CILI MASAK BABI! INI BUKTINYA GUAN ENG MEMANG ANJING GILA @PDRMsia @NajibRazak

Cibai punya Guan Eng, cakap melayu pun macam BABI kena cekik, anak haram nak tunjuk samseng pulak! Kan dah kena, bukan main samseng lagi kau cabar polis ya? Wah siap sound jangan main-main lagi ya? Siap nak lawan polis wei! Kimak punya Guan Eng!

Kasi tangkap anak pada Bapak yang cetuskan 13 Mei dulu, nak jadi hero ya pukimak? Dia buat Penang ni macam harta bapak dia. Padahal anak haram ni bukan orang Penang pun. Wei melayu Penang hangpa dah mampuih ka?

Wow! Gangster besar ya Guan Eng ni? Tapi bila rumah kena molotov cocktail buatan sendiri pi cari polis jugak ya? Kenapa tak bawak PPS cari pembaling molotov cocktail? Bukan main besar lagi lu cakap kan? Kenapa cari polis jugak?

27 Responses to "CILI MASAK BABI! INI BUKTINYA GUAN ENG MEMANG ANJING GILA @PDRMsia @NajibRazak"

  1. Guan eng PUKIMAK TULEN!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saudara ParpuKari, kita sebagai penyokong UMNO dan seorang beragama Islam tak perlulah mencarut2 macam ni. IGP dah ambil tindakan, kita tunggulah. Akhlak kita macam ni buat orang2 atas pagar semakin menjauhi UMNO

      Delete
  2. Pemakan babi haramjadah

    ReplyDelete
  3. Spesis menyondol jwbnya kandang aje..

    ReplyDelete
  4. Jgn terikut2 cara mamak padukang celaka harbi yg suka melaga lagakan melayu spt parpu.bila melayu bergaduh, mamak padukang harbi senyap2 jual tanah di p.pinang.inilah cara mamak menipu melayu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macam anjing terkena sawan babi je.....

      Delete
    2. Melayu sesama Melayu tak gaduh kat sini. Hanya cina bukit guan eng dan anjing2 beliau macam kau je yang nak cuba nasib melaga laga kan Melayu kat sini.

      Kesian aku tengokkan anjing ni.

      Delete
    3. Yang cina bukit terang2 tipu Melayu kau tak menyalak ke, anjing?

      Delete
    4. siapa mamak padukang yg hang maksudkan, pak hang ka tokwan hang?

      Delete
    5. Orang 2 Melayu Peneng..tak kira Mamak ke..Melayu ker...sedar2lah CINA BABI BUKIT ini punya niat....xkan xnampak2 or sedar2 lagi..BABAK SAMSENG TUUU..

      Delete
    6. mamak padukang tu bernama Anwar Ibrahim Al-Jubori

      Delete
    7. ADANYA ANJING GILA MCM KAU NILAH GUAN ENG BABI BESAR KEPALA

      Delete
  5. Ketum n bapak babi nie mmg pukimak...
    Sejak mrk berdua menjalin hbgn intim...mmg huru hara malaysia dibuatnya...
    Dasar munafik dan kafir yg bangsat....

    ReplyDelete
  6. Pukimak yang sebenarnya adalah Mat Durian yang mansuhkan ISA. Kalau ada ISA tak berani Guan Eng nak tunjuk samseng. Lebih baik hantar Mat Durian ni dok dalam kampung kat Singapore bagi dia makan durian sepuas hati supaya tak menyusahkan rakyat.Pandai2 nak mansuhkan ISA.Akal pendek dan kote pendek.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada lagi satu yang mengatakan ISA dah lapuk .
      Tahu siapakan?
      Orang yang berani dengan Melayu sahaja tetapi dengan CINA terus jadi KURANG JANTAN (KJ).
      Tahu siapa orang itu ?

      Delete
  7. KJ..KJ..KJ...tak tau nak cakap apa lah.....dah letih...

    ReplyDelete
  8. Baru dapat perintah PP, tengok berapa bongkaknya; semua dia cabar. Dia letakkan dirinya mcm babi jadi bangsa Melayu takut datang dekat dan sentuh dia.
    Bayangkan kalau pendatang pukimak ni dapat memerintah negara ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia punya facebook pun cmlimguaneng, macam dia jadi cm Penang seumur hidup.
      Dapat Putrajaya kat puak ni memang hancur Malaysia.
      Anwar ingat dia boleh jadi PM berapa lama dengan puak DAP yang kononnya menyokong dia?Bodoh nak mampos. Sama puak diorang sendiri pun saling menipu, dengan rakyat Malaysia apa lagi

      Delete
  9. brader parpu .... Rileks brader. Pe pon kalu aku jd polis aku tangkap anak komunis ni dulu....hai najib pe susah nk bg balik ISA?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mintak maaf cakaplah, si Raja Bogel ni berani ke nak kembalikan ISA?
      Silap haribulan puak pendaang pukimak celaka ni sondol kepala dia ...
      (Aku tak kisah dia jadi PM, aku marah perangai dia yg terlalu perasan bagus dan terlalu percaya dan takut dgn babi-babi kominis ni)

      Delete
    2. fuck najib....pondan terunggul...die punce utama huru hara skrng ni....org pangkah PR sbb bende2 mcm ni le...meluat tgk2 pemimpin yg bullshit...

      Delete
  10. Itu mmg agenda dia. Skrg dia cabar PDRM. Bila PDRM ambil tindakan, dia kata polis ni anjing BN. So, senang cerita .. Cina bangsat ni jgn diberi muka. Kena buat siasatan. Sbb aku rasa dia ada agenda dia tersendiri. Kalau semua cina sokong DAP, dgn keanggotaan PPS dkt 10ribu org yg didominasi oleh kaum cina. Agak2 apa akam jadi kalau depa cetus kekecohan. So, PDRM kena siasat betul2 ni. Ada agenda tersendiri si bangsat Cina ni. Aku kesian kat melayu kat penang. Berhati2 lah. Segala kemungkinan boleh berlaku n depa akan blame kerajaan BN Yg huru-harakan. Bukalah mata

    ReplyDelete
  11. Yang melayu sebelah LGE tu buat apa.Macam badut sarkas sahaja

    ReplyDelete
  12. Dah terang sgt dah yg pemimpin2 PR dan ahli2 akademik tahap longkang mereka suka menghasut rakyat membenci, mencabar dan seterusnya menolak perlembagaan dan penguatkuasaan perundangan negara dengan menuduh kononnya polis tak buat kerja bila siasatan kes moloktov ni lambat berjalan..apsal tak suh PPS bangsat tu je siasat

    ReplyDelete
  13. Bila Iguana Eng mencaci polis dengan berbagai nama, jangan lupa dia mencaci raja-raja melayu kerana polis kita adalah Polis DiRaja Malaysia. Dia sepatutnya ditangkap dan didakwa atas melancarkan peperangan ke atas DYMM YDP Agong yang membawa hukuman mati jika didapati bersalah.

    ReplyDelete
  14. Babi lebih mulia dari UMNO dan pencacainya! Janganlah dihina babi kerana babi tak salah serta tak berdosa terhadap kalian semua! Salahkan diri sendiri kerana menjadi penjilat, pengampu serta makhluk perosak di atas muka bumi ini. Tunggulah pembalasan Allah nanti!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salah tu bro, babi lebih mulia dari mak bapak ko yang terang terang adalah penjilat tegar burit burit cina DAP, kalaula mak kau tak main bontrot dengan bai hutan yg kene liwat dengan setan guan eng tu tentu kau takk ckp macam ni.

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!