ANTI KETUM! AHLUL PAS DAH BERSEDIA NAK TERIMA JAWATAN MB SELANGOR! INI BUKTINYA

KAH KAH KAH! Agak-agak korang berapa la si Ketum bayar budak ni untuk sokong dia? Alih-alih tak sempat nak habis ucapan asyik kena boo je oleh perwakilan PAS! Ini hari aku nak cerita pasal PAS je sebab kalau aku cerita pasal Pengkalan Kubor pun, bukan ada orang nak baca kat sana kan?

So baik aku fokus pada PAS yang dah teramat sangat nak jawatan MB Selangor ni...

11 Responses to "ANTI KETUM! AHLUL PAS DAH BERSEDIA NAK TERIMA JAWATAN MB SELANGOR! INI BUKTINYA"

  1. Selamat beristirehat di hujung minggu .

    ReplyDelete
  2. Nampak berbeno menipu.... Barua totok daPig

    ReplyDelete
  3. korang tengok perati bebaik muka melayu sial yg sedang berucap tu..serupa apa tuan tuan dan puan puan???

    ReplyDelete
  4. Keris makan tuan. Inilah hasil benih2 benci dan dendam kesumat Hadi 20 tahun dgn Amanat Haji Hadi yg mengkafirkan UMNO dan orang2 tidak sehaluannya walaupun bukan ahli UMNO. Padan Muka.

    ReplyDelete
  5. Saya pun fikir yang sama wahai Anon 4.06...inilah HADIAH istimewa buat Hadi Awang dan sekutu2nya yang sewaktu atau tidak dengannya. Allah swt bayar tunai...mungkin lambat tapi bayar jugak. Sejarah juga akan sentiasa ingat bagaimana Anwar Ibrahim mengajar anak2 muda dan orang tua jadi kurang ajar pada pemimpin Negara. Saya rasa tak lama lagi dia sendiri akan dikurangajarkan oleh orang orang dia sendiri.. Kita tunggu dan lihat.

    ReplyDelete
  6. Pengerusi kata ... "duduk elok2. Kita nak mesyuarat cara Islam ni".

    Cara Islam ke mesyuarat PAS ini?

    ReplyDelete
  7. Mamat ni sahih parasite belaan anwar serupa jugak yang lain-lain seperti husam-masam, k-gereja. Memang padan kena "boo". Mujur ler tak kena penampar oleh ahli yang duduk depan rostram. Kalau aku kat depan, mahu jer aku camper selipar jepun....

    ReplyDelete
  8. Hahaha ... Best betul la video ni. Lawak tgk mamat ni. Ini saranan kpd ahli PAS:-
    Mula2 sekali suruh mamat ni letak jawatan dulu. Bangang sgt. Mcm mana PAS nk maju ke hadapan klau ada malaun mcm ni???
    Kalau Sultan nk lantik ADUN PAS jd MB, itu menunjukkan Sultan percaya kat hangpa. Boleh tadbir negeri lg elok dr PKR. Nampak sgt tak percaya pada parti sendiri. Mmg bangang mamat ni. Mmg patut kena boo!!!! Patut baling kerusi kat muka dia. Baru dia tau

    ReplyDelete
  9. Video palsu tu....

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!