GEMPAR BERKETUM! BOMOH ANWAR DAH MULA KELIHATAN DI PUTRAJAYA!

Ini harami punya baiya bila Anwar bicara ini harami mesti ada punya. Lu depan kasi dia belakang pusing punya gang.

Dia ni adalah merupakan salah satu bomoh yang digunakan oleh Anwar untuk nak lepas kes mahkamah ni. Tapi hingga kini tak lepas lagi. Maybe dia terlepas kali ini. Who knows kan? 

Anyway, dengar cerita mahkamah akan bersidang hingga hari Khamis. So takde keputusan la hari ini. Kepada penyokong pkr yang berbayar tu baik balik rumaj melancap lagi baik. Buang masa untuk pencinta kunyit buang masa je unless payment dia bayar lumayan kalu teruskan je la ya!

Sama -sama kita tengok bomoh Mawar ni power ke idak ok! Ada ramai lagi bomoh dia pakai sebenarnya cuma kita tunjuk ni dulu ok.

Aku doakan semoga Anwar masuk untuk  15 tahun. Aman Malaysia tanpa bapak peliwat!

38 Responses to "GEMPAR BERKETUM! BOMOH ANWAR DAH MULA KELIHATAN DI PUTRAJAYA!"

  1. hahahaaa..serban jubah meleret...macam syiah jer....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama lah mcm al juburi tu..jalan meleret jubor kat blkg tu...

      Delete
  2. Replies
    1. hahahahaha...best...best...mmg best...hahaha...memaaaaang best...hantu karpal singh....kah...kah....kah...tergolek2.....hantu karpal singh...nak sutuh Ketum taubat.....!!!!

      Delete
  3. Elok mati terus jer kat dalam penjara Sg. BUtoh tu..ehh2..Sg. Buloh...

    ReplyDelete
  4. let him rot in Sungei Buluh. Aman Malaysia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesian plak kat org yg dlm penjara sg buluh tu......nnt semua kena liwat

      Delete
  5. Saya mohon kpd Allah semoga Anwar diberi pertunjuk dan bertaubat lah,kalau Allah nak beri pertunjuk dan hidayah nya walau sejehat mana sekali pun Allah boleh, saya pohon kpd kawan2 dan sahabatnya doakan supaya dia kembali, ameen.

    ReplyDelete
  6. Peguam Utama Datuk Seri Anwar Ibrahim, Karpal Singh merumuskan kejadian seks luar tabie di antara anak guamnya (Anwar Ibrahim) dengan Mohd Saiful Bukhari Azlan pada 26 Jun 2008, antara jam 3.01 – 4.30 petang di Unit 1151, Kondominium Desa Damansara berlaku atas dasar suka sama suka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mana Kapal Singha tau ini suka sama suka. Dia sana ada ka..

      Delete
  7. Sapa yang benarkan Anuwar masuk bagi ceramah dalam kampus UM... itu pun satu bangang!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak dak sapa bagi masukpun...tapi puak2 bangang dia la yg pi rempuh pintu pagar sampai runtuh...sampai bila nk biarkan si bedebah ni dok rosakkan pemikiran anak muda...masih tak insaf2 lagi....

      Delete
    2. Yg lps kan dia msk um tu...mesti scandal dia gak...anwar ni bkn blh kira laki pempuan dia punya scandal....

      Delete
  8. mana tau akta hasutan di buang oeh najib dua tiga hari ni,,,ada peluang dajal ni terlepas

    ReplyDelete
  9. Karpal singh WAJIB di panggil balik !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ke ko yg nk pergi kat karpal singh...aku blh tlg anto ko....aq jentik telur ko 100 kali comfirm ko mam.....

      Delete
  10. Apa ? Ko minta Anwar kena 15 tahun. Too much. Kejam lah Parpu. Ko tak sian kat dia ? Bagi hukuman yang menginsafkan dia. Bagi 5 rotan dengan 20 tahun cukup lah , tak lah berat sangat , tak lah kejam.

    ReplyDelete
  11. Allah maha penentu segalanya. Saya hanya mendoakan kesejahteraan negara ini tanpa kudis-kudis berjangkit yang dibawa oleh Anwar & konco-konconya. Jangan terlalu menggunakan Rakyat. Kami dah jelak dah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sesungguhnya Allah maha mengetahui segalanya.Yg teraniaya dan dianiaya.Yg waras akan guna akal fikiran tanpa emosi.semoga kebenaran dpt kita saksi diakhirat jua.

      Delete
  12. Bomoh pemuja K_t_y..

    ReplyDelete
  13. Sebagus bagus bomoh , bagus lagi pontianak .

    ReplyDelete
  14. Peliwat ni mana pecaya pada allah,dia ni penganut ugama moden, ugama sains dan teknologi.tiada hari pembalasan.senbahyang dia wayang je.itu pasal dia tk pergi menunaikan haji.klu seseorang itu berpegang di jalan allah,dia dh bertaubat dh dan insaf.jangan2 dia salah seorang yg telah di kristiankan dari beribu2.ya allah ko tunjukkan lah kebenaran ya allah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taubatla.Ingat Allah!!Jgn bersangka buruk terhadap sesama umat.

      Delete
  15. berminat nak jadi tukang rotan Al-Juburit........siapa tahu cara nak pohon.Harap Jabatan Penjara adakan pemilihan terbuka untuk jawatan khas untuk rotan dia sahaja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. huh...mesti ramai yg nak apply ni....best jugak bila lagi nak hampuk si melaun perosak bangsa dan negara ni..

      Delete
  16. K-Y jelly... K-Y jelly... sapa mahu beli... sudah terbukti itu nuar sudah payung sama bontot tak rasa geli2....

    ReplyDelete
  17. Masalah orang kits tak nak fikir sikit. Balaci anwar kata kalau anwar dibebaskn mahkamah adil, kalau anwar maauk jel, konspirasi politik.. Kelakar.. Cukuplah jangan nak bodoh2kan rakyat....

    ReplyDelete
    Replies
    1. tapi yg syoknya masih ramai lagi puak2 yg bodoh ni...

      Delete
    2. Janganlah bodoh sangat sampai nanti anak cucu kita nanti ketawakan kita.. Fikir dan gunakn akal yg dikurniakn illahi. Org mcm ini yng bagi statement bodo mcm inipun kita boleh jadikn MP...

      Delete
  18. Azan Bg jin bomoh nie terbakar

    ReplyDelete
  19. kelakarlah hantu karpal...hahaha

    ReplyDelete
  20. Nothing is impossible..

    ReplyDelete
  21. Pehhh anwar mmg teruk sampai pakai bomoh tu......apa lah nk jadi dgn anwar ni..aku benci betul lah dgn dia ni

    ReplyDelete
  22. I bomoh anwar atau tukang urut anwar ni.....mai jumpa aku tolong jentik kan telur haramjadah ni...

    ReplyDelete
  23. Tudia mmg xdinafikan lah bomoh nuar nie.. mmg hapa je..anwar nie mmg patut dihapuslan jelh drpd ngra nie..perosak ngra btllh!!

    ReplyDelete
  24. macam syiah sial bomoh anwar nie..patut la sembang pow atas bawah anwar nie..upa nya dok bela syiah haram dekat rumah dia...memang malaysia tak kan aman selagi anak haram nie berkeliaran dekat lua

    ReplyDelete
  25. bersamalah kita semua menghantar peliwat negara Anwar AlJuburi ke bamboo river resort esok!
    segala aktiviti kemungkaran, kebobrokan serta penjuburan Anwar harus dihentikan!
    lindungi lubang jubor keluarga, rakan rakan dan juga masyarakat dari dijuburi oleh peliwat negara!
    keadilan untuk saiful! hapuskan peliwat negara dari muka bumi ini!

    ReplyDelete
  26. Sebab Najib pun pakai bomoh hindu, maka Anwar kenalah guna bomoh singh untuk melawan bomoh yang najib guna.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!