KETUM BERKUNYIT! DOKUMEN KAJANG MOVE AKHIRNYA TERDEDAH JUGA? RAFIZI MENGAKU?

Macam biasa PKR melalui Rafizi bila dah kantoi kata ini bukan dokumen mereka, yalah yalah PKR aku percaya la apa korang cakap sama macam aku percaya Anwar tak liwat Saiful tapi air mani dia tumpah sejauh 4cm ke dalam dubur Saiful kan?

Korang nak tahu apa yang PKR marah sangat sekarang ni? Dokumen Kajang Move sudah expose la. Itu yang depa jadi tak keruan tu. Aku copy dari blog Cili Padi kat bawah ni







Rafizi penipu beb! Bend ani semua tahu Rafizi adalah Paar Tragedi dalam PKR. Mula-mula masa tersebar kisah Kajang Move ni Rafizi kata ini semua fitnah UMNO pastu Langkah Kajang ni memang ada. Aku tertarik dengan satu komen dalam blog Cili Padi pasal penipuan Fahmi dan Rafizi:

Fahmi PEMBOHONG BESAR kononnya rafizi menamakan strategi ini sebagai 'Serampang Kajang'

Jika dilihat kepada pautan ke blog Rafizi yang Fahmi berikan ia bertarikh 30 Januari 2014, tetapi dalam blog yang sama bertarikh 7 Ogos 2014, Rafizi telah menulis perkara berikut:

"Rundingan menyelesaikan tuntutan hutang di luar mahkamah dipercepatkan selepas KEADILAN mengumumkan Kajang Move pada 28 Januari 2014. Sebelum pengumuman dibuat, YAB Tan Sri Khalid Ibrahim telah terlebih dahulu dimaklumkan keputusan dan permintaan parti pada 26 Januari 2014 supaya beliau berundur dan beliau menyatakan persetujuan kepada keputusan parti itu"

MEMANG SAH PENCACAI DAN PEMIMPIN PKR ADALAH PEMBOHONG DAN PENIPU RAKYAT YANG NYATA... KANTOI..!!!!!!!!

So korang boleh nilaikan sendiri wahai rakyat Malaysia yang Allah bagi akal. Jangan la asyik kemaruk dok percaya apa yang mereka kata saja. Dokumen ini terlampau detail dan aku nak kata ikhlas ni, maaf la ya, UMNO tak le sebijak ini untuk nak buat dokumen semua. Bab nak memalsukan dokumen ni memang kepakaran mereka.

Aku yakin diokumen ini adalah original sebab itu depa menggelabah semacam. Biasa la bend ani boleh terbocor sebabnya mudah saja, PKR sedang berantakan sesama sendiri. Ada banyak kem dalam PKR ni pun. Aku rasa yang tak puashati dengan Rafizi pun ramai dalam PKR ni dan mereka la yang sebarkan benda ni.

Cilakak punya Rapussy, tak nak ngaku pulak ya? Yalah siapa nak mengaku berak kat tengah jalan kan? Sama la macam Anwar pun dah liwat air sudah masuk kata ini semua konspirasi UMNO. Aku harap pihak berkuasa ambil tindakan yang sepatutnya terhadap PKR. Mereka ni sudah menjadi terlampau bahaya untuk negara kita.

Apa punya sial punya parti la PKR ni dari ditubuhkan sampai hari ini asyik bikin onar je. Dan lagi aku pening bila ada manusia sakit jiwa yang asyik masyuk dok sokong PKR Dajjal ni.

111 Responses to "KETUM BERKUNYIT! DOKUMEN KAJANG MOVE AKHIRNYA TERDEDAH JUGA? RAFIZI MENGAKU?"

  1. Kalau tak kencing, tak tipu, tak kelentong... bukan PKR la namanya... dati KetUm sampai la balacinya, perangai mereka sama sahaja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada daraah dappig ke. Tak mcm org islam kuat memfitnah.

      Delete
  2. Apa lagi di tunggu .. BUKTI DAH ADA .. CEKUP DAN DAKWA .. RAFIZI GAY ..
    JANGAN JADI NASI MENJADI BUBUR..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sumbat je dalam lopak biar kene sontot....ramai2 buat report atas faktor keselamatan negara..sabotaj negara...najib razak jgn lembik sgt...

      Delete
    2. Najib mmg lembik!!Betuil kata madey!

      Delete
    3. Mmg lembik & xde telor ini ajib gor....

      Delete
    4. Setuju Najib tak ada telur

      Delete
  3. Untuk gambar no. 5, di bawah perkara MBI- Menteri Besar Incoporated. Satu dana SUDF akan dilancarkan dan ini telah diwar-warkan oleh MB Selangor pada tahun lepas.

    http://themalaysianreserve.com/main/news/corporate-malaysia/4944-selangor-plans-rm1b-sovereign-wealth-fund

    ReplyDelete
    Replies
    1. Negaru KU pun sudah ditubuhkan kan.. so memang ini dokumen depa..benda yang ditulis kat sit ada yang baru berlaku dan dah berlaku.. takkan nak tunggu yang akan berlaku plak kot... pihak berkenaan sila amik tindakan..

      Delete
  4. Dah bocor tak mengaku pulak.Yg sebetulnya memang ALLAH tidak mentakdirkan bang non jdi PM.Semua dah terbongkar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. takkan la pemimpin PKR nak mengaku mereka berak tengah jalan lak..

      Delete
    2. apa lagi kalau jumpa kasi hempoklah kepala bang non dan rafizi

      Delete
  5. TUUUU LAAAAH PASAI

    ISA DAH DIMANSUHKAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni sume najib pye kesilapam terbesar....worst...

      Delete
  6. kempen siber?
    Taksangka PKR pun dah ada RBA sekarang
    REGIMEN BUNTUT ANWAR

    ReplyDelete
  7. Kalau ikut cara aku mudah saja...

    ReplyDelete
  8. saya sarankan pehak yang mempunyai bukti atau surat fail langkah kajang supaya membuat lapuran polis kerana langkah kajang mempunyai unsur2 sabotaj ekonomi malaysia kalau di amerika menjadi keslahan besar penjara seumor hidup.sebab tu pehak pembangkang berusha memansuhkan akta isa.banyak lagi akta2 yang memperuntukan hukuman berat seperti menjatuhankan ekonomi juga satu kesalahan yg menyebabkan kemudaratan kepada kerajaan malaysia

    ReplyDelete
  9. Rafizi akui secara bersumpah bahawa, kajang move yg tersebar itu palsu dan beliau sedia membuat kenyataan akbar akalu perlu dan ingin membuktikan bahawa yg mana dokumen asli dan yg mana palsu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, bersumpah depan Setan Anwar Al-Juburi la kot

      Delete
    2. [24.21] Wahai orang-orang yang beriman, JANGANLAH kamu menurut jejak langkah Syaitan;...
      [24.21] ... dan SESIAPA YANG MENGIKUT jejak langkah Syaitan,
      [24.21] ... maka SESUNGGUHNYA Syaitan itu SENTIASA menyuruh menyeru kepada KEKEJIAN dan KEMUNGKARAN. ....

      Tun Dr Mahathir : UMNO = Syaitan yang dikenali...

      --- Orang bertanya mengenai syaitan,
      --- tapi kita ADALAH SYAITAN yang orang kenal.
      --- Mereka ADALAH MALAIKAT yang orang tidak kenal.

      http://www.malaysiakini.com/news/207077


      Delete
    3. Anon 6:20 bodoh, mungkin x melayu sbb x faham bhs kiasan yg tun M gunakan. Rba dap n pkr dua bodoh taraf longkang

      Delete
    4. Anon 6:20 Apasal bodoh sangat. Nampak sangat ini tulisan RBA. Tak semua rakyat malaysia bodoh sangat,

      Delete
    5. Anon 6.20 gila kot, buta perut sampai macam tu.

      Delete
    6. anon 6.20 bukan paham bahasa inggeris seperti yang TUn M kiaskan tu. Pencacai al-juburi ni spesis bodoh tak boleh diajar dah..

      Delete
  10. WTF! Babi punya pakatan! Aku pemegang saham ASB dan punya simpanan kat EPF. Apa ke strategi BABI yang nak menghancurkan rakyat. Babi, babi, babi...... Aku doakan kau orang mampos cepat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Strategi kajang ni diajar oleh cina dap n singapork. Dap n singapork join ngan pkr n pas nk tumbangkn bn, musnahkn ekonomi malaysia tp pd masa yg sama musnahkn kekuatan ekonomi melayu. Pkr dan pas pengkhianat bangsa negara dan agama

      Delete
    2. Byk hak bumi dah tergadai dan diragut bangsa asing sejak merdeka lg.tu yg gua confuse,siapa pnya kerja dan beri lbh ruang kpd non bumis?

      Delete
  11. tangkap rapizi...kebiri anu nye

    ReplyDelete
  12. Takpa dosa depa..pas da ampun kn...hahaha

    ReplyDelete
  13. Bahaya sungguh mainan si rafizi ni, kerana kuasa menjadikan dia sangat berani sehingga sanggup menjatuhkan ekonomi rakyat marhaen yg tidak berdosa pada beliau. Ptuuiihhhh.....

    ReplyDelete
  14. kalau betul dokumen ini adalah asli dan benar, buat pendakwaan cepat kat rafizi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya,esok ramai2 berarak pi report dan masuk tv3 dan utusan.

      Delete
  15. Mari kita lihat PENAFIAN Raspussy bila dokumen ni tersebar...

    KENYATAAN MEDIA

    Saya menasihati orang ramai terutamanya pendokong Pakatan Rakyat supaya berhati-hati dengan helah yang dimainkan oleh Umno/Barisan Nasional dengan mereka-reka dokumen palsu untuk memfitnah pimpinan.

    Sebelum ini, sudah menjadi kebiasaan apabila tweet atau kenyataan palsu dibuat untuk menimbulkan kemarahan. Saya pernah membawa isu ini ke Parlimen kerana tweet palsu dari cybertrooper Umno/Barisan Nasional.

    Hari ini, satu dokumen palsu kononnya ringkasan eksekutif Langkah Kajang dimainkan. Saya terkejut melihat mereka yang cenderong kepada Pakatan Rakyat turut sama menyebarkan perkara ini seolah-olah mereka tidak menapis dahulu kesahihannya.

    Adalah melucukan jika ada strategi besar yang ditulis dalam satu dokumen. Malah, dokumen itu pun banyak menimbulkan keraguan dan sepatutnya jelas lebih awal bahawa ia dokumen palsu:

    1) penulisnya tidak dapat berapa mahir dengan bahasa Inggeris. Kalau pun itu dokumen sulit, sepatutnya ditulis "P&C" bukannya "Eyes Only"

    2) penulis seperti terkeliru di antara ISIS dan ISIL. ISIS itu think tank yang menyokong kerajaan, tidakkah jenaka apabila PKR merancang konspirasi sulit dengan ISIS?

    3) semua yang tahu politik dalam PKR tahu bahawa Sdr Azrul Azwar adalah pegawai Tan Sri Khalid. Di mana masuk akal pegawai khas MB yang juga menyokong kuat MB merancang strategi sulit mahu menukar MB? Sdr Azrul Azwar pun bukan lagi di dalam Institut Rakyat, semua orang dalaman PKR tahu perkara ini (kecualilah ia ditulis oleh blogger-blogger Umno)

    Dan banyak lagi.

    Dokumen palsu itu jelas ditulis oleh blogger-blogger Umno seperti pada satu masa mereka pernah menuduh saya mempunyai hubungan seks dengan seorang wanita Inggeris bernama Kristi. Mereka tidak tahu Kristi itu kucing saya.

    Saya tidak terkejut mainan Umno itu.

    Saya terkejut cepatnya rakyat Malaysia, malah yang cenderong kepada Pakatan Rakyat, percaya kepada perkara karut tanpa usul periksa. Semaklah perawi dahulu dan gunakanlah akal yang Allah kurniakan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kononnya dokumen sulit ditulis P&C, tapi dokumen ditulis dalam bahasa Melayu, tentulah digunakan Sulit & Persendirian, bukannya P&C kerana dokumen tu tak ditulis dalam bahasa Inggeris.

      Eyes Only ditulis kerana ia bermaksud hanya untuk tatapan orang tertentu sahaja. dan ini memang bahasa yang digunakan dalam kebanyakan dokumen sulit.

      mengenai penglibatan ISIS tak begitu menghairankan kerana banyak kakitangan awam sendiri yang bersimpati dengan pembangkang dan mereka tentu sahaja bersetuju untuk sabotaj semua program yang dilaksanakan kerajaan. Contoh paling mudah, bagaimana tentatif PM/TPM keluar negara boleh pembangkang dapat dan bongkar begitu mudah sekali, Sudah tentu banyak talibarut mereka yang bersikap talam dua muka dalam kerajaan.

      Azrul Azwar (wawa) adalah pekerja kepada MB Selangor, jika khalid ibrahim ditukar sekalipun wawa tetap akan berkerja dengan parti yang memerintah negeri. Jadi bukan susah untuk menggunakan khidmat Wawa sekalipun khalid sudah tidak berkhidmat sebagai MB di Selangor.

      Dan akhir sekali, yang paling kelakar. bila pula pro-BN memfitnah dia dengan pompuan minah saleh ni?? Setahu kami Raspussy adalah bapok yang tak minat dengan wanita.... tak payah nak fitnah orang lain pulak la raspussy...!!!!!!!

      Delete
    2. Kena klentong lg kita!!!

      Delete
    3. Macam biasa, when all else fail, put the blame on UMNOBN. Memang modus operandi depa dari dulu macam nie. Yg terang terang dah nampak pun boleh kata bideo tu besi. Yg terang terang dok dalam pungkoq pun boleh kona kata 'artificial insemination'. Yang terang terang nak jatuhkan TSKI pun tak ngaku sampai last minute.

      Yang terang dah bersuluh tapi anjing2 depa dok buta lagu tu jugak la.....

      Delete
  16. bahaya manusia macam ni memang bahaya buat negara kucar kacir depa banyak duit boleh pegi luar negara kita kat sini jadi macam mesir dan sudan nanti ...... berterabor anak bini adik beradik sanak saudara mati katak dibuatnya

    ReplyDelete
  17. Biasa Dokumen Rahsia di label Sulit / Persendirian...

    Nampak sangat kerja tangan UMNO...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kat dokumen tu takde tulis sulit / persendirian ke? Ko tengok guna kepala bontot ke?

      Delete
    2. Awat bodoh sangat DAP memang nak tenguk UMNO dikuburkan kerana UMNO yang menjadi penghalang cita-cita mereka.

      Delete
    3. Anon 6.24..ko anak sundal...hanjing....sial....babi....

      Delete
    4. ANON 6.24!!! KO NAK MAMPOS KE????!!

      Delete
    5. Kalau mengaku dah tentu salah..
      kalau nafi masih ada peluang lepaskan diri...
      anwar berahim..

      biasa la tektik salahjan umno tu dah basi la macai..

      Delete
  18. Chow Chee Bai punya Anwar pembohong Cina!

    ReplyDelete
  19. PDRM dan ATM perlu siasat dan ambil tindakan segera menangkap sesiapa yang terlibat rancangan ni dengan segera.. Ini adalah musuh negara dan wajar dihapuskan... Setiap rancangan dan pelan mereka lebih jahat daripada tindakan komunis ... rafizi dan anwar babi wajar dihapuskan segera.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kah3dokumen palsu.byk lg kerja polis bro nak setel.

      Delete
    2. Anon 1.02 kepala bapak kau lahanat....

      Delete
  20. Sekarang kita dilanda pelbagai musibah. Diselangor anuwar kepalanya. Terdedah rahsia kajang move itu mgkn perancang didlm negeri sj. Tetapi jika diperhatikan semasa anuwar dijatuhkan hukum 5thn disitulah mh370 dilenyapkan. Sekarang ini kes mh 17 juga dipesongkan supaya keupayaan jentera kerajaan tertumpu pada krs tersebut disamping pihak pembangkang dpt ruang yg selasa dlm kes selangor.
    Adakah ini satu kebetulan atau ada tgn ghaib yg cuba sabotaj najib dn mslaysia. Kita sedia maklum jentera pembangkang disokong oleh pihak luar. Mgkn percaturan anuwar dimskkan penjara cetus kegawatan pihak luar dan pemvangkang dan rancagan pru yg akan dtg.

    ReplyDelete
  21. Dulu komunis di hutan belantara..Sekarang komunis di kota raya..Pengkhianat Negara patut dibuang negara..Tetapi apo nak dikato..pengkhinat buang daerah pun sekarang dah boleh jadi tawkeh beso merata rata.. ada ajib kesahhh.. 1Malaysia katakan..sama rata..sama rasa..sama sama menuju kehancuran negara..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg hanjenggg le ini najib...

      Delete
  22. Tu pasal Tun Dr Mahathir bengang yg Najib gi buang ISA, susah nak damage control sekarang ini, akta mana nak guna pun dah celaru dalam melawan anasir perosak Negara seperti PKR dan konco2.. LAGI PUN DIAORANG INI SEMUA GUAN TRADEMARK pAK nUAR jUBO YG PANDAI BERLAKON DENGAN MULUT MANIS BILA BERCAKAP DAN BERJANJI TAPI SANUBARI PENUH DENGAN PENYAKIT JIWA YG KOTOR LAGI KEJI...

    ReplyDelete
  23. Bagi orang BSKL buat analisa.BSKL dah alert dan berpengalaman dengan straretgik bergini.Mereka sudah masak dan mempunyai banyak pengalaman semasa krisis kewangan 98.Mungkin,dokumen sampah sebegini sengaja di bocorkan utk melindungi startergi2 lain.

    ReplyDelete
  24. Serampang kaang ke putrajaya

    ReplyDelete
  25. Buruk dan Busuk betul perangai puak ni sampai sanggup menipu rakyat demi mencapai cita-cita peribadi mereka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni yg dinamakan politik.nak marah pun tak kemana?

      Delete
    2. Negara luar pun bpolitik jge tp xde la mgadai n mdedahkn negara kpd pihak asing. Ambil iktibar jge negara iraq libya mesir syiria...org Islam dpbodohkn oleh sangkafirun

      Delete
  26. Perghhh sampai nak rosakkan negara sendiri nak kuasa punya pasal. Dengan bantuan TEMASEK Group lagi. Memang celaka betul la semua yang dalam PR ni.

    ReplyDelete
  27. Kotornya mainan politik puak ni. Dulu Khalid orang dalam PKR, sekarang ni dah jadi orang luar, banyak rahsia jahat PKR akan terkeluar. Tapi biasalah, kalai dah dasar penipu, macam-macam alasan akan diberi. Puak ni terlampau yakin Rakyat Malaysia ni senang-senang saja boleh ditipu sebab ramai yang Keldai Taksub Pemimpin.

    ReplyDelete
  28. PKR mempunyai strategi jahat untuk memusnahkan Malaysia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dibelakang mereka ada zionis laknatullah dan para munafikun bertopeng islam..

      Delete
  29. Inilah puak yang akan menghancurkan segala kejayaan Malaysia yang telah dibina selama ini. Hanya untuk kepentingan golongan tertentu.

    ReplyDelete
  30. Inilah yg dimaksudkan khalid "selangor dlm bahaya"...

    ReplyDelete
  31. Dasar penjilat kunyit

    ReplyDelete
  32. Hanya yang betul-betul terencat otak saja boleh terima penafian sipondan tu. Strategi yang ditulis amat terperinci dan tak mungkin dapat direka-reka oleh orang yang tak berkaitan dengannya. PKR ni memang benar adalah Parti Kelentong Rakyat. Mungkin mereka lupa bahawa tak semua Rakyat Malaysia yang kurang akal.

    ReplyDelete
  33. PKR ni lagi teruk dari PKM. Boleh tergadai Malaysia kalau jatuh ke tangan puak jahanam ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. PR dh mmg le mcm hanjing....tp ah jib gor blh jadi tikus plak....abis le sume pijak kepala...bodo...

      Delete
  34. sama je pkm/pkr , parti komunis rakyat

    ReplyDelete

  35. MANA MAU LARI. PEGAWAU DI PEJABAT MB SELANGOR DAH BUAT REPORT. TUNGGU SIAPA YG KENAAA. .

    ReplyDelete
    Replies
    1. sape nama pegawai tu?? Rasupssy Romli ke??? Kah kah kah kah kah kah

      Delete
  36. Ya Allah. Aku ada duit simpanan dalam epf tu. Kalau betul la ni. Ya Allah, sebagai orang yg teraniaya saya mohon pada Mu Ya Allah buka lah hijab seluasnya dan makbulkan doa aku. Ya Allah aku mohon Kau turunkan bala kpd anwar ibrahim dan keluarganya. Amin Ya Rabbi Alamin.

    ReplyDelete
  37. CELAKO! CELAKO! CELAKO PUNYA PAKATAN RAKYAT PARTI KURAP!!! SANGGUP KO GADAI MARUAH NEGERI SELANGOR DENGAN MENGUTIP DANA DENGAN MEMAKSA PBT MELULUSKAN LESEN HARAM PUSAT HIBURAN. BANGSAT!!!! SIAP KO!!!!

    BANGSA MELAYU

    ReplyDelete
  38. PEMBELOT NEGARA INI PATUT KITA GANTUNG SAJE KAT JEJAMBAT MENARA BERKEMBAR PETRONAS. BIAR SAMPAI KERING. AGAR JADI PERINGATAN.
    ORANG LAIN SUSAH2 NAK MAJUKAN NEGARA. DIA NAK PELINGKUP NEGARA INI KERANA NAFSU DAJJAL MAHU JADI PM. BENGONG WEII...DALAM MALAYSIA NI MASIH LAGI RAMAI RAKYAT MENDOAKAN KESEJAHTERAAN DAN KEAMANAN NEGARA. INSYAALLAH...TUHAN AKAN HINDARI PERANCANGAN JAHAT ZIONIS KORANG SEMUA..

    ReplyDelete
  39. Rafizi kata palsu...biasa la..bila dah camni palsu je manjang...hmmm kali ni takder lak nak saman...heheheheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dulu raspussy kata takkan cubaan nak jatuhkan MB pun bila Langkah Kajang dibuat. Sekarang kita tengok kata-kata dia dulu tu betul ke?? Cam nak jahanam je raspussy dan peliwat kerjakan....

      Delete
  40. Di mana tahaluf siyasinya,sedangkan ia bergelumang dengan aktiviti2 bercanggah dengan syariah.Patut ler Pas stim memanjang kerana kenikmatan duniawi sehingga menolak penyatuan ummah.KETUM jugak yang untung,pusing2 duit kerajaan negeri selangor sebelum pergi bercuti.

    ReplyDelete
  41. Yang buat dokumen palsu Kajang Move ni pon tak profesyenal. Ni macam gaya dokumen Rahsia dibuat kat Mesyuarat MAT UMNO.

    Lain kali, buatlah kerja sikit, jangan malas. Pi tengok dulu macam mana PKR buat dokumen Rahsia.

    Bodoh Dan biol taktik macam ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau mengaku dah tentu salah..
      kalau nafi masih ada peluang lepaskan diri...
      anwar berahim..

      biasa la tektik salahkan umno tu dah basi la macai..

      Delete
    2. Kat PC pun , raspussy tak pernah tunjuk macam mana rupa dokumen yang asli pun. Bukan susah sangat, PC kat HQ Keadilan, tunjuk je la muka depan sikit... penipu betul raspussy dan anjing-anjingnya

      Delete
    3. Skemanya bahasa hang. Belajaq kat SRJK (C) ka? Hahahahahahaha. Anjing2 DAPigs nie memang lagu tu. When all else fail, blame it on UMNOBN.

      Menyalak tak kena tempat anjing nie.....

      Delete
    4. Hanya anjing RBA saja yang dok cakap semua kerja UMNO. Jangan ingat semua Rakyat Malaysia bingai sangat.

      Delete
    5. Anon 9.50...kepala bapak ko lahanat....dasar dajal..jalang...mak ko 2 bapak ko 8 le...

      Delete
  42. Cabar DS Najib utk kembalikan semula ISA. Jgn jadi lembik sgt. Kalau nak tgk UMNO BN berkuasa lagi dimasa depan kembalikan ISA. Jgn sampai rakyat sumpah DS kerana kegagalan dan kelemahan DS sendiri merosakkan negara ini. Jgn hanya tahu bagi 'Disinilah lahirnya sebuah cinta' syahdu dan jiwang sgt2...perlakuan lembik dan tiada ketegasan.
    PDRM dan SPRM...DS arahkan mereka siasat hingga ke lubang cacing dan jika betul jgn lagi berlembut dgn pengkianat2 negara ni. Jgn sampai jadi mcm Thailand atau Mesir tentera ambil alih...Jgn mimpi le PR ke BN ke nak memerintah sebab penat Pasukan2 keselamatan ini bertungkus lumus menjaga dan mempertahankan negara tp ahli2 politik tak peka.
    Tahan Rafizi tu dan siasat sebagaimana KIKI tu kena. Kalau tak nak takpe...kami je yg siasat dia nanti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagi aku la, biaq pi tentera takeover sebab masa tu baru puak2 anjing DAPigs ni tau bumi ini milik siapa. TUDM, TLDM, PDRM dan RAMD ada satu persamaan. Huruf D tu. Apa maksud dia? DIRAJA. Raja Melayu ka raja kapoor aljuburi?

      Puak hangpa nak buat kacau sangat noo. Hangpa lupa barisan hadapan PERTAHANAN negara masih lagi taat dan setia dengan pemerintah ASALTanah Melayu.

      Jangan dijolok sarang tebuan.....

      Delete
    2. kita jangan terlalu yakin sangat Pengundi Sik. Jangan lupa, virus-virus DAJJAL ni pun dah menular dalam oraganisasi tentera. Kalau tidak masakan ada calon pilihanraya di Lumut, di JB yang berpangkat tinggi dalam tentera. Malah kebanyakan pegawai tentera datangnya dari negeri Kelantan. Mereka tetap sokong PAS di kelantan tu, walaupun bukan kesemua dari mereka..

      Delete
    3. Salam, memang ada virus yg dah menyusup masuk tetapi percayalah bila saya katakan yg antibodi mereka masih kuat. Dan saya yakin dan percaya akan keupayaan serta kesetiaan mereka TIDAK akan berbelah bagi sekiranya berlaku sesuatu kepada negara tanahair kita.....

      Delete
  43. seandainya terjadi seperti yang dirancang... memang lingkup la malaysia....orang pertama yang akan aku cari ialah anwar berahim... bersedialah....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Strategi serang dulu bru ada pluang menang. Klu tgu dh dserang bru nk bangkit mgkin x bleh bangkit dh sbb musuh pun ada strategi jge. Mesti mdahului musuh bleh ggu musuh btindak dulu

      Delete
  44. Kalau jadi, lagi bagus.Mereka buat spekulasi,kita buat untung dan beralih dari sistem ekonomi kapitalis.Buta2 orang melayu islam boleh pacu ekonomi syariah dengan lebih pantas.

    ReplyDelete
  45. Saya khuatir dengan pendedahan Dokumen Langkah Kajang ini, adalah untuk memerangkap UMNO supaya tumpuan isu MB Selangor beralih kepada UMNO n BN yang cuba untuk memutarbelit fakta. Ironinya mmg perkara ini berlaku. Sekarang kecoh dalam FB ia dinafikan oleh Rafizi dan disalahkan UMNO/BN. Sedangkan UMNO dan BN tidak campur tangan langsung dalam hal ini hanya me nyatakan sokongan kepada Khalid Ibrahim. Umpan yang dipasang tidak termakan...so kene buat alternative...dedahkan dokumen dan salahkan UMNO. Ini mebolehkan PKR menarik nafas sekejap untuk mengurangkan tekanan kepada mereka. Saya harap Media, UMNO dan BN tidak menyatakan apa2 statement kerana akan membuka ruang untuk mereka menyaman BN. Mereka dedahkan supaya ada menteri yang akan komen dan mereka akan menyaman. Kerana hingga kini tiada bukti dokumen itu milik mereka malah ditulis oleh mereka. Bila mereka saman, mana nak cari bukti bahawa itu dokumen mereka. Harap tidak terperangkap dengan taktik basi menyaman ini. Mereka nak seorang sahaja menteri dari kerajaan membuat ulasan mengenai perkara ini dan mereka akan menyaman untuk menunjukkan bahawa itu konspirasi UMNO n BN dan apabila mereka menang dalam saman ini membolehkan mereka menunjukkan kepada rakyat bahawa UMNO n BN pemfitnah. Hati2 ye menteri2 media dan sapa2. Saya percaya yang mendedahkan dokumen ini juga berkemungkinan orang mereka untuk mengumpan dan menjerat. Pls Jangan Terperangkap!!

    ReplyDelete
  46. Anon 12.19,
    Servicing personnels in Armed Forces loyalty still intact esp Royal Malay Regt to the Sultans and those names you mentioned were retired and frustrated senior officers who were were not selected as chairman of directors at GLC due to personnel reasons.They were hoodwinked by Oppo.Pse do not smear the image of AF.Do not try to discredit the loyalty of AF personnels esp in the aspect of Religion and Royalty.

    ReplyDelete
  47. BN buat apa dalam persediaan terperinci untuk PRU14? bagi BR1M tak sudah, ingat boleh tambat hati pengundi? memang patutlar Pakatan Rakyat boleh menang dalam PRU14 nanti... Strategi yang mantap dan bersungguh sungguh untuk menang pilihanraya... BN buat apa? Tido...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macam mana Fuckatan tak menang banyak kerusi, kerja mereka hanya menabur fitnah. Memang terbukti...

      KENYATAAN MAAF DEFENDAN PERTAMA

      Bahawa Saya, NURUL IZZAH BINTI ANWAR merujuk kepada kenyataan media saya yang dibuat pada 04.05.2013 iaitu pada petang sehari sebelum Pilihanraya Umum Ke-13 diadakan bertajuk “Dato’ Raja Nong Chik Zainal Abidin’s Involvement in the Transfer of 12 Acres of Bukit Kiara land from Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) to A Nominee Company for Onward Sale to A Major Property Development Company for Close to 475 Million”.

      Saya kini mendapati terdapat kesilapan di dalam kenyataan tersebut yang telah menjejaskan nama baik dan reputasi Datuk Seri Utama Raja Nong Chik Bin Dato’ Raja Zainal Abidin sebagai seorang ahli politik, akauntan bertauliah, ahli perniagaan dan Menteri Wilayah Persekutuan dan Kesejahteraan Bandar ketika itu serta keluarga beliau.

      Saya kesal dengan kenyataan tersebut.

      Saya berjanji untuk tidak akan mengulangi kenyataan-kenyataan saya di atas dan apa-apa kenyataan yang berkaitan dengan penerbitan kenyataan saya di atas.

      Delete
  48. Pemimpin bn semua dah kenyang, kalau kalah pru 14 nanti diorang tak rugi apa apa.
    Penyokong bn di kampung je masih bodoh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biau bodo jgn dayus....mmg ada umno yg mcm pukimak sekurang2nye xde gadaikn agama & kedaulatan negara...aku rasa ko pn akan buat mcm diorg klo ada kuasa....lahanat pye org....sundal x100000000

      Delete
  49. bn buat sebaliknya..bertentangan dgn langkah kajang.

    ReplyDelete
  50. Masih ada macai dok puji PR ke? Baghal punya orang. Hanya RBA yang boleh cakap itu macam. Kalau yang dah kenal peliwat ni semenjak zaman reformasi tahu perkara jahat seperti strategi dokumen di atas telah banyak kali dibuat oleh Peliwat yang disanjung oleh puak macai. Ramai pun yang tahu ada segolongan puak rakyat Malaysia yang sedang menggunakan peliwat tua bodoh ini untuk mencapai matlamat mereka. Pada RBA hentikanlah, jangan ingat orang kampung bodoh sangat.

    ReplyDelete
  51. jgn nak membodohkan org kmpung sngt la..sikit2 org kmpung bodoh..cerdik sngtlah ko tu..aku penampo jarak jauh tido tak bangun kot nanti.org kmpung ok jer tak peduli kat org bandar mampos kering..jgn nak belagak sngat hah.

    ReplyDelete
  52. Anon 2014,
    Are an active svcman.You are so confident as if you know the gen feelings of svc men.I do agree with you,lets see the outcome if Marshal Law implemented,then we can see how the 25 Bns of The Royal Malay Regt react.Never mind about the MSSR whose Col In Chief is the Sultan of Johore...I say again we'll see about it.

    ReplyDelete
  53. I never got a single cent from the government but I love my country. The problem of those ex-servicemen who were retired and disappointed for not chosen to be in GLC are all opportunist.

    Some even joint PKR on the reason of check and balance. To me bullshit. All of them is money hunger. This type of people can sell the nation just how Iraq fell to US.

    ReplyDelete
  54. Tun marah sgt psl ISA dimansuhkan. Itulah kesilapan Najib. Kalau tak, boleh sumbat aje org2 yg nak menjahanamkan negara ini kat Kamunting tu. Aman sikit negara aku ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye betol...najib bebal....punahsihat pn mcm sundal...

      Delete
  55. Anon.5.03,
    Totally agreed,but the point was raised cos someone had question the intregrity and loyalty of present personnels who are still in svc.The definition of Discipline in Armed Forces is To Follow Orders Without Asking Questions,and The Commander In Chief of Armed Forces is DYMM Yang DiPertuan Agong and they will readily execute any orders given by their ultimate boss.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Agreed. I was raised in an AF family. My father, uncle, grandfather and a lot of my relatives was/still in the AF. We still have friends in active service. And I can say their loyalty to the nation cannot be questioned. They will serve to the best of their ability in protecting this nation from the dogs and pigs trying to destroy our beloved country.

      Delete
  56. Banyak sangat PUNAHSIHAT, PUNAISIHAT dalam kabinet ah jib,gor

    ReplyDelete
  57. Anon 9.42
    Salute.TAAT SETIA.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!