CILI BERKETUM! FAEKAH DEDAH ANWAR DAH SAPU DUIT RAKYAT SELANGOR BERNILAI RM 15 JUTA!?

FAEKAH HUSSIN DEDAHKAN ELAUN ANWAR IBRAHIM SEBAGAI PENASIHAT RM1 SEBAGAI PALSU SEBALIKNYA BERNILAI RM15 JUTA

Di sebalik Anwar Ibrahim sebagai Penasihat Ekonomi Selangor yang bergaji RM1 itu cumalah 'lakonan Pakatan Rakyat' untuk memuaskan hati Ketua Umum PKR itu yang gagal mencapai cita-citanya menjadi Perdana Menteri.

Sebaliknya, sepanjang Anwar Ibrahim sebagai Penasihat Ekonomi Selangor, beliau hanya menyalahgunakan wang rakyat Selangor dalam usahanya menjalani kehidupan mewah sebagai Perdana Menteri yang tidak jadi.

Berstatus  Penasihat Ekonomi Negeri Selangor, Anwar Ibrahim seringkali bercakap besar kononnya dia boleh membawa masuk pelaburan berbilion-bilion ringgit ke negeri Selangor jikalau dia menjadi Penasihat Ekonomi Negeri Selangor.

Malangnya, sepanjang dia menjadi Penasihat Ekonomi Selangor dan sekalipun mendabik dada dia kenal baik semua orang di dunia ini, haram tak satu sen pun Anwar Ibrahim bawa masuk pelaburan ke Selangor selepas enam tahun menjadi Penasihat Ekonomi Selangor.

Dan dia begitu marah apabila Faekah Hussin memansuhkan Pejabat Penasihat Ekonomi yang hanya makan duit rakyat Selangor tanpa menghasilkan keuntungan.

Dengan menggunakan 'remote control' ke atas Azmin Ali Seperti yang sudah dijangka, Anwar Ibrahim merebut kembali jawatan yang telah dimansuhkan. Sebabnya mudah, Anwar Ibrahim mahu menggunakan wang RM3.2 bilion yang telah dikumpul daripada peruntukan-peruntukan Kerajaan Pusat yang tidak dibelanjakan oleh Khalid Ibrahim untuk rakyat Selangor.

Dan Faekah Hussin membuka rahsia besar yang sebelum ini hanya kedengaran sayup-sayup!

Faekah terpaksa mendedahkan secara berperingkat bagaimana Anwar Ibrahim menggunakan pengaruhnya ke atas Kerajaan Selangor yang diperintah Pakatan Rakyat disebabkan Azmin Ali budak suruhan Anwar itu secara berterusan menyerang bekas Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim.

Kita tunggu pendedahan demi pendedahan ke atas Anwar Ibrahim oleh Faekah Hussin dalam masa terdekat ini.

HOUSE PK: Ini bukan kita tuduh tau tapi ini keluar dari mulut orang kuat PKR sendiri beb. Lu fikir la sendiri

49 Responses to "CILI BERKETUM! FAEKAH DEDAH ANWAR DAH SAPU DUIT RAKYAT SELANGOR BERNILAI RM 15 JUTA!?"

  1. Maaf sekadar mencelah. Saya sejak dari kecil bercita2 utk jd penjilat umno. Cuma saya x pasti cara menjilat yg betul. Ada sapa2 blh ajar x? Adakah saya perlu terus menjilat wpun harga minyak naik 20sen?

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan trlalu fanatik bila brpolitik....dr menjilat parti politik...elok saudara berzikir...

      Delete
    2. boleh belajar dgn mb selangor baharu..

      Delete
    3. bermulalah dengan menjilat aiskrim.....

      Delete
    4. kalau xnak belajar dari MB rujuk lah bini MB Selangoryg baru..bagaimana Anwar melanyak bini Mb

      Delete
    5. Salam,
      AnonymousOctober 9, 2014 at 7:08 AM
      Cukup mudah untuk menjadi Ahli UMNO, perlu rajin berdakwah, perbanyakkan Ibadah , mulut dibasahi zikir , Jauhi Ulamak Dunia penjual agama seperti Nik Ajis dan Hj hadi serta kaum kerabatnya ...Yang lebih penting hapuskan dajal yang bernama Anuar dan Parti Politik KOMINIS DAPpigs.

      Sebagai seorang Islam dan Ahli UMNO , saya mendoakan kejayaan ANDA

      Delete
    6. Anita ( Nama panggilan aja nama sebenar Manap)October 9, 2014 at 9:07 AM

      Bak menjilat ni you tanya la kat bang nuar ... oooi dia memang best la.

      Delete
    7. Harap macai2 umno yg senior dpt jwp soalan saya (Anon 7.08). Jgn dispin sana sini. Saya nak hantar mak saya g melacur sebab minyak dah naik 20 sen.

      Delete
    8. Jadi kau ni anak hasil lacuran emak kau la. Patut la kau biol mcm anak haram.

      Delete
    9. Kau ni Anak haram lah hasil lacuran emak engkau.

      Delete
    10. emak ko si ambiga tu ke ... patutlah cuma 20 sen aja

      Delete
    11. Terbaeek Faekah..lawan ttp lawan..jgn takut utk menyatakan kebenaran..teruskan perjuanganmu,krn Allah bersama org yg Benar..Takut hanya kpd Allah dan bkn pd makhlukNya..Takbirrrr

      Delete
    12. Jilat dulu pantat kau sendiri,pas tu Kali taste mcm daum KeTum join parti dia.

      Delete
    13. Da lama sgt kerajaan beri kau 2 rinnnnggaaat.

      Delete
  2. Belum cukup layak... Elok basahkan lidah kamu dengan banyak berzikir...

    ReplyDelete
  3. Pi tanya Anwar macam mana nak jilat. Aku yakin dia bersedia mengajar cara menjilat yang paling best. Ada latihan amali pula tu khabarnya.

    ReplyDelete
  4. Hg xpayah jilat umno, hg pi jilat dgn blowjob anwar .

    ReplyDelete
  5. SALAM KEDAGHAH TAIK SEROPA NGAN SALAM 1 MALAYSIA...............

    BUAT APA SAMAN......KALU PELAHAT NAK JADI BEWAK...JADI LA....TADAK SAPA NAK HALANG.
    BAHALOL TAKLEH NAK AJAQ....TAK GHETI PIMPINAN DAH HABAQ PERPADUAN NGAN PARTI BEWAK TAKLEH SABIK KITA TAK NAK JADI BEWAK.

    BEWAK KEDARAH HARAM MASOK KEJA GOMEN PAKAI CABLE, MASOK SEKOLAH ASRAMA IKUT PINTU BELAKANG, MASUK IPT IKUT BELAKANG, MASUK KURSUIS KPLI PAKAI CABLE... RAMPAIH TEMPAT ORANG HAT LAYAK... GONA SORAT SOKONGAN... PAHTU PITENAH ALLAH KATA REZEKI... PADAHAI TERANG2 PAKAI CABLE... CARA TAK ADEI... TOHAN SURUH MENEGAKKAN KEADILAN.. DAGIN YANG TUMBUH DRPD REZEKI YANG HARAM, MAKA API NERAKA LAH TEMPATNYA-MAKESUD HADIS.

    KALU TERSEPIT SANGAT TANGGUNG SENDIRI. MINTAK TULUNG NGAN BEWAK2 YANG BERSIMPATI NGAN ENGKAU.
    DIA NI BUKAN APA....PELAHAT NAK JADI MB LA TU....WAT KIJA PON NAK CARI PUBLISITI JENIH TELANJANG PI MAI PI ,MAI NAK HAMEK PERATIAN
    . KALU HANG BERKENAN SANGAT NAK JADI BEWAK....TOSAH PI JUMPA BEWAK HARUSSANI LA....
    PI JUMPA KETUA BEWAK SENDIRI.

    he he he
    sangat benci sapa2 yang hubungan ngan bewak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Engkau cakap macam macam pun tak guna sebab yang terbaik tetap P Ramlee .

      Delete
  6. Kepada pemberi komen sekelian.
    Sila abaikan komen-komen daripada Anon 7.08, Anon 9.12 dan lord ried kerana tujuan mereka hanya untuk mengalih perhatian tuan-tuan dan puan-puan sekelian daripada tajuk yang sedang diperbincangkan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setujuuuuu..
      klw ada komen2 tu...
      buat tak tahu je....
      abai kan...
      ayat nya sepesen je...

      Delete
  7. Pendedahan demi pendedahan mengenai Anwar....ramai takkan percaya. Orang lebih percaya kerajaan DSN yang kuat rasuah, boros dan menghabiskan harta rakyat. Jika disenarai panjang mana sekalipon kesalahan Anwar....orang tidak akan percaya kerana bencikan kerajaan sekarang. Anwar bakal menjadi tidak relevan lagi. Menggunakan Anwar untuk menjatuhkan PR tidak lagi akan berhasil. Rakyat sangsi dengan ketelusan kerajaan sekarang. BRIM, subsidi minyak, kenaikan harga barang, harga rumah yang melambung, perkhidmatan awam yang tidak cekap, pinjaman PTPTN semuanya jadikan alasan untuk membencikan kerajaan. Saya masih penyokong kerajaan tetapi inilah realiti perspektif rakyat Malaysia sekarang. Anwar bukan lagi isu...ancaman sekarang ialah DAP. Tumpuan kepada Anwar membolehkan gerakan meracun pikiran rakyat Malaysia membenci kerajaan sekarang boleh dijalankan dengan lebih licin. Lihat saja wall FB Najib dan bandingkan dengan FB LGE. saya sedih bila rakyat Malaysia maki hamun dan memperli DSN sedangkan di wall LGE tidak ada sekuman pon manusia berani memaki beliau atau memperli beliau. Saya tertanya-tanya jika saya saja letakkan status sindiran atau cacian di FB LGE, apa tindakan Admin page tu. Wpun saya marah juga dengan DSN mengenai subsidi yang ditarik balik tapi saya akui kesabaran dan ketabahan DSN menghadapi pandangan negatif rakyat Malaysia padanya. Tidak ada satu sindiran yang ditapis atau diblock oleh Admin page FB DSN. Kesabaran dan ketabahan beliau menyebabkan saya percaya apa yang dilakukan olehnya mungkin mendatangkan kebaikan kepada rakyat. Mungkin ada perkara yang saya tidak tahu. Pasal saya tak tahu saya undi dan beri kepercayaan kepada beliau untuk tadbir negara ini.Selain itu, kemarahan rakyat kepada BN berpunca juga dengan kegagalan mengawal kenaikan harga. BN dikaitkan dengan Barang Naik. Dan ini menjadi modal cukup kuat di PRU 14....jika undi BN...barang akan naik. Orang tak pk yang jika PR memerintah juga akan menyebabkan kenaikan harga barang cuma PR berjaya spin dan brainwashed rakyat Malaysia yang BN menyebabkan kenaikan harga barang. Setiap kali pembentangan budget atau ingin melaksanakan pemberian BRIM, subsidi akan ditarik balik. Sedangkan pada masa ini harga minyak dunia sedang jatuh. Arab Saudi sedang mengurangkan penegluaran minyak mereka. Tiba-tiba subsidi minyak ditarik. Sebelum ini jelas mengatakan harga minyak takkan naik...tetapi lain pula jadinya. So, rakyat amat takutkan BN bukan kerana Anwar lagi...tetapi kerakusan pemimpin BN untuk menaikkan harga barang. Itulah persepsi sekarang. Kena ingat tol sudah lama tidak dinaikkan. Penghapusan tol hanya berlaku semasa pilihanraya....saya pon hairan kenapa tol sungai besi tu masih ada. Kata 30 tahun je konsesinya...ni dah lebih 3o tahun masih berdiri gagah tol sungai besi. :) sekadar memberi pandangan.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wooittt! Buat blog sendiri laa!! :P

      Delete
    2. MEREKA DIAM SEBAB LEMAH NAK BERBAHASA INGGERIS. INI MASALAH ANAK MELAYU. TAPI DEGIL ORG NAK NAIKKAN BAHASA INGGERIS TAKNÀKM SO SENDIRI LEMA ORG KATA TAK TAU NAK JAWAB BALIK.

      Delete
  8. Kita ni dok la sokong BN sbb isu negeri selangor yang menyebabkan lebih teruk dari BN..tetibe DSN bagi bullet kat PR serang BN. Aku rasa tertipu la.....Orang lupa pasal kekecohan Selangor. Terus gunakan isu subsidi ditarik balik. Apa daaa......dah masa nak raya dan deepavali lak tu. Kadang2 terpk orang yang jadi penasihat tu apa asas mereka?? sbb nak bg BRIM, subsidi ditarik balik?

    ReplyDelete
  9. Hanya yang bodoh dan buta akal saja masih boleh percaya Anwar. Ramai dah lama tahu perangainya. Tapi sebab dia ni kaki putar alam, ramai yang tertipu dengannya. Masa Reformasi lagi, kelakar tengok masih ramai boleh tertipu dengannya. Mai pula BERSIH ramai lagi yang bodoh pi ikut lagi. Dah terbelahang perangai dia tunjuk masa krisis MB Selangor, ada lagi dok jadi baghal lagi. Cakap pun tak guna, yang dah tegar bila dah kena batang hidung sendiri baru nak melenting. Tak kan baru sekarang si Faekah taghu perangainya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju....tp kenapa mereka masih tetap menyokong PR?? Patutnya dengan mudah kerajaan memperolehi kembali sokongan yang tidak berbelah bahagi...tetapi lain pula jadinya....PR masih kuat dan BN masih ditakuk lama....hakikatnya PKR dan Anwar bukan ancaman utama tetapi DAP yang perlu diberi perhatian. Sokongan kaum cina kepada DAP tidak berbelah bahagi. MCA dan MIC masih belum dapat menarik sokongan kaum cina tetapi DAP telah mula menarik orang Melayu mempercayai perjuangan 'suci' mereka.....PAS pula sedang dilemahkan oleh PKR dan DAP....so hakikatnya sekarang yang memainkan siapa dalang dibelakang tabir?? Persoalan yang perlu dijawab oleh kita sendiri. Sedang orang Melayu makin berpecah...kaum cina semakin bersatu....

      Delete
    2. depa bkn nak sgt sokong PR nih tapi seringkali tindakan&keputusan yg dibuat oleh BN akan menterjemahkan Undi Benci rakyat kpd PR..inilah kelebihan PR dan kelemahan buat BN selepas ERA Tun Mahathir...dulu,pembangkang terpaksa mereka-reka cerita fitnah utk memburuk-burukan BN tapi skg. mereka tak payah mereka-reka cerita sbb BN dah bg sendiri cerita kat PR..tak guna ada PEMANDU kalau kenderaan yg membawa rakyat menuju ke lembah kesengsaraan..lebih baik pakai DRON mcm AS..hihihi..

      Delete
    3. Statement Anon 12:18 amat saya setuju!!! Inilah senario yang berlaku sekarang. Undi PR kerana marahkan BN!! YUP WELL SAID!!

      Delete
    4. Undi pr lagi bertambah parah la msia nih
      .seburuk bn lagi buruk pr. Dont make same mistake twice. Keep on tegoring our pm.

      Delete
    5. mmg betul undi PR bertambah PARAH namun itulah realitinya hari ini yg mana sentimen pengundi2 terutamanya pengundi muda lebih cenderung kearah undi MEMBALAS DENDAM..sepatutnya BN sewajarnya mengkaji sentimen ini dr dulu lg dan mencari titik mula kearah Undi Membalas Dendam kpd Undi Memberi Kepercayaan kpd BN..PR tidak akan nampak Kuat sekiranya BN bijak Menyemai Benih Cinta dihati rakyat kpd Negaranya..

      Delete
    6. Pengundi muda tu kt bandar, hidup senang mak pak support sume. Dorang ingat kmewahan tu sentiasa ada dan x kan hilang wp apa pun blaku. Jd nk sokong sape pun xper xkan ada kesan buruk...sgt naif dr segi ombak dan duri musuh luar tepi...

      Delete
    7. Tapi silap nya penasihat2 PM yang banyak buat silap..mungkin daorang semua tu mmg pakar ekonomi tapi kena juga tengok sentiment rakyat on ground..timing kena betul..ni rakyat baru jer nak marah kat PKR dah bagi peluru tuk rakyat hentam kerajaan..ni belum statement2 bodoh dari para menteri lagi

      Delete
  10. Aku setuju kalau PR perintah pun harga minyak dan harga barang tetap naik juga. Dlm dunia semua macam tu,,, bahkan disini lebih terkawal. berbanding. indon ... singapura thailand harga minyak, barang tetap naik (, brunai....minyak murah tapi barang mahal juga.) aku baru balik drpd kabupatin Kisaran ,Indonesia.. lebih 15 tahun lepas reformasi ( Pemerintahan baru yg kononnya heba} tapi kehidupan rakyat tambah parah, harga minyak barang melambung.. contoh minyak masak gula, tepung Rp12 ribu(rm 3.50 kg) . Gaji kerja DiPasaraya RP500 (RM 140 /bulan) Jalan raya yg baru tak ada... yg ada peninggalan suharto dulu .. itu pun dah hancur punah macam jalan dalam sawah tak diselenggara. Kemarahan tentang kenaikan harga barang adalah emosi dari hasutan jahat yg bermotif politik . Kita sebagai manusia yg ada akal fikiran..... Jgn terpengaruh melulu.. ..

    ReplyDelete
  11. Kita yg ada otak mari berfikir secara waras dan fakta sebenar..Lort burit..tu lainlah di makan gaji dengan LGE DAPig . Mereka mencipta Banyak fakta mengarut untuk membangkit kebencian kepada pemerintah.. taktik politik keji untuk dapat sokongan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye ke mengarut ;)

      Delete
    2. Memang dah sah mengaruut .... keluar dari mulut LGE semuanya fitnah ...

      Delete
  12. Patut la anwar th boleh tanggung anak bini dia lepas dia masuk penjara.. Rupa2 nya dah banyak dia yg dia songlap masa dia jadi menteri tu... Dasar pukimak babi la anwar ni.. Sebab tu la dia nak rebut jawatan nak jafi menteri. Ada agenda di sebalik segala2nya

    ReplyDelete
  13. kalau cakap pasal babi, bukan setakat orang DAP aje yang makan babi, dalam UMNOBN pun ramai yang makan BABI. Ahli UMNO BN pun ramai yang bukan Islam. UMNO BN lagi teruk, parti Rasuah, mungkir jajni,. menyeleweng hrta negara dan macam-macam lagi tak kan ahliUMNO BN tak nampak kot atau saja-saja buat tak nampak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bior sleweng DUIT tp jgn sleweng AGAMA...hudud dtukar kpd KEBAJIKAN....ko igt PUSAT KBJIKAN MSYRKAT ke agma islam ni

      Delete
  14. Kah kah kah. Kita wajib sokong Anwar jadi PM. Jadi penasihat ekonomi dia tutuh RM15 juta duit rakyat Selangor. Kalau dia jadi PM tentu dia akan liwat lebih lagi RM150 juta tu sikit. Liwat Nuar jangan tak liwat ... sementara boleh.

    Buka Faekah buka ... buka kisah Anwar meliwat duit rskyat lahhhhh.

    ReplyDelete
  15. Impian cina babi dap utk jadi kerajaan sebenarnya dah lama dlm hati mrk....
    Strategi mrk berterusan sejak sekian lama.Dulu mrk penjilat burit melayu, India, dan bumiputera tetapi skrg bila ada kuasa sikit mrk boleh ugut, hina, saman sesapa yg kritik mrk.Ideologi mrk dah menyerap teguh dlm kepala2 rakyat keturunan cina dan mewujudkan perasaan benci yg kuat mrk trhdp melayu khasnya umno..
    Segala usaha kerajaan dianggap sbg pemusnah masa depan kaum cina dgn hasutan dan fitnah yg berterusan mrk..
    Kpd org melayu, india dan bumiputera yg pernah jadi anjing2 mrk haruslah sedar bhw persahabatan dgn cina babi dap adalah lakonan belaka....
    Tiada yg lebih indah hidup tanpa hasutan kebencian yg berterusan dpd pukimak cina babi dap ini....

    ReplyDelete
  16. kami orang kampong memang tak percaya cina

    ReplyDelete
  17. UMNO pembela bangsa Melayu.

    ReplyDelete
  18. Hebat sungguh putar alamnya. Setiap orang kena kena batang hidung sendiri, baru nak percaya. Semenjak zaman reformasi lagi sudah didedahkan siapa sebenarnya peliwat ni, tapi ada juga puak yang perasan pandai dok bela lagi. Sampai PAS sendiri pun dok percaya semua tu hanyalah konspirasi. Lantaklah, kalau iniah pemimpin anugerah yang hangpa dok puja-puja, terimalah akibatnya.

    ReplyDelete
  19. Semua tak bagus. Umno kasi minyak naik. Pas tiada kemajuan ekonomi. DAP di Penang yang terbaikkkkkk.

    ReplyDelete
  20. Semua tak bagus. Umno kasi minyak naik. Pas tiada kemajuan ekonomi. DAP di Penang yang terbaikkkkkk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bodoh punya statement. Itu CM lagi talak guna. Hong Kong lagi bagus ka.

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!