KETUM MENGGILA! DEMI WANG SHAARI SUNGIP SANGGUP MENJANDAKAN ISTERI BELIAU?

Ini best ni aku nak share statement dari 
LOKMAN ADAM tentang Shaari Sungip yang bakal menjandakan isteri beliau tidak lama lagi. Juga pasal Wan Azizah yang baru saja membeli dua adun PAS!

Azizah cuma dpt sokongan dari 30 ADUN utk jadi MB. Tapi persoalannya, macamana dia nak adakan sidang DUN utk buat undi tak percaya terhadap TSKI tanpa pekenan Sultan.

Keduanya, macamana dia nak jadi MB kalau Sultan tak nak? Kenapa dia letak satu nama sahaja sebagai calon MB dan tak berikan beberapa nama seperti amalan biasa. Adakah ini bertujuan untuk menghasut rakyat membenci Sultan kerana kononnya Sultan menolak pilihan rakyat? Ini pilihan rakyat atau Anwar.

Ketiga, Kalaupun Sultan bersedia menerima ADUN lain Selain Azizah sebagai MB....adakah kesemua 15 ADUN PAS akan menerimanya? PKR pun belum tentu boleh terima jika nama Azmin umpamanya dicalonkan.

Apa yang jelas hari ini rakyat sudah boleh lihat dengan jelas, PAS sekarang bukan macam PAS dulu yang meletakkan wala' mereka pada Presiden dan Majlis Syura.  Tindakan teman selokap saya semasa di bawah tahanan ISA, Shaari Sungip memang telah lama saya jangkakan.

Walaupun beliau meninggalkan PKR dan menyertai PAS, wala' mereka tetap pada Anwar Ibrahim, begitu juga Mat Sabu, Salahuddin Ayub, Mahfuz, Husam, Khalid Jaafar, Hatta Ramli dan rakan2 Erdogannya yang lain.

10 Responses to "KETUM MENGGILA! DEMI WANG SHAARI SUNGIP SANGGUP MENJANDAKAN ISTERI BELIAU?"

  1. Masa dlm PKR pun dah tak ada prinsip & maruah, ni dlm PAS pun buat hal lagi. Spesis macam ni sebenarnya hanya pentingkan diri sendiri dan mengguna sokongan rakyat utk mengaut kekayaan dan kemewahan. Ini semua penyakit fantasia keduniaan A Nu War.

    ReplyDelete
  2. memang tepat lah lokman

    aku pun sangat kenal kau kerana kita sama sama berdemo setiap minggu dan mesyuarat di Kg Baru untuk mengatur strateji

    Tapi aku lebih dulu tinggalkan dia orang dan aku jadi mcm TS Khalid join parti 'bebas' walapun aku sebenarnya ahli pas seumur hidup, namun kerana ramai parasit aka munafik penjilat KETUM AL JUBURIT dalam pas aku terpaksa mengambil sikap diam dan sepi..

    Mat Syabu tu asalnya anti al juburit..dia yg gelarkan anu war berahi itu sebagai al juburi, tapi pasal sanggup jilat al juburit kerana dia pun kaki burit, maka parasit menaikkan pangkatnya jadi TP

    Selain hussam, khalid jaafar, hatta ramli.. disana ada khalid samad, shaari sungip, anuar tahir(masih lg?),,dr zulkifli,beberapa orang jawa selangor..isk nama nama munafik ni susah nak lekat dalam kepala..banyak yg lupa..haah..hanifa maidin dan mujahid yusof rawa...lately cikgu pa kerana mereka kongsi spender putih yg sama !!!

    ReplyDelete
  3. AnonymousAugust 14, 2014 at 5:58 PM

    AnonymousAugust 14, 2014 at 5:02 PM

    Jawatan Menteri Besar di Selangor akan di ganti kepada "MEM BESAR SELANGOR"??????

    Kualiti terbaik, di IMPOT dari luar Negeri. 3 WAY - Jantan Betina boleh balun.. Kalimah?????.....Sesuai

    untuk Semua kaum dan agama .

    Mengikut kajian sains , Makhluk Fakatan dilahirkan kurang satu urat.. tak de Urat Malu..

    Malang Majority selangor ha... ha.....................................
    Reply

    ReplyDelete
  4. OK, Azizah dikatakan sudah dapat 30 sokongan, takbolekah BN tolong cari 3,4 orang adun pkr untuk menyokong Khalid.?? supaya sokongan kpd azizah merosok.

    mereka main jahat , kita pun tahu main jahat juga. lawan tetap lawan.

    ReplyDelete
  5. UMNO tak sekotor itu tapi sesekali apa salahnye kan..alang alang orang baik belakang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku rasa strategi UMNO selama ini, iaitu hanya berdiam diri supaya rakyat Selangor dpt melihat telatah dan permainan kote...oooppss sorry..kotor Fuckatan Rakyat sudah menjadi. Sekarang rakyat Selangor dpt melihat betapa ganas nya mereka bergaduh sesama sendiri utk berkuasa dan jawatan. Umno pun tidak seteruk ini.

      Delete
  6. Olang pas pun mau kaya juga, bawa keleta besar, pakai spender besar, makan kat hotel besar dan macam2 lagi......

    ReplyDelete
  7. Diam diam UMNO di Sgor ini Diam diam ubi.Samaxlah kita lihat pergolakkan seminguu dua ini.Dah 56 tahun UMNO berpolitik,tak kira cara kotor ke,bersih ke,pokoknya kejayaan mesti dicapai.Peluang keemasan ini saya rasa tidak akan mereka biarkan.

    ReplyDelete
  8. Tak sanggup berMB kan Sepat Kering tuuuu,,,,,,Herghhhhh..Puittttttttt.....

    ReplyDelete
  9. Dia tak kisah jadi MB boneka ... pemberian tuhan , KETUM Al Juburit ada di belakang ... jgn berlaku perbuatan luar tabii sudah la......

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!