CILI KASI TARUK! DRAMA MURAHAN DAP PENANG YANG DALAM KETAKUTAN

Taniah KRO kerana tellah membuat satu artikel yang sangat power! KLIK SINI. Drama yang dibuat oleh Guan Eng and the team memang amat meloyakan. Sudah la pokemon semua, naik geli aku tengok drama murahan ni.

Buat masa ni korang baca dulu artikel filem tamil lakonan pelakon murahan.  Sat lagi aku akan ceritakan pasal PPS, gangster berlesen!

14 Responses to "CILI KASI TARUK! DRAMA MURAHAN DAP PENANG YANG DALAM KETAKUTAN"

  1. Kalau ahli PPS tu ada yang genster, ada rekod jenayah, ada positid dadah. Bahaya kalau jadi rusuhan kaum mereka inilah yang akan digunakan oleh DAP. Untuk mengajar bangsa yang memusuhi DAP. Eeeeee ngeri membayangkan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lelaki cina peluk perempuan india aku tak heran sgt. Yang aku pelik perempuan Melayu peluk lelaki Cina? Islam tak ajar mcm tu

      Delete
    2. Tanyalah pak2 aji pass tu. Anak didik dia juga. Satu rangkaian kan. Ajarlah pak aji ooi. Apa halal apa haram.

      Delete
  2. Golongan yg sentiasa cari pasal dengan kerajaan federal untuk apa jua jenis publisiti murahan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zulkefli Mohamad ni dah bersunat belum? Atau masih kencing bercabang?

      Delete
  3. Deiiii Thangaci. Berapa Lim Guan Eng bayar sama awak ha ? Dulu punya gambar awak muka dan sekarang gambar pun awak punya muka lagi. Betul-betul PARIAH la awak. First class PARIAHHHHHHH.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Standard ayat RBA. Blah laa weih!

      Delete
  4. ISA patut di wujudkan semula bg mengajar mangkuk2 ni.

    ReplyDelete
  5. Perempuan ni hanya org suruhan dua kepala kapir laknat dalam gambar tu.
    Dua babi tu mesti di kasi hajar.Orang lain dpt susah

    ReplyDelete
  6. YennadeY tengachi amma sola pullek!

    PtuiiiHHH....!!!!

    ReplyDelete
  7. hey pundek parpu dungu...perempuan india yg berlainan, wheres your sense of proportion....patutlah...satu tinggi dan kurus, satu pendek dan agak gempal...sorry parpu...you have lost the script....

    ReplyDelete
    Replies

    1. WAYANG TINGGI PRODUCTION. TAPI PELAKUNNYA SAMA. MESEJ MEMBODOHKAN ORANG.
      CIT. . . .PORAHHH. . .

      Delete
  8. Puak ni ingat, depa boleh selalu berlakon dengan rakyat dan rakyat akan tertipu. Kalau puak ni boleh adakan kumpulan kongsi gelap sendiri, habislah Malaysia. Come on lah, lu ingat semua rakyat Malaysia bodoh ke?

    ReplyDelete
  9. Mestilah Guan Eng peluk dia ... sbb ada berpuluh2 kamera nak ambil drama ni. Nak tunjuk kununyer Guan Eng ni penyayang dan amat amik berat kaum India ni. Mmg tak dpt dinafikan Guan Eng sgt ambik berat akan Kaum India ni. Sbb kaum ni mmg jenis takleh nak pikir sendiri. Depa ni jenis follower aje and very good follower. depa ni juga pandai berlakon. kalau tak percaya, boleh tanya Samy Vellu. So, Guan Eng mmg sayang kaum India. Kalau suruh peluk org India yg baring tepi jalan lps kena todi pun, Guan Eng sanggup

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!