BERTAUBATLAH WAHAI PENYOKONG SI PELIWAT!

Syok tau jadi pembangkang kat negara ini. Mereka ada lesen besar untuk buat apa saja. Terbaru mereka dah lancarkan Rakyat Hakim Negara siri baru bertujuan untuk menghasut anak-anak muda yang kurang pengetahuan tentang Anwar

Mereka boleh hina mahkamah ikut suka depa dan takdak sapa pun nak ambil tindakan, yang rajin buat repot polis sekarang ni Rani Kulup je, orang lain dah tak lalu. Perkasa pun dah tak tau kemana dah. Korsang ni tak takut dengan Bala dari Tuhan sebab membela si peliwat?

Ini berita terbaru dari Agenda Daily:

Tan Sri Muhammad Shafee Abdullah akan terus ketuai pasukan pendakwa dalam rayuan kes liwat Datuk Seri Anwar Ibrahim yang akan dibicarakan pada 28 Oktober ini.

Cubaan terbaru Anwar untuk gugurkan Shafee gagal lagi bila penal lima hakim Mahkamah Persekutuan di Putrajaya tengahari Selasa tolak permohonanya.

Ini adalah kali ketiga. Maka Anwar tidak boleh merayu lagi untuk gugurkan Shafee.

"Tak boleh rayu lagi.. ia ternoktah di sini,"kata Shafee kepada wartawan selepas keputusan itu diumum.

Penal hakim diketuai oleh Tun Ariffin Zakaria.

Hakim-hakim lain ialah Tan Sri Raus Sharif, Tan Sri Suriyadi Halim Omar, Tan Sri Ahmad Maarop dan Datuk Seri Abu Samah Nordin.

Tun Ariffin ketika membacakan keputusan berkata peguam Anwar berhujah atas dua alasan. Alasan pertama, Shafee adalah pengerusi suruhanjaya siasatan SUHAKAM terhadap Jude Pereira yang juga merupakan salah seorang saksi dalam kes liwat.

Alasan kedua Shafee telah didenda RM5 ribu oleh Majlis Peguam kerana salahlaku disiplin.

Menurut hakim itu tidak wujud "conflict of interest" dalam kedua-dua hujah itu.

"Dakwaan pertama bahawa wujud conflict of interest kerana Shafee adalah pengerusi siasatan SUHAKAM dalam kes Jud Pereira tidak kuat untuk menjejaskan kelayakan Shafee. "Denda RM5ribu yang dikenakan oleh majlis peguam ke atas Shafee juga tidak boleh dijadikan alasan untuk mengetepikan hak Shafee sebagai Timbalan Pendakwaya. Oleh itu kami menolak permohonan ini," katanya.- OLEH NOOR HASILAH ISMAIL

ANWAR ADALAH SEORANG PELIWAT, bukan kau yang kata tetapi mahkamah dah buktikan dia memang seorang peliwat ok. Korang kalau tak nak percaya Anwar peliwat tolong bagi aku hujah macamana air mani Anwar boleh berada 4cm dalam dubur Saiful ok! INI BALA TAU!

15 Responses to "BERTAUBATLAH WAHAI PENYOKONG SI PELIWAT!"

  1. GAJI RM 1.00
    ELAUN SAMPAI RM 15,000,000 ( LIMA BELAS JUTA SAHAJA)
    SIAPA YANG KENA TIPU BULAT BULAT ?
    The best SANDIWARA yang orang orang BODOH GEMAR ikut.........

    ReplyDelete
    Replies
    1. anjing2 bodoh PAS dan PKR la yg gemar dibodohkan..
      syabasss...

      Delete
  2. 52% yg nk makan 48%..memang tak la..

    ReplyDelete
  3. pasal tu la byk yg kena akta hasutan ni pembangkang je..depa ade lesen besauuuu...tu yg puak bn x kena...depa mana ade lesen mcm pr...hidop umno..

    ReplyDelete
  4. 4cm..?? cian saiful

    ReplyDelete
  5. Sepandai-pandai tupai melompat, akhirnya jatuh ke tanah juga. Inilah tupai yang paling terror, dari tahun 2008 hingga sekarang dah 6 tahun tak jatuh ke tanah lagi. Satu dunia dah tahu cerita liwat, tapi dia boleh putar alam lagi. Dia ni memang "Anugerah", tak kan ada manusia sehebat dia, memang muka tarak malu punya. Siap nak mempromosi bahawa LBGT sepatutnya dihalalkan di Malaysia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anwar ni mmg anugerah bg PAS n DAP. Ko ingat senang ke PAS nak keje dgn DAP? Atau DAP nak caya kat PAS? Ini semua sebab anugerah insan terpilih brnama Anwar. Ko tgh apa jd kat PR lps ni.. Lps tamatnya kisah Anwar

      Delete
  6. Pelik macam mana peliwat ni boleh ada Macai tegar lagi. Mungkin yang masih dok kencing bercabang saja boleh percaya mamat ni. Yang dah tahu sejarah dia waktu tahun 90an, tak mungkin boleh percaya lagi. Ini manusia jenis yang sebat semua tapi cukup risau kalau ada orang lain potong trip. Dendam sampai mati.

    ReplyDelete
  7. Waktu nuar dah terlalu hampir. Bersedialah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waaaaaa .... Aku dah ilang mata pencarian

      Delete
  8. Air Mani Nuar Sama dgn Air Asia - Now everything can fly. Itu sebab bole terbang masuk karung kunyit budak pembancuh kopi beliau yg sekarang sudah terdedah adalah setiausaha peribody Nuar Jubori.

    ReplyDelete
  9. Nuar Jubor sudah seharusnya dtabalkan punaisihat Air Asia - Now Everymani can fly.

    ReplyDelete
  10. Gaji singet, minta allowance 15Juta.isssd..isss...issss.isssd inilah autaw keling pariah Nuar Jubor. Dia pikiq itu adalah duit mak bapok dia yg punya. Itulah penjubor No. WAHID seantero dunia Nuar Jubor

    ReplyDelete
  11. Pasai apa pulak hang kata bala?Bala Subramaniam ka?Hang fikir macam orang PAS.....sikit sikit bala.Orang yang percaya kerja Tuhan hanya menurunkan bala adalah orang yang bertuhankan tuhan yang maha ganas.......petikan daripada seorang yang arif.Sunatullah beb......

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!