KETUM TAK LAKU! CERAMAH BAKAL MB SELANGOR HANYA 48 ORANG SAJA HADIR!


48 org jek yang hadir ceramah di Sg Besar. Penceramah utama yang sorang bakal MB dan sorang tukang kipas bakal MB tak hadir. 

Muahahahahahahaha! 

Nampaknya selama ini ramai kerana dibanjiri penyokong PAS punya pasal. Bila PAS tarik handbrake dah mula suram. PKR dan DAP kena sedar yang kekuatan Pakatan adalah kerana PAS.

Tanpa PAS dan jentera mereka. PAKATAN IS NOTHING! 

28 Responses to "KETUM TAK LAKU! CERAMAH BAKAL MB SELANGOR HANYA 48 ORANG SAJA HADIR!"

  1. Yg pergi mngkin sbb bini mereka uzur, yg lain dduk rmah gosok bini drp dngar mngkuk jamban menipu mlm jumaat.

    ReplyDelete
  2. Teruknya wan azizah..

    ReplyDelete
  3. gila kuasa tahap melampau.. inilah Melayu yg tak sedar diri.. menghancurkan bangsa sendiri!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sepat kering bukan melayu...
      ini keturunan cinabeng yg selalu hina sultan selangor ketika merasakan diri amat berkuasa...

      Delete
    2. Assalam.
      Yg hina Sultan Terengganu macam mana pulak.... Keh3

      Delete
    3. Sultan pun orang biasa makan, tidur & berak. You ingat kote Sultan disalut emas kah? Nah......saya hina sultan ..........Sultan Selangor pukimak anak haram peningaln lalun bugis. Dia pi cuti luar negara nak jilat puki gundek benggali dia. Anak dia pun dah masuk kristian, bangsat tak malu langsung. Selangor tengah ada krisis, malaoun ini lebih minat nak jilat lubang taik kavita kaur.

      Delete
    4. Anon 5:31 RBA lancau babi, kalau Sultan nak jilat puki perempuan Benggali, tak payah pergi jauh jauh, kat Selangor pun tuanku boleh jilat. RBA bodoh, nak spin pun tak boleh.

      Delete
  4. 48 aja yg datang. itu pun kira dah banyak....

    ReplyDelete
  5. Biasanya malam jumaat di semua surau dan masjid serta di rumah rumah saudara mara diadakan majlis bacaan surah yasin diikuti dengan majlis tahlil. Mungkin sebab itu tidak ramai yang hadir.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah tau malam jumaat banyak aktiviti yang buat program time tu kenapa?..PAKATAN kuat sebab PAS..sedarlah PAS...PAS sepatutnya berdiri solo..let me love u again..muah

      Delete
    2. Aku hanya sokong PAS kalau diterajui oleh org macam Iskandar Samad, Nasaruddin, Hasan Ali dan yg sewaktu dgn mereka.

      Kalau the likes Mat Sabu, Khalid Samad baik tak payah. Baik aku sokong UMNO yg walaupun tak berapa perfect tapi masih memperjuang dan mempertahan hak dan kedaulatan bangsa Melayu. Bukan menjilat lendir DAP dan PKR yg jelas mahu menghancurkan bangsa.

      Delete
  6. Konsep dan praktik kepemimpinan dalam Islam sangat penting untuk menjaga umat agar tetap satu suara, satu langkah dan satu visi untuk mewujudkan tata kehidupan yang lebih membahagiakan di dunia dan akhirat. Di samping kepemimpinan juga sangat penting untuk menjaga keutuhan serta harmoni kehidupan seluruh umat manusia.

    Dalam konteks kehidupan bernegara misalnya, konsep kepemimpinan yang terejawantahkan dalam sebuah bentuk pemerintahan yang modern dan demokratis, diharapkan mampu membawa rakyatnya menuju masyarakat sejahtera yang aman, berkeadilan dan tentu saja berke-Tuhanan.

    Atau dengan kata lain, konsep dan praktik kepemimpinan dalam konteks kenegaraan pada gilirannya diharapkan mampu mewujudkan apa yang disebut sebagai welfare state atau al-madinah al-fadhilah sebagaimana pernah diintrodusir oleh al-Farabi.

    Oleh karenanya, untuk merealisasikan hal tersebut penting untuk menjadi dan/atau memilih pemimpin-pemimpin yang kredibel dan berkualitas, yang mampu mengantarkan masyarakat yang dipimpinnya sampai pada tujuan yang berkebahagiaan dan berkemakmuran.

    Menurut Al-Farabi, pemimpin yang dapat mewujudkan hal itu adalah pemimpin yang memiliki karakter seperti halnya Nabi dan para filsuf. Karakter itu antara lain: adil, shiddiq, amanah, fathanah, tabligh, mampu berjihad dan berijtihad, peduli terhadap rakyat kecil dan lain-lain.

    http://bit.ly/1AaHaHv

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. Hahaha..... poning ye... susah payah org tu menyusun ayat... ko yg poning

      Delete
  8. Pas lah bodoh,takut dengan harbi dan ketum pasaipa?

    ReplyDelete
  9. Walau apa pun yg mereka buat dan nak buat aku tak hingin lagi nak pergi.Cukup cukuplah kami membantu selama ini.Suruhlah org2 dari parti dia sendiri yg pergi pulak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tau tak pa..orang kata tolong parti dulu baru tolong PAKATAN.. gua tau lama dah..DAP/PKR depa kat atas pemimpin PAS kat bawah mana aci kan..

      Delete
  10. Elok zikir kat rumah lagi baik daripada dengar gosip Jah Kipas dan Fizi Lembu....

    ReplyDelete
  11. Bakal pemimpin besaq tak sudi jumpa rakyat yg kecil bilangannya...besaq ego

    ReplyDelete
  12. Gambo edit ni......baru nak stat nih....kompem salah Umno......ABP asal bukan Pas

    ReplyDelete
  13. Jangan salah faham!!

    48 berok tu semua ADUN Selangor lah!!!

    ReplyDelete
  14. Pemimpin melayu Islam kena kembali ke perjuangan asal. Peluang ini tidak harus dipersia bg singkirkan terus dapigs dari Selangor. Exco pas jgn ego. Bn dah beri sokongan tanpa syarat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalam.

      Rasa nak muntah...... sokong tanpa syarat????...... bila Pilihan Raya pakat sokong Bukan melayu berbanding PAS.

      Pejuang Melayu Konon.

      Keh.... Keh...... Keh......

      Delete
    2. habis yang hj hadi sokong ciina pendatang jadi yb ape cerita? ?? kenapa kalau dari PAS semua yg Haram bole jadi halal...
      man bangang

      Delete
    3. Man anak sundal...

      Delete
  15. Selepas saya menjadi MB nanti projek mega pertama saya adalah mendirikan kilang proses KETUM dan Sepat kering..tak lupa juga kilang kunyit, semuanya jalan serentak..itu janji saya!

    ReplyDelete
  16. Isu MB sengor menyebabkan PR, RBA dan Anjing Suruhan menjadi semakin Panas. .. komen diorang makin merspu x de fakta. ..ha ha ha. ..padan muka sebab kena azab Allah. ..ini baru sedikit...tungu lepasni perpecahan dalam parti mereka...

    ReplyDelete
  17. Pakatan ini tanpa PAS dah lama berkubur. Pengundi melayu samada sokong PAS atau UMNO. PKR ni takde penyokong pon. DAP tak payah cakap lah 95% cina sokong dia.
    Dalam pakatan PAS ibarat Gajah yang mempunyai kekuatan tapi tak yakin dgn diri, PKR macam mahout yg mengarah. DAP pula yang pegang tali menarek Gajah yang dah dibodohkan.
    Kalay PAS bersendirian PKR akan berkubur dan DAP balek asal mcm dulu.
    Kaum Melayu jgn lah jadi bodoh.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!