TERKINI! HAJI HADI SERAH PADA TUANKU SAMADA TERIMA WAN AZIZAH ATAU BUBAR DUN!

RM0 BH 18/08: Hadi Awang serah kepada Sultan Selangor sama ada perkenankan Wan Azizah sebagai MB Selangor atau tidak, termasuk terima keputusan bubar DUN.

Apakah maksud Hadi ni? Maksudnya mudah saja. Hadi bersama-sama deean ulamak dan majlis Syura PAS tak mahu MB lain selain dari Khalid Ibrahim.

Sebab itu beliau keluarkan kenyataan sebegini. 

21 Responses to "TERKINI! HAJI HADI SERAH PADA TUANKU SAMADA TERIMA WAN AZIZAH ATAU BUBAR DUN!"

  1. Media putar belit kenyataan saya. Ini kerja musuh PR.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju.....
      kenyataan hj hadi lepas saman 2 juta
      di tarik balik....nak bid tak?..
      Bid u turn pokcik doh monang...hahaha

      Delete
  2. Berjaya jugak perancangan musuh islam melemahkan dan menghancurkan PAS

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg la berjaya jika perjuangan bersama 4 penjara hati ini 1.kebencian, 2.tamakan, 4.dendam dan 4.tidak peduli Allah tidak akan izinkan ia berlaku

      Delete
    2. PAS memang bingai. Mereka masih tak sedar yang mereka sedang bersekongkol dengan musuh islam yang sebenar. Oleh kerana ego dan sombong bangsat mereka takkan mengakuinya. Musuh yang mereka anggap kawan itulah yang sebenarnya menjahanamkan PAS. Jangan salahkan orang lain. Bingai.

      Delete
    3. Senang sgt tertipu mulut manis LKS....

      Delete
  3. Dalam drama di Selangor, UMNO tidak mempunyai sebarang peranan. Jangankan sebagai pemain kuasa, sebagai tukang sorak pun, UMNO Selangor tidak layak. Cuma UMNO Selangor perlu banyak-banyak berdoa, janganlah hendaknya Khalid Ibrahim bubar DUN Selangor sebab kalau Khalid bubar DUN, UMNO Selangor bakal berhadapan dengan kesukaran.

    Daripada 12 DUN yang UMNO Selangor pegang sekarang, ramai yang kata, kalau UMNO Selangor berjaya pertahankan 4 DUN sahaja pun, itu sudah cukup bagus dan baik.

    Hakikatnya, UMNO Selangor sudah lama hilang daripada peta politik tempatan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul lah tu. sebab umno bukan diundi utk buat drama. kalau nak tgk drama baik tengok tv ada banyak channel drama melayu, cina, inggeris, tamil, Spanish semua ada. tp ketum ko pun nak terbabit sama buat produksi drama. baik berenti politik masuk line hiburan la mangkuk. sure rating tinggi gila. yg tgknya baghlol2 mcm kau. x sampai 2 penggal dah huru2 hara dibuatnya satu negeri. x payah la ko nak nasihat itu ini pada umno. jaga kain sendiri yang dah terlondeh selondeh2nya.

      jentayu

      Delete
  4. Pulangkan kuasa pada rakyat walaupun aku payah nak keluar mengundi..sesak ..jam..taulah bandar DAP Seri Kembangan..puak puak komunis ni bebal...ikut kepala dia aje..tapi yang aku heran kalau dalam kg dia wah macam ayam jantan..keluar dari kampung macam tikus lalu depan melayu pun tunduk..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan cam tikus tapi vavi. Hahaha...

      Delete
  5. orang umno jangan sorak sakan, belum tahu apa berlaku sekiranya DUN bubar , silap2 umno tinggal 2 kerusi ...pelbagai kemungkinan boleh berlaku .

    atau PKr akan hilang beberapa kerusi
    kerusi pas mungkin kurang satu atau dua , atau bertambah

    pasal apa? pasal umno punya politik di selangor pun bukan baik sanggat ,
    orang2 umno di selangor kaki pangkat kejar nama, kejar projek , kaki ampu , cakap besar bukan main , hakikatnya umno selangor amat mengecewakan, buktinya ? PRu lepas cakap besar bukan main , last minute apa jadi ? kosong .....
    umno selangor jangan mampilah nak tambah kerusi atau nak tawan selangor , itu mimpi mat jenin ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bubar dun !

      1. umno akan tonjolkan muka baru sebagai calon, yg bersih dan kuat bekerja...,...rakyat boleh terima.

      2. PKR tgh huru hara antara penyokong akar umbi khalid dgn kumpulan azmin.....undi pecah.

      3.pertembungan antara pro ulamak dgn kumpulan anwarinas dlm Pas......rakyrt undi protes

      Kesimpulannya, Umno akan dpt rampas banyak kerusi majoriti melayu dr Pas dan PKR.

      Delete
    2. Rba kena ikut arahan tuan dap kena cr idea mnyalsk kt sini. Klu jwtn mb pun pr dh amal nepotisme apa lg kronisme dlm projek2 rasuah lain. Mngata umno yg sebenarnya pr pkai topeng ttup diri pnyagak tulen

      Delete
    3. DAP+PKR+PAS= Kandang Babi RM 100J. Selangor akan jadi pusat ternakan terbesar. Selangor maju. Tak gitu?

      Delete
  6. kalau pemimpin UMNO Selangor tak bagus dan tak mampu, korang pilihlah pemimpin UMNO yang lain, tak kan tak da. Selangor tak kan kurang pemimpin UMNO yang layak. pemimpin pakatan yang korang sanjung tu juga bukan baik sangat. dah terbukti banyak kerosakan yang dilakukan

    ReplyDelete
  7. Bubar dun. Beruk hanya aeronok dilihat gelgat mereka, bila da bela baru rakyat rasaa susah nya nak layan karenah berok... Teruskan bubar, minoriti dah pun jadik, tak rugi apa pun kalau lawan.

    ReplyDelete
  8. Sekarang PAS bukan buat U turn tapi tengah berpusing2 kat roundabout masih tak jumpa jalan keluar. Sesat kat roundabout. Terkial2
    Al maklumlah shah alam byk roundabout. Kesian.

    ReplyDelete
  9. Satu pandangan menarik mengenai parti PAS di Selangor. Tiada seorang pun dikalangan 15 Adun PAS di Selangor yang dapat menyakinkan setiap pemimpin PAS pusat bahawa mereka memiliki kritieria sebagai MB di Selangor. Maka atas semangat setiakawan, pemimpin tertinggi PAS mencadangkan ketua yang bakal dilantik diberikan kepada parti lain untuk buat pilihan..

    Dengan ertikata lain, sampai bila pun YB PAS di Selangor akan menjadi seorang pembantu kepada ketua yang dilantik dari parti lain. Jika anda yang bercita-cita ingin menjadi seorang ketua kerajaan (MB) di Selangor pada masa akan datang, lupakan hasrat anda sebab parti PAS bukanlah sebuah parti yang akan membimbing anda menjadi seorang pemimpin tertinggi di Selangor..

    ReplyDelete
  10. JANGAN LER DOK TELIUR DGN KENYATAAN HADI MUNAFIK NI!! TU CUMA WAYANG DIA AJA.SAMA MUNAFIK MACAM NIK AZIZ..

    ReplyDelete
  11. Terbukti sudah apa yg saya selalu ckp psl pas selama ini...parti yg tak ada pendirian juga prinsip Dan smpi kiamat jadi kuda tunggangan..dominan kunun... puihh!!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!