KETUM LAYU DI TASIK MADU! AKHIRNYA IZZAH TERKULAI DIKAKI RAJA NONG CHIK!

BAPAK ANAK MAK semua kaki fitnah! Disebabkan penipuan ini maka Raja Nong Chik kalah di Lembah Pantai. kalau aku la memang aku suruh Izzah letak jwatan sebagai MP dan Nong Chik dan calaon lain bertanding kat sana. Mana layak kaki penipu yang terbukti menipu dan menarik balik kenyataan jadi MP lagi kan?

Tapi itulah kita kat Malaysia ni. Walau da ada video berzina, dah sah liwat sebab ada air mani 4cm dalam dubur dan ternampak spender putih yang dah macam roti canai pun masih lagi boleh mendabik dada dan buat muka sadin je. Dimana maruah kita wahai orang-orang Malaysia semua?

46 Responses to "KETUM LAYU DI TASIK MADU! AKHIRNYA IZZAH TERKULAI DIKAKI RAJA NONG CHIK!"

  1. Dah terlambat pun. Nurul Izzah dah menang kat Lembah Pantai. Mungkin kenyataan ini sedikit sebanyak telah mempengaruhi pengundi pada masa itu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Org2 msia sudah hilang maruah dan tidak mahu berusaha berihktiar mencari dan memilih kebenaran dgn mengunakan akal mata dan hati yg d kurniakan Allah.
      Hidup sudah terlalu mewah.

      Delete
    2. Assalammualaikum wmt,
      Yg sokong atau yg memenangkan anak si Nuor tu kaum imigran Cina.
      Mereka tak peduli apa. Asalkan tentang calon BN mereka akan sokong.
      Yg penting Melayu mesti dihalau dari negara ini.

      Delete
    3. takpe, ni boleh jadi modal untuk pru-14. Ahli parlimen penipu, semua yang keluar dari mulutnya memang berbau bangkai... anak puaka ni pun takut salah saman, minta maaf kepada Utusan Malaysia atas isu sokong murtad tak lama dulu, tapi blogger tak berapa mainkan isu tersebut... baru je 2-3 hari lepas...

      Delete
    4. Pru 14 nanti buat fitnah baru dan menang lagi dan lagi dan seterusnya...
      menang dgn dibantu oleh fitnah...
      rakyat malaysia apa kesah...

      Delete
  2. semoga keluarga pemfitnah mendapat balasan setimpal atas perbuatan suka memfitnah...

    ReplyDelete
  3. Amin..! doa di atas

    ReplyDelete
  4. Bapak kaki hentam depan dan belakang, sekarang Raja Nong Chik kasi hentam anak dia. Baru bapak tau

    ReplyDelete
  5. Penduduk lembah pantai diliwat oleh anak peliwat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia nak liwat dengan apa? Sex toy ke? atau pijam anugerah bapak dia kot?

      Delete
  6. Dari yang berPARTI Islam konon Islam dari kita semua, memang muka SADIN tak malu....kita pun heran betap tebalnya kulit-kulit mereka ini semua.. Mana maruah diri? Fitnah menghasut adalah HANYA CARA mereka....Istiraj Allah pada mereka. Allah benci pada mereka maka dibiarkan saja....Nampak bahagia tetapi sebenarnya Neraka..

    ReplyDelete
  7. Jika tak salah masa tu juga Nong Cik cabar tunjukkan bukti. Jika tiada bukti hantam habis2. Nasi dah jadi bubur tambah gula ajelah jadilah bubur nasi.

    Orang makan nasi ayam kita makan bubur nasi, maklumlah tiada taring hanya tinggal gusi. Jika gigit pun rasa geli-geli.

    ReplyDelete
  8. Hari ni minta maap, PRU14 pasti buat lagi bila dah desperate kehabisan modal. Dah jadi tabiat puak PuKiaR sebab depa tau UMNO adalah Melayu yang mudah lupa. Lupa diri, lupa sejarah.

    Nong Chik plak apesal tak saman 20 juta je? Jadikan pengajaran besar buat mereka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Org Bn baik2
      Saman menyaman ikut lifestyle western

      Delete
    2. Bukan KETUM ke yg mula trend sues2.....U cakap lg i sues U.....

      Delete
  9. Inilah bukti penipuan Nurul Izzah. Tapi org masih nak pemimpin yg suka menipu, yg berpura2 baik. Siakap senohong, ikan berduri, mula2 berbohong, lama2 mencuri. So, dah dpt kuasa, mulalah depa nak curi. Tu yg gerakan nak jadikan mak dia sbg MB selangor. Senang depa nak curi. Lagi mau kah pemimpin mcm ni, wahai org Lembah Pantai yg sangat bijak???? Lu pikir lah sendiri ... itupun kalau ada otak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada tauladan dlm rmh.. Tapi she can always use,her head. Kata belajaq tinggi....

      Delete
  10. Assalammualaikum wmt,
    Yg percayakan cakap dan kelakukan syaitan hanya syaitan saja.
    Orang beriman tidak.
    Pertimbangan orang beriman tetap mantap dan konsisten. Yg mungkar tetap mungkar dan yg batil tetap batil.
    Kalau orang lain buat di kutuk dan diseranah, tapi bila kita sendiri yg bua boleht. Buat dek jer!
    Sesungguhnya syaitan itu hanya jadi musuh kpd orang mukmin.
    Yg bukan mukmin boleh join sekaki.
    Wallahhua'lam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang pas pkr and all pakatans join syaitan sekaki.

      Delete
  11. Bila PRU14 datang, orang Lembah Pantai akan undi PR lagi, WALAUPUN pengakuan menipu pengundi di buat oleh PR. Masyarakat Malaysia pada umumnya mudah dan cepat percaya kepada berita berita panas dan palsu.

    ReplyDelete
  12. BN dan umno kalah sebab dapat pengerusi dan presiden 3L iaitu lembab, lemah dan layu! Bila ketua 3L, barisan kepimpinan nya pon 3L jugak!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah jib bodo...sbnrnye die punce cine naik tocang....berambus je le...xde karekter as PM....

      Delete
  13. BN dan umno kalah sebab dapat pengerusi dan presiden 3L iaitu lembab, lemah dan layu! Bila ketua 3L, barisan kepimpinan nya pon 3L jugak!

    ReplyDelete
  14. Semoga anak beranak akan mendapat balasan yang setimpal di dunia ini untuk tauladan kpd rakan2nya

    ReplyDelete
  15. Hari tu Menteri agama...hari ni nong chik...apa masalah dorang ni suka benar settle hal mahkamah dgn sekadar bersalam mohon maaf....teruskan aje lah.... golongan akar umbi penat2 sokong...atasan pulak sikap bacul...
    Ni lah aku menyampah ngan UMNO

    ReplyDelete
  16. Patutnya teruskan aje saman, jangan bagi alternatif mintak maaf. Ini taktik keji, sengaja buat fitnah, orang percaya, kemudian menang. Lepas tu senang je boleh mintak maaf dengan muka sundal tak tahu malu.

    Macam janji PAS nak tutup kilang Carlsberg lah ni. Sampai sekarang haram tak buat. Baru nak stop tin bir jual kat 7E janggut Kolid Gereja dah ketar kena sergah dengan DAP.

    Damage done, kena paksa dia bayar. Siapa suruh bukak mulut. Lain kali don't let your mouth issue cheques that you ass can't cash.

    ReplyDelete
  17. Entah apa yg difikirkan oleh pemimpin UMNO dewasa ini...saya pun tak faham.

    Pengundi Lembah Pantai serta Pengundi atas pagar yg tidak membaca akhbar atau melihat siaran TV dibawah kerajaan tidak akan tahu perihal ini kerana mereka lebih gemar melihat, mendengar dan membaca drpd lidah resmi pembangkang yg lebih retorik dan penuh emosi.

    Apa salahnya menyaman dengan sejumlah wang lalu mendermakan hasilnya kepada Pengundi Lembah Pantai yg setia menyokong pemimpin UMNO dan BN amnya?

    Politik secara "gentleman" tidak lagi relevan kerana pemikiran masyarakat Malaysia telah berjaya dimanipulasikan oleh pembangkang.

    Wallahuallam

    ReplyDelete
  18. Bodoh tahap babi..kecik2 mak kasi makan taik..dah terang2 enjut amoi..liwat sana sini..still dok sokong takbir lagi si nuar munafiq ni..yg si jijah kipas munafiq pun sama.. Terpaksa cover maruah laki yg kaki jubo..last2..dia pun syok temberang jugak.

    ReplyDelete
  19. Harap bang non jgn mati cepat..biar nazak lama sket. Bole wanjijah munafiq ambik video..kasi upload utube. Baru la powerrr.

    ReplyDelete
  20. it's all in the(ir) family: sex, lies and videotape .....

    ReplyDelete
  21. Di mana tumpahnya kencing anwar kalau bukan kat anak bini sendiri......

    ReplyDelete
  22. Bukan org malaysia tak de maruah..tapi org melayu..muka tak tahu malu

    ReplyDelete
  23. izzah tu kan bakal janda. .. mestilah kowtim mintak maaf kot2 ade peluang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha...ah hanya Allah Maha Mengetahui.
      Klau tak kena penyapu dgn isteri nong tok sah crta la...haha

      Delete
    2. kalau ijah bukak kangkang bagi tengok tak ke tersembul bijik mata dia. iblis dan syaitan sentiasa menemani.

      Delete
  24. Pru 14 nanti buat fitnah baru dan menang lagi dan lagi dan seterusnya...
    menang dgn dibantu oleh fitnah...
    rakyat malaysia apa kesah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kilang fitnah PKR/PR beroperasi sepanjang masa bermula selepas PRU13 sampai PRU14. Kilang mesti jalan tidak boleh berhentyi untuk menentukan high produktiviti. dan keuntungan kilang tersebut.

      Delete
  25. Kalau sapa2 ada perasan , masa papanya dalam penjara, betina ini ada pergi jumpa dengan Estrada diFilipina, berani dia jumpa buaya Tembaga tu? tak kan tak ada apa2 kisah kut? kalau tak ada tawar menawar tak kan si buaya tu sanggup tolong macam2

    ReplyDelete
  26. Bapak borek anak rintik. Bapaknya dah bertahun-tahun kerja menipu buat muka sardin sebab depa tahu rakyat Malaysia memang bodoh-bodoh. Melayu sendiri yang jual melayu, ada golongan ambik kesempatan. Lupa pasa kontrak sosial yang pernah dipersetujui. Menipu memang dah memang tidak boleh dipisahkan dari PRK - PARTI KELENTONG RAKYAT.

    ReplyDelete
  27. Kalau ikut risalah rahsia Langkah Kajang jadual sekarang 3 tahun sebelum PRU14 ialah PKR/PR akan selesaikan semua kes diluar mahkamah. Jadi mengikut jadual lah tu. kemudian apa perlu dibuat 24 bulan sebelum PRU14, 12 bulan sebelum PRU14, 6 bulan sebelum PRU14. PKR/PR perlukan RM3.2 billion untuk melaksanakan semua program mereka untuk merempas PUTRAJAYA. Jadi menduduki kerusi MB Selangor mustahak kerena ada lombong disitu, keduanya 250 syarikat koprat telah berjanji memberi PKR/PR RM50,000.00 sebulan setiap syarikat hingga menjelang PRU14. Jadi langkah kajang adalap untuk menjana kewangan menuju ke PUTRAJAYA.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hang lupa dana dari tel aviv?

      Delete
  28. Ni la namanya pemimpin2 duniawi. Sanggup buat apa sja utk mendapatkan pangkat & kekayaan dunia. Dh mati nti tu semua buang longkang. Amal jariah yg akn diperhitungkan. Daulah islam

    ReplyDelete
  29. Itulah Politik sentimen kebencian

    ReplyDelete
  30. Dulu2 bila Tun M jadi PM org cakap dia MAHA FIRAUN/ ASSOBIYAH/RACIST/MAMAK DLL dan sekarang ne DTK NAJIB bermacam2 gelaran menghina yg beliau dapat, sebagai umat islam rumpun melayu apakah hukum memfitnah...

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!