KETUM HANGIT! ZUHDI WHATSAPP MENDEDAHKAN BAGAIMANA ANWARINAS DALAM PAS MENYERANG HAJI HADI!

Video ni aku ambik dari Minaq Jinggo

23 Responses to "KETUM HANGIT! ZUHDI WHATSAPP MENDEDAHKAN BAGAIMANA ANWARINAS DALAM PAS MENYERANG HAJI HADI!"

  1. bang non ni ibarat senjata makan tuan la. seb baik kapal sudah karam. kalu idak, mungkin dia akan suruh lg bang non bertobat. hehehe

    ReplyDelete
  2. What ever sokongan tetap pd PR. Pengundi muda akan menolak PAS utk tempoh yg lama

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. ye betul...aku seorang pengundi muda...yg sokong bn...

      Delete
    3. Pengundi BELIA dan REMAJA tak buta hati..tetap sokong PAS & UMNO walau pun PAS ngan UMNO tak setuju angin tapi "air dicincang tak kan putus, carik carik bulu ayam bertemu juga"..undi PAKATAN jauh sekali penuh dengan najis dan kotoran politik..

      Delete
    4. Mohd zain. Bodoh melantun lantun ko ni. Byk sgt makan taik camni la jdinya

      Delete
  3. Anon atas serang psikologi pas, jgn bimbang Pas, Allah bersama kita. Perancangan Allah lebih hebat utk umat Islam Malaysia. InsayaAllah, Pkr yg akan ditolak.

    ReplyDelete
  4. Pas klau hdk tarik pengundi melayu Islam ATS pagar kena buat pkara ini:
    1. Besederhana DLM perckpn Dan tingkah laku. Keyword: blajar cara kump tabligh berdakwah. Tidak jemu mndkti org melayu Dan TDK berburuk sangka wpun ambil masa.
    2. Perkasakn ekonomi melayu Islam Dan ank negeri sbh swk. Keyword: bljar dgn arqam mcmana mereka mbina rangkaian/rantaian ekon sehingga menakutkan kump peniaga China suatu masa dahulu.
    3. Jgn takut dgn siapa2x, pcaya diri pjuangan ikhlas akn berhasil. Keyword: buang dap & pkr Dan parasit2x perosak pas.
    4. Minta mahap kpd umat melayu bgi kes kapir mengkapir. Keyword: inilah penghalang kpd umat melayu hdk mahapkn pas Dan terima pas. Lihatlah cara Najib yg tidak berburuk sangka dgn melayu pas, semuanya ATS smgt persaudaraan wpun berbeza pahaman Dan pndpt Dari segi pentadbiran sahsiah politik.
    Sekian pndgn saya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. keword: bergabung parti melayu islam...itu yg china/keling takut...

      Delete
    2. Cina, India cukup takut kalau Melayu bergabung...tengok KIt Siang tak tidur malam jika PAS keluar PAKATAN..DAP/PKR memerlukan kasih sayang PAS walau PAS ditunjal tunjal ...

      Delete
    3. Setuju. Isu mengKHAFIR, cukup sensitif pada melayu/islam.

      Delete
  5. sokong orang johor

    ReplyDelete
  6. Muslim/ Melayu bongok yang suka cakap banyak!!!

    Bersatu dan ajar cukop2 musibat2 tu semua!!

    Pakai nama Islam tapi BESAR PUNYA PEROSAK!!!

    SIAL!!!

    ReplyDelete
  7. TSKI, jangan berenti di exco saja, ahli majlis kat kerajaan tempatan pun kasi pecat semua ...........

    ReplyDelete
  8. takbir je lah orang2 pas

    ReplyDelete
  9. Pympaian yg hebat n jelas oleh dr zuhri..penuh karisma, berkreadibiliti n bsederhana. Jauh beza dgn ketua ketum..smoga Allah dlm peliharaan mu..wpun sye pro BN tp sgt suke dgn gaya Dr Zuhri..respek..

    ReplyDelete
  10. Pympaian yg hebat n jelas oleh dr zuhri..penuh karisma, berkreadibiliti n bsederhana. Jauh beza dgn ketua ketum..smoga kamu dlm jagaan Allah..wpun sye pro BN tp sgt suke dgn gaya Dr Zuhri..respek..

    ReplyDelete
  11. Dulu semasa negeri Perak jatuh kepada BN akibat ada ADUN PR melompat parti Anuar Ibrahimlah yng paling ribut. Hari ini dia juga yng ribut di negeri Selangor, kerana terlalu berangan2 kata peribahasa orang tamak selalu rugi.1 negeri kehilangan!

    Jangan bersedih Abang Nuar..depan PKNS masih ada banyak pokok.Boleh pilih satu pokok yng rendang utk bermusyuarat dgn exco yng kena tendang.Nak sedap lagi tepi tasik Shah Alam ada poko besar2 sambil bermusyuarat boleh pancing ikan patin kahkahkahkah


    ReplyDelete
  12. Kajang move dh jd khalid move. Lim kit sial kena rujuk abg besar lee kuan yew pikir strategi baru pecahkn melayu dgn sokongn rba. Tgk adakh melayu akn masuk lobang lim kit sial kali ke2. Pcatur utama adslah lim kit sial anak beranak, anuwar pkr pas hny proksi..hbs madu sepah dbuang...khalid dh rasa...

    ReplyDelete
  13. Sumpah laknat saiful dah mula.... hahahahehehehihihihi

    ReplyDelete
  14. Rupa2nya dalam kelakar Negara Pasir Berdengong terdapat satu sindiran yang tajam setajam sembilu nibong.
    TSKI alang2 memberseh kolam jangan kira ikan besar ke ikan kecil ke yang tak berguna buangkan semuanya !

    ReplyDelete
  15. Islam dan melayu semakin kuat dan bersatu padu di malaysia sekarang. Lihtalah bagaimana kita rakyat malaysia yg beragama Islam tanpa rasa takut memboikot cina fan india yg menyokong yahudi...

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!