PANAS BERAPI! PENDUDUK KAJANG DILANDA BANJIR LAGI - MANA WAN AZIZAH?


Inilah rupa Kajang petang tadi yang dilanda banjir kilat. Asal hujan sikit je terus banjir kat kawasan ini dan kita pun tengah cari ni mana dia wakil rakyat Kajang ni?

Hilang? Kecewa sebab tak dapat jadi MB? Inilah masalahnya bila korang wahai penduduk Kajang pilih wakil rakyat yang bebal nak mampos macam ni.

Dia tak peduli pun pasal korang. Harung la banjir tu ya penduduk Kajang. Padan muka hangpa dan aku hanya boleh menangis dalam kelambu je bila tengok keadaan korang ni.

Tahniah sekali lagi penduduk Kajang. Patutnya dia kena cari jalan untuk atasi masalah korang tapi nak buat macamana dia dok gila nak jadi MB je...

Sabor je la

44 Responses to "PANAS BERAPI! PENDUDUK KAJANG DILANDA BANJIR LAGI - MANA WAN AZIZAH?"

  1. Maaf sekadar bertanya.. kalau ditakdirkan saya menjadi pencacai umno, adakah saya boleh memaki hamun dan mencarut sesuka hati? Adakah saya boleh fitnah org?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Harap macai2 umno yg senior dpt jwp soalan saya (Anon 11.42). Jgn dispin sana sini. Walaupun saya keluar dari puki pelacur tapi saya masih ada integriti :)

      Delete
    2. Lu kalau keluar dari puki org baik2 pun lu memang takda integriti.

      Delete
    3. Maaf sekadar bertanya....kalau saya mmg keluar drp puki lembu boleh tak saya meliwat jubur lembu? Bagaimana dgn jubur uncle kit siang dan guan eng? Boleh tak saya liwat diorang jugak...maaf yea..sekadar bertanya...

      - anak lembu PKR

      Delete
    4. Kalau nak maki hamun, fitnah, tohmah orang itu bukan kerja UMNO elok kau kekal saja dimana keu sekarang

      Delete
    5. RBA DAPpigs memang perangai lagu Anon 11:58 kat atas tu.....

      Delete
    6. DIA NI JENIS GILA AGAKNYA. OTAK LETAK DIPONGGONG BUKAN DIKEPALA. SEBAB ITU SOALAN DIA MCM ORG PENDEK AKAL. NASIB BAIK BUKAN ORG UMNO. MALU BEB

      Delete
    7. Hebat sungguh macai2 umno kat sini sebut pkataan2 spt puki, konek, jubor, babi, butoh dll. Saya x jumpa benda2 ni bila duduk dgn org pas.

      Ada x mana2 macai umno blh latih saya sebut pkataan2 tu dgn lancar. Teringin sgt nk jd macai umno sejati

      Anon 11.42

      Delete
    8. Mempercayai apa cakap Anwar Ibrahim adalah 'macai'. Ahli UMNO tak percayai Anwar. Untuk belajar balun jubor pi jumpa Anwar.

      Delete
    9. Anon September 30, 2014 at 12:56 PM ( Anon Bangang )

      SIAPAKAH yang memberi gelaran AL JUBURI kepada DSAI .... Bukankah Mat Sabu itu orang PAS... dengan ini maka kau tidak layak lansung jadi macai UMNO... Pergilah bertaubat nasuhah ..kalau perlu bimbingan aku bersedia .... Masuklah Islam sepenuhnya..

      Apek Pendatang Haram Warga China.

      Delete
    10. Anon 12.56
      Sebelum kau sebut kata-kata carut itu semua, takda pulak orang lain menyebutnya.

      Delete
    11. Hebat betul bahasa yg klr dari lidah kau 12.56. Kata bercampor dgn org pas yg klr dari mulut kau apa ke,mendenya.
      baik kau minta,maaf pd mak kau sebelum dua2 pejam mata.
      Balasan dan janji Allah itu benar kpd manusia baik kau, pas, umno, dap, pkr dan segala mahluk2 d alam semesta ini.

      Delete
    12. mak pelacur+bapa penagih+anak masuk umno+suka meliwat+di pecat dari umno+di jilat oleh pas= mharaja liwat

      Delete
    13. Anda butuh angka ghoib 2d 3d 4d singapura/hongkong yang di jamin tembus selama 5 kalli putaran silahkan hubungi eyang woro manggolo di 0823-9177-2208 atau anda bisa karna saya sudah menbuktikannya,terima kasih. الالله صلى الله عليه وسلموعليكوتهله صلى الل

      Delete
  2. itu juga lah penduduk kajang nakkan.. atas alasan itu hanya pekan kajang saja.. bukan kampung atau taman penduduk kajang. jadinya kita lihat esok apa dia nak singgah ke tidak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia nanti kata bukan aku MB pergilah cari Azmin

      Delete
  3. Boleh anon 11.42 ikut sop pas boleh buat tu semua untuk tujuan dijadikan teladan pada umat sejagat mcm dlm kutbah dan ceramah pas dulu2 sebelum pr menang kt 5 negeri..semua pas halalkan..dasar munafik

    ReplyDelete
  4. nanti jijah dtg bg kek khusus kt pndduk Kajang, smbil mkan2 & bg kipas buat bersih kan lumpur & air

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cuba korang renung sebenar sejak bila cicak kobeng ni mula guna kipas..adakah kemungkinan dikipas itu sudah dimandrum ilmu hitam dari seberang.

      Delete
    2. undi pas masuk syurga kata nik aziz, boleh mencarut juga nik aziz yang kata, apa nak hairan sbb nik aziz ni ulama trompah je itu anwar y kata pada satu ketika dahulu.

      Delete
  5. Kah kah kah kah........Ketua Polis nak cari Alvin Tan sampai lubang cacing. Apa nak cari sampai lubang cacing oi Khalid bangang, kan dia dah cakap dia di Amerika, apa lagi nak pi chek lubang cacing.......kah kah kah kah.

    Khalid, lu pi chek lubang dubur hang dulu kalau ada taik kah tak ada atau taik dari dubur hang dah berkumpul dalam otak kau..........kah kah kah kah kah. Mai tangkap sama aku........kah kah kah kah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan cakap besarlah. Lepas ni bila dapat tangkap, baru nak minta maaf kat seluruh rakyat malaysia. Keluarlah gambar mak bapak dia buat muka simpati.
      Manusia jenis ni dan satu spesies dengan dia tak payah dok kat Malaysia lah. Pi berambus dok kat US lagi baik.

      Delete
    2. Zahid Hamidi Jawa Pundek. Ketua Polis suka bagi ais cream konek Zahid Pundek.

      Delete
    3. tarik saja kerakyatan dia, bagi muka apa lagi. senang aje Polis akan guna kerjasama yang sedia terjalin dengan Polis antarabangsa untuk mencekup dia..tunggu kejap.sabo sabo le.

      Delete
  6. Kak Jijah tak dapat datang. Dah banjir macam mana keta kak jijah nak sampai kajang. Kalau si Min boleh guna helicopter. Elaun kak jijah ciput. Korang pandai-pandai lah minta tolong dengan umno ker, gerakan atau mca, mic. Kak jijah datang LAIN KALI je lah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cam na nak mintak tolong dengan UMNO pulak, siapa yang berkuasa di Kajang Kerajaan Selangor dan dan koranglah yang beri mereka undi. Dah tujuh tahun Kajang di bawah PR masalah banjir untuk bandar Kajang pun tak boleh selesai camna nak tadbir Negara ooooiiii..limpahkan air banjur to ke kolam takungan boleh guna apabila krisi air kelak.macam sorang adun kata dulu suruh rakyat Selangor minum air lombong. he he. .

      Delete
    2. UMNO TGKKAN SAJA. ORG KAJANG PILIH DIA KAN. SO TANGGUNG LAH
      SENDIRI. BERANI BUAT BERANI TANGGUNG YG ORG KAJANG. JGN MENYALAK KAT BN PULAK.

      Delete
  7. Bagus. Sikit pun tak kesian. Padan muka. Siapa suruh undi PKR. HAAAA HAAAA. HAAAA PADAN MUKA ORANG KAJANG.

    ReplyDelete
  8. ingat Si Jijah tu HADAP sangat ke Pekan Kajang .. ??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia dan suami hadap nak jadi MB saja

      Delete
  9. Kajang memerlukan seorang IBU seperti Wan Azizah.
    Kembang bontot aku dengar woiii....!!!
    Sepat Kering tu tengok penduduk Kajang ni macam Low Class Paria jer.Padan muka ngkorang lah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kedai satay Pak Haji di Kajang tu naik air tak..boleh siapa bagi tahu. tq

      Delete
    2. Ntah.Takper Hj Sahmuri dah ada banyak cawangan.

      Delete
  10. wan azizah pi kongkek la..sebab tu dia tak ambik tau pasai banjir kat kajang tu..

    ReplyDelete
  11. kenapa pecacai umno semua macam bongok ja..dah nk banjir nk buat macam mana..bangang betul la macai-macai ni..kira nk jilat juboq ja tau...

    ReplyDelete
  12. kahkahkahhh.... kuar puki pelacur la..lembu la.. tu laaa.. kecik2 mak korang kasi makan taik la tu..tu yg jadi bodoh tahap babi.... pastu kecik2 mak korang suruh pi sekolah...korang ponteng isap rokok ganja pebagai...belajar dah la bodoh piang. bila besar keje jadi kuli batak..gaji ciput....gaji nak beli rokok pun tak cukup..pastu marah kat org satu Malaysia. keje kuli batak pun pemalas jugak...lagi mau bising Malaysia tak adil. main intenet kutuk maki hamun buang masa pandai pulak ye. kahkah...mcm kepala butoh.

    ReplyDelete
  13. wan jijah munafiq gelak je baca komen korang, dia pedulik ape. janji masyukkk beb. korang yg undi dia la bodoh. takebeeerrr semua.

    ReplyDelete
  14. Aku tak setuju kalau orang kata orang melayu ni bodoh . Orang melayu ni sebenarnya bijak . Orang melayu lebih bijak dari arnab dan kuda . Kalau tak percaya cuba korang tanya arnab dan kuda , apa ibu negara Malaysia , mesti dia tak boleh jawab . Tapi semua orang melayu tahu akan jawapan nya . Itu makna orang melayu ni lebih bijak dari kuda dan arnab .

    ReplyDelete
  15. Sian org melayu diperkudakan Dan diperarnabkan he.

    ReplyDelete
  16. Tahniah kpd org Kajang. Biar susah payah mengharungi banjir. Janji tak undi BN. Hidup azizah utk Anwar. Hidup Kajang sbb kena tipu hidup2 oleh PKR. Main wayang keling sikit laki bini tu, hangpa dah tertipu. Senang betul kan??? Next PRU, undi Jijah lagi, ok? Biar tenggelam terus Kajang tu

    ReplyDelete
  17. Saja nak menyakat. Kajang banjir untuk mencuci kencing hancing Nuar di atas "Langkah Kajang" yang dah terkangkang. Semoga banjir bersih kajang dari hancing kencing peliwat tua dan burung kakak tua.

    ReplyDelete
  18. Tiba2 plak macai pr kait kan ketua polis. Kata2 bidalan melayu cari sampai lubang cacing pun susah nak faham. Padan la kena tipu dgn Anwar. Malas la nak komen pasal mamat bodoh tu

    ReplyDelete
  19. Banjir .... kerana ADUN kat situ Wan Azizah... ye ke... Hujan turun rahmat Allah.. tak de hujan di turunkan dlm tempoh yg lama ... semua merana... tapi perangai org kajang yg tak jaga kebersihan... buang sampah merata2 .. parit sumbat ... penuh rumput lalang sbb tak selengara... maka hujan rahmat yg turun menyebabkn bencana kpd penduduk kajang adalah kesalahan penduduk... penguatkuasa.. syarikat yg dilantik menyelenggara sampah dn sebagainya... fikir2kan lah buat apa menyalahkan sana sini... bermaki2an.. bercarut-carutan... akhirnya apa yg kau org dpt..?

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!