PAS KESAL? YE KE NI? KAWE TAK CAYO LA

Lepas ni korang wahai PAS akan pergi peluk sambil jilat menjilat DAP punya. Sebab tu Guan Eng berani kata apa saja kat PAS sebab dia tahu dan dia anggap PAS ni ibarat anjing kurap je dimata dia

11 Responses to "PAS KESAL? YE KE NI? KAWE TAK CAYO LA"

  1. Mat Sabu dalam payroll... kerajaan DAP... Apa nak dikatakan... Yg pasti nya... Mat sabu jadi barua dan pendinding Dap... Ahli Pas masih khayal dengan mentera Nik aziz lagi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pas mcm lalang taktau mana nk g..mcm mana nk jadi pemimpin...

      Delete
    2. Mat sabu letak jawatan masa dlm pas coming soon dalam pasma pegang balik jawatan. Andaian saya saja

      Delete
  2. Perangai ahli politik macam budak-budak, tidak professional langsung. Kalau yang lain tidak sanggup bekerja dengan Menteri besar, memang sepatutnya dipecat. Pasal apa pula exco yang status quo nak dipersalahkan. Politik cara bodoh.

    ReplyDelete
  3. alah,,,,setakat merakamkan rasa kesal, gaduhlah dalam Dewan Selangor baru ganas sikit!

    ReplyDelete
  4. Kata dari pemimpin pas langsung takleh nak pakai. bila2 masa ja depan boleh u turn.. tak tetap pendirian..bengkok semacam ja depa ni..lidah pun bercabang agaknya

    ReplyDelete
  5. PAS mmg xde pendirian. X sure dah perjuangan PAS. Semua dah celaru dah. Thanx to si Ketum. Kalau tak, ahli PAS x nampak apa yg ada dlm hati pemimpin PAS. Sanggup dihanjingkan oleh DAP. So, tunjuk kat pemimpin PAS melalui undi di PRK .. PAS x sanggup dihanjingkan @ dibabikan oleh DAP. Vote for UMNO. Ini tanda hangpa x suka PAS yg xde pendirian, confuse. Sblm dikuburkan, baik korang dah start baca talkin

    ReplyDelete
  6. PAS sedang melakunkan wayang Gorkha yang teramat hina kerana maruah mer5eka telah disapu oleh Penyapu Besar yang telah direka oleh DAP untuk menyapu orang2 Melayu semasa peristiwa 13 Mei 69 dulu.
    Dan kini PAS maseh sanggup dianjingkan oleh DAP...muka tak malu!

    ReplyDelete
  7. Pas mmg bodoh tak sedar yg drg tu diperbodohkan oleh cina2 lahanat.....

    ReplyDelete
  8. DAP akan terus Menganjingkan PAS sebab dia tahu PAS sudah tiada Maruah. Walau apa pun DAP hina PAS tidak akan tinggalkan Pakatan.. Penyebab nya mudah saja. DAP tak perlu sokongan PAS untuk menang kerusi DUN atau Parlimen sebab semua kawasan CINA.
    Sebaliknya PAS memerlukan undi CINA dikawasan majoriti melayu untuk mengalahkan UMNO. Sebab itu kena kutuk atau hina pon tetap dengan Pakatan sebab takut kalah kerusi DUN dan Parlimen. Ini lah berlaku bika dah hilang maruah.

    ReplyDelete
  9. Senang sahaja sembur air jampi Tok Guru kemuka DAP sahih mabuk KETUM pumya!

    Apa lah PAS, masuk angin keluar asap.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!