PAS PECAH DUA JADI PASMA?

Nampaknya dengan perpecahan dalaman PAS akibat angkara Anwarinas maka PASMA atau gelaran PAS MACAI ANWAR akan mulakan parti baru. Berpecah lagi melayu. Thank you Anwar da ANAL MAN! 

22 Responses to "PAS PECAH DUA JADI PASMA?"

  1. Apa pulok PASMA tu PAS MACAI ANWAR sebenarrnya PUAK ANWAR SAMA MAK CIK AZIZAH.

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAS ke PASMA ke yg pasti UMNO tetap pembangkang di Selangor. Harap macai UMNO dpt terima knyataan.

      Delete
    2. haha...Pas dah tukar jd parti anwar semalaysia. Dari timb presiden sampai ke ajk abis semua kene liwat.

      Delete
    3. Anon 11:06,
      Ko tak nampak ke kajang move adalah satu move yg teramat bijak oleh Anwar yg boleh hilangkn pengaruh PKR, hilangkn kepercayaan DAP pd PKR n PAS akan mula bersendirian dlm perjuangan nya. Ko tak nampak ke?
      Ini bkn cerit UMNO nak ambil blk selangor. Ini cerita kejatuhan PR

      Delete
    4. sapa yg KO skrg wahai pecacai2 pas semua..hahaha tak blh aku bayangkan satu stadium doa KO ingat main boxing ke apa..

      Delete
    5. Pas pecah dua..
      Melayu pecah empat...
      Cina bersatu jadi satu...
      Bodo punya Melayu....

      Delete
  2. Ini semua balasan yang PAS sedang terima bila suka2 mengkafirkan orang islam lain yang tak sehaluan politik,mempermainkan islam dan hukum hudud, bersekongkol dengan kafir untuk musnahkan islam dan doa KO untuk orang islam lain.Bila orang islam hulur tangan untuk bersatu demi umat, dengan angkuh dan biadap menolak. Kali ini harap UMNO jgn terhegeh-hegeh nak bersatu dengan PAS. Biar PAS rasa ubat sendiri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAS baru sedar ANWAR/PKR budak manja suka meraung tunjuk perangai terguling-guling paksa hajat dituruti. Budak manja nak duit raya sebanyak 3 billion milik negeri Selangor.

      biar terlambat asal selamat......

      Delete
  3. Tukar saja kepada nama......Parti Celaru Malaysia

    ReplyDelete
  4. yaahoo...ada peluang UMNO Selangor take over, .....tapi kalau pembangkang dah macam ni pun UMNO tak bole buat apa, makna nya memang dah hancus UMNO Selangor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rasanye klo noh omar ada lg mmg xmng le bro...hehe

      Delete
    2. ini semua pecacai2 pkr yg takut kan umno.. buat2 lah hentam noh omar konon..

      Delete
  5. Pas pecah sepuluh pun xpe. Aku tak kisah. Aku nk tgk MB Slangor dr PAS. Baru padan muka PKR. Aku nk tgk mcm mana DAP nak idup kat selangor lps ni sbb depa mmg alergik dgn nama Islam. Tapi kalau PAS tolak jawatan MB, baik tak payah politik kat negeri lain kecuali Kelantan. Korang mmg x mampu nk mentadbir kalau dok ikut bontot anwar n guan eng

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAS jd MB? ini citer lawak antarabangsa ke..hahaha

      Delete
    2. Memang lawak. Dan lawak yg akan jadi kenyataan

      Delete
  6. aku tak kisah walau apapun asal PAS jadi MB...

    ReplyDelete
    Replies
    1. blh ke PAs jd MB tanpa sokongan pkr dapigs.. jgn la jd bahlol mcm langkah bangang tu mana cukup majoriti tambah pula 2 ekor munafik awal2 lg sokong jijah.. minta belas ihsan umno pun blm cukup..

      Delete
    2. PAS tak perlukan DAP. DAP yg perlukan PAS. Ko tgk aje la mcm mana langkah kajang jadi langkah bangang, mcm tu le sokongan depa akan pi kat PAS. Bkn semua yg sokong jijah sepenuh hati

      Delete
  7. asal ANWAR jangan sentuh 3 billion wang Selangor. Tangan dia KOTOR........

    ReplyDelete
  8. Anggaran : 1 org 1 kali 'main' RM2000.
    RM3 billion tu banyak oooooo.
    =3,000,000,000 / 2000, berapa ramai tu? Atau betul ke aku kira?
    Tengah 'main' boleh mati ni .....
    Kalau MB PAS nanti 'sedekah'kan pulak utk buat duit 'main' mcmana?
    Entahlah ...., walau pun aku suka PAS 'main belakang' PKR supaya PKR pulak rasa mcmana bila kena 'main belakang', aku TETAP SANGSI dgn PAS, mungkin sampai bila-bila ...

    ReplyDelete
  9. Aku nk tgk brani ke mb pas(kalu jadi) tutup kilang arak, disco ngan rumah urut yg besepah kt s'gor ni!!! Ado batu ko dok!!! Kalu kecek dio lh hok hebatnyo..kto sama2 tgk!!

    ReplyDelete
  10. Anon 11.06 PM, Apalah bangang nya ko. Kalau MB dari PAS mmglah bukan UMNO yg memerintah. Tetapi kalau PKR & DAP buat undi tidak percaya kpd MB PAS , undi siapa yg hendak di tagih utk menyokong PAS kalau tidak 12 undi Adun UMNO?

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!