GEMPAR BEKUNYIT! @khalid_ibrahim PECAT SEMUA EXCO PKR DAN DAP! GILIRAN ANWAR PULAK KENA LIWAT!

Khalid pecat serta-merta semua exco PKR, DAP

Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim memecat semua exco PKR dan DAP kerana tidak bersetuju bersama pasukannya mentadbir negeri Selangor.

Menteri besar Selangor itu menyatakan semua surat yang dihantar kepada lima exco, tiga dari DAP dan dua dari PKR hari ini berkuatkuasa serta.

Bagaimanapun Khalid menyatakan belum menulis surat kepada Rodziah Ismail kerana berada di luar negeri.

"Exco telah membuat beberapa kenyataan dan menandatangani surat supaya diadakan satu blok tujuannya mengurangkan keberkesanan exco.

"Oleh itu saya menulis surat kepada sultan meminta supaya exco ini tidak meneruskan kerjanya kerajaan negeri Selangor.

Krisis Selangor telah buktikan betapa cai nyer penyokong PR. 

Najib yang digelar gila kuasa tidak pernah pecat mana-mana MB dan digantikan dengan Rosmah.

Tun M yang dikatakan mahafiraun tidak pernah pecat mana-mana MB dan digantikan dengan Tun Hasmah.

Anwar yang dikatakan Pejuang Keadilan pecat Khalid Ibrahim dan mahu tukar Wan Azizah sebagai MB. 

Cai PR ni kayu ker besi?

54 Responses to "GEMPAR BEKUNYIT! @khalid_ibrahim PECAT SEMUA EXCO PKR DAN DAP! GILIRAN ANWAR PULAK KENA LIWAT!"

  1. LOVE You Tan Sri Khalid Ibrahim.....boot them all PKR and DAP!!!!!!!!! You got GUTS!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Khalid sudah mula menunjukkan taringnya....

      Delete
    2. Ko ingat nuar je ada taring...
      gigi pun dah rongak...
      taring pun dah tercabut...

      Delete
    3. cai PR bodoh macam lembu..sayang bebenor cai PR dengan bang non & khalifah lim guang taik

      Delete
  2. Pecat je diorang ni.. mengabihkan duit bayar gaji je. Kerja mcm taik politik je yg lebih.

    ReplyDelete
  3. baru kena buku dgn ruas... mau tercirit DAP dan PKR.. bang non punya angkara... semua jadi jahanam! balasan Allah buat mereka yg tamak haloba!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dap tengah hantuk kepala...
      maki hamun bang non dan rappussy..
      punca hilang peluang nak songlap 3bilion wang rakyat selangor utk tampung budget projek trowong tokong penang..

      Delete
  4. PAS dan UMNO boleh jilat masing2 sampai syok syok skarang...tp tiada esok bagimu di Selangor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lu RBA pungkok tara basuh diam aaa

      Delete
    2. RBA cina DAP sudah goyannggg... bisnes air lendir mau kasi tutup maa..

      Delete
    3. Rba dapig marah kena tipu. Dulu dia tipu melayu kaw2 punyer...

      Delete
    4. RBA hantam lah belakang Anuwar.. baru puas..hehehe

      Delete
    5. Red Bean Army / Red Babi Army now can change their name to Rogol Bontot Anwar.

      Delete
    6. Tambah lagi satu ... Can I fuck you now?

      You have been fucked already. So fucked up by Anwar.

      Delete
    7. Askar kacang merah panggang boleh pi mampus..Malaysia Melayu yang punya..

      Delete
  5. DO YOU LIKE .. KY JELLY ?

    ReplyDelete
  6. kalau 3 @ 4 PKR setia pada Khalid, Kerajaan campuran baru akan wujud.

    ReplyDelete
  7. Selamat bertakhta dan panjang umur Duli Tuanku yg telah merestui TS Khalid dan memberi sokongan penuh.'Takan Melayu hilang di dunia ' dan Islam yg berdaulat' boleh tercapai di bawah naungan Tuanku. Alhamdulillah.

    ReplyDelete
  8. Hannuwar Hebrarem hes kritet hinaf trobel fo dis khantri. Hannuwar Hebrarem harus betobat...

    ReplyDelete
  9. Hi,hi kau orang tak tahu Nuar tu trojan horse Umno.Ni sattle lah kes sg Buluh dia tu.Dap marah pada Pas Nuar senyum je.kah,kah,kah..mampus DAP dan PKR kena tipu,Pas yg untung.HJ dah sembahang istiqarah minta petunjuk .Tok Kong Lim kantoi.

    ReplyDelete
  10. tumpang tye,yg mane satu betul.Byk cite konfius kat blogosphere mlm ni. :
    1)Semua exco PKR dan DAP kene pecat
    2)Ade lg adun DAP dan PKR masih jd exco dan ade yg dipecat

    ReplyDelete
  11. elok tiada exco dari UMNO..

    Exco milik PAS & bebas (penyokong setia khalid dari PKR).

    Ahli pas sukar dirasuah..mereka tak mabok todi, berjoget dgn pelacor, dan menjaga amalan..

    Eloklah juga MB dari kalangan PAS, YB Iskandar cth.,

    bila lagi PAS ingin menubuhkan kerajaan Selangor?

    ReplyDelete
    Replies
    1. pala buto pas tak makan rasuah... sama je 2 X 5 cuma tak sebanyak parti lain

      Delete
    2. Penyokong totok yg telan apa sj yg dsumbat pmimpin mereka, senang dgula2kn...sbb tu slogan undi pas masuk syorga laku sgt

      Delete
    3. zaman dah berubah..Orang dah bijak..

      mana ada lagi orang percaya undi pas masuk syurga.

      undi PKR/Nuar masuk Neraka adalah..

      Kalau Nuar tak datang meliwat di Selangor, Selangor kini aman damai..

      Delete
  12. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  13. Pecat Anuwar penasihat kewangan yg bergaji singgit tu jugak

    ReplyDelete
  14. Ahli PAS memang baik2 belaka, tuan dah lupa ke dengan Stapa Spenda? Duit Tabong Mamali? Saham Kohilang...Ah! banyak lagi tak boleh nak bilang..Che Gu Non boleh cerita.

    ReplyDelete
  15. Lepas ni minta TSKI pecat ahli ahli majlis dr DAP dan Pkr pulak

    ReplyDelete
  16. alamak....
    tak dapatlah aku untuk tengok sekali2 elizabeth wong ni... adoi tan sri, kenapa macam tu, janganlah pecat dia.. aku ni peminat dia tau... dia memang cina pure tapi jiwa raga cita rasa dia cenderung keMELAYUan..
    tolonggggggggggggggggggggggggggggg...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tengah stim ni.

      Delete
    2. Antara adun yg setia kpd khalid...
      sebab tu dgn bangganya khalid persembahkan pada DYMM dia masih mendapat sokongan..

      Delete
  17. Khalid Ibrahim dan Anuar Ibrahim sebenarnya adik beradik .... kalau korang nak tau .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye ker?? Patut la bin dorang samer. Ni kira dorang pakat-pakat main sorok2 macam masa kecik2 dulu...Aku tak faham sangat politik Msia ni, tapi aku percaya Anuwar itu Al-Hafiz sebab itu hari ader orang taruk cd bawah pintu apatmen aku, orang cakap Rafizi budak baik yang edarkan, aku tengok cd tu Anuwar ok siap baca lancar Koran...tak kan Al-Hafiz tu orang tak baik.

      Delete
    2. ?????????????????????????

      Delete
  18. Pepatah Melayu ada berkata ," Air tenang jangan sangka tak ada buaya," Nah sekarang giliran TS Khalid pula mengeluarkan taring, Apa macam Bang Non? Ikan Sepat Kering tentu dah masuk Renga! Kemut le lagi!
    Buat sementara ni dan mungkin seterusnya gua tetap sokong TS Khalid...Walau pun gua orang kuat UMNO!!!

    ReplyDelete
  19. Mari mari...kite tengok sapa yg kena..ha haa...apapun try ur best TSKI...negeri slangor hak milik ank jati slangor...daulat tuanku..

    ReplyDelete
  20. Rugi la orang selangor tak dapat mb baru tok lijah kipas .kah kahh kah

    ReplyDelete
  21. Speaker Hannah Yeoh bila nak buang?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Speaker adalah antara yg kuat menyokong khalid...

      Delete
    2. Benci pada sepat kering...
      sebab tu dgn slumber je tolak 10 soklan sepat kering..

      Delete
  22. Mohon TSKI pecat puan speaker sekali...ngabihkan duit rakyat je gaji ngalahkan PM.

    ReplyDelete
  23. Anuar dan team nya dalam kerajaan negeri selangor harus dipecat juga semua melibatkan pkr dan dap tsk harus pecat jangan tinggal sisa pun kalau tertinggal maka itu lah duri buat tsk untuk mentabir selangor dengan berkesan.

    ReplyDelete
  24. Strategi 'dawn raid' TSKI keatas DAP & PKR. Moga berjaya. Kerajaan perpaduan & melayu di S'gor

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini bukan lagi dawn raid tapi Down With Pakatan Raid.

      PKR & DAP Selangor bergabung utk pecat Khalid tapi Khalid secara solo pecat semua Exco PKR & DAP.

      Terrer Khalid ni. I salute.

      Delete
  25. Gaji anwar utk tahun ini biar aku yg bayar, 12 inggit je, minta rafizi bg akaun bnk anwar pd aku.

    ReplyDelete
  26. Sikap tamak pemimpin Islam terhadap kuasa berbanding kepentingan agama akan hanya menyebabkan kehancuran kepada umat Islam.

    Sikap tamat sedemikian juga boleh membawa kehancuran kepada negara Islam, selain mencalar kesucian agama Islam itu sendiri.

    Pemimpin Islam sepatutnya lebih mengutamakan usaha mengukuhkan kedudukan Islam dan umat Islam, mengambil kira pelbagai cabaran yang dihadapi oleh umat Islam sekarang.

    Sikap tamak kuasa itu juga boleh membawa kepada hilangnya kemuliaan agama dan umat Islam itu sendiri apabila mereka saling bertelagah sesama sendiri semata-mata hendak mengejar kuasa.

    Lebih buruk lagi, akibat tamakkan kuasa, mereka sanggup pula bersekongkol dengan golongan kafir atau munafik, sedangkan sesama Islam sering bertelagah.

    http://bit.ly/1AaHaHv

    ReplyDelete
  27. abis la bisnes lendir seluruh Selangor nih .... rugi ..rugi
    tak pa ... Penang kan ada
    ala ... Malik Itik bukan boleh buat apa pun

    ReplyDelete
  28. Daulat Tuanku..titah tuanku amat bertepatan dengan keadaan semasa. Usah biarkan Selangor ditadbir oleh orang yang tidak sepatutnya. Ampun Tuanku.

    ReplyDelete
  29. orang umno dolgol macam otak udang noh ingat nak balik merasai menjadi pemerintah ng Selangor....hahahahah....bodoh bendul....kalau ganti kesemua org Selangor dgn planet of the apes boleh lah...semua mcm rupa you...the apes

    ReplyDelete
  30. Betul bro!!!Biar parti cap ayam pun janji bukan umnonok!!!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!