KETUM BERKUNYIT! 4 EXCO PAS HADIR DAN SOKONG KHALID IBRAHIM, ANWAR KETUM TERBAKAR!


Kononnya si KETUM BERKUNYIT (ANWAR IBRAHIM) telah mengarahkan PAS supaya tidak hadir mesyuarat exco dan sekaligus boikot mesyuarat hari ini. Kira lepas jumpa Hadi semalam Anwar punya senjata yang sudah pendek sebelum ni panjang balik la kononnya. Sebab tu dia arah pada exco PAS supaya dengar cakap dia tapi PAS buat bodoh je.

Hadi pun semalam lepas jumpa Anwar masih belum ulas manakala si Anugerah Nyonya Berkipas ni pula semalam kata ada perkembangan positif, apa yang positif kita pun tak tahu tapi takat ni PAS masih lagi menyokong Khalid Ibrahim. So Anwar KETUM sudah makin gelabah la.

Oh ya, aku lupa nak bagitau sejak kebelakangan ini Anwar Ibrahim yang merupakan Ketua Umum PKR telah digelar sebagai KETUM. Ya la short form Ketua Umum jadi KETUM la kan, so diminta semua rakyat Malaysia yang masih rasional dan masih waras supaya memanggil Ketua Umum sebagai KETUM ok!

Berbalik pada cerita Selangor ni, bila exco yang kena pecat semalam sampai pejabat kununnya untuk teruskan berkerja sebab takleh terima dah kena pecat maka mereka tersangat la murka adanya kerana melihat keempat-empat exco PAS datang mesyuarat exco. Pada mulanya kita diberitahu hanya 3 exco PAS saja hadir, rupanya tidak YB Iskandar Samad awal pagi lagi dah masuk pejabat dah.

Apa langkah kau lepas ni Anwar? Ini kau tengah menghadap siapa kau tau? INI KHALID LAH!

38 Responses to "KETUM BERKUNYIT! 4 EXCO PAS HADIR DAN SOKONG KHALID IBRAHIM, ANWAR KETUM TERBAKAR!"

  1. ketum + aljuburi = kakiliwat

    ReplyDelete
    Replies
    1. silap tu bro sepatutnya KE+jubur= kejubur.

      Delete
  2. Perkataan KETUM bunyi nye belum lengkap.

    Paling sesuai KETUMTOT "Ketua Umum kaki Bontot".

    ReplyDelete
    Replies
    1. KETUMTAT pun sesuai...Ketua Umum Pemantat.

      Delete
    2. Tom tom bak = tombak bontot..

      Delete
    3. 'KETUM.' .. panggilan ketua umum tiru gaya Indonesia... kalau 'KETUMTOT' baru Ori..

      Delete
    4. Cadangan lain; KETUAT. Terima kasih.

      Delete
    5. Kepala butuh punya UMNO

      Delete
  3. Ketum = Air Ketum = Mabuk ..... = Anwar Mabuk

    ReplyDelete
  4. Anwar, dalam tengah sebuk nak menyelamatkan "langkah kajang" yang tak menjadi tu, tolong jangan lupa nak MASUK PENJARA!!!!

    ReplyDelete
  5. Ahli2 Parti KuRap dah hilang akal sebab banyak minum air Ketum hahaha

    ReplyDelete
  6. mula-mula anwar bagi khalid 1 goal , kemudian khalid bagi anwar 6 goal ... yahoooooo

    ReplyDelete
  7. 6 vs 1 bro...bertaubat la KETUM sebelum nyawa dicabut. Kapal Singh dah out..tetiba je kan? tak insaf lagi ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. lepas ni dia sack speaker pulak. Jadi 7 -1. Macam brazil daa

      Delete
    2. habis lah ini macam daaa...

      Delete
  8. balasan Allah ada kalanya cash kat dunia...Wan Jijah, dah la...nasihat la kat bang nuar, moh gi sejid.

    ReplyDelete
  9. Syukur dan tahniah PAS...jgn dok fikir lg PAS + UMNO..sbb TPM dah bgtahu UMNO sokong tanpa syarat.
    yg penting skrg fikirkan ttg melayu + Islam..perkuatkan dulu.
    aku yakin semua penyokong UMNO sokong khalid + PAS..UMNO x jd exco pun tak kisah..
    jahanamlah DAP + PKR

    ReplyDelete
    Replies
    1. TS Khalid + PAS minus DAP + PKR ..... akan banyaklah umno ditinggalkan penyokongnya. Penyokong atas pagar tidak lagi akan menyokong umno. Harap TS Khalid dapat mengganti Najib.

      Delete
    2. Pkr parti korup plg sadis

      Delete
    3. awang te...ngin.

      Lu komen macam Red Babi Army, macam pantat. Lu jgn sombong bila berada di atas. Skrg masa dan peluang Melayu bersatu. Lu pulak buat komen macam sial.

      Delete
    4. Najib yg pondan tuh pun ada die hard supporter jugak ker? Opss... sori, peminta BRIM misti sokong si pondan tu kan.....

      Delete
    5. Sekarang je PAS nampak hebat. Sebelum ni jadi pencacai dan penjilat lendir DAP dan PKR.

      Kita tengok lepas ni macam mana PAS berjuang bersendirian.

      Selagi ada spesis macam Matt Saburitt, Khalid Gereja dll dalam PAS, jgn berangan la nak meneraju negara. Calon pun tak cukup.

      Delete
    6. Masalah jiwa kronik, sntiasa rasa org lain buruk ttp amat kagum dgn diri sendiri.

      Delete
  10. Hancuq selangoq...da jd poyo sumer..

    ReplyDelete
  11. Allah dah beri jalan pada PAS utk berkuasa di Selangor. Biarlah TSKI dan PAS tentukan halatuju kerajaan Selangor seterusnya.
    TSMY pun dah cakap UMNO sokong tanpa syarat. PAS kena tukar niat tekad dan hasrat drp semata-mata utk menghancurkan UMNO demi kuasa, tapi perkuatkanlah azam dlm membentuk perpaduan dan kesatuan ummah dan org2 Melayu tanpa mengira parti.
    Peluang spt ini takkan datang bergoleh utk kedua kali, jadi fikir2kanlah dgn tenang, matang dan berfaedah utk Islam dan Melayu.
    Bagi org2 Melayu yg masih waras pemikiran, berikanlah sokongan pd TSKI dan PAS melaksanakan tugas masing2 tanpa ragu2.
    Ingatlah - telah banyak kerosakan yg telah PKR dan DAP lakukan pada negara dlm soal perpaduan dan keharmonian kaum semata-mata utk memusnahkan agama Islam, raja2 Melayu dan bangsa Melayu.

    -Generasi Lama-

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebak aku baca...

      Delete
    2. Bukan sikit je kerosakan yg dilakukan DAP dan PKR kat negara kita ni tapi terlalu banyak sampaikan diorang sendiri berani memaki sultan kita secara terang2an dan mempersendakan agama kita tanpa mengambil kidah sensitiviti org Islam di negara ini

      Delete
    3. Ala PAS bagi lah aku peluang mencintai mu jadikan Kerajaan Islam Selangor mercu tanda Malaysia menuju Negara Islam..nak harapkan Serambi Mekah..letih..nothing..tapi aku akan frust menonggeng kiranya cinta ku dikuburkan kiranya kau berpaling tadah 17/8 nanti terpaksa lah aku kembali kepada BN/UMNO..hu hu hu..

      Delete
  12. Salam dan Selamat sejahtera,

    Mohon sahabat-sahabat tolong viralkan program PERTANDINGAN INSTAGRAM MERDEKA ke 57.

    Untuk keterangan lanjut :

    Sila 'LIKE & SHARE' https://www.facebook.com/JASAInstagramMerdeka

    Sila FOLLOW akaun INSTAGRAM http://instagram.com/instamerdeka
    dan akaun TWITTER https://twitter.com/instamerdeka

    * Tunjukkan rasa cinta anda dalam menyambut Hari Kemerdekaan ke 57 dengan mempamerkan GAMBAR-GAMBAR dan 'SELFIE" UCAPAN KREATIF anda di Instagram.

    * Hanya gunakan hashtag ?#?IM57? dan mention @InstaMerdeka di akaun Instagram untuk menyertai pertandingan ini.

    Sekian, Terima kasih.
    #IM57 JASAInstagramMerdeka

    ReplyDelete
  13. Taun ini sambut merdaka bersama2 pas dan bn.mau terkeluar biji mata ketum.klu jadi pilihan raya pun tkpe.bersepakatlah bn dan pas tentang pembahagian kerusi.pru 13 aku undi bn tapi tewas kepada pas.lepas ni klu calun pas kt tempat aku, aku undi pas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pilihlah calon Melayu yg mahu berbakti kpd bangsa sendiri.

      Delete
  14. Kajang Move is the worst poison....,
    Khalid Move is the best antidote.....
    (ATM)

    ReplyDelete
  15. Kajang Move sudah jadi kajang Pak Malau Kajang Berlipat...
    Permainan belum lagi tamat, kini maseh dalam masa kecederaan...
    Sekarang mari kita lihat seterusnya siapa yang cerdek...
    Politik...Politik.

    ReplyDelete
  16. Habislah AL JUBS kali ni.. Apa lagi jenis permainan seks dia nak wat pun kita x tunggu dan lihat. Dgn khalid dia dah kena liwat .. Hahaha...

    ReplyDelete
  17. Kajang move tu sebenarnya utk meletakan wan azizah d kawasan kajang dulu dan d ikuti dgn suaminya ke kajang juga sebab semua ahli2 d sg buluh dah undi sebulat suara tak mahu dsai d sana.
    Kenapa ek ?

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!