ALHAMDULILLAH SEMUANYA SELAMAT!

SEMUA OK-tujuh anggota bot tempur TLDM yang hilang dalam cuaca buruk dekat Pulau Mengalum, Barat Sabah pagi Ahad ditemui selamat sebentar tadi-Agendanews

10 Responses to "ALHAMDULILLAH SEMUANYA SELAMAT!"

  1. Syukur kehadrat ilahi.

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah....

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah. Berkat kita doakan ramai2 sempena bulan yg penuh dgn keberkatan

    ReplyDelete
  4. ..takde sorang pun yg bawak hp ka..

    ReplyDelete
  5. Nasib baik selamat kalau tak apa la PR nak spinnn.

    ReplyDelete
  6. Alhamdullillah!!!!!
    Syukur kehadzrat Illahi.

    ReplyDelete
  7. Dkt tgh laut mana ada coverage. Komunikasi guna radio.

    ReplyDelete
  8. Abis ngapa tk pakai radio.kan sistem diorang cangih....mungkin rosak dipukul ribut kut.

    ReplyDelete
  9. Kita merancang ..Tuhan yang menentukan..letaklah secanggih mana peralatan komunikasi kalau dah ditakdirkan reda aje.. setelah berikthiar...pengalaman yang amat berharga..

    ReplyDelete
  10. alhamdullilah selamat semuanya

    -Boyong-

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!