PRK PENGAKALAN KUBOR! MANA JANJI-JANJI MANIS KAMU WAHAI PAS DI KELANTAN?

Mana janji-janji manismu wahai PAS Kelantan? Aku harap PAS Selangor tak bebal macam ni la...



17 Responses to "PRK PENGAKALAN KUBOR! MANA JANJI-JANJI MANIS KAMU WAHAI PAS DI KELANTAN?"

  1. janjj manis mu
    janji tinggal janji
    kau pula pada janji

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maaf mencelah. Saya dah lama berniat nak jadi barua umno. Tapi saya tak pandai reka fitnah dan mencarut.

      Adakah cara lain patut saya buat utk mnjadi barua umno sejati?

      Delete
    2. sedara anon 7.40, tak payahlah berusaha menjadi barua umno atau pas atau pkr atau dap. Semua itu politik dan politik sekarang merosakkan diri sendiri. Pilihlah untuk menjadi barua kepada "rakyat yang ada matahati, berotak dan berfikiran matang", InsyaAllah anda boleh melihat kegilaan orang berpolitik yang membuatkan anda tersenyum sendiri. Cubalah untuk menjadi nuteral.

      Delete
    3. Alooow BARUA @ Broker PR... banyak dapat payment hasil dari jual ADUN dan jadi anjing suruhan ???..

      Saje begurau dengan BROKER BARUA PR...HA HA HA HA HA HA

      Apek Pendatang Haram warga Cina

      Delete
    4. Keh----keh;----keh...

      Setahu aku UMNO tak pernah pakai barua .... Yg pakai barua Parti PAS.. maaf Bukan aku yg cakap.... Hadi Awang yg cakap. Macai pun aku tak paham... Macai ni Bahasa cina ... Lim kit siang (DAPlah tu). .. Pencacai angkat taik bahasa Lakonan P.Ramli. Sesuai untuk Parti PKR yg dibintangi oleh pelakon2 terkemuka... Heronya Siketum... Heroinya Nyonya Kipas,

      Anon 7.40- kau sesuai jadi tukang jilat nanah Cagu kaki Lim Guan Eng, Mat Sabu dan Saifudin Nasution. Aku Ucapan Selamat bertugas semoga maju jaya.

      Delete
  2. Don Wori.......Hari ni Pas pecah Tanah....esok BN yg tolak tanah....Standarrrrrrdd !!

    ReplyDelete
  3. Camne nak tunai janji, dah bertahun bukan Pas yg pegang Pengkalan Kubor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau dah x boleh nak tunaikan janji tu jgn bagi beribu alasan... zaman sekarang ni org semua dah cerdik pandai setakat janji2 manis mcm tu, kanak2 pun tau yg ia takkan dapat ditunaikan

      Delete
    2. Itulah masa berkuasa kat pengkalan Kubur tak nak tunaikan janji ..... Bila di ungkit tentang janji , tak boleh terima kenyataan... Dasar Pencacai Rakyat ( PR ) yang bangang nak mampus... hanya layak jadi ' Broker Barua '.

      R.I.P PAS

      Delete
  4. Kelantan oh kelantan..... mmg la rakyat kelantan ramai yg kaya raya tapi apasal negeri semakin mundur... pembangunan yg berjalan pun x sekata dgn kemajuan zaman dan ditambah pulak dgn krisis dalaman politik yg semakin merepek .... ini menjadikan PAS sebuah parti yg lemah...

    ReplyDelete
  5. apa pendapat admin blog tengtang pengambil alih tanah2 org melayu oleh syrikat2 besar di iskandar johor? Khabarnya byk tanah2 melayu diambil dn dijual kepada syarikt singapore, tlg siasat wahai admin

    ReplyDelete
  6. Admin blog xde pendapat ape2..mental blocked.

    ReplyDelete
  7. PERHATIAN: Awas. Tak lama lagi Ried akn masuk gelanggang..Tulisan merapunya yang provokatif akan mengalih perhatian anda daripada membincang isu besar ini. AWAS AWAS AWAS (HJ. Halim Bangi)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Xde masuk pon haji..yg haji menggelabah babi ni kenapa?

      Delete
  8. PRK Pengkalan Kubor. Kalau Pas menang itu signal orang Kelantan " Kami Berpuas Hati Dengan Apa Yang Kami Ada ". Kalau Umno menang itu adalah signal orang Kelantan " Kami Tak Cukup Maju Lagi. Kami Nak Umno Bantu Memajukan Kami ".

    Sama-sama kita tunggu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teori tu tak boleh pakai untuk orang yang pentaksub.
      Kalau orang yg jenis pentaksub, najis yang busuk pun akan dikata wangi.

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!