WEI PAS! PKR HINA KORANG KAT PENGKALAN KUBOR!


Takkan dah macam ni pun PAS masih nak diam? Unless PAS takde maruah la kan?

62 Responses to "WEI PAS! PKR HINA KORANG KAT PENGKALAN KUBOR!"

  1. Biarlah depa nk kata apa....kami majlis ulama Pas xde kuasa...kami dengar kata anwar kaki jubo ja....kesian kat kami ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Org gila pun tau banner tu bukan pkr yg buat...biasalah kalau banner2 provokasi mcm ni dah tau sape buat kan?

      Delete
    2. penggila jubor yang buat.... siapa nak mengaku berak tengah jalan, ye tak?

      Delete
    3. Umno dan jubor berpisah tiada..

      Delete
    4. PR dan peliwat sama sahaja

      Delete
    5. Anwar dan jubur x dpt dipisah kan begitu juga lah dgn pas dan pkr pun....

      Delete
  2. Ulama pas kene buka mata jngn dlm syuro asik bantai bontot sendiri....pegi bantai bontot anwar yg di agongkan oleh juak pas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umno dan bontot berpisah tiada..

      Delete
    2. umno dan bontot berpisah tiada... tetapi yang gila liwat bontot sudah tentu telah dibuang dari umno.... dan kini disokong habis-habisan oleh macai pkr, pas dan dap

      Delete
    3. PR dan peliwat sama sahaja

      Delete
    4. umno pecat kaki jubo y nyaris2 jadi pm , pas jilat plak jubo y umno dah pecat, sungguh hina mereka ni

      Delete
    5. Biasa lah pembangkang mmg suka kutip sampah...

      Delete
  3. kalau Pas ada maruah takkan selama ni sanggup jadi baruahhh !!

    demi sedikit kuasa, jadi baruah pun takpe laa...

    ReplyDelete
  4. Untuk mengelak PAS dan PKR bergaduh , lebih baik AKU saja yang jadi MB Selangor . Amacam ? Setuju ?

    ReplyDelete
  5. Lu fikirla sendiri.kerja siapa yg pasang poster yg perlu kos.tenth ada muslihat dan hati busuk.semoga akan dpt balasan Dari Allah yg Maha ESA.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu nak tuduh BN yang buatlah. Puak ni memang kuat menuduh. Ingat PKR akan duduk diam-diam ke kalau BN yang buat. Inilah puak buat fitnah lepas tu akan guna nama Allah. Sudah-sudahlah. Nasib baik krisis MB selangor, mereka x da ruang untuk melibatkan BN. Kalau tak memang BN jugalah puncanya. Hanya orang bodoh saja yang cuba menutup kenyataan dengan menyalahkan orang lain.

      Delete
    2. Aku bace xde lak anon 2.29 sebut perkataan 'BN'...awat terasa ke? Kah kah kah

      Delete
    3. amin... moga si pembuat banner tu mampus di panah petir hari ni...

      Delete
    4. Anon 2:49
      Kau dah lupa doa KO PAS makan diri sendiri. ..x perlu nak sindir orang lain kalau anda rasa pedas..

      Apek Pendatang Haram Warga Cina

      Delete
    5. Kesian kat pencacai umno..anon 2.29 xde sebut BN pon...yg korang seme meroyan tu knape? Kah kah kah

      Delete
    6. Korang mmg rajin menuduh org buat fitnah pakai je.kopiah . Tak tau bersyukur ken sentap oleh Nya baru tau. Tak boleh gostan lagi. Pakai kopiah tapi lidah dajjal.

      Delete
  6. Maaf sekadar bertanya..apekah prasyarat nak jadi macai DAP macam PAS & PKR?..saya x pandai mencarut dan maki hamun..cukup x klu mak saya melacur..ayah kat serenti?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lu kena post 1st reply bro...baru ramai org bace...bwh2 ni sape nak bace

      Delete
    2. ngko tak baca ke anus 2:47pm??

      Delete
    3. Kenapa post ni x dpt byk reply mcm Anon sorg lg yg tnye nk jd macai umno tu?

      Delete
    4. Tak perlu reply sebab anon tu mmg ada kriteria jadi macai Umno sebab dia tak pandai mencarut dan memfitnah. Iti kriteria macai Umno.

      Delete
    5. Oklah tu penuhi da syarat jadi macai pr.sesuai ngan pr porno.mat sabu tangkap basah.mustafa spender.azmin blowjob.anwar liwat.eli wong kangkang.

      Delete
  7. Ala bro......nanti budak2 Pasma dan Pas akan cakap ini suma kerja orang UMNO untuk laga2kan PAS/PKR. Budak PKR pula akan cakap yang sama. Yang penting puak PKR sangat2 puas hati sudah lepas kan hawa nafsu liwat Pas,

    ReplyDelete
  8. PAS, PKR , DAP dah kena penyakit autoimmune.. sel-sel menyerang sesama sendiri..tak lama lagi mati ler tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha..ko memang kelakar..aku bagi 5 bintang!!!!

      Delete
  9. Banner tu memang PKR yg buat...
    Semua dah tahu, PKR kuat fitnah org..

    ReplyDelete
  10. banner PKR di kelilingi banner BN ??????

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hello. .. yang bertanding adalah PAS bukannya PKR...
      So PKR jgn sibuk2 pergi jaga KETUM tuu..

      Delete
  11. alaaaaa....buke gapo gapo pung. sajo wak suko musim piliherayo ni. buke ngenat tu, nok geletek tok ayoh nik azih jaaa....

    ReplyDelete
  12. Keh keh keh. Tu yg doa dlm muktamar yg panjang meleret tu sapo pulok yg baca? Nasib masa tu masa muktamar. Kalau x mau diorg kata tu pun umno punya kerja edit. Hahaha. Pas pas. Ontah apo-apo la korg ni wei. Lantak pi la nk melingkup sana. Di sindir org x paham. Dok salah ke umno jah. Hohoho

    ReplyDelete
  13. ALOOO BEWAK DAWAI KOKO+.....KOT MANA PON TUTUP AURAT TU PERINTAH ALLAH.... KALU KATA BUKAN........ JAWAB NYA KAPIAQ.KALU HANG KATA YA... TAPI TAK IKUT...HUKUMNYA PASIQ...TAK PAHAM2...... LAPAIH TU HANG KATA ABANG CAKAP HAK TU LA.KALU HANG KATA PAKAI TUDUNG LEPAIH TU BERBOGEL....... SAH, BETINA PENGAIH PUAK BEWAK. PUAK PAIH TAK LAGU TU.he he heseronok gurau kan kan kan kan kan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berapa ringgit PAYMENT dapat hari ni...setakat anjing suruhan macam lord reid ni mesti DAPiigs beri tulang babi sekilo.. cukup agaknya ???

      R.I.P PAS

      Delete
    2. MEROKOK ITU HARAM, RAMAI PENDOKONG PAS DAN PEMIMPIN PAS MEROKOK TAPI TIADA PULAK DINASIHATKAN? PM DAN ISTERINYA DAH JADI TETAMU ALLAH MENUNAIKAN HAJI DAN UMRAH DAN ALHAMDULILLAH SIHAT DAN CERIA, ORANG MENGATAKAN PADANYA BELUM TENTU MENJADI TETAMU ALLAH, MAKA USAHLAH MENGATA PERKARA YANG TIADA MANAFAATNYA KPDNYA MALAHAN KITA TAKUT NANTI ADA YANG AKAN MUFLIS DI AKHIRAT NANTI. WALLAHUALAM

      Delete
    3. Isu tudung pandai ngata org kapiaq. Tu yg bab tibai amoi, tibai pungkuk jantan, bagi org lain main bini sendiri, tunjuk spender besar, suruh tino jilat aiskrim dan berbagai2 lagi kemungkaran tak kira kapiaq ke?

      Lu lord reid jgn jadi munafikun. Baik lu jadi lord buried je, lebih sesuai dgn komen lu.

      Delete
    4. Kenapa macai umno kuat mencarut? Xde akhlak baik mcm org pas.

      Delete
    5. Akhlak baik apa kalau berzina dan balon bini orang..pastu bela pulak pelaku zina dan pelaku liwat?..Dosa besar tu hang tak dak belajaq ka?

      Delete
    6. Kenapa pak lebai pas pakai kopiah tapi lidah rajin buat fitnah tomah ?? Akhlak mmg tak baik langsong.

      Delete
  14. SALAM MENKEDARAH TAIK BEWAK2 AMENO SUMA... DOK JELAJAH APA LAGI.. DAH JANJI DITETAPI.. BUBAQ JA LA BIAQ RAKYAT P MENGUNDI..AMBOI SEMBANG DERAS KONON NAK MAKAN SATU KEPALA 6 RATUIH.. TARAP PEMIKIRAN TAKAT SPM 3A TU TOKSAH GEBANG LA.. MASUK IPT PUN PASAI SEKAT CINA.. DPT LA JADI CIKGU KPLI ATAU JTK ATAU KAKITGN SOKONGAN BERIJAZAH.. KALAU DAK.. HANG DOK SEMBANG DERAIH DI KANTIN KELANG JA LA.. KIYEH.. KIYEH.. KIYEH..He he heSaja gurau ngan adk bewak ckp besaq

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dh pegi amik air semayang. Pegi semayang. Dh masuk maghrib ni. Bewak betui. Hohoho

      Delete
    2. Lord reid baru dapt payment yeh yeh... Baru aktif. ..Yeh yeh. ..Ade duit baru tulis yeh yeh.... Sebijik macam Anjing Suruhan...yeh yeh...

      R.I.P PAS

      Delete
    3. Bodoh punya Macai PR. Anwar sendiri dah buka pekungnya dan dah terus menyorok dalam kelambu. Yang Macai PR ni dok tengah melalak tak tentu pasal apahal. Inilah puak yang dok berguling tengah jalan hanya untuk menghalalkan nepotisme Anwar dan Lim Kit Siang. Bak kata orang kedah, Bodoh tak dak dah.

      Delete
  15. Umno pecat jubo.pas yg jilat

    ReplyDelete
  16. Killing 2 birds with one stone. Insult PAS and blame UMNO. Perfect. Melayu tuduh menuduh tapi dalangnya. DAP.

    Kah, kah, kah . . . Melayu memang mudah diperbodohkan.

    ReplyDelete
  17. Tutup aurat perintah allah,berjubo dan memuki cina doll dilaknat allah.tapi puak2 pkr menjulang peliwat tegar apabarang.ameno dh buang dalam tong sampah hampa jilat.he he he jange mare.saje nok bergurau dengan macai pkr(parti kongkek rakyat).

    ReplyDelete
  18. Pemimpin2 pas semua termasuk la majlis syura ke majlis ulamak ke tahu klu keluar dr PR nnt pas tak kan ke mana....setakat blh menang 2 ke 3 kerusi DUN dan jd kerajaan kat kltn sj.

    Jadi mau tak mau gadai je semua yg ada termasuk maruah dan agama demi utk merasa kuasa di putrajaya yg tak kunjung tiba.

    Allah tak izinkan la tu...sedar2 la...



    ReplyDelete
    Replies
    1. I agree with you on this one bro.

      Delete
  19. Biarlah depa ckp apa pun. PAS tetap setia dgn PR. Janji bkn dgn UMNO walaupun dihanjingkan oleh PKR. Sbb PAS mmg tak mampu nak berdiri sorang2. Itulah hakikatnyer

    ReplyDelete
  20. Pas sampai kiamat tak berani nak berkasar dengan PKR. Tampa PKR kompom Pas akan terkubor tanpa batu nesan bila2 mass saja.

    ReplyDelete
  21. Nmpak sgt keja budak2 amno tu..amno,tipu,khianat dan melagakan org berpisah tiada haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye lah tu... puki nenek ko umno tlg cuci jugak ke

      Delete
  22. Masih lagi nak salahkan UMNO...?!?....Memang PAS dah sesat....Parti Ajaran Sesat.

    ReplyDelete
  23. PAS dah kehabisan cara utk mempertahankan kerusinya di pengkalan kubor dan cara yg digunakannya pada kali nie agak kasar berbanding dgn apa yg digunakannya sebelum ni.... dan yg lagi pukimaknya diorang masih menyalahkan UMNO di atas segala2 nya walhal salah diorang gak

    ReplyDelete
  24. Aku pelik betul lah dgn macai2 pas ni semua....punya lah drg xnk percaya yg pkr tu suka menganjingkan drg........ish2 mesti drg semua dah termakn nasi kangkang anwar kan...

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!