TERKINI DARI PENGKALAN KUBOR! BN KALAH DAN PAS MENANG!

TAHNIAH PAS! Tahniah HAJI HADI! Setelah korang berpecah dengan PKR dan DAP rakyat dah bagi sokongan padu pada korang.

Berkat doa NIK AZIZ yang mintak dibutakan mata dan dipekakkan telinga dan macam-macam lagi maka PAS MENANG DENGAN BERGAYA!

Muahahahahahaha
Muahahahahahaha
Muahahahahahaha

Tapi kan malang sekali tau PAS. Sebab apa yang aku tulis kat atas tu hanyalah drama murahan yang sama macam korang suka buat dulu. Hakikatnya BN MENANG dengan bergaya. Bawah ni keputusan tidak rasmi..

KEPUTUSAN AWAL

BN MENANG DI PDM KETIL
MAJORITI 3 UNDI

SAL 1:-
BN: 80
PAS: 77
BEBAS: 0
UNDI ROSAK: 1
MAJORITI: 3 (BN)

SALURAN 2
BN: 166
PAS: 145
BEBAS: 3
UNDI ROSAK: 5
UNDI DITOLAK: 1
MAJORITI: 21 (BN)

SALURAN 3
BN : 190
PAS: 186
BEBAS: 0
UNDI ROSAK: 4
MAJORITI: 4 (BN)

SAL 4:-
BN: 191
PAS: 182
BEBAS:1
UNDI ROSAK:5
MAJORITI: 9 (BN)
 
SALURAN 5:-
BN: 192
PAS: 201
BEBAS: 0
UNDI ROSAK: 3
MAJORITI: 9 (PAS)

SALURAN 6
BN: 196
PAS: 221
BEBAS: 0
UNDI ROSAK: 4
MAJORITI: 25 (PAS)

Keputusan awal BN majorities 2665.

20 Responses to "TERKINI DARI PENGKALAN KUBOR! BN KALAH DAN PAS MENANG!"

  1. Parpukari memang pandai buat kelakar. Ha.ha.hahahhaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maaf mencelah..betul ke naj jadi macai umno kena pandai spin cerita? Sy mati2 ingat kena tau mencarut je

      Delete
    2. Maaf la, sebagai seorang anak ko patut nasihatkan ibu ko supaya berenti melacur walaupun itu merupakan prasyarat utk menjadi macai pas..

      Delete
    3. mak ngko, lantik dia jadi mb jugak. Doakan dia buto mato, mak ko mak ko, pekak kan telinga...rba; work in progress!!!!!

      Delete
    4. Kalau kalau saudra/ri AnonymousSeptember 25, 2014 at 8:00 PM nak jadi macai Umno hendaklah

      1) kalau dah terlanjur cepat cepat berhenti meliwat terlebih dahulu atau tidak membenarkan diri di liwat. Pastikan diri menentang gerakan LBGT.

      2) Berhenti makan babi. Kalau bukan Islam pun cubalah bertukar ke daging yang lain atau jadi vegan pun bagus.

      3) Dalam keadaan yang biasa atau routine, selepas membuang air besar dubur hendaklah disucikan mengunakan air sebagai keutamaan, Tak cukup guna kertas sahaja sebab air banyak di Malaysia. Dubur yang bersih adalah tuntutan agama juga. Hati tidak akan bersih jika dubur tidak di jaga. Kalau saudra/ri bukan beragama Islam pun penggunaan air ialah media yang terbaik untuk mencuci kekotoran berbanding kertas sahaja. Jika hati sudara/ri bersih saudara/ri tidak akan bertanyakan soalan seperti di atas. Cuba periksa dubur saudara/ri kemungkinan ianya tidak bersih.

      4) Jangan tayang spender putih kepada umum dan berhati-hatilah sewaktu bersengama dengan isteri . Periksa sekeliling mana tau kalau ada kamera

      5) Jika saudara/ri beragama Islam nasihat mak bapak saudara/ri lain kali kalau nak sengama hendak dapatkan zuriat bacalah apa-apa yang patut supaya dapat zuriat yang baik, bijak beriman etc. Jangan ulangi kesilapan sewaktu mereka menzuriatkan saudara/-saudari.

      6) Jangan menghampiri China Doll untuk apa-apa tujuan sekali pun.

      7) Pastikan tidak melakukan seks oral dalam apa-apa keadaan (walaupun di dalam bilik air) kerana ianya satu kesalahan di bawah seksyen 377 kanun kesiksaan. Lebih utama lagi ianya di larang dalam agama Islam.

      8) Berhenti jadi anjing kerana saudara/ri saya perhatikan menyalak selalu beberapa kali dalam blog ini serta saudara/ri memalukan anjing sebagai binatang yang baik-baik yang dicpta oleh Allah sebagai ujian kepada manusia. Anjing menyalak menurut fitrahnya selaras dengan "keislaman" anjing yang tunduk kepada perintah Allah. Saudara/ri menyalak tak taulah atas tujuan apa.

      **** Perkataan-perkataan seperti liwat, babi, anjing, sengama, dubur, seks oral semuanya perkataan rasmi dan bahasa kamus dan tidak di sebut dalam sebutan mencarut.

      Delete
    5. Terbaik!!!!! Kahkahkah......

      Delete
  2. Rakyat Pgkln Kubor mmg bijak. Ayuh Ustaz Mat Razi buat kerja. Tunaikan janji2. Biar jiran2 sebelah tau betapa ruginya tak undi UMNO.

    ReplyDelete
    Replies
    1. BETUL TU ZARA. YEA ...YEA.. BN MENANG. TAHNIAH PADA BN KESELURUHANNYA.

      Delete
  3. Betul....nk jadi macai kena pandai spin cerita,depan melayu cakap lain,depan cina lain,depan india lain,macam kg buah pala.

    ReplyDelete
  4. Tanpa pkr dan dap sokongan pegi matilah pas. Hapuskan haji hadi.

    ReplyDelete
  5. Suruhlah ibu kau bertaubat dr jadi pelacur.

    ReplyDelete
  6. Kahkah..biasa la puak pas ni..tengok gambar nikajis makan nasik bungkus pun..terus sedih..syahdu tangkap nangis. Nikajis quote sket ayat quran dlm ceramah..terus takbir melompat beb.

    ReplyDelete
  7. Takziah Pas. Sedekah al fatihah buat yang kalah. Tahniah buat Umno.

    Nak bagitau Pas kalah di Pengkalan Kubor kerana DOA Pork Nick dah tak mustajab lagi dah.

    Terima kasih Allah kerana beri kemenangan kepada Umno. Thank you Allah.

    ReplyDelete
  8. Hahaha padan muka macai pembangkang mesti drg tgh stress kan...tu lah yg baik mmg selalu akn menang.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ptuiiiii. Pejuang Islam konon. Sampai Allah pun tak lalu nak bagi peluang Pas menang.

      Itu lah Pork Nick mu tak ada keja lain asyik duk minta kat Allah supaya Allah tolong hancurkan Umno. Umno tak hancur tapi parti Pas yang arwah di Pengkalan Kubor. Al fatihah buat Pas.

      Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh. Sian kat Pork Nick dan Hard Die.

      Delete
  9. Telah terbukti disini bhwa PAS tanpa PKR mmg zero!!! Ksian kat korgkn PAS..tulh sape suruh asyik dok jdi org suruhan je last2 bila dh berpecah pengenalan korg trus lesap..

    ReplyDelete
  10. aku gelak sampai macam nak terberak baca tajuk kau ni parpu... doa nik ajis memang mujarab... aku takut silap2 doa tu makan diri dia..tu yg susah mati tu..berat dosa wei!

    ReplyDelete
  11. Sekarang dah ada Parpu Goreng beb, laris - cuma yang berumur 60 tahun keatas tak digalakkan memakan nya, mana tau yg ada sebatang dua terus terbang , tapi tak apa untuk mereka ada Parpukari, itulah zaman dah berubah manusia boleh cipta macam2...Apa2 pun TAHNIAH BERGAYA UNTUK BN! SERIBU BINTANG.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!