TERKINI DARI GAZA! HANYA AZEEZ DAN 2 YANG LAIN DIBENAR MASUK KE GAZA DAN YANG SELEBIHNYA DITAHAN!

TERKINI...!! Sekarang jan 2.50 petang di Mesir.

Kesemua 83‎ ahli delegasi pasukan Misi Bantuan Kemanusiaan Rakyat Palestine terkandas lebih 4 jam sejak pagi tadi di Check Point El Qantara yang menyediakan khidmat feri untuk menyeberangi Terusan Suez setelah jambatan sedia ada telah ditutup oleh pemerintahan kerajaan Fatah Al-Sisi.

Setelah berunding hampir 4 jam, akhirnya pihak keselamatan Mesir hanya membenarkan 3 orang sahaja masuk ke Gaza melalui pintu sempadan Rafah.

Ketiga-tiga mereka adalah Presiden Kelab Putera 1 Malaysia YB Datuk Seri Azeez Rahim, Duta Besar Malaysia ke Mesir dan Palestine Dato Ku Jaafar Ku Shaari dan Duta Palestine ke Malaysia Dr Anwar Al Agha.

Azee‎z, Ku Jaafar dan Dr Anwar telah diminta menaiki kenderaan tentera Mesir dan pihak tentera itu sendiri yang akan membawa mereka ke sempadan Rafah dengan diiringi lori kargo berisi muatan barang perubatan.

Menurut Azeez, beliau akan tetap meneruskan juga perjuangan misi ini walaupun hanya mereka bertiga dan selebih 80 yang lain terpaksa berpatah balik ke Cairo.

Semoga Allah swt lindungi ketiga-tiga pemimpin ini. Allahu Akbar...!!

SUMBER: MEDAN INFO KITA

MARILAH KITA MEDOAKAN KESELAMATAN DATO SERI AZEEZ RAHIM DAN YANG LAIN-lain supaya mereka selamat dalam misi mereka untuk menghantar bantuan kepada umat Islam yang dizalimi di Palestin!

44 Responses to "TERKINI DARI GAZA! HANYA AZEEZ DAN 2 YANG LAIN DIBENAR MASUK KE GAZA DAN YANG SELEBIHNYA DITAHAN!"

  1. kerajaan Mesir lebih kurang perangai PR di Malaysia....lebih utamakan musuh Islam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ameno islam ke? Berita terhot ni, cili kasi taruk...........patutle pinang PAS kena tolak........

      Delete
    2. Jangan nak menyombong la...hebat sangatkah?

      Delete
    3. Kesian kamu ni iRock.
      Mata kamu dibutakan, telinga kamu ditulikan, hati kamu dihitamkan, akal kamu dipendekkan.
      Banyak nikmat sudah ditarik balik.

      Delete
    4. jangan kisah sangat puak puak parti ajaran sesat (pas) ni, mereka ni apa pun jadi asal untung ke mereka, sbb tu mereka dok junjung kaki jubok.

      Delete
    5. ha ha ... yang pasti PAS sekarang dah murtad ...sebab sokong DAPigs.... Tuan Guru pun kena tendang dgn kroni Lim kIT sial dan Guanng Enng.. ha ha ha
      ... PAS terjun dengan labu - launya biarkan , biarkan ....
      ..... PAS hancur kerana Mat sabuu biarkan, biarkan ...
      ... PAS kena liwat dng KETUM.. sedapkan. sedapkan.... Ha hA he he Ngeh ngeh ...

      Delete
  2. Mesti tentera mesir sangkakan Azeez tu kalinga dari India.Tu yg dia bg masuk tu..tp mmg dr india pun..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Allah dan Rasul tidak memandang warna kulit, bangsa, paras rupa atau dari mana seseorang itu. Yg diambil kira dan dihisab di akhirat nanti ialah nawaitu seseorang, pahala dan dosa di buku kanan dan kiri manusia itu. Wasalam.

      Delete
    2. Keling ke melayu ke arab ke atau jawa sekalipun apa bezanya di sisi Allah? Bukan warna kulit yg membezakan tetapi amal baik. Azeez ke gaza korang mcm tak suka, kt selangor berantakan berebut jawatan (sebenarnya aset lebih 3 bilion) ko tak bising pulak. Kulit ko warna apa, pink matelik ke?

      Delete
    3. Anon 9.35 ni orang Islamkah? Tengok bahasa cam org kafir je

      Delete
    4. KELING DI SISI ALLAH ADALAH BANGSA PARIAH.........YAHUDI ADALAH BANGSA YANG DICIPTA ALLAH JADI CERDIK TETAPI MEREKA TELAH LUPA DIRI.....ARAB ADALAH BANGSA YANG SUKA GELEK GELEK DAN ALLAH TURUNKAN MEREKA NABI YANG TERAKHIR DARI BANGSA ARAB UNTUK MENYATUKAN BANGSA ARAB DARI MENJADI JAHILIAH......AJARAN JABARIAH DAN QADARIYAH ADALH SALAH SATU KUMPULAN AKHIR ZAMAN....KELING DAN BANGLA MEMANG DIHINA OLEH PANJAB PAKISTAN WALAUPUN SESAMA ISLAM....CUMA POMPUAN MELAYU SAJA YANG BODOH.....AKHBAR HARIAN METRO SERING MELAPORKAN KEJADIAN BANGLA PAKISTAN DAN KELING PARIAH ISLAM MENIPU ATAU MENCABUL POMPUAN MELAYU....

      Delete
    5. Dlm utube, imam muda ameno kata......kat palastine mana ada jihat........tiba2 azeez ni jihad pula.........tolong pecat dia dari hameno jab! Atau pecat imam tu ke......bebelit lah hamno ni.

      Delete
    6. iRock,
      ..... tapi tak lah sehebat putar belit pkr, dapigs dan paspispus kamu tu kan kan kan ...

      Delete
    7. masa anwar masih dalam umno dulu mat sabu dok canang satu malaysia anwar kaki jubo , mat sabu bagi gelaran pada anwar, anwar al-juburi, la ni apa dah jadi mat sabu dgn pengikut pas sekali dok jilat jubo anwar, punya le hina nya perangai penganut pas.

      Delete
    8. alahai puak kafir Pakatan ni , imam muda umno kata takde jihad kat Palestine ??? kau nak menipu sapa ni , puak kafir dan puak PAS jee yang kuat menipu dan putar belit , tunjukkanlah bukti tu wahai puak munafik

      Delete
  3. Hahaha..sekali lagi umno dibaling tahi di muka.impian umno nak tgk PR berpecah dah musnah.umno yg dh nak mampos masih buat muka tak malu mahu bersatu dgn PAS..kalu dh Pas dh baling tahi di muka umno beberapa kali, mengapa umno masih berharap?impian Noh Udang nak jd MB tidak kesampaian.Dalan isu ini yg paling bangsat adalah umno kerana umno tidak mampu berbuat apa2 dalam krisis ini.Harap DSN dpt mengekalkan Noh udang dlm pru nnt..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umno dh lame tau pas lbh rela kena baling ngan taik babi oleh dap spt yg diisytihar oleh mat sabun. Xper bleh samak mat sabun ckp la....

      Delete
    2. Umno dibaling tahi oleh pas? Bukankah pas itu sendiri TAHI? Camane ko boleh tak tahu ni?

      Delete
    3. Azeez lepas masuk israel sebab dia bawa minyak kelapa sawit untuk yahudi kot.....masakan tak lepas pula

      Delete
    4. iRock,
      Al Juburi kamu tu masuk Israel bawa KY Jelly kan kan kan ...

      Delete
    5. orang cite pasal gaza , dia cerita pasal nepotisme dalam kerajaan selangor , memang bangkai laa puak Pakatan ni

      Delete
  4. Israel tersilap kot, depa ingat azeez mamak padukang tidak membahayakan keselamatan IDF, lagi pun setakat ni mana ada mamak pedukang yg berjihad.............lillah taala

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rba snggup mnyamar n kursus agama Islam demi nk rosakkn Islam tp tetap dpt dkesan oleh umno. Rba dap hny bleh tipu pas n pkr

      Delete
    2. inilah puak kafir DAPigs yang sellau memainkan isu agama dan kaum tapi hebat menuduh orang lain

      Delete
    3. Kenapa kau benci sangat Azeez tu, dia kebas bini kau ke? Jangan cakap je, Anwar kan bersaudara dengan yahudi

      Delete
  5. AnonymousAugust 17, 2014 at 9:43 PM...APALA PUNYA BANGANG...ORANG CERITA BAB BANTUAN KE GAZA....DIA PI MASUK BAB POLITIK SELANGOR...BODOH SUNGGUH MAKHLUK NI......

    ReplyDelete
  6. AnonymousAugust 17, 2014 at 9:35 PM...nasib baik juga keling macam aziz tu ada....kalau harap melayu macam awak...tu tulis pun macam orang mabukkkkkk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terhot, cili kasi taruk, TAHU KE KENAPA AZEEZ SORANG JE YG LEPAS....CERITA BENAR. ISRAEL SURUH SEMUA WAKIL BUKA SELUAR KAT CHK PT. DAN didapati buntut azeez saja yg ada tanda bulat warna putih, lantas tanpa soal azeez pun diendorse masuk.........diorang ingatkan azeez askar sepoi british yg membantu raja mendeliar jatuhkan melaka dulu,....... Dengan ralat itu, maka dapat lah azeez dijadi ikon pejuang sepoi.

      Delete
    2. Anon di atas ni tak ada otak..belajar pun takat darjah 6 je..kesiannn

      Delete
    3. Anon 11.32
      Mengapa kamu gelak sorang-sorang macam orang gila? Tak kelakar pun.

      Delete
  7. Busuknya HATI, sudahlah ikhtiar nak tolong rakyat Palestine tak ada langsung, merendah-rendahkan pula Dato Azeez. Apalah dosa UMNO pada kamu sehingga begini sekali busuk hati kamu. Sia2lah solat kamu jika ia tidak dapat dicerminkan dengan kata2 dan tingkah laku yang baik. Sia2lah solat kamu jika lidah kamu masih menghina sesama Islam. Tengok diri sendiri dalam cermin dulu, kaji diri sendiri dulu barulah betulkan orang lain, itu pun dengan cara yang baik.

    Saya tak kisah dan pasti UMNO juga tak heran jika PAS dan PKR hendak tidur sebantal dan mati besok seliang lahad dengan DAP....terpulanglah. Jika nungkar nangkir Tanya ' Siapa saudara kamu...?" Jawablah Lim Kit Siang, Lim Guan Eng..DAP'.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan marah beb. Mereka memang tahi. Itu pasal la busuk dari kepala sampai ekor..

      Delete
    2. Kalau org ameno pulak munkar nakir tanya apa kah ugama kamu.....maka dijawab jalur tiga a.k.a jati.........pang!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Delete
    3. iRock,
      Kurangkan sikit minum ketum tu.....

      Delete
    4. kenapakah kamu irock d lahirkan sebagai manuasia, kan bagus kamu ni d lahirkan sebagai binatang

      Delete
    5. biasalah sekarang yang amat benci dengar pasal bantuan ke Gaza ini ialah puak kafir DAPigs dan Pakatan , benci sungguh mereka bantuan kepada Gaza ni .. orang PAS mesti gembira dengan puak kafir DAPigs dan kafir Pakatan

      Delete
  8. Cacai PR frust sbb kn terima wanita jadi MB selangr...Mana jantan2 PR kat selangor?
    Semua jantan dah kn liwat dgn Anwar ke?
    Patut lah berbulu tgk Dato Azeez gigih menjalani kerja2 selamatkan Gaza...kalau mati pun syahid ke atas nye....PAS???...mati katak lah korang kat Selangor di bawah pimpinan peliwat dan kafir2 dap tu.
    Patut lah malapetaka selangor...takde air....kes denggi...tanah runtuh..bunuh diri...mcm2..bila nak taubat?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 11.10
      Setuju sangat!!

      Delete
    2. mana ada jantan dalam PKR , pemimpin mereka sendiri kaki liwat hahahaha yang ada bapok jeee .. sebab tu anwar amalkan nepotisme sebab parti PKR banyak bapok

      Delete
  9. Sahlah SELANGOR ni ANWAR IBRAHIM yang punya...Apa sahaja yang dia mahu semua dapat, buang wang berjuta hendak tukar YB di Kajang dapat, sekarang ini bini pun dapat jadi MB. Satu penghinaan pada rakyat Selangor. Sampai bila dia boleh bermaharajalela ganggu gugat Selangor? Mengapa tak berambus je ke Penang dan buat Onar di situ?

    ReplyDelete
  10. Kak Ros takde ke no tipon As Sisi, ari itu dia tipon Putin terkencing-kencing Putin dibuatnya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak ros tak de ..tapi kalau zizah sepat kering mungkin ade sebab dia kawan baik mesi dengan Israaeel...

      Delete
  11. Mula gambarkan Sisi sebagai Sissy the Israeli Pussy..

    ReplyDelete
  12. Bila Aku banding jasa Dato Seri Azeez dgn pemimpin2 parti pembangkang menolong rakyat yang susah dalam dan luar negara .
    Tak de sorang pun hampir taraf beliau . Aku tabik Dato Seri.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!