ALE UTO KASI TARUK! ANWAR DAN BALACINYA MAU BIKIN KECOH KAT UM MALAM INI!

Malam ni ada budak gila ajak Anwar al jubs berpidato di UM! Aku dah nampak Anwar melalui balaci-balaci dia akan bikin havoc kat UM, bukan apa sebelum masuk dia nak tarik perhatian sekaligus mintak simpati la.

Aku tak faham dengan Anwar ni, dia buat hal, dia dok syok sebab meliwat (mahkamah yang putuskan ya) lepas tu dia nak heret rakyat supaya sokong dia dan make sure dia tak masuk ke dalam dan bila dia tengok dia dah tak dapat sokongan sebab rakyat dah sedar dia memang pembohong maka dia usik Mahasiswa pulak.

Sudahlah Anwar be a man dan face the hukuman. Kalau lepas maka lepas la kau, kalau kedalam maka terimalah sebab kau yang syok nak rodok belakang jantan kan? Kenapa nak susahkan orang lain? Gila apa ni?

Sama-sama kita nantikan drama apa yang bakal berlaku di Universiti Malaya malam ini...

13 Responses to "ALE UTO KASI TARUK! ANWAR DAN BALACINYA MAU BIKIN KECOH KAT UM MALAM INI!"

  1. Anwar dan ustaz azhar idrus sama kaki betina....org mcm ni buat perkara keji pun org 500% x akan percaya krn personalitinya......justice for saiful,...
    Anwar ibrahim sungai buloh menanti,aminnnnnn

    ReplyDelete
  2. Apa dia buat pada Khalid, jelas dia nie x boleh pakai..

    ReplyDelete
  3. Sebodoh bodoh lembu , bijak lagi Anwar .

    ReplyDelete
    Replies
    1. SETUJU. SEBODOH BODOH LEMBU SEBIJAK BIJAK ANWAR.
      SEBODOH BODOH LEMBU TAK TUTUH PONGGONG LEMBU.

      Delete
  4. camane boleh lepas? esok bukan bicara salah atau tidak tapi rayuan hukuman. 5 tahun ke, lebih 5 tahun ke atau kurang sikit. pokoknya sabit salah telah diputuskan oleh mahkamah. tak munasabah kalau sabit salah tetapi lepas dari hukuman. pakai terma mana begitu, terma 'ale uto'?

    ReplyDelete
  5. Siapa budak gila?? kau kelulusan apa?? kalau setakat jadi pembodek umno terima upahmacam anjing suruhan tulis blog macam kepala butoh melayu nak mampoi tal payah panggil orang lain gilalah.....

    ReplyDelete
  6. Sdra Anon12:59; perbicaraan esok dan lusa adalah bagi mendengar rayuan anuar terhadap sabitan dan hukuman, manakala pihak AG juga telah memfailkan rayuan terhadap hukuman.
    Oleh yang demikian, kemungkinannya adalah :-
    1. rayuan anuar diterima; maka bebas lah anuar
    2. rayuan anuar ditolak, rayuan balas AG ditolak; kekal lah sabitan & hukuman 5 tahun
    3. rayuan anuar ditolak, rayuan AG dibenarkan; kekallah sabitan & hukuman boleh ditambah atau dikurangkan
    4. perbicaraan semula; agak mustahil, tapi masih merupakan satu kemungkinan

    Terima kasih.

    ReplyDelete
  7. najib kometmen nak buang akta hasutan,,,sapa yg untung

    ReplyDelete
  8. Nama aje graduan UM tapi otak mati tak boleh nilai yang mana betul dan salah.

    Lagi memalukan bila dengan mudah di-perbodohkan dan di-peralatkan oleh si-peliwat dan penjenayah Anwar Ibrahim.

    Anwar Ibrahim tinggal di "ISTANA SEGAMBUT" sedangkan si-graduan ini pula anak orang susah yang mendapat tajaan dari pemerintah.

    Insaf lah wahai graduan anak-anak melayu, jangan biarkan diri kamu di-aniayakan si-peliwat dan penjenayah Anwar Ibrahim.

    Kesian kan lah ibu bapak kamu yang telah berkorban sehingga kamu semua boleh masuk U dan jangan lah menghampakan harapan mereka untuk melihat anak mereka berjaya ke menara gading.

    INGAT LAH INSAFLAH WAHAI ANAK BANGSA KU, JANGAN BIARKAN MASA DEPAN YANG GELAP MENANTI KAMU KERANA TINDAKAN BODOH KAMU SEMUA.

    Biarkan mahkamah membuat keputusan dengan seadil nya sesuai dengan segala bukti serta keterangan.





    ReplyDelete
  9. Dah tak ada orang nak percaya kat peliwat ni. Itu yang pi cari budak-budak mentah yang baru nak kenal dunia. BAyangkan waktu reformasi dulu, budak-budak ni tengah pakai lampin lagi.

    ReplyDelete
  10. Dia tgh cari budak2 baru utk liwat. Kat UM ramai sbb otak suma letak kat lutut. Kena tipu bulat2 pun caya lg. Pikir sikit la oi. Sekali dua tipu takpe ni dah berkali2

    ReplyDelete
  11. UM sekarang telah penoh dengan Mahasasau dan Mahassisuei, tukang perabih duit rakyat , jenih muka tak malu!!!!!!!! Low Standard dan Underwater!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!