PKR PANGGIL SIDANG MEDIA PASAL MB SELANGOR

Aku sekarang dalam perjalanan ke Kelantan untuk meninjau PrK Pengkalen Kubor. Aku baru dapat maklumat yang mengatakan PKR akan panggil sidang media jam 3 petang ni.

Aku difahamkan PKR akan pecat mana-mana adun mereka selain daripada Wan Azizah sekiranya mereka menerima jawatan MB.

WTF, inikah yang mereka kata demokrasi,reformasi. Ini dipanggil liwatsi.

Kita tunggu dan lihat apa yang bakal terjadi selepas ini.

43 Responses to "PKR PANGGIL SIDANG MEDIA PASAL MB SELANGOR"

  1. Maaf sekadar mahu kepastian..Ramai ckp macai umno kuat mencarut...Tapi sy tgk kat sini sebaliknya berlaku..

    Semua macai umno bersopan santun dan selalu berzikir..So mcm mane cara boleh saya apply nak jadi macai umno?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umno tak terima macai....
      Macai ramai dlm pukiR....mgkin mabuk air ketum kot....
      Lagipun ketum pkr golongan lgbt....perjuangan dia tak berkat....krn kaki maksiat...

      Delete
    2. macai tu - "Mengangguk Aje Cakap Anwar Ibrahim" - so dalam UMNO tak ada MACAI ok....

      Delete
    3. Pra Syarat Sertai UMNO

      1-Beragama Islam ASJ ( Syiah, Liberal, Komunis, tak layak)
      2-Ada belajar dan faham serta lulus SPM Sejarah Melayu
      3-Tahu & faham Rukun Islam dan Rukun Iman ( tahu yang Undi PAS bukan rukun Islam)
      4-Bukan LGBT-tahu yang LGBT adalah haram disisi Islam
      5-Ada otak-boleh nilai sendiri sesuatu perkara-BUKAN maen hangguk saja.
      6-Lobang Kunyit masih suci dari diliwat .
      7-Tahu yang dalam sebulan ada 30 hari ( BUKANnya 50 hari)
      8-Ada jati diri & Maruah diri-BUKAN spesis golek atas jalan raya pegang bendera DAP.
      9-Sayangkan agama & negara
      10-Tahu yang BINI anda hanyalah utk anda, bukan boleh dishare dgn kawan2 atau dgn KETUM.

      Harap maklum.


      Delete
    4. Saya anon 10.41..ada x sape2 boleh jwp soalan saya mcm mana nak apply jadi macai umno?

      Harap macai senior dpt jwp soalan saya dan jgn dispin sana sini..tq

      Delete
    5. Anon 11:08, gi balik rumah kamu, jgn kacau rumah org...bdosa

      Delete
    6. 'macai' tu hanya layak untuk PKR, PAS dan DAP sahaja. Dalam UMNO tiada istilah MACAI, yang ada hanyalah penyokong.

      Delete
    7. Ini lah masalah generasi sekarang semua nak kena suap.
      Google kan ada.
      Kau nak jadi apa semua ada... Google je
      Nak jadi agen cia cam abang non google
      Nak jadi agen dap cam mat sabu google
      Nak jadi agen anwar cam hussam google

      Google punya url tau tak.....
      Bukan www.rafizi.dot dot

      Delete
    8. Jadi macai umno tak best la...apa kata kau jd biawak ke...babi ke....try la tgk...

      Delete
    9. Biawak dan babi dah bukan dlm golongan manusia...macai umno still dikira manusia (mungkin ya mungkin tidak)

      Delete
  2. Maaf sekadar bertanya..apekah prasyarat nak jadi macai DAP macam PAS & PKR?..saya x pandai mencarut dan maki hamun..mak saya x ajar sebab sibuk melacur..ayah kat serenti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maaf bro u lewat sikit..boleh try next post ye bwa..

      Delete
    2. Sorry lewat.. mak i pelacur..

      Delete
    3. Saya anon 10.41..ada x sape2 boleh jwp soalan saya mcm mana nak apply jadi macai DAP?

      Harap macai senior dpt jwp soalan saya dan jgn dispin sana sini..nak hantar mak saya melacur lagi ni..tq :)

      Delete
    4. Assalam..mcm mana saya nk jd pak keldai Dap..saya kene masuk pas ke atau Dap ea?

      Delete
  3. ahli politik kat malaysia mostly low class.....tapi UMNO tetap jadi pilihan! mmg UMNO ada cacat cela nya..tapi kalau di banding dgn parti lain UMNO tetap pilihan terbaik..

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. anwar counting the days.

      Delete
  5. itulah pasal anon 10.41am...

    Sama je macai umno ke, pkr ke, Dap ke, pas ke.....semua hampeh x leh harap....Telan duit rakyat....Yg lagi sial Nuor Jubor, muka dah macam tokek tak laku pun ada hati nak letak bini jadi MB....... Eloklah ISIS nak datang Malaysia...moga-moga engkau bolih jadi macai ISIS lak.....

    ReplyDelete
  6. Next, langkah sungai buluh pulak camna?

    ReplyDelete
  7. LANTIK MB JE PECAT,SEHINGGALAH TINGGAL SEORANG JE YG TINGGAL.
    TERINGAT BUKU YG SAYA BACA KISAH BAGAIMANA ULAR SAWA KEHILANGAN BISANYA.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ular sawa mana ade bisa...sengal

      Delete
    2. SEBAB TU ULAR SAWA XDE BISA SAMPAI SEKARANG,SEBAB BISANYA DAH HILANG.

      Delete
    3. La kau tak tahu ke cerita dongeng rakyat..... Adoi
      Ular sawa dahulunya ular paling berbisa wooooo
      Jadi sombong dan bongkak takbur maklumlah anugerah Allah kepada binatang semuanya.

      Pendekan cerita, si kancil versi aku dengarlah pi cabar ular sawa patuk dia ke atau patuk sapa lupo doh.
      Jika tak mati ular sawa kena muntahkan semua bisanya.
      Jadi oleh kerana kebijaksanaan si kancil, ular sawa patuk apa lupa dan si kancil tak mati.

      Oleh kerana dek terlalu malu dan sudah bertahalul siyasi maka si ular sawa muntahkan semua bisanya....

      Maka ular2 lain pun makanlah bisanya... Ada dapat banyak ada dapat sikit.

      Last sekali mengakarung.... Itu sebab bila kita nampak mengkarung hati berdebar2.

      Tapi itu ular sawalah,
      Anwar usahkan muntah, si kancil digulainya, di tuduh pula umno atau pas..... Malah pasti dikatakan bahawa oleh kerana undi majoriti walau kalau maka tetaplah ia ketum tidak bersara akan ia.

      Delete
  8. Bayangkan jika buaya ada bisa. Bukan sahaja di air di darat pun dia Raja. Raja apa?. Raja Kapoooorrrr...

    Raja Kapooorrr tu siapa? Abang Mat Sabuuuu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. raja liwat sapa pulak??

      Delete
    2. Sesekali dengar cerita dongeng rakyat ni sedap jugak. Jadi penglipurlara.

      Delete
  9. Kak wan dah takda peluqng dah tu.. Meh la cuba nasib pengkalan kubur ni pulak.... #langkahkubur

    ReplyDelete
  10. Alaaa... Kasi jer ler Jijah tu jadi MB.. Ramai yang nak kipas ketiak dia nanti...

    Oh Selangorku.......

    ReplyDelete
  11. Di hari Jumaat yang mulia ini Anwar diingatkan jangan terlalu banyak bermain api kelak membakar diri. Astaghfirullahal 'Azim.....bawa-bawa lah bertobat Nuar oiii!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Langkahnya mati di tanah selangor. Kuburnya...?

      Delete
    2. Nafsu nak liwat bontot mat jambu dah sampai ke kepala nuar serupa naik angina iblis. Nuar dah tak kira dah......sudah hilang pertimbangan halal haram, moral atau sebaliknya. Pemimpin mcm ni akan punah Negara.

      Delete
  12. Mcm mana nk jd mcai Pas yg selalu jilat jubo anwar....kami selalu berzikir,x penah buat fitnah,pembohong...tlglah saya

    ReplyDelete
  13. Anwar mmg dah gila. Dulu gila nak jadi PM. Skrg gila nk jadikan bini dia MB. Adakah ini langkah terakhir Anwar????

    ReplyDelete
    Replies
    1. Langkah Kajang FAILED. Langkah Sungai Buloh kompom SUCESS.

      Tak gitu Anwar ????

      Delete
  14. Sokong Unity Government...sokong syura Ulama`...Hancur Anwarinas!

    ReplyDelete
  15. azmin pada keputusan barisan exco jelas menampakkan niat nya untuk melemahkan pas dalam jangka masa panjang.

    azmin juga telah berjaya meminimakan move pemain ABIM dan JIM dalam pkr.

    artikel sebelum ini aku ada cakap bab rodziah ismail dari JIM yang dimatikan wataknya oleh azmin.

    hari ini dalam utusan rodziah dah mula membidas azmin.

    protes dalam pas sudah membiak, tapi sayangnya tak dikencangkan.

    pas selangor sebenarnya boleh menjadikan MB tersingkat dalam sejarah.

    sabotaj azmin dalam kesemua program ceramah.
    sabotaj azmin dalam masjid dan surau.
    ahli majlis pas mesti berani menongkah arus arahan azmin.
    banyakkan operasi benteras maksiat, judi dalam selangor.
    buat ceramah protes.
    edar flyers masa solat jumaat pertikai pkr dan anwar.
    bagitau semua ahli pas, punca haru biru adalah anwar.
    kenapa hj hadi pulak yang disalahkan ?

    agresifnes, cepat perlu dilakukan oleh pas. mana pergi wibawa kamu sebagai parti yang lebih dominan dalam pembangkang jika dibandingkan dengan pkr ?

    ReplyDelete
  16. Biasa lah anwar kan gila kuasa dia sgp buat apa saja utk nk dptkan kuasa...aku tk mkn lama gila anwar ni mkn menjadi jadi lah.....dia ni layak jd mb kt tg rambutan je kot...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesian kat pesakit2 hospital tu nanti semua kena liwat

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!