CILI KENA KETUM! ANWAR RASUAH HADI DENGAN JAWATAN ULAMAK SUPAYA TUNDUK PADA DIA?

Pundeklah Anwar! Lu adalah seorang peliwat yang kuat belit punya! Lu punya belit buatkan pari pun nampak amatur la! Perrgghh! Tetiba si Yusuf Qardawee lantik Hadi sebagai Ulamak sedunia dan Anwar yang meliwat dan ada video berzina dengan china doll sebagai pembei ucaptama dalam persidangan ulamak!

Ulamak apa ni wei? Nak jadi apa dah dunia kita ni bila si peliwat kaki zina ni boleh diberi penghormatan yang macam tu? Patut la makin menggila si peliwat terkutuk ni. Yang bestnya da upah Hadi dengan gelaran ulamak dunia supaya Hadi tutup mulut dia?

Ingat lagi siapa yang memulakan rasuah secara besar-besaran dalam UMNO dulu? Pink form? Projek berbilliun? Semuanya adalah kerja Anwar al jubs ni. The Unspinners ada detailnya

Tapi dalam masa yang sama, apa yang didedahkan oleh MyKMU lagi best beb. Khabarnya kesemua adun pas berjumlah 13 orang tak termasuk dua pengkhianat yang menikam PAS dari belakang tu la ya, mereka semua tak mau sign dokumen untuk menerima KIPAS sebagai MB! Klik sini

Hmmm, nampaknya benda ni masih belum setel. Tapi tak tau la pulak selepas Anwar merasuah Hadi dengan jawatan Ulamak melalui bantuan Yusuf Qardawee ni mungkinkah keputusan akan berubah? Mungkinkah Hadi akan terima KIPAS sebagai MB?

Siang tadi Kongres PKR tidak kelihatan keibat Hadi mahupun pemimpin lain dari PAS disana, yang ada cuma PENDERHAKA BARU bernama Khalid Gereja Samad je. Alasan diberi Hadi kena rasmi tempat lain la itu laa dah janji awal la. Tak suka cakap je la tak suka kat PKR Haji Hadi wei. Tak yah la cover line bagi alasan lain.

DAP pulak hanya muka Kit Siang, si komunis tua saja yang hadir! Sekarang sama-sama kita nantikan apakah RASUAH Anwar kepada Hadi akan menjadi? Apakah Anwar akan suruh Qardawee paksa Hadi ikut arahan Anwar? Semakin menarik drama tamil arahan Anwar ni kan? Macam cibai...


21 Responses to "CILI KENA KETUM! ANWAR RASUAH HADI DENGAN JAWATAN ULAMAK SUPAYA TUNDUK PADA DIA?"

  1. Qardhawi pun nampaknya dah tercucuk jarum halus Al-Jub, mungkin belum tercucuk kote kat jubor lagi ...
    Aku sangsi le Hadi ni tergolong dlm ulamak apa? Ulamak akhirat rasanya jauh sekali le apabila mengeluarkan Amanat Hadi yg paling 'masyhur' dikalangan ahli2 taksub PAS, sbg rujukan ahli2 utk memudahkan cara memecah-belahkan ummah ....
    TAPI apabila Al-Jub diberi penghormatan membuat ucaptama dlm Persidangan Ulamak Sedunia aku tak dapat bayangkan apa halatuju ulamak2 seluruh dunia ni? Tak tau lah nak cakap, golongan ulamak macamana pulak Al-Jub ni ye ? ...
    Ulamak Sedunia ni dah ramai2 pakat letak otak kat kepala lutut ke?

    ReplyDelete
  2. Says harap Sultan Selangor fikir beribu Kali sebelum menerima Wan Azizah jadi MB. Bukan kerana dia bini Anwar. Azmin Ali lebih sesuai jadi pengapit sultan dalam apa jua majlis resmi keagamaan. Tak haram kah dari segi hukum islam jika MB wanita duduk sebelah sultan dalam majlis keagamaan.

    Ustaz Deem, Pas Jerai.

    ReplyDelete
  3. Says harap Sultan Selangor fikir beribu Kali sebelum menerima Wan Azizah jadi MB. Bukan kerana dia bini Anwar. Azmin Ali lebih sesuai jadi pengapit sultan dalam apa jua majlis resmi keagamaan. Tak haram kah dari segi hukum islam jika MB wanita duduk sebelah sultan dalam majlis keagamaan.

    Ustaz Deem, Pas Jerai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ostad rasa manusia yg ada kes (aiscream you scream, patong cina, sundal) dlm bilek siap ada video besi patut jadi pemimpin (azmin atau anwar atau stopa). Ada terfikir masa hadapan rakyat baik pas, pkr, umno ,.bagaimana jika manusia munafiq berhatikan dajjal menjadi pemimpin?
      Mereka perlu d pimpin bkn memimpin. Sic!!!

      Delete
    2. Tak kan lah dah pupus pemimpin pemimpin lelaki dalam PAKATAN..calun PAS kan berlambak..yang takut dengan janji PKR untuk Selangor apahal..selama ni pun PKR /DAP banyak mungkir janji dengan PAS ..tak pulak diorang pegang pada janji..ala PAS jgn jadi bacul sangat..nak harapkan UMNO/BN depa dok lena lagi..takkan tada satu exco PAS yang taraf MB..payah sangat sokong aje le Khalid jadi MB atau ajak le Khalid jadi ahli PAS.. close case..payah amat BUBAR aje ADUN..sure PAKATAN habis punya..

      Delete
  4. Betul kata Ustaz Deem kita ni. Setuju Azmin Ali jadi MB Selangor.

    Ahli PKR Kuala Langat.

    ReplyDelete
  5. Betul kata Ustaz Deem kita ni. Setuju Azmin Ali jadi MB Selangor.

    Ahli PKR Kuala Langat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehehehe. Nampak sangat Ustaz Deem ni dgn ahli PKR Kuala Langat ni org yg sama. Anjing DAPigs yg nak menyamaq. Nak penaik Assmin jadi MB.

      Buat lawak sungguh anjing DAPigs nie....

      Delete
  6. Iskandar Samad lagi bagus.

    ADUN PAS lebih ramai dari PKR. PR bukan hak milik eksklusif Anuwar Ibrahim. Lagi pun PR ni bukan pertubuhan yg sah pun.

    ReplyDelete
  7. Azmin ada masalah moral...ingat tak aiskrim...layak ke?

    ReplyDelete
  8. dah takde jantan yang bertelur ke dalam PR.. yang dalam pas dah lama depa takde telur... asyik masuk kedalam je bila jumpa al juburi... pengundi bangang je yang akan mengundi pemimpin bengong!!!!

    ReplyDelete
  9. adusss telinga aku panas le, jangan kutuk lebih2 le.

    ReplyDelete
  10. Aljub chindol ketum menabalkan Hardy ular dlm semak sedonia dipelawa oleh QarDarwin ular dlm semak tersohor. Pi mampus la tiga2 Abdul ni.

    ReplyDelete
  11. Apalah nk jadi ngn dunia skrg nie pn xtawlah..blh pulak org hina mcm anwar tu depa bg pghormatan mcm nie!! Hancur2...

    ReplyDelete
  12. Memang klu ikut hati saya pun tk boleh terima Azmin jd MB. Saya pun ada ikuti kisah dia bg ice cream kat pompuan dlm bilik air. Saya juga mahu MB Selangor yg nak ganti Khalid adalah dpd Pas. Tp yg jd masalah cakap Tokguru Nik Aziz, cakap Tuan Guru Hadi Awang dan cakap Tuan Guru Harun Din tak laku lagi dah kepada majoriti kepimpinan Pas Pusat. Mat Sabu and the gang are more powerful.

    Ustaz Deem, Pas Jerai.

    ReplyDelete
  13. Kipas lipas si penjilat kunyit,apa tangkal nuar al jub ni pakai,habis semua jadi penjilat kunyit

    ReplyDelete
  14. memang lah anwar ni cerdik lagi licin macam belut... dia bagi hadi kembang semangkuk baru senang nak cucuk lobang idong tu... bila la nak berambus masuk dalam..tak aman malaysia ni bila dia bebas kat luaq

    ReplyDelete
  15. Jom kita tengok mainan apa lagi yg mereka akan canangkan ... setelah 2 Adun pembelot munculkan diri... maka macam2 lagi drama akan ada dalam pakatan yang ternyata memang tak boleh memimpin Malaysia..kacau bilau jadinya

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!