasi,era liwatisasi,era juburisasi dan tah apa2 lagi sasi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia tak serasi jadi tak boleh kasi sebab dah basi, video tu besi.

      Delete
  30. AKU PILIH KEADAAN YANG PASLING BAHAYA.... AKU PILIH NO 3....

    ReplyDelete
  31. Allahurobbi.. Sempena Tahun Hijrah @ buku baru ne mari la sama2 kita HIJRAHkan diri kita.. Insah-Allah

    ReplyDelete
  32.  “Bajet 2015 sepatutnya memberi fokus kepada pembangunan di negeri Terengganu dan Kelantan, namun (Bajet 2015) lebih banyak beri kelebihan kepada orang Cina dan India. Bagaimana pula dengan nasib orang Melayu? (President ISMA)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni masa bajet di bentang sure tidoq...

      Delete
  33. Dalam kalangan ulama sendiri berpecah, ada pelbagai pendapat, mufti kata ini, ulama itu kata ini, berlaku telagah dan akhirnya kata siapa kita mahu pegang dan celaru pemikiran umat Islam,” (Mufti Negeri Kelantan)

    ReplyDelete
  34. MELBOURNE, Oct 21 — A Malaysian-born orthopaedic surgeon has put a cancer-stricken septuagenarian back on his feet after having his heel removed and replaced with a 3D-printed titanium replica in a world's first.

    Professor Peter Choong, who hails from Kuala Lumpur, led a medical team at St Vincent's Hospital here to implant the new body part on 71-year-old Len Chandler's right heel after he was diagnosed with cartilage cancer.

    Doctors at St Vincent's had told Chandler, a builder from rural Victoria, that surgery was the only treatment option and that could involve an amputation of the leg below the knee.

    "Prof Choong said we could take the risk, and I had nothing to lose," Chandler said in a statement issued by the hospital today.

    "I was hesitant and I didn't know whether it would work, but I had to try it," he said.

    "Science advances have allowed us to consider 3D printing of bones and we were able to get information from Len's foot and use that to tell the computers precisely how big his foot was, and reproduce that using the new 3D technology," said Choong.

    As well as needing to be a perfect replica of Chandler's own bone, the implant required an ultra-smooth surface so it could work seamlessly with his other bones, tendons and muscles, the hospital said.

    And it had to be porous to allow tissue to grow into it for the body to accept.

    Choong was aware of Australia's national science agency, CSIRO's work in titanium 3D.

    At the time, CSIRO had been working with the Victorian-based biotech company, Anatomics, on metallic implant technology and CSIRO brought Anatomics into the discussion with Choong to draw on their experience as a certified custom medical device manufacturer.

    In two weeks, CSIRO and Anatomics were able to custom-design an implant part for the St Vincent's surgical team, in time for the surgery in mid-July.

    After about 12 days in hospital, Chandler was able to return his home in Rutherglen, Victoria

    SATU LAGI KEJAYAAN RBA...YYYEEEEYYYY

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sy dengar orang yg pertama cipta pendrive atau thumbdrive dr msia jugak...golongan kapir RBA...bravo!!!!

      Delete
  35. Pakat2 fikir lah. Orang islam sibuk bertelagah pasal perkara remeh temeh. Orang yahudi sibuk membangunkan teknologi persenjataan untuk pertahanan mereka.

    Pernahkah anda bertanya jika kita nak berperang dengan yahudi , dari negara Arab manakah kita nak dapat senjata yang mampu mengalahkan kecanggihan senjata yang ada pada yahudi ?

    Adakah senjata hebat yang boleh kalahkan senjata yahudi di ..... Iraq ? Mesir ? Bahrain ? Qatar ? Kuwait ? Lebanon ? Syria ? Turki ? Arab Saudi ? Iran ? atau Pelastine ?

    Kenapa lah umat islam pakat jadi cerdik secerdik kucing sahaja. Kalau nak tahu macam mana cerdiknya kucing .... saksikan aksi kucing melintas di atas jalan raya di saat anda sedang memandu kereta

    ReplyDelete
  36. No....no xtau blah nok bhai no.Kene menurun dulu mintak no ape ek.Dia sebat dataran putrajaya/ merdeka ngn lidi mcm kat acheh or wat mcm cite semerah padi ape mcm.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!