INI BUKTINYA MALAYSIAKINI ADALAH PORTAL PALING TIPU DI MALAYSIA

Kimak punya Malaysiakini. Sempat jugak menipu ya? Ini keputusan rasmi beb. BN tambah majoriti. Tang mana majoriti kurang? Portal bodoh ni patut kasi tutup je. Tak habis-habis nak menghasut kerjanya.

MAJORITY : 2,625
BN : 9,960
PAS : 7,335
BEBAS : 37

Ini bermakna BN berjaya meningkatkan majority mereka kepada hampir 1000 undi.

Tapi siapa baca media fitnah malaysiakini, sudah pasti akan terbaca fitnah mereka bahawa majority BN merosot.

Apa kau rasa Malaysiakini? Pembohongan terlampau yang memakan  diri? 

Tahniah kepada semua yang telah menyumbangkan tenaga di Pengakalan Kubor. BN Rocks! 

16 Responses to "INI BUKTINYA MALAYSIAKINI ADALAH PORTAL PALING TIPU DI MALAYSIA"

  1. TAHNIAH BN MENANG MELEBIHI 2000 UNDI. TAHNIAH. SEMOGA ALLAH MEMBERKAT USAHA BN DLM MENERAJUI NEGARA MALAYSIA AMIIN

    ReplyDelete
  2. Tahniah Umno. Takziah Pas. Jangan lupa kita pakat ramai2 sedekah Al Fatihah kepada pihak yang kalah.

    ReplyDelete
  3. Baik tukar je nama jd fitnahkini lg bgos,tiada yg bnar mlainkan yg x bnar blaka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg pun...semua cite kat malaysikini tu drg spin jd cite lain tau

      Delete
  4. pkr dah tau kalau masuk bertanding pkr akan kalah sebab tu pkr beri laluan pas untuk bertanding
    lebih kurang macam buah dah busuk dikutip pas ambik makan..kan dah kena sakit perut...dulu pun pkr bungkus..kesian kat pas

    ReplyDelete
  5. Baru tahu ke yg malaysiakini ni kaki putar...aku dah lama tau dah malaydiakini mmg portal yg paling kuat kencing...baca blh percaya jangan

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah .. Semoga ini menjadi permulaan jambatan perpaduan sesama ummat Islam bagi menentang golongan munafik .... lupakan mereka yang menyerang UMNO / BN, Ramai lagi diluar sana melihat umno/BN Sebagai Pilihan Terbaik ...dikalangan Umno/BN undurkan peminpin yang terlalu lama duduk kat atas gantikan yang muda pragmatik ... Golongan peminpin LIBERAL dalam UMNO/BN perlu disingkirkan dari kepimpinan tertinggi kerajaan ... ANDA HANYA 3 TAHUN SETENGAH UNTUK BERUBAH DAN TERUS KEKAL SELAMANYA ...

    exPAS 2012.

    ReplyDelete
  7. Pkr sengaja bagi pada pas...semuanya sekadar pemulihan psikologi kpd bakal banduan si ketum gay tua tu...
    Jika bertanding gerenti pkr akan kalah teruk dan memburukkan lagi nasib ketum krn bininya turut gagal jadi mb selangor...kesan psikologi mendalam buat psikosis mcm ketum....
    So...pas diberi tggjwb membersihkan najis yg dh lama ditgglkan oleh pkr dan pennmbahan majoriti bn adalah dokongan hasil penolakan pas thdp wan jijah.
    Apa2 pon...tiada insiden buruk yg berlaku spjg kempen dan pgundian....semoga pndduk pgkln kubur dpt hidup spt asal dan pedulikan politik 24/7 yg jadi amalan ketum dan para pukimaknya dlm pakatan.

    ReplyDelete
  8. Mkini utk pembangkang. Apa2 berita skali pun dok kutuk kerajaan. Sebar fitnah, mereka cerita, berita yg bkn berita pun depa dok sebar. Mcm Rosmah suruh Putin call PM. Berita mcm tu pun depa publish. Nampak sgt very low class punya portal. Mmg padan pun PM saman depa

    ReplyDelete
  9. portal pembangkang semua tempat penyaluran propaganda hitam dan penipuan.
    bodohlah kalau klik kesana, buat kaya diorang je.

    ReplyDelete
  10. melacurkini memang pun penipu...sebab tu la kena saman dengan PM.. portal penghasut no 1 dalam malaysia melacurkini lah!

    ReplyDelete
  11. Si Melacurkini dengan tipu2nya , Biarkan...biarkan....!
    Memang dah jadi amalan wajib mereka, jika tak tipu orang nescaya tak lena tidur...!

    ReplyDelete
  12. biasalah dah nama pun melacurkini kalau sehari x fitnah mana sah kn.....

    ReplyDelete
  13. WOW !!!
    This Is What You Really Want !!
    >>> CLICK HERE !!<<<

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!